چشم میرحسین موسوی 'جراحی شد'

میرحسین موسوی، از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال ۸۸ و زهرا رهنورد، همسرش، برای بیش از سه سال در حصر خانگی بوده‌اند


وبسایت کلمه، سایت خبری نزدیک به میرحسین موسوی، از رهبران معترضان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸، از انتقال او به یک مرکز تخصصی برای جراحی چشم خبر داده و نوشته است که این جراحی با موفقیت انجام شده است.

بنا بر این گزارش، میرحسین موسوی عصر روز شنبه، ۲۹ شهریور و با همراهی زهرا رهنورد، همسرش، برای جراحی چشم به یک مرکز تخصصی منتقل شده است، ولی دخترانشان اجازه نیافته‌اند آنها را همراهی کنند.

درباره بیماری آقای موسوی که انجام جراحی را ضروری کرده است، توضیحی داده نشده، ولی در گزارش وبسایت کلمه آمده است که او "به توصیه پزشک معالج از حدود دو ماه پیش نیاز به عمل چشم داشت."

سایت کلمه اضافه کرده است که خانم رهنورد هم به عمل جراحی مشابهی نیاز دارد، ولی هنوز اقدامی برای هماهنگی در این زمینه انجام نشده است.

در پی ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از بهمن ۱۳۸۹ توسط نیروهای امنیتی محدود شدند و بیش از سه سال است که  اجازه نیافته‌اند آزادانه از محل زندگی خود خارج شوند و عملا در حصر خانگی به سر می‌برند. مهدی کروبی، دیگر نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ هم در حصر است.

آقای موسوی پیش از این هم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده بود، از جمله در  شهریور ۱۳۹۱،  آبان ۱۳۹۱ و  اردیبهشت ۱۳۹۳ گزارش‌هایی از ناراحتی قلبی او و انتقالش به مراکز درمانی منتشر شد.

+38
رأی دهید
-7

greentree - تهران - ایران
موسوی ۸ سال هست که مثل یک وطن پرست مردمی جلوی ظلم علی‌ شیره‌‌ای و پسرش مجتبی ایستاده و مردم ایران هم خیلی‌ دوستش دارند
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 03:03
paksan - آمریکا - آمریکا
خاری است در چشم معاویه . خامنه ای (معاویه زمان) از هرکسی که محبوب مردم باشه متنفره و برای همینه که مردم ازش متنفرند
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 03:22
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
خامنهای بسیار حسود است.خمینی به مصدق و طالقانی حسادت و تنفر تام داشت.این خامنه ای هم به موسوی حسادت و تنفر
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 09:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.