رئیس دادگستری تهران: خبرنگار واشنگتن‌پست در مرحله بازجویی است

غلامحسین اسماعیلی: بعد از تحقیقات درباره خبرنگار واشنگتن‌پست اطلاع‌رسانی می‌کنیم

رئیس دادگستری تهران با تایید بازداشت جیسون رضائیان، خبرنگار واشنگتن‌پست در تهران، گفته است که "بعد از بررسی‌های فنی می‌توان در این باره به صورت کامل اطلاع‌رسانی" کرد.

غلامحسین اسماعیلی گفت: "این موضوع در مرحله تحقیقات مقدماتی است و فکر می‌کنم برای اطلاع‌رسانی درباره این موضوع باید بررسی‌های فنی و بازجویی به عمل آید.

پیش از این، روزنامه واشنگتن‌پست  اعلام کرده بود که جیسون رضائیان به همراه همسرش یگانه صالحی، روز سه‌شنبه، ۳۱ تیرماه، در تهران بازداشت شده است، ولی مشخص نیست که چه سازمان یا افرادی آنها را بازداشت کرده‌اند.

آقای رضائیان ۳۸ سال دارد و از حدود دو سال پیش به عنوان خبرنگار واشنگتن‌پست در تهران فعالیت کرده است. او تابعیت آمریکا را هم دارد.

بنا بر این گزارش، یگانه صالحی، همسر آقای رضائیان خبرنگار روزنامه "نشنال" مستقر در امارات متحده عربی است.

گزارش شده است که به همراه این دو نفر، دو تبعه دیگر آمریکا هم که به عنوان عکاس-خبرنگار در ایران فعالیت می‌کردند، بازداشت شده‌اند، ولی نام آنها اعلام نشده است.

+11
رأی دهید
-5

Azadikhah - تكسل - هلند
غلامحسین اسماعیلی دروغگو، همان رئیس سابق زندانها هست که وقتی‌ زندانیان را درد بند سیاسی کتک زدن و مجروح کردند در مصاحبه تلویزیونی گفت اتفاق خاصی‌ نیافتده فقط انگشت سبابه یکی‌ از زندانیان آسیب دیده!
جمعه 3 مرداد 1393 - 14:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.