دستیار ایرانی کی روش مشخص شد : علی کریمی مربی تیم ملی شد

جادوگر هدیه جدید کارلوس کروش به فوتبال دوستان ایرانی/ علی کریمی مربی تیم ملی شد


در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با سرمربی تیم ملی، دستیار ایرانی کروش انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار سرمربی انتخاب شد.
در این جلسه که علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و سرمربی تیم ملی حضور داشتند، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی کروش انتخاب شد.
لازم به توضیح است با توجه به حضور تعداد زیادی از رسانه ها و ابراز علاقه ایشان، نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی و علی کریمی 45 دقیقه بعد از مخابره این خبر و راس ساعت 16:30 در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد.

 

کروش: کریمی را آوردم چون با همه متفاوت است/ اگر دنبال محبوبیتش بودم پله را می‌آوردم


کارلوس کروش پس از انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار خود، همراه با این چهره مطرح فوتبال ایران در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

کروش در این کنفرانس خبری گفت: «من اینجا هستم تا علی کریمی را به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی ایران معرفی کنم. من با او به عنوان بازیکن کار کرده‌ام. افتخار بزرگی است که او را زمانی در اختیار داشته‌ام. کسی نمی‌تواند کارهای علی کریمی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی را فراموش کند. او به توصیه فدراسیون فوتبال به عنوان دستیار من انتخاب شد و از او تشکر می‌کنم در این شرایط که از فوتبال خداحافظی کرده‌، قبول کرد که کنار ما باشد.»
کروش ادامه داد: «هدف من این است که هر تجربه‌ای دارم در اختیار مربیان و بازیکنان قرار دهم. اواخر دی ماه تا اوایل بهمن هم درهای تیم ملی به روی یک مربی جوان دیگر برای آموزش باز خواهد شد. هدف ما جام ملت‌های آسیاست. باید سریع‌تر بدویم و کار کنیم. حریفان ما مشغول آماده سازی خود هستند و ما هم باید پا به پای آن‌ها پیش برویم.»
سرمربی تیم ملی در مورد رقبای ایران در جام ملت‌ها گفت: «مهم‌ترین رقیب ایران در گروه مقدماتی امارات است که تا حالا 7 بازی تدارکاتی را هماهنگ کرده است. قطر هم 6 بازی هماهنگ کرده و جام خلیج فارس را هم دارد. ما هم باید برنامه ریزی خوبی برای آمادگی خود داشته باشیم.»
کروش در پاسخ به این سوال که چه معیارهایی برای انتخاب دستیار خود داشتید و آیا محبوبیت کریمی بود که باعث شد او را انتخاب کنید؟ گفت: «من برای انتخاب علی کریمی یک سری معیار داشتم. قبلا هم از این انتخاب‌ها زیاد انجام داده‌ام. همه بازیکنان بزرگ، شخصیت لازم را برای مربی شدن ندارند. ولی علی کریمی در طول دوران بازی‌اش نشان می‌داد که کیفیت بالایی برای مربیگری دارد و با همه متفاوت است. او در زمین یک رهبر بود و خیلی خوب تیم را رهبری می‌کرد. تعهدی که از او در زمین می‌دیدم، نشان می‌داد که با انگیزه است. علی توانایی این را دارد که تجربه بین المللی را به بازیکنان جوان منتقل کند. ما از این به بعد با حضور او قدم به قدم، با یک تیم جوان و یک مرد جوان روبرو می‌شویم. این‌ها معیاری بود که من داشتم. اگر فقط قرار بود محبوبیتش را بخواهم، می‌رفتم پله را به کادر اضافه می‌کردم ولی با محبوبیت نمی‌شود نتیجه گرفت. من دنبال این بودم که برای شروع یک پرواز، دستیار بیاورم و علی بال‌های خوبی برای پرواز دارد.»

 

کریمی: کار با کروش افتخار بزرگی است/ از افرادی که فکر می‌کردند مربی تیم ملی می‌شوند عذرخواهی می‌کنم 


علی کریمی کار در کنار کارلوس کروش را افتخار بزرگی برای خود می‌داند.

علی کریمی پس از انتخاب به عنوان مربی تیم ملی در کنفرانس خبری گفت: «از فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم. این افتخار بزرگی است که به عنوان مربی در کنار کروش هستم.»
او ادامه داد: «جا دارد از آن افرادی که فکر می‌کردند مربی تیم ملی می‌شوند و شایسته‌تر از من بودند عذر بخواهم. امیدوارم حلالم کنند. امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در تیم ملی منتقل کنم. این افتخار بزرگی است که در شروع کار مربیگری، با کروش کار می‌کنم. امیدوارم این تجربیات به دردم بخورد.»

+313
رأی دهید
-40

ekman - شیراز - ‫ایران
با آرزوی موفقیت برای علی کریمی و تیم ملّّی مان.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 17:52
paksan - آمریکا - آمریکا
این نشون میده کی روش دنبال کسی که کاربلد باشه نیست دنبال سرکار گذاشتنه. ولی علی کریمی با اون دستبند سبزش رو باید با احترام بعنوان مربی تیم ملی قبول کرد .
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 18:30
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
کریمی‌ را به خاطر مردمی بودن دوست دارم اما او حاشیه ساز هست و اصلا و ابدان در ایران نمیتواند کار بکندا چون او می‌خواهد هرچی‌ ایده‌آل باشد.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:16
armita2058 - اصفهان - ایران
مرسی کی روش جان واقعا دست شما درد نکنه بهم ثابت شد شما آدم بزرگی هستی همیشه ادم های بزرگ کارهای خارقالعاده انجام می دهند نمونه اش انتخاب علی کریمی است علی کریمی مثل خود کی روش ادم منظم، بی ریا ، محکم ، ثابت قدم
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:21
juvel - اسلو - نروژ
زنده باد علی‌ کریمی‌.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:44
abadansara - سندویکن - سوئد
نه علی با کی روش میتونه کار کنه و نه کی روش با علی . تا مدتی دیگه گندش در می اید.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 20:48
زیک بمیچ - اسلو - نروژ
واقعا از انتخاب درست و بجای کیروش خیلی خوشحال شدم.علی کریمی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی برای تیم ملی همیشه مفید خواهد بود
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 21:34
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
على جان موفق باشى اماااااا حاشیه سازى نکنى و دنبال سربلندى ایران و ایرانى باش از این نظام بى عقل چیزى نصیب ملت نشده امیدوارم تو و امثال تو بتونید مردم ایران را خوشحال کنید !!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 21:37
gaagol - دالاس - آمریکا
شوخی نکن!!!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 21:38
azadi199 - پاریس - فرانسه
مارادونا مربی‌ خوبی‌ خوبی‌ نشد، حالا ببینیم که مارادونای اسیا میتونه مربی‌ خوبی‌ بشه یا نه، حتما باید کلاسهای مربی‌ گری رو بگذرونه، و در کنار کیروش تجربه اندوزی کنه، ولی‌ کار مربی‌ با کار بازیکن کاملا با هم فرق میکنه، اصلا معلوم نیست که در آینده موفق خواهد بود یا نه. من فکر میکنم که مربی‌ دومی‌ که قراره به تیم ملی‌ اضافه بشه وحید هاشمیان هست و یا فرهاد مجیدی. با آرزوی موفقیت برای علی کریمی و تیم ملّّی.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 20:55
روشنگر - تهران - ایران
عجب انتخاب وحشتناک و احمقانه ای - فقط یک نادان و یا غیر ایرانی که شناخت درستی از روحیات مخرب و جوسازی های ویرانگر کریمی نداره ممکنه همچین اشتباهی بکنه . کی روش واقعا متاسفم برات . خودت و تیم ملی رو به فنا دادی .
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 22:10
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
انگیزه مهم ترین چیزیه که یه ورزشکارو به اوج میرسوونه و چیزی که انگیره رو به وجود میاره دل خوشی و بی دغدغه بودن باریکنه و با وجود انسان بزرگی مثل پهلوان فوتبال ایران بازیکن با دل خوش و با داشتن ارزش و حفظ شخصیتش میره به میدان نه با شنیدن توهین از یه چاله میدونی مثل محمد دایی و یه مربی خود خواهی مثل علی دایی یا زور و اجبار برای تعهدش به باشگاه . بازیکن از علی کریمی به جز تجربیات زیادش در فوتبال مرام و مردم داری و انسان بودن رو هم یاد میگیره و تازه اونوقته که برای اثبات خودش با انگیزه و با تمام وجود می جنگه . من شخصاً خیلی خوشحال و امیدوارم . موفق باشی پهلوان و ار همین حالا کاملاً مشخصه که یک سری دارن آتیش میگیرن .
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 22:59
princesse - تهران - پرژن
روشنگر - تهران - ایران-تو واسه خودت متاسف باش تنگ نظر
جمعه 4 مهر 1393 - 00:14
خرچنگ - دبی - امارات متحده عربی
ای کاش کیروش برای این انتصاب با مغزش تصمیم میگرفت نه با قلبش علی کریمی بازیکن خیلی خوبیه ولی تجربه مربی گری نداره این اولین تجربه اش هر چند شاید پشت قضیه نا خواسته وارد یه بازی خطر ناک شده باشه در هر صورت خدا کنه آخرش به خراب شدن علی کریمی ختم نشه
جمعه 4 مهر 1393 - 04:35
Hamid1970 - ارواین - امریکا
سیاست کیروش است که یک مُشت ادم بی تجربه دور ورش جمع کرده تا توی کارش دخالت نکنند.کریمی حتی دوره مربیگری هم نرفته .
جمعه 4 مهر 1393 - 05:35
raha1984 - هامبورگ - المان
دایی حالا داره دق میکنه !!!
جمعه 4 مهر 1393 - 07:42
hassan5 - تهران - ایران
یک مربی با سواد در ایران پیدا نمیشد که کی روش از علی کریمی بی سواد بعنوان دستیار استفاده میکند؟؟؟از حالا نتیجه تیم ملی معلوم شد!؟!؟
جمعه 4 مهر 1393 - 11:14
abadansara - سندویکن - سوئد
در واقع کیروش با این کار فقط خواست که محبوبیت خودشو پیش حداقلّ نیمی از ایران بالا ببره. اشتباه محض علی کریمی این بود که قبول کرد و هیچ وقت فکر نمیکردم یک روزی علی‌ رو بجای ابزار استفاده بکنن واقعا حیف.
جمعه 4 مهر 1393 - 11:14
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
جوووووووونم داش علی‌ کریمی‌،،ماشا لله به علی‌ جوون ،،هم جوان هم محبوب هم خا چشم رژیم،،علی‌ جون تنها بازیکنی هست که هیچ وقت به حرف رژیم گوش نکرد و همیشه با مردم و طرفدار مردم و حق بود،،امید وارم با کسب تجارب ارزش مند یه روز سر مربی‌ پرسپولیس کبیر شوی ،، الان اون یارو ضدّ ایرانی‌‌های میسوزه‌های میسوزه،دیگه آب یخ و پماد هم جوابگو نیست،بسوووز بسووزه بسوووز
جمعه 4 مهر 1393 - 20:36
Bahar Persian - گیلان - ایران
عشقست اسطوره ، عزیز دل یه ملتی
شنبه 5 مهر 1393 - 19:11
greentree - تهران - ایران
اکثر کشور‌های اسلامی یا افریقایی از لحاظ علمی‌ یا ورزشی در سطح پایینی هستند به چندین علت :. ۱-- قوانین شریعت اسلامی یا قبلیه‌ای جایگزین قوانین انسانی‌ شده در این کشور‌ها . ۲-- تمامی‌ رهبران این کشور‌ها بی‌ سواد و تنبل و در حال انتقام گیری از مردم خودشان هستند . ۳-- نیروی نظامی فاسد ،خشن و برنامه‌های تلویزونی خسته کننده مذهبی‌ باعث فراری مغزهای این کشورها شده هست . ۴-- عدم سرمایه گذاری در بخش پژوهش و علم و تکنولوژی باعث ناا امیدی بخش تحصیل کرده . جامعه شده هست . ۵-- قدرت دادن به افراد شرور و سبک مغز داخلی‌ و وارد کردن افراد کم سواد فلسطینی یا عراقی باعث بسیاری از تصمیمات غلط شده هست
یکشنبه 6 مهر 1393 - 12:16
problem - تهران - ایران
از الان معلوم شد. تیم ملی ایران با خاک یکسان شد.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.