واکنش وزارت کشور به گشت انصار حزب‌الله: بدون مجوز بیایند برخورد می‌شود

حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور ایران به احتمال اجرای طرح گشت خیابانی انصار حزب الله واکنش نشان داده و گفته "اگر اقدام غیرقانونی و بدون مجوزی توسط هر گروهی انجام شود، بدون‌شک نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خودش عمل خواهد کرد و در این زمینه هیچ اغماض و چشم‌پوشی‌ای در کار نیست."

روزنامه  شرق در شماره امروز ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) به نقل از آقای امیری خبر داده "وزارت کشور در برابر هیچ گروهی که بخواهد کار بدون مجوز انجام دهد، عقب نمی‌نشیند." آقای امیری طی مصاحبه‌ای هم به روزنامه کلیک اعتماد گفته "ما قطعا هیچ نوع تجمع غیرقانونی را نمی‌پذیریم، ولو اینکه با عناوین شرعی باشد."

انصار حزب الله یک گروه تندروی نسبتا با نفوذ محسوب می شود. این گروه اخیرا اعلام کرده بود که گشت های انصار حزب الله بار دیگر فعال خواهند شد.

عبدالحمید محتشم، از بنیانگذاران و رهبران اصلی انصار حزب الله گفته بود "اکنون قصد بر این است... شیوه انجام عملیات به‌گونه‌ای باشد که مفسدان را که به‌دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته‌اند، منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند."



عبدالحمید محشتم از رهبران انصار حزب الله



به گفته او "گستره عملیات انصار حزب‌الله کشوری است و میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود."

منابع خبری نزدیک به انصار حزب الله هم طی چند روز گذشته گزارش داده اند که "قرار است اعضای انصار حزب‌الله در قالب تیم‌های چندده‌نفره برادران و خواهران، در نقاط مختلف شهر فعال شوند."

سخنگوی وزارت کشور ایران می گوید "نمی‌شود هرکس به موضوعی انتقاد یا اعتراض داشت، بخواهد بدون‌مجوز هر کاری که خواست انجام دهد. قطعا این وضعیت موجب سلب آسایش و آرامش جامعه می‌شود و وزارت کشور و نیروی انتظامی به عنوان حافظین امنیت، به وظیفه خود عمل خواهند کرد."

+65
رأی دهید
-3

علی چپ دس - رشت - ایران
عبدالحمید محشتم از رهبران انصار حزب الله. شبیه خوناشمه بی شرف کچل
شنبه 22 شهريور 1393 - 15:42
biparva-jan - تهران - ایران
دوران عوض شده. اگر این ارازل و اوباش بخواهند مزاحم مردم بشوند قطعا کتک خواهند خورد.
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:03
amir-amir - تورنتو - كانادا
چقدر به شعبان بى مخ شباهت دارد
شنبه 22 شهريور 1393 - 19:25
parastooeshge - توکیو - ژاپن
این دفع جنگ داخلی می شه ما که گفتیم
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 05:56
hassan5 - تهران - ایران
ایا اقای عبدالمجید محتشم در باره دزدی های میلیاردی عملیاتی انجام داده است؟؟؟ایا در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی باقای احمدینژاد تذکری داده است؟؟؟
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 12:47
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
داعش داخلی را نمیتونن از بین ببرند میخوان با داعش در عراق بجنگند.
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 20:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.