یادداشت محمد نوری زاد در فیس بوک در باره راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس و ماساژ صلواتی

محمد نوری زاد : ساعت ده و نیم صبح رفتم خانه ی سینما. که در محوطه اش جمعی از سینماگران برای حضور در راهپیمایی اجتماع کرده بودند. به جمع شان پیوستم. عزیزان هنرمندی که من شناختمشان اینان بودند: فرشته طائر پور، مریلا زارعی، مونا زندی، منوچهر محمدی، رسول صدر عاملی، فریبرز عرب نیا، مازیار میری، رضا میرکریمی، کمال تبریزی، آتیلا پسیانی، عبدالحسین برزیده، علیرضا شجاع نوری، محسن علی اکبری، امین تارخ، محمود پاک نیت، جواد نوروز بیگی، ابراهیم مختاری، فرهاد توحیدی، محمدمهدی عسگرپور، جمشید گرگین، علی دهکردی، آتش تقی پور، یدالله صمدی، جلیل فرجاد، غلامرضا موسوی، حسن پورشیرازی، و دهها عزیز دیگری که یک به یک می آمدند و به جمع حاضران می پیوستند.

کمی بعد به راه افتادیم و از محوطه ی خانه ی سینما بیرون زدیم به سمت خیابان انقلاب، و از آنجا به سمت میدان فردوسی. شعاری در کار نبود. و شعارهایی اگر از مرگ بر این و مرگ بر آن از دهان کسی بر می آمد، با اجابت چندانی مواجه نمی شد. معتقدم: شعارهای مرگ بر این و زنده باد آن، نه به مرگ جماعتی می انجامد و نه به زندگانی جماعتی درازا می بخشد. بل، گوینده ی این شعارها را به ورطه ی بی خردی در می اندازد.

در میدان فردوسی از جمع هنرمندان جدا شدم و راه رفته را باز آمدم. تشخیصم این بود که حضورم در جمع معترضان به همین اندازه کفایت می کند. من نرفته بودم که به خیل نمازگزاران بپیوندم و جناب سید احمد خاتمی برایم خطبه بخواند و عربده های فقیهانه سر بدهد. رفته بودم بگویم: من به کشتاری که در غزه صورت می پذیرد معترضم. به همان نسبتی که اگر فردا مردم عادی اسراییل مورد تعرض قرار گیرند، به حمایتشان بر خواهم خاست.

در راه بازگشت، به چادر کوچکی برخوردم که بر آن نوشته شده بود: ماساژ صلواتی. داخل چادر، ماساژور جوان و سپید پوشی بر پیکر مردی که دراز خوابانده بودش، دست می کشید. مردِ دراز کشیده را بگو که به چه خلسه ی خوشایندی فرو شده بود. با تماشای این صحنه، به ذات جمهوری اسلامی فرو شدم. که در این سالها مردمان را دراز به دراز خوابانده و نه بر پیکرشان، که بر فهمشان دست می کشد. و در این معرکه عجبا که به چه تخصصی نیز دست یافته است. ماساژ بدن کجا و ماساژ فهم کجا؟ هر دو را خلسه ای خوشایند است. اولی اگر کمی بعد از بدن می گریزد. دومی اما نه که به جهالت آمیخته است، خوشایندی اش به این زودی زدودنی نیست.

می گویم: راستی مگر همین روزها در عراق کشتاری وسیع در جریان نیست؟ یا در سوریه؟ اگر در فلسطین، این یهودیان اند که مردمان مسلمان را به خاک و خون می کشند، در عراق و سوریه جماعتی از خود مسلمانان اند که با نعره های الله اکبر سر می برند و به مغزها شلیک می کنند!؟ تلاش کردم نسبت متغایری میان کشتار در غزه و کشتار در عراق و سوریه پیدا کنم اما جز به گزینشگریِ حاکمان جمهوری اسلامی دست نیافتم. در کشتار غزه، و در مرگ بر اسراییل های مردمان گیج و منگ، حاکمان نظام اسلامی درایران را منفعتی است که به بقایشان بهره می رساند.

و گرنه شما روزی را تجسم کنید که نظام اسلامی ما مردم را به خاطر کشتار داعشی ها در عراق به خیابان کشانده است. پرسش این که: مگر نظام نفعی می برد از آن اجتماع؟ مردم در آن اجتماع، شعار چه بدهند و مرگ بر که بگویند؟ مرگ بر داعشی؟ داعشی مگر کیست؟ آدم کش است؟ بی خرد است؟ قلچماق و بی فرهنگ و بی ادب است؟ خب نمونه ی داعشی ها در دل همین حاکمیت خودمان مگر کم است؟ که هم مسلمان و نماز شب خوان اند و هم قاتل و بد دهان و نفرت انگیز. نه، دمِ همان اسراییل گرم. توپ را به سمتی شلیک کن که اگر بجایی نیز بر نخورد، یک تتلقی صدا در کند.

محمد نوری زاد
سوم مرداد ماه نود و سه

+209
رأی دهید
-14

paksan - آمریکا - آمریکا
این یعنی یک انسان پرسشگر یک آدمی که گوسفند نیست و برای هر کار و هر عملی فکر میکنه.درست یا غلط همین که انسانی درباره اعمال خودش و مردم و حاکمانش فکر کنه خدا دوستش خواهد داشت و اصلاً خدا انسان را با این مشخصات درست کرده که فکر کنه نه اینکه به بهانه های مختلف دنباله رو دیگران باشه.اگر می خواست دنباله رو حسن و حسین و قلی باشه همون میمون کفایت میکرد نیاز به خلقت انسان نمی کرد. بله بشار اسد 300هزار نفر رو میکشه ! نوری مالکی هزاران نفر رو میکشه! صدام میلیونها مسلمان رو به کشتن داد ،خامنه ای هزاران نفر بی گناه رو می کشه و هزاران نفر مسلمان رو زندان میکنه بخاطر اینکه برخلاف خواست معاویه به احمدی نژاد که نظرش نزدیکتره رای ندادن و معترضند به تقلب. حالا فلسطینی ها آمدند اول 3 نوجوان رو کشتند و بعد اسرائیل بعد از اینکه عاملینش رو تحویل ندادند حمله کرده 800نفر کشته شدند تا الان و بخاطر این 800نفر اسلام درخطره؟!تنها بشاراسد در عرض 3سال صدها برابر اسرائیل مسلمان کشته ولی منفعت چیز دیگه اس
جمعه 3 مرداد 1393 - 17:53
باور عمیق - قم - ایران
در خط بدی قرار گرفتی آقای نوریزاد . حضور در جمع معترضین به کشتار مردم غزه توسط تو؟ تو که عاشق شعار (نه غزه نه لبنان ) بودی . حالا چه شد آقای نوریزاد . عادت کردی به چرخش خلق الساعه 180درجه ای؟ تو نبودی شعار نه غزه نه لبنان در یک همچین روزی میدادی؟ رفتی برای حمایت؟ تو غلط کردی . گرگ در لباس میش ؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:17
جنگنده - تهران - ایران
دوباره جو اینرو گرفت. خوب تو که از جمعیت عظیمی که به خیابان آمده بود دچار عقده شده ای چرا اینگونه از اسرائیل حمایت میکنی ؟؟؟؟؟؟ این حرفها رو هم نزنی میدانیم که تو هم از عوامل اسرائیل در ایران هستی و جزو مهره های سوخته ای که هم اینور رو از دست دادی هم اونور حالا هم داری به دست و پا و تقلا میافتی که بهت توجه کنند. خودتو کشتی جلو وزارت اطلاعات تا یه بلایی سرت بیارن و زندانیت کنند ولی آدم هم حسابت نکردند. برو بتمرگ تو خونت و از حرص و عقده بمیر. دنیا بزودی بیدار میشود و دست واقعی آمریکا و اسرائیل رو میشود که چه جنایاتی کردند. همان داعشی که میگویی ساخته دست اسرائیل و آمریکاست, بعد اومدی برا اسرائیل نوحه سرایی میکنی. تو انقدر بی ارزشی که حتی زندانی کردنت هم فایده ندارد و مثل یک دیوانه در حال هذیان گفتنی .
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:10
souroosh - ساری - ایران
باور عمیق - قم - ایران. چه ....خطرناکی تو می باشی. مانند مار می نویسی و همانند اخوندهای شهرت فکر می کنی.
جمعه 3 مرداد 1393 - 21:17
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
من راهپیمایی نرفتم ولی حتما کشته شدن بچه های بی گناه بدست ادمکشهای اسرائیلی محکومه همونطور که کشته شدن هر بی گناهی در دنیا محکوم هست
جمعه 3 مرداد 1393 - 21:39
biparva-jan - تهران - ایران
ماه رمضان بود و کسی ساندیس توزیع نمیکرد. چطور شد در هر شهر میلیون ها نفر ریختند تو خیابان ها؟ میشه دوستان ظرف شور توضیح بدهند؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:48
goosfand - نیویورک - آمریکا
souroosh - ساری - ایران: ما که نفهمیدیم شما چی تفت دادی اینجا! آخه آدم حسابی، طرف حرف حساب میزنه که به نوریزاد دورو داره گیر میده که چرا اینقدر زود چرخش 180 درجه-ای کرده؛ آخه توی ایرانی رو چه به غزه؟؟؟؟ چه به اسرائیل؟؟؟ یه عرب رو دیدی از مردم غزه دفاع کنه؟؟؟ توی کشورمون کم هستند کسانی که زندگیشون از مردم غزه هم بدتره؟؟؟ واسه شما مردم همین نوریزادها و آخوندها خوبند
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:51
دوستدار - استهکلم - سوئد
زنده باد بزرگ مرد ایران اقای نوریزاد عزیز و بزرگوار.
جمعه 3 مرداد 1393 - 23:03
purelove_31 - مشهد - ایران
انسان ازاده باید با کشتار انسان های بی گناه مخالف باشه هر کجا میخواد باشه....البته از مردم خودمون هم نباید غافل شد که بعضی ها تو این اوضاع به سختی دارند زندگی میکنند
شنبه 4 مرداد 1393 - 01:39
Nikta - تبریز - ایران
اگر کسی در نظام جمهوری آخوندی به خودش بیاید و راهش را از این گروه از خدا بی خبر جدا کند و به راه بندگی خدا ,که چیزی جز محبت و عشق ورزیدن به زیبایی ها به انسانها به پاک ترین و بهترین ها که همه آفریده های خدا باشد, در اید از نظر این فرقه گمراه یا خائن است و یا اسرایلی و یا آمریکایی و ... جالب است که همه هم ادعای خدا پرستی میکنند غافل از اینکه راه شیطان را در پیش گرفتند. خدایی که ذاتش سرچشمه نور و محبت و عشق است آنوقت این تبهکاران که سرچشمه گمراهی و تباهی هستند و کارشان نفرت پراکنی, ظلم و کشتن انسانهای بی گناه است خود را جزو درستکاران و خدا پرستان میدانند. همه تبهکاران و قدرت طلبان از زمانهای گذشته فرعونی ها تا حال القاعده, طالبان, داعش, حماس ,جمهوری آخوندی, تندروهای اسراییلی و همه کسانی که چه گروهی و چه انفرادی .به جای منطق و عقل و شعور برای به اثبات رساندن حرفشان از ظلم و زور, ریا, و تبهکاری.. استفاده میکنند بی شک لشکر شیطان هستند. به امید پیروزی نور بر ظلمت ,همه گروه های افراطی از خدا بی خبر.
شنبه 4 مرداد 1393 - 01:51
highlight - کرج - ایران
biparva-jan - تهران - ایران یا نمیبینی یا میبینی خودت رو زدی به نفهمی . ندیده این جامعه نیستیم محل کار قبلی من یه شرکت دولتی بود یه عده چنان 19 تا 21 رمضان سیاه میپوشیدن که آدم میگفت خراب اسلام آدمهایی که حتی دیده بودم کنار خیابون وایمیسن تا اتو بزنن و زنان آنچنایی سوار کنند هیچ گدوم هم روزه نمیگرفتن و تظاهر میکردند تمام دغدغه این بود که وقتی حکم ارتقای مقام این آقا اومد بگن آره مذهبی بزارید بره سمت رو بگیره ایشون ارزشمدار هستند. 90 درصد این جمعیت به خاطر منافع شخصی و دستمال کشی و یا بیچاره هایی که کارمند دولتند و با در خطر دیدن شغلشون اومدن تظاهرات
شنبه 4 مرداد 1393 - 02:00
سربازایران - زاهدان - ایران
biparva-jan واقعا کشف بزرگی کردی. ماه رمضان بود کسی ساندیس توزیع نمی کرد در هر شهر میلیونها نفر ریختند در خیابان ها . بله ماه رمضان بود. ساندیس توزیع میکردند برای افطار ودر شهرهای 100000 نفری میلیون ها نفر با اتوبوس از روستا ها اوردند مثل کوسفندها ریختند توی خیابان هاوشعار دادند بع بع وجواب دادند بع بع
شنبه 4 مرداد 1393 - 02:27
جنگنده - تهران - ایران
سربازایران - زاهدان - ایران ......................... ساندیس وطنی خوردن،‌ شرافتش میارزد به جیره خوری وهابی و سعودی کردن. از کامنتت مشخص است که یک وهابی کثیف هستی که باید به جهنم بروی. دعا میکنم به درگاه خداوند که روزی برسد که ظالمان و دشمنان خدا و انسانیت دسته دسته از روی زمین محو شوند و به جهنم ابدی و سوزان وارد شوند،‌ به امید خدا.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:23
fafa316 - تهران - ایران
دین ما ندارد هیچ عیبی هر چه هست از مسلمانی ماست. درست است مرگ گفتن ما سبب مرگ یا بقای کسی نخواهد شد ولی بی خیال لم دادن کجا و فریاد انزجار کشیدن کجا مطمئن باشید هیچ کس به خاطر ساندیس نمی آید چنین هوای گرم یا سرد بیرون هر چه هست از باور است
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:01
biparva-jan - تهران - ایران
سالها است خودتون رو با این حرف های بچگانه گول میزنید. علت حضور گسترده مردم در روز قدس که از همه قشر و تفکر سیاسیی را شامل میشود دلسوزی مردم ایران برای کودکان بی گناه فلسطینی است که توسط اسرائیل خونخوار قتل عام میشوند. کسی نمیاد وسط تابستون چند کیلومتر راه پیمایی بکنه برای اینکه اخر شب با یک ساندیس دویست سیصد تومنی گرم و ابکی و بد مزه که خودش میتونه از دم در خونه خنکترش رو بگیره، پذیرایی بشه. از توهم بیایید بیرون.
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:10
بت شکن - مونترال - کانادا
با درود به شرف و انسانیت شما آقای نوری زاد،‌ای کاش تنها رفته بودی و به جامعه سینما گران نمی پیوستی، این جماعت فقط برای ممنوعه الکار نشدن خودی نشان میدهند،‌ای دریغ از یک بیانیه دو خطی‌ مثل بیانیه شما که هم سیخ را بسوززاند و هم کباب را. گوسفندانی هم که متن پیام آقای نوری زاد را تا اخر نخواندند و اگر خوندند و نفهمیدند که مراد از اعتراضش چیست بع بع کنند بهتر است تا نظر دهند البته اگر بتوان نوشته اشان را نظر خواند!!
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:32
جنگنده - تهران - ایران
بت شکن - مونترال - کانادا .... مرادش،‌ ماهی گرفتن از آب گل آلود است، آقای هالو که دیگران را گوسفند مینامی ولی شعور خودت از بره هم پایینتر است.
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:35
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
biparva-jan - تهران - ایران- دوست و رفیقتون کره شمالی هم برای درمان سکسکه رهبرشون هم گله‌های ملیونی از مردم را در خیابان‌ها جمع میکنه ، حالا در تهرون چند ملیونی جمع کردن چند هزار آدم که کاری نداره تا دلت بخواد بسیجی‌ و کارمند و پاسدار و آخوند مزدوران لبنانی فلسطینی سوری و حتی افغانی همه هم با زن و بچه را بسیج می‌کنن،، اگر دلتون به این خیمه شب بازی‌ها خوش باشه،،برای احمقی نژادتون هم که دیدیم چگونه و چه جوری سیاهی لشگر جمع میکردن
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:32
جنگنده - تهران - ایران
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا ........................ سرت رو مثل شترمرغ کردی در خاک و واقعیت دور و برت رو نمیبینی, پیروزی برای ما میباشد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:15
Imod.barbekan - منامه - بحرین
جنگنده ترسو -تهران -مرگ بر اسراییل گفتن هیچ دردی رو دعوا نمیکنه .ما هم به درگاه خداوند دعا میکنیم که نسل دزدان میلیاردی و رافضی های کثیف رو از سرزمین ایران محو کنه
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:05
باور عمیق - قم - ایران
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا .. مرد و مردونه بی انصافی نکن . تو که ایران زندگی میکنی چرا این حرفارو میزنی؟ بسیجی و پاسدار؟ ملت زبان روزه توی این وا عطشا ریختن توی خیابان عزیز ، بسیج و سپاه کدومه؟ مگه خود تو دلت به حال کشتار بی رحمانه غیر نظامیان از نوع مسلمان اون هم توی ماه رمضان نمیسوزه؟ میسوزه یا نه؟
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:27
باور عمیق - قم - ایران
souroosh - ساری - ایران .. خدا خیرت بده . امشب سرحال نبودم کامنتتو خوندم یک کمی شاد شد .. فدایی داری دادا .. این قضیه مثل ((مار)) نوشتن رو از کجات درآوردی؟ مارها هم نویسنده شدند؟ چرا این سایت جای بعضی کلماتت نقطه گذاشت حیف .. یه دوتا زارت و پورت رو که نباید سانسور کرد که .. راستی تو ساری پره (اردک اسراییلیه) . البته خوب بلد نیستید شکم پرش کنید ها .. توصیه میکنم حالا که موج ضد اسراییلی به راه افتاده شما هم یه چند تا اردک اسراییلی مازندرانی سر ببری به نشانه اعتراض
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:32
biparva-jan - تهران - ایران
معلومه بیرون نرفتی و اون جمعیت انبوه رو ندیدی عقاب سرخ که میگی چند هزار، اون هم سوری و افغانی. یا رفتی ولی ترجیح میدی حقیقت رو انکار کنی؟ یا اصلا ایران نیستی؟ میلیون ها نفر در هر شهر رفتند بیرون. کسی مثل محمد نوری زاد هم رفت دیگه خودت حساب کن.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 01:50
جنگنده - تهران - ایران
- منامه - بحرین ..................... فعلا که مردم بحرین به دنبال نجات از دست امثال تو هستند. وجود امثال تو اثباتی بر حرفهای من که اسرائیلیها و وهابیهای سعودی مانند توی با هم دست به یکی کردید برای آسیب به ایران و شیعه ولی تو دهنی های مکررری از ما میخورید. امکان حل اختلافات ما با آمریکا یعنی اربابتان هم زیاد است آنموقع است که دیگر باید گوشت تن خودتان را از خشم بخورید. برو سرتو بذار بمیر،‌
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 11:43
زنده بادايران من - لرستان - ایران
اسرائیل این جرثومه ی فساد این رژیم جعلی اشغالگر که در قلب اسلام توسط انگلیس خبیث وبه توسط عده ای جاهل مثل یک غده سرطانی پدیدار شده است وبنیانش از روز ازل برپایه کشتاروتجاوز وقتل و عام کودکان بنا شده است باید از روی زمین به توسط انسانهای آزادیخواه ومبارز محو شود واین میسر خواهد بود انشاأالله. جناب نوری زاد گوساله ی بدبخت مفلس دربدر . تو بویی از انسانیت نبرده ای. دیروز درلباس گرگ وامروز درلبای میش. ای بر پدرت لعنت .اگر مردی مثل یک مرد حرفت را بزن و روش استوار باش حتی اگر به مرگت بیانجامد تو که مردنیستی فقط دنبال شهرتی . یک کلامم به اونایی که چشمهایشان را برروی واقعیت ها بسته اند.بدانید ملت ایران کاملا چشمانشان باز واز همه مسائل آگاه ومطلعند همه ازدانشجو،معلم ،استاد،کشاورز تاکارگز و بقال وسوفور و..... ازمسائی سیاسی واجتماعی آگاهند ودقیقا می دانندکه کدام حق وکدام باطل است ملت ایران آخوند رااگربدم باشد به یک مشت فراری وطن فروش نان به نرخ روز خور وجیره خوار اجنبی ترجیح می دهند حالا هی بگید اینم ساندیس خور ه ،آره منم ساندیس خورم به کوری چشم باباتون. زنده بادایران زنده باد ملت فهیم واصیل ایران
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:54
باور عمیق - قم - ایران
زنده بادایران من - لرستان - ایران .. سلام دوست عزیز .. ممنون از کامنت قشنگت
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:36
biparva-jan - تهران - ایران
مرگ بر دروغ، ارتجاع و خیانت. زنده باد ساندیس گلابی هاها
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 16:05
سربازایران - زاهدان - ایران
biparva_janشما هر موقع جوابی نداشته باشید فوری ندیده مارک وهابی میزنید بنظرم امثال شما و وهابی ها از یک جنس هستید فقط روش ادم کشی تان فرق میکنه سگ زرد برادر شغال چهار تا فشفشه دادین به دست فلسطینی های بخت برگشته و انها را به کشتن می دهید بهتر است ساندیستان را بخورید وبع بع کنید
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 18:44
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
باور عمیق - قم - ایران-biparva-jan - تهران - ایران-جنگنده - تهران - ایران-1)من نه سیمای جمهوری اس,هالی را نگاه می‌کنم و نه در جایی‌ عکس‌های این روز را دیدم ،اما اینو میدونم که هر سال برای چنین روژی با بسیج گسترده و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها و حتی با مونتاژ‌های تلوزیونی آنرا با شکوه جلوه میدهند،،و اگر هم در این روز مردم عادی آمده باشند برای کودکان بی‌ گناه فلسطینی که بازیچه دست ایران و حماس و اسرایل شده اند آمده اند همانطور که در بیشتر کشور‌های دنیا و اروپا مردمان آن کشور‌ها در حمایت از جان بی‌ گناهان و کودکان تظاهرات و اعتراض کردند،،
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 22:41
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
2)اما فرق مردم دنیا با شما‌ها در این است که شما کودکان و زنان را هم خط کشی‌ کرده و خودی و غیر خودی میکنید،چرا در این سه سالی‌ که اسد آدمکش و دوست و رفیق جون جونی شما با بمب‌های فسفری و بشکه‌ای و حتی شیمیایی زنان و کودکان سوری که مثل مردم فلسطین مسلمان و سنی بودند را قصابی کرده و هنوز هم آنها‌را تکه تکه میکنند،،اعتراضی نکردید،?مگه خون بچه‌های سوری یا عراقی‌ که با بمبها و موشک‌های اهدای شما و رژیم کثافت اسلامی ایران به خاک و خون کشیده می‌شوند از خون بچه‌های غزه کم‌رنگ تر هست? مگر کودکی که به وسیله جلادان اسد سر بریده میشود و بزیر تانک‌های ارتش اسد له‌ میشوند فرقی‌ دارند?،،چرا برای این کودکان بی‌ گناه در عراق که به دست مالکی جانی و شیعه کشته میشدند و میشوند اعتراضی نمی‌کنید ،
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 22:42
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
3)اگر جنایت اسد و مالکی نبود مطمئنا الان داعشی وجود نداشت که شما همه مخالفین با این دیکتاتور هارا تروریست خطاب کنید ،چرا این امت واحد اسلام با هم متحد نمیشوند و بر علیه صهیونیست‌ها بجنگند به جز این است که ماهیت اسلام بر آدمکشی و قتل و غارت بنا شده و هر کسی‌ به اسم اسلام به کشتن مسلمان دیگری مشغول هستن،آخوندها مردم ایران را میکشند طالبان افغانی و پاکستانی‌ القأعده و سنی و سلفی و وهابی همه و همه فقط یکدیگر را میکشند و عجبا و حیرتا که همه هم محمد را پیامبر خود و قرآن را کتاب مقدس خود میدانند
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 22:43
فراوانی - قطر - قطر
مردم غزه باید تا حالا فهمیده باشند که کشتن سه جوان اسراییلی بی گناه غلط بود وجریمه اش را باید اینگونه بپردازند
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 18:28
جنگنده - تهران - ایران
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا... زیاد پای بی بی سی و رادیو فردا نشستی, عقب افتاده یک خورده مغز نداشته ات را به کار بنداز و از خودت فکر کن, نه ارجیفی که بی بی سی و سی ان ان, در مغز نداشته ات هک میکنند.
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 16:10
سربازایران - زاهدان - ایران
جن گنده -تهران -ایران وهابی... به نظر من تویی که این همه برای وهابی تبلیغ می کنی به خدا من نمی دانم وهابی چی هست حداقل برای من توضیح بده چی هست .جن گنده است مثل تو ویا ساندیس خوریست که فقط بلداست مقلد باشد وفقط ... کند
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 17:07
جنگنده - تهران - ایران
سربازایران - زاهدان - ایران...................... اولا که نام ایران را از کنار نام کاربری حذف کن چون تو ایرانی نیستی, دوما وهابی همونهایی هستند که این مزخرفاتی که مینویسی را از آنها یاد میگیری. من مقلد هستم ولی مقلد حق هستم نه مقلد شیطان و باطل که تو دنبالشان هستی. بجز سربریدن و منفجر کردن خودتون بین یک مشت زن و کودک و ایجاد فتنه و تفرقه, چه کار مثبتی بلیدید عقب افتاده ها ؟؟؟؟؟؟ تو یک وهابی هستی. لعنت به تو و داعشیها و وهابیها و سلفیها و سعودیها. و اربابتان یعنی شیطان.
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 22:56
سربازایران - زاهدان - ایران
جنگنده -تهران-ایران .اولا ایران نه ارث پدری کسی است نه مهریه مادر کسی .ملیت من اهدایی شما نیست که شما دستور حذف ان را صادر میکنی چون من مثل شما فکر نمی کنم حق ایرانی بودن ندارم به جان تو وفک فامیلت من وهابی نیستم وبا افتخار می گویم لعنت خدا ورسول خدا که اعتقادی به انها نداری به تو و وهابی ها وداعشی ها وهرچه ادم نژاد پرست وشیطان پرست بع بع گو
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 11:19
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
جنگنده - تهران - ایران- بدبخت,, عقب افتاده خود بی‌ .... هست که مغزش توی ۱۴۰۰ سال پیش کپک زده! بدبخت بیچاره فلک زده, من هر جور و هر طور که دلم و منطق میگه فکر می‌کنم مثل تو نیستم که مثل میمون فقط تقلید کردن بلد باشم تو حتی برای توالت رفتن هم از خودت اختیاری نداری و باید فکر نداشته ات را موقع توالت رفتن به کار بندازی که با کدام پا چپ یا راست داخل بشی‌ تو که حتی واسه شستن و طهارت خودت هم باید طبق روایت و حدیث عمل کنی‌ و تا آخر انگشت را واسه طهارت درست و اسلامی فرو ببری،،غذا خوردن و قضائه‌ حاجت و خوابیدن بیداری حتی سکس و ممه فشاری امثال شماها همه, را باید از دیگری یاد بگیری و طبق گفته‌های آنها هرچند چرند هم باشه عمل یکنید! کدام کاری هست که توی بدون مغز با اختیار خودت انجام بدی? ،آدمی‌ که از خودش هیچ اختیار‌ی نداره یک اسیر بی‌سواده حتی اگر ملیونها کتاب هم بخونه چون همیشه باید سرش تو آخور آخوندها و حدیث و فتوا و خرافات‌ باشه
جمعه 10 مرداد 1393 - 01:12
کوروش مهری - یزد - ایران
...مثل اینه که آب در خانه ی مورچگان انداخته حرف حقیقت!!جلز و ولز میکنید از بیداری یک خواب!!البته شما که مرده اید از لحاظ مغزی!!. عقاب سرخ-دمت گرم میخوامت!
جمعه 10 مرداد 1393 - 18:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.