اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد + عکس و ویدیو

اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد + عکس و ویدیو

کتاب جهانشاه بختیار با عنوان «من، ایرانی، جاسوس سیا و موساد» سر و صدای بسیاری در رسانه ها و هفته نامه‌های فرانسه کرده است. کتاب در اصل خاطرات "جهانشاه بختیار" یا روایت او از چگونگی جاسوس شدنش به سود سازمان‌های اطلاعات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران است. نوۀ آخرین نخست وزیر حکومت شاه گفته است که به تلافی قتل پدربزرگش و انتقامگیری از جمهوری اسلامی به این اقدام روی آورده است. هفته نامۀ نوول ابزرواتور، نوشته است که کتاب جهانشاه بختیار در بادی امر غیرقابل تصور به نظر می رسد اما، روایت‌هایش آنقدر صریح و شخصیت‌های کتاب چنان واقعی هستند که جای تردیدی در مورد صحت ادعای کتاب باقی نمی گذارند، مضاف بر اینکه خود جهانشاه بختیار یک چمدان سند در تأئید اظهاراتش و لوح تقدیری نیز از سام، رئیس سیا در خاورمیانه دارد. جهانشاه بختیار در کتابش توضیح داده که چگونه با خرید پاسپورت ایرانی اش از سفارتخانۀ جمهوری اسلامی در بحرین به عنوان بانکدار و سرمایه گذار به زادگاهش بازمی گردد و موفق می شود پس از چند ماه تلاش با مدیر یکی از بنیادهای متعلق به آیت الله خامنه ای مرتبط شود. در این بنیاد که 10 درصد بودجۀ ایران را به سرمایه گذاری در صنایع و بخش های مختلف از جمله ذوب فلزات و پتروشیمی اختصاص می دهد جهانشاه بختیار خود را به عنوان فردی علاقمند به سرمایه‌گذاری در طرحهای اقتصادی در جمهوری اسلامی معرفی می کند. جهانشاه بختیار گفته است که اطلاعات ارزشمندی در مورد پاسداران، تکنولوژی‌های ارتباطی آنان و یک کارخانۀ هواپیماسازی در اختیار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا گذاشته است. وی همچنین گفته است: «در فاصلۀ سال های 2010 تا 2013 برای سرویس های اطلاعاتی اسرائیل در داخل ایران جاسوسی کردم و در این چارچوب اطلاعات مربوط به سیستم گستردۀ دور زدن تحریمها توسط بانک مرکزی ایران را که توسط 3 ایرانی، از طریق دوبی، با همکاری یک بانک انگلیسی صورت می گرفت و نامها و اعضای شبکه و شماره‌ های حساب که توسط آنها ایران به حزب الله پول می‌ دهد را در اختیار موساد گذاشتم. ماجرا را وال استریت ژورنال فاش کرد، سه فردی که در این دور زدن نقش داشتند، به گرجستان پناه برده و تحت تعقیب پلیس بین‌ المللی هستند.». جهانشاه بختیار در بخشی از گفتگو با هفته نامه فرانسوی اکسپرس برای نخستین بار از فراری دادن بختیار از ایران بعد از انقلاب 57 توسط موساد و هدیه 2 میلیون فرانکی موساد به پدربزرگش پرده برمی دارد. جهانشاه بختیار امروز بین سوئیس و "جایی در آمریکای لاتین" زندگی می کند.

چگونگی فرار شاپور بختیار از ایران  توسط نوه اش فاش شد


ماجرای هدیه 2 میلیون فرانکی موساد! // یکروز(بهار 1979) خانمی این نامه را برای پدربزرگم آورد: «من یک دوست هستم، می خواهم شما را از کشور خارج کنم، بزودی به دیدن شما می آیم. اگر موافق هستید کاغذ را پاره کنید، روی تیکه کاغذی که مانده است بنویسید: "براون" و آنرا به این خانم پس بدهید». موساد اینچنین با او رابطه را آغاز کرد. طرحشان این است که بابابزرگ را از طریق فرودگاه مهرآباد از کشور خارج کنند، محلی که بیش از سایر جاها منتظرش هستند، محلی که بیش از همه جا تحت نظر است و محلی که کسی تصور نمی کند که او آنقدر دیوانه باشد که بخواهد از آن استفاده کند. موساد یک ایرانی را پیدا کرده که شبیه شاپور بختیار است، او را آرایش می کنند و با همان آرایش چند بار سوار هواپیمای پاریس می کنند، هیچوقت دستگیر نمی شود و دفعه پنجم پدربزرگم سوار هواپیما شد. در روز موعود یک مامور موساد او را به فرودگاه می رساند، قبلا عده ای دیگر مسلح در محل حضور داشتند تا اگر او شناسایی شد تیراندازی کنند. بابابزرگ با گریم بدلش در صف ایستاده، اما در گمرک یک اشتباه بچه گانه انجام می دهد. وقتی که یک خارجی از ایران خارج می شود، باید پول خروجی(tax) بدهد، پدربزرگم بدون توجه به این جلو می آید. یک مامور گمرک او را صدا می کند: "آقا شما پول خروجی را فراموش کردید". پدربزرگ زیر چشمهای ماموران اسرائیلی که آماده دخالت هستند، برمی گردد، پول را می پردازد و با سرعت وارد قسمت پرواز می شود. چند روز بعد داوود آلیانس به دیدن ما می آید. پدربزرگم می گوید: «پس آدم ما در انگلیس شما هستید؟». در پیامهایی که موساد به پدربزرگم در زیرشیروانی می فرستاد............
آلیانس تحت عنوان "آدم ما در انگلیس" معرفی می شد. آلیانس تائید می کند: «بله، من هستم» و اضافه می کند: «یک کادو برای شما دارم». 2 میلیون فرانک(300000 یورو) در حسابی به نام او در سوئیس واریز کرده بود.

متن کامل مصاحبه‌های جهان‌شاه بختیار، نوه شاپور بختیار با رادیو RTL و دو مجله معتبر نوول ابسرواتور و اکسپرس در باره کتابی که درآن، به شرح جاسوسی خود پرداخته‌است:

● در مصاحبه با رادیو RTL او می‌گوید بخاطر گرفتن انتقام  پدربزرگش، شاپور بختیار، او جاسوس سیا و موساد گشته و یک مأمور رژیم را هم که رفتار بسیار بدی با زندانیان داشته، به دام انداخته و کشته‌است. او برای سازمانهای اطلاعاتی کشورهای دیگر نیز احترام قائل است اما دو سازمان سیا و موساد هستند که کارآ هستند. در دوبی، با سام نامی که رئیس سیا در خاورمیانه بوده دیدار کرده و بعنوان مأمور سیا به ایران رفته‌است. مدت 6 ماه تحت نظر بوده اما بدین خاطر که کارت دو بانک دوبی را داشته حاکی از این که چند صد میلیون دلار پول دارد، کارش گرفته‌است. زیرا تحریمها ایران را نیازمند دلار کرده‌است. باز او توضیح می‌دهد که برای ملاها هیچ چیز به اندازه پول مهم نیست. از این‌رو، موساد از راه وارد کردن ضربه‌های مالی به ملاها زیان می‌رساند. در این‌کار، او دستیار موساد بوده‌است.

اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد


 
 نوول ابسرواتور (1 ژوئن 2014) بازگوئی‌ های جهان‌ شاه بختیار، نوۀ شاپور بختیار:


 
● نوول ابسرواتور، نخست جهان‌ شاه بختیار را معرفی می‌ کند. کتاب او را که زندگی نامه او است، در دید نخست، باور ناکردنی و جیمزباندی ارزیابی می‌ کند اما، در جامه دان خود، او صدها مدرک در اختیار دارد و ماجراهایی که شرح می‌ کند دقیق هستند. اسامی که نام می‌ برد، وجود دارند و لوح تقدیری نیز از سام، رئیس سیا در خاورمیانه دارد.
 
او می‌ گوید می‌ خواهد همه دنیا سرگذشت او را بداند و بداند که ایران ملاها احساس خفگی کند وقتی در می‌ یابد که او، یک شاهزاده کوچولو تهران، خورد شده توسط اسلام‌ گرایان، نوه شاپور بختیار، مردی که وسواس انتقام، خوره جان او شده‌‍‌ است، جاسوس سیا، و بدتر از آن، جاسوس موساد بوده‌ است.
 
در شرح حال خود، او تاریخ و تحریک های دیپلماتیک و مالی را در بیانی جیمز باندی، در می‌ آمیزد... کتاب تازه منتشر شده‌ است و نویسنده بی‌ قرار واکنش ایران است. در انتظار یک محاکمه بزرگ است و می‌ گوید: تنها از یک چیز می‌ ترسد و آن بی‌ تفاوتی است...
 
● یک روز صبح، او از بی بی سی شنید که پدربزرگ او کشته شده‌ است. کمی بعد، مأموران اسکاتلند یارد او را با خود بردند. زیرا از نقشهۀ ربودن او اطلاع یافته بودند. جهان‌ شاه مدت دو ماه با آنها گذراند. بعد به پاریس آمد. شاپور بختیار، کسی که به کمک موساد از ایران گریخته بود، در انتظارش بود. جهان‌ شاه این مرد ویران شده را که مبارزه را از سرگرفته بود می‌ نگریست که می‌ گفت: روزی این ملاها را خواهد راند. او از حمایت امریکا برخوردار بود و پادشاه عربستان سعودی میلیون ها دلار به او پول داده بود. او باور کسانی را داشت که هرگز رها نمی‌ کنند.

اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد


 
بختیار به نزدیکان خود می‌ گفت: دقت کنید! اگر شما را بربایند، من خود را تسلیم نمی‌ کنم. ملتی در انتظار من است. و خود او را که 76 سال داشت، در 7 اوت 1971، سه مأمور رژیم کشتند. 15 روز بعد، دخترش، مادر جهان شاه، مرد. از آن پس، او دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. به سام، مقام سیا گفت: دیوانگان خدا، زندگی مرا ویران کردند. من یک حیوان هار شده‌ ام. من می‌ خواهم از «ایران» انتقام بگیرم. سام با جهان‌ شاه، در ژوئن 2004، در هتلی در بحرین، (در مصاحبه رادیوئی او می‌ گوید در هتلی در دوبی، سام با او قرار ملاقات گذاشته‌ است) قرار ملاقات می‌ گذارد. او در امارات زندگی می‌ کند و رستورانی به راه می‌ اندازد با مشروبات الکلی و دختران زیبا. اسلام‌ گرایان را خوش نمی‌ آید. رستوران او را آتش می‌ زنند. یک میلیون دلار دود می‌ شود. یک‌ بار دیگر دیوانگان خدا زندگی او را ویران می‌ کنند.
 
● وارث بختیار به مأمور سیا کینه خود را باز می‌ گوید. محرمانه او امیدوار است که امریکا به او کمک خواهد کرد ،300 میلیون دلار پولی که یک قاضی امریکائی، در پیِ دادرسی بر ضد جمهوری ملاها، از پول ایران، بعنوان غرامت، از آنِ خانوادۀ بختیار، کرده‌ است به او داده شود.  او آمادۀ هر کار است، اما هیچ ارتباطی ندارد. حتی پاسپورت ایرانی نیز ندارد. سام که از انرژی این ناخودآگاه حیرت کرده بود، با لحن مسخره، به او می‌ گوید: خوش اقبال باشی.
 
● او با پرداخت رشوه به مأمور سفارت ایران در بحرین، گذرنامه بدست می‌ آورد. جهان‌ شاه به یکی از دوستان بانکدارش پیشنهاد می‌ کند با تهران وارد معامله شود و این کار را با پیشنهاد طرح های مالی بزرگ بکند.

اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد


 
به هنگام ورود به تهران، در برابر خانه‌ ای که ایام کودکی را در آن گذرانده و اینک ساختمانی چند طبقه شده بود، اشکی می ریزد . مأموران رژیم سرانجام از او چشم  بر می‌دارند زیرا، در ظاهر، او جز به شب نشینی‌ ها و پول، به چیز دیگری توجه نمی‌ داشت. بدین‌ سان، در طول چند ماه، او موفق شد با مدیر بنیادی وابسته به «رهبر» که معادل 10 درصد بودجۀ ایران را در صنایع فلزی و پتروشیمی و حمل و نقل سرمایه گذاری می‌ کندT رابطه برقرار کند.
 
او ادعا می‌کند که در پی آن‌ است که در طرح های جمهوری اسلامی سرمایه‌ گذاری کند. کم کم، در بارۀ طرح های بزرگ، همچون طرح های بهره برداری از منابع گاز پارس جنوبی که میان ایران و قطر مشترک است، از او نظر می‌ خواهند. جاسوسی که او است، اطلاعات را به سام می‌ دهد. پیش از رفتن به ایران، سیا او را تعلیم داده و آماده کرده بود. او به سیا در بارۀ پاسداران، بازوی نظامی رژیم، در بارۀ تکنولوژی ارتباطات و در بارۀ کارخانۀ هواپیما سازی، اطلاعات می‌ دهد. اما در بارۀ برنامۀ اتمی ایران، اطلاعی کسب نمی‌ کند و نمی‌ دهد.  
 
● او طرح ربودن پسر یکی از مقامات عالی رژیم را که اطلاعات بسیار ‌داشته‌ است را می‌ ریزد، اما طرح بلا اجرا می‌ شود. او  که مامور سیا شده‌ است، تاب بازگشت سام، حامی خود، به واشنگتن را نمی‌ آورد. معتاد است و به درمان می‌ پردازد و به فکر رها کردن جاسوسی و بازیافتن شغل خود در بانک می‌ افتد. اما ایران همچنان او را به خود می‌ خواند.
 
● یک شب، او یک مأمور زندان رژیم را می‌ کشد: در تلویزیون، آن روز ماه مه 2010،  او علی وکیلی راد، یکی از قاتلان بختیار را می‌ بیند که بسان یک قهرمان مورد استقبال قرار می‌ گیرد. به این ترتیب، از دید او، سارکوزی بهتر از میتران نیست. میتران انیس نقاش را بخشیده بود و سارکوزی وکیلی راد را.  جهان‌ شاه بی‌ قرار کشتن می‌ شود. چند ماه پیش از آن، یکی را کشته بود. یکی از مأموران زندان اوین را کشته بود که  یک زن پزشک را در سلول زندان، مورد تجاوز قرار داده بود. بعد از اینکه تمرین کرد چگونه گوشت را باید برید، یک شب او را به دام انداخت و کشت.
 
او می‌ گوید بدین ترتیب بود که من یکی از جنون آمیز ترین کارها را در زندگی خود کردم. من که دسترسی به آمران قتل پدر بزرگ خود را نداشتم، اولین پست فطرتی را که بر او دست یافتم، کشتم. هرگاه باید بخاطر این قتل تاوان بپردازم، آماده‌ ام.

اعتراف نوه شاپور بختیار به جاسوسی برای سیا و موساد


 
● بدان‌ خاطر که «ایران را به چالش بکشد» است که او به این قتل اعتراف می‌ کند. برای اینکه آنها را دیوانه کند، بیشتر از این می‌ کند. از جاسوسی برای موساد، از 2010 تا 2013، پرده بر می‌ دارد. این آن کاری است که بیشترین ضربه‌ ها به آنها را وارد می‌ کند. زیرا آنها می‌ بینند که بانکدار، یک خائن است. جهان‌ شاه می‌ گوید من سیستم گستردۀ دور زدن تحریمها توسط بانک مرکزی ایران را که توسط 3 ایرانی، از طریق دوبی، با همکاری یک بانک انگلیسی صورت می گرفت را  در اختیار موساد گذاشتم. نام ها و اعضای شبکه و شماره‌ های حساب که توسط آنها ایران به حزب الله پول می‌ دهد را در اختیار موساد گذاشتم. ماجرا را وال استریت ژورنال فاش کرد. سه فردی که در این دور زدن نقش داشتند، به گرجستان پناه برده و تحت تعقیب پلیس بین‌ المللی هستند.  اگر آنها نمی‌ دانستند، اینک، می‌ دانند که رفیق بانکدار آنها یک خائن بوده‌ است. جهان‌ شاه قسم می‌ خورد که دیگر رابطه‌ ای با موساد ندارد. گاه به این فکر می‌ افتد که بسا پدر بزرگش دوست نداشت او چنین زندگی را پیدا کند. متأسف است، اما افسوس هیچ‌ چیر را نمی‌ خورد.

 




+227
رأی دهید
-28

سخت کوش - کردستان - ایران
مرگ بر شاپور بختیار واهل بیتش که جاسوسی واسه یه رژیم میکنه که تشنه به خون ایران هستن بعد یه عده احمق غرب زده ازش طرفداری میکنن باید گرفت واعدامشون کرد
جمعه 16 خرداد 1393 - 12:19
agha-javad - تهران - ایران
پول و قدرت همه انسان‌ها کره زمین رو به کثافت نشونده به جز چند انسان بزرگ که از شهر‌ها به طبیعت کوچ کرده‌اند و با زندگی‌ ساده به تفکر و اندیشه خلقت پرداخته‌ا‌ند. بسیار غمگین هست دیدن هر نوع توحش و دیوانگی بشر کره زمین.
جمعه 16 خرداد 1393 - 12:47
سرسره - اهواز - ایران
خوب حالا این چه کاریه که خودتو لومیدی میتونستی کارهای بزرگتری به ضرر این حکومت اشغالگر وطنت انجام بدی ولی درهرصورت دمت گرم چشم دشمنان تو وایران کوربشه
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:13
goosfand - نیویورک - آمریکا
آخه ‌ای ایرانی حـ... نژاد پاک آریائی، کی میخوای از این حرومزادگیت دست برداری تا شاید تاریخ این مردم احمق روزی بهتر بشه؟ آشغال حـ...، به خاطر انتقام اون پدر بزرگ چلقوزت از آخوندا داری جاسوسی یک کشور رو واسه آمریکا میکنی‌؟ نکبت عوضی‌ با خودت نمیگی که دودش میره به چشم مردم؟ آشغال چرا کینه‌های شخصیت رو ملی‌ میکنی‌؟ تو همون آشغال سلمان فارسی‌ هستی‌ که با ملی‌ کردن کینه‌های شخصیش ..... به تاریخ این سرزمین کثیف آریائی، و نتیجه‌ا‌ش این فلاکت و بدبختی شد؛ کی می‌خوایم از تاریخ درس بگیریم؟ ایرانی = دروغگو، بیگانه‌پرست، عقده‌ای، نه خود خورم نه کس دهم گنده کنم به سگ دهم
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:24
سرسره - اهواز - ایران
خوب حالا این چه کاریه که خودتو لومیدی میتونستی کارهای بزرگتری به ضرر این حکومت اشغالگر وطنت انجام بدی ولی درهرصورت دمت گرم چشم دشمنان تو وایران کوربشه
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:15
otana - تهران - ایران
دمش گرم مخصوصن که اون جانیا رو هم از پا درآورد و الان جمهوری اسلامی حسابی جا خورده! این همه ادعا کرده قدرت داره به این راحتی ضربه خورد اونم از نوه ی شاپور بختیار مرد بزرگی که به دست رژیم کشته شد. انتقام خوبی گرفت از رژیم و امیدوارم تداوم داشته باشه اینگونه ضربه زدن ها به رژیم اسلامی حاکم بر ایران
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:17
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جاسوسی برای کشورهای بیگانه ( چه دوست ایران و غیر دوست ) یعنی وطن فروشی! جاسوسی با هر دلیل و عذر و بهانه ای که باشد به هیچ وجه قابل توجیه نیست و خیانت محسوب می شود و هر نظام و حکومتی در ایران باشد، حکمش اعدام است. ای لعنت بر تو مردک وطن فروش و عقده ای ! لعنت بر تو و اجدادت که ذره ای حب وطن دوستی را به تو یاد نداده اند. آیا بهانه انتقام می تواند توجیه خیانت باشد ؟! بعلاوه ، سرویس جاسوسی ایران هم چه گاگولهائی هستند که اینهمه اطلاعات محرمانه کشور را به شخصی با این پیشینه خانوادگی داده اند !! اشخاصی که در این موضوع درگیر بوده اند از سفارت ایران در بحرین تا اعضای بنیاد مذکور باید سخت مجازات شوند. همه اینها به کشور خیانت کرده اند!! لعنت بر هر چی وطن فروش!
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:28
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جاسوسی برای کشورهای بیگانه ( حتی برای کشورهای دوست ) مساوی است با وطن فروشی و خیانت! جاسوسی با هر دلیل و عذر و بهانه ای که باشد به هیچ وجه قابل توجیه نیست و خیانت محسوب می شود .هر نظام و حکومتی که در ایران باشد، حکم جاسوس و خائن اعدام است. ای لعنت بر تو مردک وطن فروش و عقده ای ! لعنت بر تو و اجدادت که ذره ای حب وطن را به تو یاد نداده اند. آیا بهانه انتقام می تواند توجیه خیانت جاسوسی ات باشد ؟! ازطرفی دیگر ، سرویسهای جاسوسی ایران هم چه گاگولهائی دارد که اینهمه اطلاعات سری کشور را به شخصی با این پیشینه خانوادگی داده اند ! اشخاصی که در این موضوع درگیر بوده اند از سفارت ایران در بحرین تا اعضای بنیاد مذکور باید سخت مجازات شوند. همه اینها ( سهوا یا عمدا ) به کشور خیانت کرده اند! (لطفا این متن درج شود)
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:37
parsi parsi - کرمان - ایران
تو به ایران و ایرانی خیانت نکردی بلکه به ملایان و حکومت اسلامیشان خیانت کردی
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:39
alborzi - کرج - ایران
خیلی عجیبه فراری دادن شاپور بختیار برای موساد چه منفعتی داشته که همچین ریسکی کردن !؟ اگه اطلاعاتی داشت یا نبودش باعث تسریع انقلاب میشد خوب میتونستند براحتی حذفش کنند و بندازنش گردن نیروهای انقلابی .
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:43
biparva-jan - تهران - ایران
شما ها جد اندر جد جاسوس و خائن بوده اید.
جمعه 16 خرداد 1393 - 14:45
marineboy - لس انجلس - امریکا
goosfand....آفرین به این فرهنگ و ادبیات حرف زدنت. نفهمیدم مشکلت چی‌ بود؟ سرزمین آریایی؟ تاریخ ایران؟ یا جاسوسی این بابا؟
جمعه 16 خرداد 1393 - 15:07
greentree - تهران - ایران
گذشته را فراموش کنید ، الان همین باند مصباح یزدی که بیت رهبر را هم تصاحب کردند جاسوس تمام عیار انگلیس و آمریکا هست به ۴ دلیل : ۱-- خانواده این باند اکثرا در آمریکا و انگلیس فعال هستند و حساب بانکی‌ دارند ، ۲-- این باند از مردم ایران نفرت عمیقی داره و مرتب سعی‌ میکنه نظامیان را بر ضّد مردم ایران تحریک کنه ۳-- این باند به هیچ اصول و اخلاقی‌ پایبند نیست و فقط مثل تبهکار‌ها برای پول و قدرت دست به هر جنایتی می‌زنه ۴-- افراد این باند کم سواد و با مدارک علمی‌ تقلبی هستند
جمعه 16 خرداد 1393 - 13:57
greentree - تهران - ایران
جاسوس و خرابکار را از افرادی انتخاب میکنند با این خصوصیات ۱-- نفرت از مردم داشته باشند ۲-- دارای پست و نفوذ قوی در سازمان یا بیت رهبری باشند ، ۳-- تحصیلات کم با مدارک جعلی داشته باشند ۴-- بیرحم و قصی قلب باشند ......این مشخصات افرادی چون مصباح یزدی ، احمد خاتمی و مجتبی خامنه‌ای هست
جمعه 16 خرداد 1393 - 14:03
greentree - تهران - ایران
بهتر درباره گذشته صحبت نکنیم و فکر هم نکنیم ،تمام شده و رفته ...بیایید جاسوس و خرابکار‌های الان را پیدا کنیم که ایران را میخواهند ویران و تجزیه کنند ، با این خصوصیات ۱-- نفرت از مردم داشته باشند ۲-- دارای پست و نفوذ قوی در سازمان یا بیت رهبری باشند ، ۳-- تحصیلات کم با مدارک جعلی داشته باشند ۴-- بیرحم و قصی قلب باشند ......این مشخصات افرادی چون مصباح یزدی ، احمد خاتمی و مجتبی خامنه‌ای هست
جمعه 16 خرداد 1393 - 14:07
لهراسپ - شیراز - ایران
goosfand - نیویورک - آمریکا. مودب باش ... تویی با اون اسم مسخره ات
جمعه 16 خرداد 1393 - 15:47
cyrus Asher - لندن - انگلیس
درود بر شرفت‌ای مرد بزرگ که واقعا فرزند شاهپور بختیار هستی .
جمعه 16 خرداد 1393 - 16:16
Afshin London - لندن - انگلستان
شاپور بختیار را تا هزار سال دیگر هم نمیتونید خرابش کنید. همانطور که نتونستید علی دشتی و احمد کسروی را خراب کنید. اینها به جرم شناختن ذات کثیف آخوندا کشته شدند. وقتی که مردم مثل گوسفند دنبال خمینی راه افتادند این شاپور بختیار بود که گفت:ای ملت از زیر دیکتاتوری چکمه داری میری زیر دیکتاتوری نعلین. مامور موساد و سیا کیلو چند؟
جمعه 16 خرداد 1393 - 16:34
مهرداد2538 - تهران - ایران
درود بر این مرد. هر چه باشد فهمیده است که با این رژیم باید با زبان خودش حرف زد. هر کاری کرده باشد شرافتش از این ملت بی تفاوت بیشتر است.
جمعه 16 خرداد 1393 - 16:58
آخوندستیز - نیریز - ایران
به هیچوجه هم خیانت نیست.بلکه خدمتی بزرگ به ایران وایرانی است. ماندن و بقای آخوند و حکومت پلید اسلامی بزرگترین ضربه و خیانت به مردم ایران است و برای براندازی این حکومت و به دادگاه کشاندن قاتلان جوانان ایرانی و ویرانگران کشور هر کاری پذیرفتنی است. جناب آقای بختیار دستت درد نکند. هم جبران خون پدر بزرگِ خوبتان و هم خدمتی بزرگ به مردم درمانده و بیچاره ایران. ما مردم ایران با دستی خالی از اسلحه و پول هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم و برای سرنگونی خون آشامان شب پرست اسلامی نیاز به کمک داریم. فرقی نمیکند این همیاری ازهر کجا که باشد درخور قدردانی و سپاسگزاری است.
جمعه 16 خرداد 1393 - 17:45
persiangulf_57 - لندن - انکلیس
همین روزها یک فیلم در رسانه های ایران نمایش داده میشود که نشان از ان است که سرویسهای ضد جاسوی ایران این اقا را در تور خود داشتن و برای اهداف بزرکتر مقدار اطلاعات در اختیار ایشان قرار می دادند که باور کند که او شناخت نشده است ولی از همان زمانی که وارد دبی میشود در تور واحد ضد جاسوسی قرار میکیرد وبا دادن پاسپورد و شغل در ایران اعتماد او را جلب میکند و او با تفکر نفوذ به سیستم (که خواسته سروییس ضد جاسوی ایران است ) اقتصادی کار خود را شروع میکنند . سیا و موساد با خوشحالی از نفوذ مامور خود و ایران با دادن اطلاعاتی که در روزها و ماه ها و سالهای نزدیک سوخته وفاش میشدند و انها را مست وشادمان از کار جاسوس خود بودند ایران با کمراه کردن انها با خیل راحت کار های خودش را انجام میداد . دلیل اول ** هرکز او به تسیسات مادر نفوذ نکرده . دوم **چند طرح مهم ناکام و عقیم شد . سوم **هرکز به مرکز نظامی و هسته ای که برای موساد وسیا بسیار مهم است نتوانسته نفوذ کنند . پشنهاد میکنم بقیه داستان را در ایند نزدیک به صورت مستند از رسانه های ایران تماشا کنید . لطفا برای تماشای فیلم تخمه وچیپس وتنغلات فراموش نشود
جمعه 16 خرداد 1393 - 18:00
بهرام2012 - تهران - ایران
1از3= Ghooloo - آبادان – ایران)) اقای محترم که به همراه بت شکن - مونترال - کانادا. و کبالت3 - کرج – ایران برای مصدق و مصدقی ها سینه میخراشید و یک مرده شصت و اندی سال قبل را میخواهید با نادانی زنده کرده و آنچه را شایسته اش نیست تقدیمش دارید و خلاف حقایق تاریخی ایران خزعبلات بنویسید و بخورد ملت بدهید امیدوارم با دقت به سخنان و ادعاهای نوه و نطفه مرحوم شاهپور بختیار آخرین نخست وزیر تحمیلی به شاهنشاه فقید که تا واپسین دم حیات خود نیز به مصدق السلطنه وفادار باقیماند و یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین طرفداران پروپا قرص مصدق السلطنه و وزیر کابینه او نیز بود را با دقت و کنکاش و درایت بررسی کنید تا ببینید تربیت شدگان محضر نواده قاجاریه خائن هنوز ژن خیانت در .
جمعه 16 خرداد 1393 - 17:50
بهرام2012 - تهران - ایران
2از3= Ghooloo - آبادان – ایران)) آن ها غالب است. همکاری با هر کشور بیگانه اعم از دوست یا دشمن و به هر دلیل و انگیزه اعم از دشمنی با جمهوری اسلامی ضدایران ویا منافع و مصالح شخصی کاری است به غایت ضدایرانی و میهن فروشانه و نفرت انگیز و غیرقابل بخشایش و نشانه ای بر بی شرافتی و بی ایمانی و بی هویتی فاعل آن عمل بیشرمانه میباشد. امید است از این پس کمی بخود آئید و اینبار دوباره من را متهم به بی احترامی نکنید زیرا من برغم همه این اتفاقات آبرو بر باد ده طرفداران مصدق السلطنه هنوز هم دکتر محمد مصدقالسلطنه و به تبع آن وزیر کار ایشان و مطابق فرمان همایونی آخرین نخست وزیر قانونی شاهنشاهی ایران مرحوم دکتر شاهپور بختیار را به احترام فرمان همایونی که به نامشان صادر و ابلاغ گردید و پذیرفتند، محترم میدارم و
جمعه 16 خرداد 1393 - 17:50
بهرام2012 - تهران - ایران
3از3= Ghooloo - آبادان – ایران)) برای هر دو شادی روان آرزومندم. اما یادتان نرود تاریخ تنها قاضی بیطرف و بیرحم است که حقایق را هرچند زهرآگین و تلخ و مهلک اما در زمان مقتضی بالاخره افشاء میکند و چهره های خائین و خادمین را به ملت ها نمایان میسازد ولی افسوس و هیهات بر برخی انسان ها که بدلیل تعصبات ناشی از کین و نفرت خانوادگی ویا القائات خصمانه دشمنان، هویت خویش به بهای نازلی میفروشند و شاهنشاهی هزاران ساله ایران و شاهنشاهان فداکار و خدمتگزار پهلوی را مورد هجمه و بی احترامی قرار میدهند. من بنام یک ایران حتی برای آن فریب خوردگان نیز ننگ آرزو نمیکنم بلکه از پروردگار نگهبان ایران تقاضا دارم کمی درایت و کمی میهن پرستی به آنها بدهد تا دوباره به هویت افتخار آفرین ایرانی خویش بازگردند. چه زیباست آن روز....
جمعه 16 خرداد 1393 - 17:51
biparva-jan - تهران - ایران
خدمتی بزرگ به ایران و ایرانی است که راه های دور زدن تحریم ها رو هم سد کنه و مردم مفلوک ایران مفلوکتر بشن این ایران ستیز بی غیرت؟
جمعه 16 خرداد 1393 - 18:23
marineboy - لس انجلس - امریکا
اصلا اول ببینیم حرفش درست است بعد جبهه‌ بگیریم. این خودش می‌گوید تریاکی است شاید هذیان می‌گوید. ضمنا کدام دستگاه اطلاعاتی به یک معتاد اطمینان می‌کند؟ بعد می‌گوید یک نفر را کشتم به این راحتی‌؟ آنهم یک بازجو را؟ یعنی نفهمیدند که کی‌ او را کشته؟ و به همین راحتی‌ هم از کشور آمدی بیرون؟!! دیگر می‌گوید بانکدار بوده بعد میگه از سپه اطلاعات هواپیما سازی گرفته. یعنی اینقدر شهر هرت است که یک بانکدار، به قول خودش، از پروژه‌های نظامی سر در بیاورد؟!!! این بابا حرف‌هایش بیشتر به خیال و هذیان یک بنگی و تریاکی می‌خورد. احتمالا یه جاسوس درجه دهم است که برای جلب توجه چاخان می‌کند.
جمعه 16 خرداد 1393 - 18:13
Farokhzad - کنت - انگلستان
دورود بر شادروان دکتر شاهپور بختیار شرم بر قاتلانش و مزدورهاى رژیم
جمعه 16 خرداد 1393 - 19:01
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
من این متن را نخواندم و نیازی به خواندن این مطلب ندارم، در تاریخ معاصر ایران به دو مرد من بیشتر احترام دارم بختیار و مصدق به عنوان یه ایرانی‌ فکر بکنم، به عنوان یک ترک به پیشه‌وری، متاسفانه پیشه‌وری را تجزیه طلب معرفی‌ میکنند اما اصلا پیشه‌وری تجزیه طلب نبوده
جمعه 16 خرداد 1393 - 18:53
Ghooloo - آبادان - ایران
حالا باید گشت پرتقال فروش را پیدا کرد! یعنی سوژه و سناریو فیلمهای جیمز باند را پس عمو سام مینویسد و موساد کارگردانیش را به عهده میگیرد و جمهوری اسلامی هم تهیه کننده است! البته منطقی هم به نظر میرسد! عمو سام شیطان بزرگ است، کارگردان صهیونیسم و استکبار و تهیه کننده هم رو نفت خوابیده! چه بخور بخوری میکنند.. خیلی جالب بود.
جمعه 16 خرداد 1393 - 19:12
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
سرسره - اهواز - ایران.بعضی ها چقدر پست و ذلیل و حقیرند خدایا. برای هر کسی هم دم تکون بدی یه این نده که. این بیشرف خودش به همه چیز فروش بودنش اعتراف می کند.
جمعه 16 خرداد 1393 - 19:12
sepherdad - سیدنی - استرالیا
می‌خواد کتابش فروش بره, همش چرت و پرته.
جمعه 16 خرداد 1393 - 19:13
kurd_irani - کرمانشاه - ایران
یعنی این اگه همچین.. خورده باشه من حاضرم جفت دستمو بدم؛ مرتیکه عقده مطرح شدن داره؛ خودش و پدربزرگش هیچ .. نبودن
جمعه 16 خرداد 1393 - 20:39
Ghooloo - آبادان - ایران
بهرام2012 - تهران - ایران_ هموطن عزیز فقط میتوانم بگویم قرصهایت را سر وقت بخور و به تمام توصیه های پزشک معالجت خوب گوش کن! به امید بهبودی و سلامتیت
جمعه 16 خرداد 1393 - 20:54
بت شکن - مونترال - کانادا
اگر این مرد خیانت کرده است، خیانتش میلیون‌ها بار کمتر از خیانیتی است که شیخ و شاه و ساواکی‌های ضدّ مصدق و ضدّ بختیار و ضدّ مردم و ضدّ وطنی همچون (بهرام ۲۰۱۲-تهران) است که همچنان برای گرفتن چند دلار جیره از بیت نیم پهلوی همه و همه کس (۹۵% ملت ایران) را به باد فحش و توهین هایی که شایسته خود و ارباب مخلوع و فراری و خاندان از هم پاشیده آن که یکی‌ پس از دیگری خود کشی کرده تا خود را از ننگی که پدرشان و ساواکی‌های بی‌ همه چیز به ایران و ایرانی وارد کردند برهانند!!
جمعه 16 خرداد 1393 - 21:08
سرسره - اهواز - ایران
ساندیسخوران رژیم کثیف که از لجنزار ولایت سیرابید خاین ووطن فروش شمایید که وقتی میشنوید با پول مردم ایران سوریه ولبنان وحوزه های علمیه اباد میشود خفقان مرگ میگیرید یا ابراز مخالفت نمیکنید کار این مرد با شرف خیانت به چه کسی بوده ؟ غیراز رژیم سرتاپا فساد وجنایت ودشمن ایران؟ خود این حکومت مافیایی به اندازه کافی خیانت پرور ورسوا هست وبسیاری از اعضای سازمان اطلاعات خود رژیم در جهت کاستن از قدرت نفوذ این شیاطین دین مدار اطلاعات مفیدی را دراختیار غرب قرار داده اندچرا که برای هدف میهن پرستانه شان راه دیگری نداشته اند
جمعه 16 خرداد 1393 - 21:18
reza1212 - ارنم - هلند
تف به ذاتت‌‌ ای وطن فروش همتون نوکر خارجی‌ها بودین
جمعه 16 خرداد 1393 - 21:32
دوستدار - استهکلم - سوئد
بر خلاف همه ان کسانی که منفی در مورد این جاسوس دوجانبه و شاید هم سه جانبه نظر دادن , من رای مثبت بهشان میدهم و ارزودارم از این نوع انسانها بیشتر در ایران پیدا شوند تا دستگاه جاسوسی ایران را بیشتر زیر سوال برند. دستگاه اطلاعات و جاسوسی رژیم بی خود وبی جهت خیلی از ماها را به خیانتکار و جاسوس دشمن , متهم میکردن در حالیکه ماها به هیچ عنوان نا جاسوس بودیم و نا از فن جاسوسی هیچی بلد بودیم. ولی ماموران اطلاعات به زور شکنجه فیزیکی و روانی ماهارا وادار به اعتراف دروغ برعلیه خودمان میکردن , در هر حال دستگاه اطلاعات رژیم خجالتی بکشن وقتی که چنین جاسوس بدین شیوه نفوذ میکند و بعدا جان سالم در میبرد. برای این نوشتم ماها چون میدانم خیلی زیاد از ایرانیهای بی گناه مثل من توسط ماموران اطلاعات در ایران متهم به جاسوسی و خیانت شدن که اساسی نداشت.
جمعه 16 خرداد 1393 - 21:51
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
یا علی مدد - منچستر - انگلستان نمیخواد تو تسبیح به آب بکشی،اگر حرف وطن فروشی است آخوندهای تو اسلام باب محمدی تو حکومت عدل عای اخوندهای تو دست همه را از پشت بستن،از کدوم وطن میگی؟؟وطنی که آخوندهای تو تبدیل به فاحشه خانه کردن، نه فقط منابع کشور را تاراج کردن و به بیگانگان دادند بلکه ناموس کشور و به عربهای فروختند و میفروشند، محتصب گر می خورد معضور دارد مست را !!!،وطن فروشی دفاع از آخوندهاست، وطن فروشی ترانزیت دخترهای ایرانه به موش خورهای حاشیه خلیج فارسه،تو که انقدر از پاپ کاتولیکتری پس بلاد فخیمه چه کار میکنی؟؟ اخ ارزش جواب و نداری
جمعه 16 خرداد 1393 - 22:06
ali vancouver - ونکور - کانادا
هیچ جاسوسی درهیچ کجای دنیا کمترازسی سال حق حرف زدن نداره این اقا تا ۲۰۱۳ جاسوس بوده اون هم برای سیا وموساد ۲۰۱۴ کتاب نوشته?? امان ازدروغ وامان ازاینکه خود ادم خودش بازیچه دست دیگران کنه وامان از خودنمایی.
جمعه 16 خرداد 1393 - 22:37
ali vancouver - ونکور - کانادا
هیچ جاسوسی درهیچ کجای دنیا کمترازسی سال حق حرف زدن نداره این اقا تا ۲۰۱۳ جاسوس بوده اون هم برای سیا وموساد ۲۰۱۴ کتاب نوشته?? امان ازدروغ وامان ازاینکه خود ادم خودش بازیچه دست دیگران کنه وامان از خودنمایی.
جمعه 16 خرداد 1393 - 22:50
کبالت3 - کرج - ایران
بهرام جان -اگر هم چنین بوده بازم دلیل دیگه ایه برا بیعرضگی حاج ممرضا که مرتب نخست وزیر بهش میچپوندن و نامه من صدای انقلاب شنیدم دستتش میدادن حالا یه سپاس هم بگو به آدمکشای اسلامی که این بقول تو خائن مصدق السلطنه ای رو برات سلاخی کردن تا دلت خنک بشه و لبت خندون اون مصدق السلطنه رو هم میتونی با یه عملیات انتحاری بپری رو قبرش و بترکونیش تا انتقامت کامل بشه کبلائی.
جمعه 16 خرداد 1393 - 23:16
xavii - لندن - بریتانیا
این وطن فروش جی مى خواد ، اخه تو جزع اعداد به حساب مى آیی نونه خشکى،
جمعه 16 خرداد 1393 - 23:42
azadi2011 - تورنتو - کانادا
دموکراسی و آزادی خواهی بهترین کار برای ایران است ولی این آقا کار وارونه ای را انتخاب کرده که خیلی زنند ه است و از دید تمام ایرانیان محکوم است۰ کسانی که دنبال فدرالیسم هستند هرگز نخواهند گذاشت دموکراسی در ایران شکل بگیرد۰
شنبه 17 خرداد 1393 - 01:26
دنیای وحشی - تهران - ایران
با آخوند در افتادن یک مطلبه و جاسوسی ایران را برای کشورهای بیگانه کردن نیز مطلبی جداست . حال خدا مردم باید درمورد این تحفه نطنز قضاوت کنند . حالا هم داره خودش را تام و جری می کند تا از فروش کتابش پول هنگفتی به دست آورد تا مابقی عمر با شرافت خودش را بگذراند .!!!
شنبه 17 خرداد 1393 - 00:32
kuhestan - اروپا - اروپا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. اولین کسی که باید اعدام بشه تویی از اسمی که خودت واسه خودت گذاشتی معلومه که جاسوس عربهایی و مدد از کسی میخوای که طایفش خواهر ومادر وبچه های پاک ایران رو کشتند یا بردند مدینه تو بازار برده فروشها فروختندواموال ایران رو غارت کردند وتو مثل یک عمله اویزونشونی.انقدر سنگ ایران رو به سینه ات نزن وطن فروش دشمن پرست.
شنبه 17 خرداد 1393 - 01:49
دنیای وحشی - تهران - ایران
این شخص درپلیدی و بدی نه تنها از آخوندها دست کمی ندارد بلکه به جهت جاسوسی های پیوسته اش به بیگانگان و خیانت علنی اش به ایران و ایرانیها به مراتب مزخرف تراز آخوندها نیز است . یکی از بهترین صفات ما ایرانیها این است که هرگززززززززززززززززز و تحت هیچ شرایطی به مملکت خود خیانت نمی کنیم و آن را به راحتی پیش کش بیگانگان نمی کنیم و برای همین است که مریم و مسعود رجوی خاین و این مرتیکه جهانشاه نوه بختیار و امثالهم برای ابد در نزد ایرانیان انگلی بیش نخواهند بود .
شنبه 17 خرداد 1393 - 06:56
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
سرسره - اهواز - ایران. همیشه به خاطر ترور کردن بختیار نسبت به کار جمهوری اسلامی انتقاد داشتم ولی با فهمیدن این مسایل پشت پرده به این حقیقت پی می بریم که بیشتر آنهایی که معدوم شدند مرگ کمترین سزای ممکن برایشان بوده و هست.
شنبه 17 خرداد 1393 - 07:01
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک. مصدق که سرور است و تاج سر ولی امکانش هست دلیل محترم بودن بختیار را توضیح دهید؟
شنبه 17 خرداد 1393 - 07:04
raha1984 - هامبورگ - المان
اره ارواح عمه ات موساد ۴ ، ۵ بار بدل رو فرستاده امتحانی بعد اونوقت وقتی خود اصل رو میخواسته بره خروجی رو یادشون رفته بوده پرداخت کنند !!
شنبه 17 خرداد 1393 - 07:09
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
تو اهواز دو قوم غالب هست<عرب و بختیاری>. بعضی از عربها به ایران در طول جنگ خیانت کردند و دلیلشان هم ولی تا آنجاییکه می دانم بختیاریها همواره ادعای ایران دوستی داشته اند و بعضیهاشون هم واقعا هستند. خودت که قبول نداری عربی و گفتار خاینانه ات هم که از بختیاریها متمایزت می کند. به احتمال زیاد موجودی باشی شبیه این آقا جاسوسه (بختیار کوچیکه) که فقط اسم بختیاریها را دارد.
شنبه 17 خرداد 1393 - 07:19
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kuhestan - اروپا! جسارت و بی ادبی افرای مثل شما برام تازگی نداره، چون از کوزه همان طراود که در اوست.از شما که عنوان کوهستان اروپا دارید جائیکه که اکثرش جنگل است، با همین عنوان خودتان را جنگلی و بی فرهنگ معرفی کردین در واقع ! شما را جنگلی خطاب میکنم چون شمه ای از روحیه جنگلی را از خود نشان دادید! انتظار فهم و شعور از یک جنگلی نیست! هر آدم با انصافی کامنتهای شما با مرا مقایسه کند متوجه می شود که شما دقیقا چه کسی هستید! شما هم فردی مثل همین جهانشاه هستید که در اینجا هم فقط عقده های شخصی خودتان را دنبال می کنید و بس و از انسانیت بوئی نبرده اید. در کامنت قبلی نوشتم که جاسوسی خیانت است و این فرد با این اعترافات خائن است. فرق نمی کند که شاه در ایران باشد یا آخوند و یا یک حکومت دموکراتیک! در هر کشوری سزای جاسوس و خائن اعدام است. اگر شما هم منطق داشتید بجای توهین جواب می دادید و یا سکوت می کردید. براتون متاسفم واقعا!
شنبه 17 خرداد 1393 - 08:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ابن ملجم - مونیخ ! با عنوان ابن ملجم(قاتل) حتاکی به عربهای طرفدار ابن ملجم هم می کنید؟! مرا متعجب کردید! به همان عربهائی که ابن ملجمی هستند دیگه خیانت نکنید لطفا! چون از خودتون هستند!!هاهاها.. !! افکار مشوشی دارید که حاکی از ذهن پر درگیر شماست! براتون آرزوی سلامتی عاجل دارم. بعلاوه من که وکیل مدافع حکومت جمهوری اسلامی که نه جمهوری است و نه اسلامی، نیستم. من فقط نظرم را راجع به این فردی که اعتراف کرده برای آمریکا و اسرائیل جاسوسی کرده و به منافع ملی ایران آسیب جدی رسانده ، صحبت کردم و بنظرم فارغ از اینکه چه حکومتی در ایران عزیز ما باشد حکم جاسوس و خائن اعدام است و برای همین نیز اگر کسی جاسوس بشود پول خوبی بهش می دهند، چون جاسوسی برعلیه کشور خودت حکمش در تمام کشورها اعدام است و بحث حقوق بشر هم در آن تعطیل است. کامنت شما مایوس کننده بود! ضمنا اینقدر هم برای خودت پپسی باز نکن کوکاکولا هم بد نیست !! هاهاها ...نادان واقعا!
شنبه 17 خرداد 1393 - 08:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) در چنین خبرهائی که آدم کامنتها را می خونه دقیقا متوجه میشه که برخی کی هستند و چه شخصیتی دارند! عده ای همچین از جاسوس و خائن جهانشاه دفاع می کنند که انگار از اقوام و فامیل هستند !! البته آنهائیکه متاسفانه با بی خردی جمهوری اسلامی در 35 سال مدیریت غلط کشور به دامن آمریکا و اسرائیل افتادن ، انتظاری بیش از این نیست!! واقعا برای خودمان متاسفم که یا افراط کاریم و یا تفریط کار !! یا از اینوری می افتیم و یا از اون وری و تعادل نیست ! اگر کسی هم مستقل باشد به هر ترفندی شده می خواهند او را به یکی وصل کنند، چون قیاس به نفس می کنند و پیش خودشان می گویند مگر می شود !؟بله دوستان می شود که مستقل باشی و ملی و مستقل فکر کنید چرا نمی شود!؟ .
شنبه 17 خرداد 1393 - 09:07
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) چرا باید حتما طرفدار اسرائیل و آمریکا باشید تا ثابت شود که با شیوه حکومتی فعلی ایران مخالفید!؟ لطفا خودتان باشید و مثل این جهانشاه به کشورتان خیانت نکنید. آخوند دیر یا زود می رود ولی ایران همیشه هست. حکومت آخوندی جمهوری اسلامی حتی ربطی هم به اسلام و شیعه ندارد. مرحوم آیت الله بروجردی ره بخاطر ترس از همین گند کاریهای آخوندا بود که با سیاسی شدن دین مخالف بود. اینها که الان حکومت می کنند اگر اولش هم خوب بودند دیگه الان نیستند ، چون در گیر هواسهای نفسانی خودشان هستند و قدرت و ثروت و .. آنها را کور کرده است. کشور اگر بخواهد اسلامی هم باشد باید علمی و بدون دخالت مستقیم دین در سیاست اداره و مدیریت شود. من فقط و فقط با حکومت علمی با رای واقعی مردم موافقم و بس.
شنبه 17 خرداد 1393 - 09:08
بت شکن - مونترال - کانادا
kuhestan - اروپا - -درود بر تو هموطن!
شنبه 17 خرداد 1393 - 11:24
kuhestan - اروپا - اروپا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. هرچی شما در مورد من گفتی درست هم باشه افتخار میکنم مثل تو اویزون دشمنهای میهنم نیستم و از ترس بهشت نرفتن ومفت خوری نکردن در اون دنیا خودم رو به کسانی که دستشون به خون هم میهنم الوده است نچسبوندم .خلاصه کلام رو بگم شما فعلا برو دنبال مدد واسه اخرتت که به قیمت خون ایران و ایرانی تموم شده.
شنبه 17 خرداد 1393 - 11:54
kuhestan - اروپا - اروپا
بت شکن - مونترال - کانادا. ابن ملجم - مونیخ - آلمان. سرسره - اهواز - ایران. دوستدار - استهکلم - سوئد. به نظرات شما احترام میگذارم.
شنبه 17 خرداد 1393 - 12:03
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
یهودیان انوسی = باند مصباح یزدی .
شنبه 17 خرداد 1393 - 13:47
بهرام2012 - تهران - ایران
1از4= بت شکن - مونترال – کانادا و Ghooloo - آبادان - ایران)) خودتان هم خوب میدانید که ما مثل شما مزدور شدگان توسط تشکیلات جاسوسی مجاهدین خلق در خارج از کشور نیستیم تا بتوانیم به طریقی با معبودمان والاحضرت رضا پهلوی ولیعهد ایرانزمین ارتباطی داشته باشیم اما اگر هم روزی چنین افتخاری نصیبمان گردد بی درنگ آن را بر دیده خواهیم نهاد و گرامیش خواهیم داشت هرچند خاری باشد در چشمان حقیر شما مزدوران مجاهد خلقی و طرفداران ظاهری مصدق السلطنه. لذا هرچه دل تنگت میخواهد بگوی و بنویس و ما را به ساواکی و جیره بگیر نیم پهلوی بقول خودت و
شنبه 17 خرداد 1393 - 16:09
بهرام2012 - تهران - ایران
2از4= بت شکن - مونترال – کانادا و Ghooloo - آبادان - ایران)) بقول حسین بازجوی کیهان لندن که عینا هم مثل هم میگویئد متهم نمائید اما یقین کنید حتی اگر آن باشیم که شما متهم میکنید بازهم هزاران شرف بر مجاهد خلق اجیر شده با دلارهای صدام الحسین معدوم که شما باشید تلقی میگردد بنابراین تا میتوانید خزعبلات بنویسید و در توهم رویاهایتان و برای خوش زقصی به حاج مسعود رجوی و مریم هزار شوهره خودتان را 95%ملت ایران به حساب آورید....آرزو بر ابلهان منعی ندارد اما این را اطلاع داشته باشید که همه هم میهنان از نوشتار و ادعاهایتان بخوبی میدانند این دلارهای صدام الحسین معدوم است که
شنبه 17 خرداد 1393 - 16:09
بهرام2012 - تهران - ایران
3از4= بت شکن - مونترال – کانادا و Ghooloo - آبادان - ایران)) از طریق رجوی ها برای تامین شما بمنظور نفاق افکنی و قایم شدن پشت نام مصدق السلطنه ویا دموکراسی ویا غیره برایتان سرازیر میشوند تا بیشتر بنویسید و متهم کنید درحالیکه ما در ایران با یک دست در مقابل رژیم تا دندان مسلح و ضدایران جمهوری اسلامی یا همان رژیم که رهبرتان حاج مسعود رجوی مخلصانه مجیزش را میگفت و دستش را میبوسید ویا پسرعمتان فدائیان چین و کوبا و شوروی که عکس منحوس سید روح الله خمینی ...را در تظاهران کنفدراسیونی خویش در اروپا و آمریکا حمل میکردند و
شنبه 17 خرداد 1393 - 16:09
بهرام2012 - تهران - ایران
4از4= بت شکن - مونترال – کانادا و Ghooloo - آبادان - ایران)) مبارز مینانمیدندش، حرف میزنند و نه اندیشه بی مغزهائی امثال شماها که به هیچ چیز و هیچ کس اعتقادی ندارید حتی شرافت ملی و میهنی و ایرانی بودن. در ثانی این ادعاهای نوه مرحوم شاهپور بختیار را که ما نکرده ایم خودش مستقیما اظهار کرده و پایش هم نشسته و لابد میدانید اگر دروغ درکارش میبود همان جاسوسخانه های غرب ویرانگر دمار از روزگارش در میآوردند لذا به عاقبت نوه وزیر دکتر محمد مصدق السلطنه که متاسفانه آخرین نخست وزیر تحمیلی شاهنشاهی ایران نیز بود کمی بیاندیشید شاید فرجی برایتان باشد.
شنبه 17 خرداد 1393 - 16:10
kuhestan - اروپا - اروپا
بت شکن - مونترال - کانادا. و درود بر تو و تمام دوستانی که از تاریکی به روشنایی رسیده اند و به امید بیداری تمام خفتگان در ظلمت
شنبه 17 خرداد 1393 - 17:59
کبالت3 - کرج - ایران
قولو--کجائی برادر بیا که آسمون قرمبید و برقی پرید و سقفی بشکافت و دماوندی پوکید و تندری بزد و از میان طوفان دریا ها و ساحلها و پشت ویلا ها ناخدای کشتی شکسته ای و ایرانبان و کدبان و مهربان یاری بهرام نامی شد پدید -و هم اورا فرشته نگاهبان ایران بوم آریایی بعنوان پیامبری نوین از جانب حاج کبلائی فتح الله (فلوت فلوتبند ) برای راهنمائی انسان طراز نوین آریایی ارسال فرمود پس گوش جان بسپار بدانچه میگوید و عمل نما بدانچه میفرماید تا در پیشگاه کبلائی مش فتح الله و حاج ممرضا از زیانکاران نباشی گر از معجزت این پیامبر نوین بپرسی همانا کامنتهایش است که هیچ بنی بشری حتی خود رسولش از آن سر در نیاوردی (آیه 57 سوره شعبانیات)کبلائی.
شنبه 17 خرداد 1393 - 19:39
kuhestan - اروپا - اروپا
بهرام2012 - تهران - ایران. لطفا ممکن توضیح بدی از کجا میفهمی کی مجاهداست کی منافق کی شرف ملی داره کی نداره.اصلا اینجا بحث این حرفها نیست که اینقدر جوگیر شدی.
شنبه 17 خرداد 1393 - 20:09
سرسره - اهواز - ایران
vahidtaheri-ازادی که هرجور می خوای خیال پردازی کنی ولی حقیقت تلخه این رژیم سفاک که به معنای واقعی کلمه نسبت به دردورنج مردم ایران بیتفاوته وتنها برای حزب الله وفلسطین و....سینه چاک میده ووطن عزیزمارو اشغال کرده به هیچ وجه جای دفاع باقی نذاشته ومبارزه با اون وجلوگیری از قدرت گرفتن این غولهای ادمخوار حتی اگر مجبور باشی برخلاف میلت به هیات جاسوس دربیای درواقع دفاع از میهن محسوب میشه چه برسه به اینکه نوه شادروان بختیار باشی که در وطن پرستی او شکی وجود نداره
شنبه 17 خرداد 1393 - 21:46
irani iran - آمریکا - آمریکا
بهرام۲۰۱۲،،،،،،،، چی‌ میگی‌ چقدر حرف میزنی تو؟؟؟؟؟!!!!! معلومه جنسش خوب بوده نشستی دماغتو میخارونی و خزعبلات ردیف میکنی‌... برو بابا بشین پا منقلت انقدر از پشت کامپیوتر شعار نده،،،،، هههههه
شنبه 17 خرداد 1393 - 23:23
Ghooloo - آبادان - ایران
105از1100-بهرام2012 - تهران - ایران _ گفتیم قرصهایت را سر وقت بخور تا چرندیات نگویی گویا قرصهای اشتباهی به خوردن دادند هذیان تلاوت فرمودید! اون خدا بیامرز اربابتان هم که همش داشتند بهش تا دسته تحمیل میکردند! اون صدای انقلاب را شنید شما پاچه خواران همایونی بعد از این همه سال هنوز نشنیدید؟ فکر نمیکنی کمی دیر آمدی و تحمیلیها و انداختنیها قبلا صورت پذیرفته؟ البته از شما جماعت بزدل آفتابه به دست اعلیحضرت همایونی بیشتر از این هم انتظار نمیرود جون هر بابایی که سبیل داشت بابایش می پندارید! نه عزیز من، بنده نه مجاهد هستم نه اهل هیچ گروه و حزب و فرقه ای! این جنابعالی هستی که هنوز واسه اعلیحضرت سینه میزنی و زنجیر پاره میکنی!
شنبه 17 خرداد 1393 - 22:47
Ghooloo - آبادان - ایران
106از1100-بهرام2012 - تهران - ایران _ کسانی که در این سایت سالیان سال فعالیت دارند با طرز فکر بنده و اینکه اعتقاد به آزادی همه احزاب دارم و از هیچ گروهی طرفداری نمیکنم آگاه هستند. حال اینکه با انگ زدن به دیگران و مثل برادران بسیجی دهن گشادت را باز کنی و شعار دهی کسی فکر نمیکند دارای کمالات شدی باز هم همان سگ دربار و پاچه خوار همایونی خواهی ماند! ما از این سگهای دربار که در حال سق زدن به اسخوانهای مردگان پهلوی گهگاهی هم بادی از خود تراوش میکنند در این سایت بسیار دیده ایم! به تراوشاتتان ادمه دهید عزیز دل
شنبه 17 خرداد 1393 - 22:54
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
یا علی مدد - منچستر - انگلستان اسم ابن ملجم را برای این انتخاب کردم چون تنها کسی بود (اگر هم عرب بود)توانست با اون ضربت جانانش بشریت را از اون علی تو که ازش مدد میجوی نجات داد و ما را از شر چند تا عربزاده دیگر خلاص کرد،ظاهرا بعد از اینکه راه دور زدن تحریمات اخوندها را این طرف لو داد مواجبت قطع شد از این ناراحتی.طرف هر چند جاسوسی کرد ولی با این کارش نه تنها نان اخوندها را اجر کرد بلکه از واریز شدن سرمایه این مردم به جیب امسال حسین خرس الله جلوگیری کرد،ظاهرا این مسئله زیاد به مذاقت خوش نیامده
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 00:48
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= Kuhestan- اروپا – اروپا)) از آنجا که مجاهد همان منافق است یعنی وظیفه و تخصص او ایجاد تشتت و چند پاره نمودن و اتهام زنی به سایر مبارزان میباشد که این خصیصه را نه فقط از تعلیمات اجنبی بلکه از روش های مصدق السلطنه و طرفداران او به ارث برده است. درثانی کدام جو؟ جوگیر شدن یعنی چی؟ آیا اعتراف یک انسان حدود شصت ساله که نوه آخرین نخست وزیر شاهنشاهی ایران و وزیر کار مصدق السلطنه که تا آخرین لحظه زندگیش هم به مصدق السلطنه وفادار بود را هنوز باور ندارید؟ آیا همکاری با بیگانه هرکه باشد و برای هر منظور وانگیزه که باشد در.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 10:55
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= Kuhestan- اروپا – اروپا)) نظر شما قابل توجیه است؟ درنظر ما هر نوع همکاری با بیگانه جز ضدیت و دشمنی با ایران و ایرانی مفهومی ندارد و از آزادگی ایرانیان بدور است و جر نفرت عایدی برای فاعلش ندارد. لذا افرادی مثل Ghooloo - آبادان – ایران و کبالت3 - کرج – ایران و مشابه آنان هم از نوشتار و رفتارشان در این سایت و اتهاماتی که با مخالفان خود میزنند لذا وابستگی آنان و ماموریتی که بخاطر دریافت چند دلار خونین صدام الحسین معدوم از فرقه رجوی خیانتکار جاسوس پادگورنی بر عهده گرفته اند خود مبین و اثبات کننده هویت آنان است، غیر از این است؟ شما بفرمائید.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 10:55
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) kuhestan - اروپا ! کامنت شما مرا یاد این بیت از اشعار مولوی انداخت که می فرمایند : صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم / یا راه نمی دانی یا نامه نمی خوانی ؟! شما در پاسخ کامنت من نوشتین که « هرچی شما در مورد من گفتی درست هم باشه افتخار میکنم!؟» اما سوال این است که من چی نوشتم که شما به آن افتخار کردین ؟ من در باره شما به پنج نکته اشاره کردم: 1- گستاخ و بی ادب اید 2- خودتان را بی فرهنگ معرفی کردین 3- انتظار فهم و شعور از یک بی فرهنگ نیست4- شما هم فردی مثل همین جهانشاه هستید که در اینجا فقط عقده های شخصی خودتان را دنبال می کنید و بس و از انسانیت بوئی نبرده اید.5- بی منطق هستید وگرنه بجای توهین جواب می دادید و یا سکوت می کردید. / خواستم سایرین شما را بیشتر بشناسند که افتخار خائنین به چه چیزهائی است و طرفداران جاسوسها به داشتن چه صفاتی افتخار می کنند! زیر حرفها تونو نزنید که در کامنت بالا اعتراف کردین و من عین مطلب شما را ذیل این کامنت نقل و قول کردم./.. جانا یا راه نمی دانی یا کامنت نمی خوانی!؟ واقعا که بالاخونه تون در رهن و اجاره است! هاهاهاها....
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:07
بهرام2012 - تهران - ایران
irani iran - آمریکا – آمریکا)) شاید تو مغز حقیرت مفاهیم نوشتارهای ما را درک نمیکند و نمیفهمد از این به بعد سعی میکنم در موارد لازم درحد شعور و کشش مغز تو و امثال تو بنویسم شاید موثر افتاد.....زیاد دلگیر نشو. بالاخره باید بدانید نوه وزیر کار مصدق السلطنه که تعلیم دیده و آموزش دیده او بود به تبع آموزش های بابا بزرگش یا باید برود تبعه بیگانه و فرانسه بشود یا زیر ماسک مبارزه و انتقام جوئی به جاسوسی علیه میهنش بپردازد. البته میدانیم کار او برای شماها قابل توجیه است اما برای ماها نیست. اگر علاقمند مزه پرانی هم هستی توصیه میشود با دلقک های حاج مسعود رجوی که با آیدی های Ghooloo - آبادان – ایران و کبالت3 - کرج – ایران در این سایت حضور دارند و مشغول سمپاشی هستند تبادل مزه بفرمائید.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:09
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= Ghooloo - آبادان – ایران)) البته حق با شماست از همه نوشتارتان کاملاً پیداست که از هیچ گروه و ایده طرفداری نمیکنید زیرا بنظر میرسد نه عقیده ای دارید و نه مرامی که به آن پایبند باشید. لذا هرکسی هم عقیده ای بیان داشت فوراً جبهه میگیرید و انواع اتهامات را نثارش میکنید. آیا این عین عملکرد مجاهدین خلق و مصدقی های پتیاره خیانتکار نیست که طی سالیان اخیر با همه توان خود علیه سایر مبارزین ایرانزمین بکار بسته اند؟ شما که مدعی هستید از هیچ عقیده و گروه طرفداری نمیکنید پس آنهمه کین و نفرت از شاهنشاهی ایران و شاهنشاه فقید ایرانزمین چرا؟ ما که چیزی نگفته بودیم مگر حقایق؟ چرا سینه خود میخراشیدید و با
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:25
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= Ghooloo - آبادان – ایران)) دلقک های شناخته شده مثل کبالت3 - کرج – ایران و بت شکن - مونترال - کانادا علاف در غرب که برای گرفتن چند دلار خونین صدام الحسین معدوم از مسعود رجوی در این سایت گلوی خود پاره میکنند و به سایرین میتازند و زحمت دیگران میدارند همراه و همپالکی میشوید؟ اگر مخالف ما هم هستید باشید و ما برایتان احترام داریم ولی چرا به سایرین بی ادبی و بی حرمتی میکنید؟ چرا با مزه پراکنی و خزعبلات نویسی تلاش های سایرین را به سخره میگیرید؟ امید است خداوند ایرانزمین کمی درایت و آزادگی ایرانی به شما و امثال شما ارزانی دارد تا بتوانید با دیدن حقایق کمی هم خطاها و کجراهه رفتن های متعدد مصدق السلطنه و خودتان را هم ببینید و به راه ایرانزمین بازگردید. بدیهی است این بزرگترین آرزوی ماست.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:25
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) kuhestan - اروپا !جالب تر اینکه بی سواد هم تشریف دارین. کاربری در یک عبارت کوتاه که بنظر میرسه طنز باشه به شما گفته : « درود بر تو هموطن! » شما کلی از این عبارت خوشحال شدین و در پاسخ نوشتین :« به نظرات شما احترام میگذارم. » هاهاها .. !! در حالیکه بنظر میرسه او با گذاشتن علامت تعجب در کنار جمله هموطن! قطعا دانسته یا ندانسته شما را مسخره کرده است. خداوکیلی ، شما که نه سواد فارسی دارین و نه سواد سیاسی و نه مذهبی ، چگونه به خودتان اجازه می دهید که کامنت بذارین ؟! البته مثل شما کم نیستند، متاسفانه ! مجبور نیستید که زیر هر خبر حتما چیزی بنویسید . من خودم در شبانه روز دهها مطلب در سایتهای مختلف می خونم ولی در اکثر آنها به خودم جرات نمی دهم چیزی بنویسم با اینکه در اغلب آنها نظر علمی دارم ، اما در مقابل می بینم افرادی مثل شما خیلی اعتماد بنفس دارند و در بیشتر خبرها کامنت میذارن که اغلب این کامنتها یک پنی هم نمی ارزه ! تازه برای همان نظرات بحث هم می کنید! من اگه اعتماد بنفس شما را داشتم با پراید ساخت ایران خودرو سفر دور دنیا را تجربه می کردم ، بخدا !!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:31
بت شکن - مونترال - کانادا
بهرام -2012اگر به محتوای کامنت گذاران بنگری که مینگری ولی‌ نمی‌فهمی، اغلب بر این باورند که قرص‌هایت را به موقع نمیخوری، پس حداقل به کامنت‌های خودت بنگر که از یک طرف میگویی (ما به هیچ کس و هیچ چیز اعتقادی نداریم) و از طرفی می‌نویسی که مجیز گوی رجوی‌های وطن فروشیم!! اتفاقاً این نوع نگاه شیوه بازجویی حسین بازجو و اطلاعات سپاه و بسیج است که وقتی‌ قافیه را میبازند و پاسخی ندارند طرف را به 1001 حزب و ارگان نسبت میدهند. حالا میخواهم از طرف خودم و بعضی از دوستان که به طرز فکرشان پی‌ بردم بگویم ننگ و نفرت بر رجوی زن باز و مریم 1000 شوهره و ابریشم چی‌ همسر فروش و استالین و کیانوری و تاج بر سر و عمامه بر سر و خاک بر سر و و و تا ببینم دیگر چه انگی‌ داری بچسبانی بردار حسین!! چه کسی‌ است که نداند که تو با این بار اراجیفی که در این سایت خالی‌ میکنی‌ یک بیکار خانه نشینی که بابت هر کامنت یک $ ناقابل توی کاسه ات میاندازند و هم از این روست که از اسم واقعی‌ خود به عنوان [ID] استفاده کردی!!!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 12:28
irani iran - آمریکا - آمریکا
بهرام۲۰۱۲،،،،،نه خیر مثل اینکه جنسش سناتوری خالص بوده ها،،،، بابا من چی‌ میگم تو چی‌ میگی‌ عآامووو؟؟؟؟؟ نوه وزیر کار مصدق السلطنه چیه دیگه بابا؟؟؟؟؟ اصن کی‌ حرف از مصدق زد اینجا؟؟؟؟؟؟ بهت میگم وقتی‌ نشه میکنی‌ نشین پا کامپیوتر بشین همون پا منقلت با پیرو پاتالای هم سنو سال خودت اختلاط کن. اینجا که جای سخنرانی‌ کردن نیست که هی‌ ۱ از ۶، ۲ از ۶، ۳ از ۶ میکنی‌. تو توپ کردی چونت گرم شده دوست داری جفنگ بگی‌، ما چه گناهی کردیم آسید بهرام؟؟؟؟،،،،هههههه
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 13:10
بت شکن - مونترال - کانادا
بهرام2012 -اگر امثال تو افتخارشان دستبوسی و چاکری و کیش شخصیت پرستی‌ است، ما اما افتخارمان بر این است که بر دستان هیچ کس و ناکسی جز دستان پیر و خسته والدینمان بوسه نخواهیم زد ولی‌ برای شما ساواکی‌های نوکر صفت و حسین بازجو‌های قدّاره بند سخت است فهمیدن چیزی که برای نفهمیدن آن مزد و مواجب می‌گیرید و سختر این که هرگز نخواهید فهمید که بین خیل عظیم مخالفین کسانی‌ هم هستند مثل ستار بهشتی‌ها که عضو هیچ ارگان و حزب چپ و راست و بالا و پایینی هم نیستند اما نمیخواهند دست بوس کسی‌ باشند که جز خود و قبیله ا‌ش هیچ کسی‌ را آدم به حساب نمیاورند!!!زبده یاد ستار به همین اتهام شهید شد که هر چه او را زدند تا خود را به حزبی بچسباند تن نداد چون نبود و این باورش برای شما و حسین‌ها بسی‌ بسی‌ سخت است. ما حاضریم تا از هر اتهام و انگی‌ که به ما میچسبانید نه تنها دفاع کرده که از آن احزاب و گروه‌ها انتقاد و حتی محکوم نمأییم ولی‌ وقتی‌ به حسین بازجو بگویند آفتابه بردار آقا و به شما نیز ساواکی جیره خوار, نه تنها افتخار کرده که گل از گلان نیز خواهد شکفت!!!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 13:24
بت شکن - مونترال - کانادا
kuhestan - اروپا--درود و ممنون از احترامتان!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 13:29
بت شکن - مونترال - کانادا
Afshin London - لندن-آتیلا قشقایی-ali vancouver - ونکور-rani iran - آمریکا-مهرداد2538 - تهران-درود بر شما با نظر شما دوستان موافقم!!کبلأیی گرامی و قولو جان هم که همیشه از ما جلو ترند!! ولی‌ آن هایی که معتقدند که مرگ حق امثال زنده یاد بختیار بوده بدانند که حکومت جهل و خرافات ریش و پشم شایستگی کشتن و مرگ هیچ کس را ندارد حتی هیتلر!!!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 13:48
Ghooloo - آبادان - ایران
107از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_... تو اینقدر بی سواد و امل هستی که حتی آن برگه را که جلویت میگذارند و میگویند تایپ کن خودت معنیش را نمی فهمی! حالا دقت میکنیم به جملاتت به عنوان مثال تا سواد تو نوکر همایونی را اندازه بگیریم. 1. نوشتی: <همکاری با هر کشور بیگانه اعم از دوست یا دشمن و ...> آخه شعبون جان همکاری با کشور دوست هم ممنوع؟؟؟ ما فکر کردیم شما تو این ممکلت با همه احزاب و همه کس دشمنی دارید نگو فقط همایونی دوست دارید و با همه دنیا دشمنی دارید! این دقیقا همان کاری است که جمهوری اسلامی هم میکنه آفتابه همایونی!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 13:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مدد و بهرامء هر چه می کشید از کمبود اعتماد به نفستان هستء با این همه کمبود مدعی نظرات علمی هم هستید. حکومت اسلامی شیعه حاکم بر ایران بزرگترین خیانتها را به مردم ایران کرده و می کند. ایران را به روسیه و چین فروخته اند. بیشتر از ۵ میلیون ایرانی مهاجرت کرده اند. هزاران نفر اعدام و شکنجه و زندانی شدند. به زنها تجاوز کردند و می کنند و آنها را از حقوق فردی و انسانی شان محروم می کنند. شما مدافع خیانتهای ناجمهوری اسلامی ایران هستید. این حکومت نه تنها مردمی نیست بلکه بزرگترین دشمن ایرانیهاست. نوه شاپور بختیار انتقامش را گرفته شما چرا ناراحت هستید؟ دو مامور بازحوی زندان را کشته که بویی از انسانیت نبرده بودند. دو متجاوز به بچه های بین ۱۰ و ۱۲ سال الان در بهشت اسلام با حوری ها هستندء حالا شما برای چه سینه زنی می کنید؟ مگر در اسلام مرگ حق نیستء مگر در اسلام برای رسیدن به هدف هر وسیله ای جایز نیست؟ مگر در اسلام قصاص و انتقام حق نیست؟ پس شما مریض و بیمار هستید که به اصول مذهب خودتان هم اعتقاد و باور ندارید.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:14
Ghooloo - آبادان - ایران
108از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_ 2. نوشتی:<خودتان هم خوب میدانید که ما مثل شما مزدور شدگان توسط تشکیلات جاسوسی مجاهدین خلق در خارج از کشور نیستیم تا بتوانیم به طریقی با معبودمان والاحضرت رضا پهلوی ولیعهد ایرانزمین ارتباطی داشته باشیم...> در مورد قسمت دوم اینکه مجنون عاشق لیلی هست و برای معبودتان آفتابه دست گرفتید کسی شکی ندارد ولی قسمت اولش کمی گند زدی! چون اول گفتی طرفدار مصدق و توده ای هستی و حالا مجاهد و طرفدار رجوی حتما فردا طرفدار کارتون تام و جری !؟ تو که حتما ارواح خاله اعلیحضرت بزدلت در تهران هستی! و شناسنامه ات هنوز مهر شیر و خورشید را داراست نه جمهوری اسلامی! و واسه ایرانی ها از پشت کامپیوترت شناسنامه صادر میکنی تکلیف ما را روشن کن توده ای هستیم یا مجاهد؟ کارتون گالیله چی میشود دید یا آن هم ممنوع کرده اید؟
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:29
Ghooloo - آبادان - ایران
109از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_ یعنی جانم فدای اعلیحضرت همایونی! (کاشکی شهامت این کارها را هم داشتید! آن بدبخت اعلیحضرت خودش هم نمیدانست یک مشت متملق و چاپلوس و ترسو و بزدل مثل تو دور و ورش را گرفته بودند و وقتی فهمید که با چشمان پر از اشک داشت برای همیشه میرفت!) مثل همین بسیجیها که میگویند جانم فدای رهبر! باز اینها ثابت کردند که شهامتش را دارند شما که موش میبینید جیش میکنید! ولی یک چیز کاملا واضح و مبرهن است: فقط عشق به نوکری دارید و آفتابه همایونی را برای چندر غاز پول سفت چسبیدید و دست به هر کاری برای تفرقه انداختن میزنید! مراقب باش آب آفتابه تو دستت سرد نشود پاچه خوار همایونی!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:34
Ghooloo - آبادان - ایران
110از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_ 3. نوشتی: <البته حق با شماست از همه نوشتارتان کاملاً پیداست که از هیچ گروه و ایده طرفداری نمیکنید زیرا بنظر میرسد نه عقیده ای دارید و نه مرامی...> !!! اینجاست که دیگه اومدی و نسازی!! بعد از اینکه مصدقی و توده ای و .. همه انگی زدی حالا ادعا میکنی که از نوشتارم معلوم است که از هیچ گروه و ایده ای طرفداری نمیکنم؟؟!!! عجیبا غریبا! نه عزیز دل از هیچ گروهی طرفداری نمیکنیم و دنبال آزادی و سکولار کشور با هر عقیده و مسلکی که مردم بخواهند هستیم ولی مراممان مثل تو نوکری و پاچه خواری برای کسی یا گروهی نیست! با این عقل ناقصت لااقل این را توانستی بفهمی! البته شک دارم چون هنوز نه قرصهایت را سر وقت میخوری و نه به دستورات پزشک معالجت گوش میکنی! آن برگه ها هم که جلویت میگذارند تا تو تایپ کنی که چندر غاز کاسب بشی گاه گاهی یک نگاه بهش بنداز که اینقدر ضد و نقیض از خود باد همایونی تراوش نفرمایید و اینقدر خودت را باز مضحکه خاص و عام نکنی آفتابه همایونی!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:50
Ghooloo - آبادان - ایران
111از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_ حالا که کمی سواد همایونیت در همین چند کامنت که سر تا پا تهمت و حرفهای ضد و نقیض به بنده و بعضی از دوستان عزیز بر همگان روشن شد و معلوم شد که به قصد تفرقه پراکنی مثل موشی در گوشه ای پشت کامپیوترت نشستی و شعار میدهی .. که از سوزش حرف دوستان نترکی، میرسیم به اصل قضیه! این قسمت بسیار مهم است آفتابه همایونی را لحظه ای به کنار بگذار و گوشهای پاچه خوارت را باز کن!..
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:10
Ghooloo - آبادان - ایران
112از1100-بهرام2012 - تهران - ایران_ در این مملکت هر کس یک حق رای دارد و به اندازه یک نفر میتواند حرف بزند نه بیشتر! حالا این یعنی چه؟ عرض میکنم خدمت نوکر همایونیت...یعنی هر کس رفت بالا تریبون و شعار به نفع کسی داد و درود به این و مرگ بر آن سر داد، دارد پایش را بیش از گلیمش دراز میکند، اغتشاش و حرج و مرج به پا میکند عین تو نوکر همایونی! ما اینجا از آزادی طرفداری میکنیم نه شخص یا گروه خاصی! بنده، کبالت و بعضی از دوستان از اشتباهاتی که در این مملکت بوجود آمده ایراد میگیریم و انتقاد میکنیم چه آن زمان چه این زمان! نه این به این معناست که به جایی وابسته هستیم! مغز فندقی شما قدرت درک و فهمش را دارد؟ هر کدام از ما به عنوان شهروند این مملکت و یک ایرانی از حق خود برای صحبت و یک (1) حق رای استفاده میکنیم و مثل شما پاچه خواران همایونی یا پاچه خواران این رژیم مجیز کسی را نمی خوانیم و برای دیگران از راه دور و پشت کامپیوتر نسخه نمی پیچیم! روشن است؟ اگر نبود بیا تا سری بعد بیشتر توجیه ات کنم علاف همایونی. خیر پیش
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:19
Ghooloo - آبادان - ایران
کبلائی برادر آسمون قرمبید چه قرمبیدندی و برقی پرید چه پریدندی و سقفی بشکافت چه بشکافتندی و دماوندی پوکید چه پوکیدندی و تندری بزد چه بزندندی و از میان کاربران پیامبری نازلیندندی و کامنتهای زیبایش ما را به خنده وا داشتندی و تهمتها به قوم گذشته این سایت زندندی و آفتابه به دست آب برای اعلیحضرت پرکندندی و آنگاه که آب آفتابه سرد شدندی خود را به هر در و دیواری کوبودندی و اعلیحضرت باز از قبر زنده نشدندی و اصحاب کهف هم از خواب بیدار شدندی ولی این جماعت چماق دوست هنوز بیدار نشدندی و خود را هر روز به شکلی در آوردندی و همان سورات و آیات همیشگی خواندندی ولی افسوس عقل که نباشدندی جان در عذاب بودندی و همانا که در این نوکری و به عشق دروازه های تمدن بزرگ بعد از مرگ رستگار و آمرزیدندی. آرزو بر جوانان عیب نبودندی (شعبان التواریخ فصل دوم صفحه 4 از 8)
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:41
kuhestan - اروپا - اروپا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. با توجه به توضیحهاتی که دادی متوجه شدم که معلول ذهنی هم هستید هر چی بیشتر کامنت بذاری از درمان شدنت بیشتر ناامید میشم.در هر صورت هرچی کامنتهاتو خوندم میبینم به جای جواب دادن به اعتقادات مسخره ای که به بانیان نابودی این مرز و بوم داری. ومدد گرفتن از کسی که خودش و هم دستانش میهن ما رو تارو مارکردند و به خواهران و مادران ما تجاوز کردند فقط سفصطه میری و خودت رو به درو دیوار میزنی.در ضمن درودی که برای من فرستاده شد به تو ربطی نداره
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:21
kuhestan - اروپا - اروپا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. در ضمن از Id که واسه خودت انتخاب کردی معلومه که تو هم جزو کسایی هستی که مملکت و میهن و ووجدان روفروختی به یه عده ای که به نام الله تارو مار کردند غارت کردند تجاوز کردند توهین کردند تحقیر کردند وکشتند و دارن میکشند. دیگه چی بگم که میگن:جواب ابلهان خاموشی است
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:43
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) ابن ملجم مونیخ آلمان ! می دانم که بحث کردن و منطق آوردن برای شما مثل آب در هاون کوبیدن است و نتیجه ای نداره و لذا من برای شما صرفا نمی نویسم بلکه برای آنهائی می نویسم که احیانا وقت مبارک خودشان را برای خواندن این کامنتها می گذارند، و از آنها پوزش می خواهم اگر کامنتم طولانی است. القصه ، اولا حضرت علی ع به اعتراف دوست و دشمن از همه جهات بزرگ بود و مثل ابن ملجم شما آدم رذل ، پست و ترسوئی نبود که از پشت به کسی شمشیر بزند. علی ع نیازی به دفاع من و دیگران هم ندارد و من کوچکتر از آنم که بخواهم در مدح این شخصیت والا حرفی بزنم. او عاشق خدا بود و من هم عاشق او هستم و مدد من هم از او نیست بلکه از خدای اوست که خدای همه ماست. علی در خدا خلاصه بود و عشق به علی ع یعنی عشق به حقیقت و عشق به خدا و یا علی مدد یعنی « یا خدا ترا به آبروی علی ع به ما مدد فرما » . یا علی مدد خلاصه آن عبارت است که در زبان انگلیسی به آن ABBREVIATION می گویند جهت اطلاع!
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:28
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= بت شکن - مونترال – کانادا)) اینهمه حقیقت درباره اربابت نوشتی اما هرچه ما نوشتیم را انکار میکنی و حالا مدعی هستی ما نوشتیم به هیچ چیز و هیچ کس اعتقاد نداریم؟ خیر حاج آقا، ما بارها وبارها با صراحت نوشته و تاکید هم داشته ایم که اعتقاد و دین و آئین ما شاهنشاهی ایران است و بس ولی به خاندان سلطنت پهلوی که ایمان داریم در تمام دوران زمامداری جز خدمت و فداکاری و ارتقاء ملت و مملکت ایرانزمین نکردند ضمن احترامات فراوان اما حساسیتی نیز نداریم زیرا آن را ملت شرافتمند ایران به کوری شما دشمنان شاهشاهی ایرانزمین که امروز سر در آخور اجنبی کرده و از مزه آبجوهایش در کافه ها مست و ملنگ میشوید و
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:29
بهرام2012 - تهران - ایران
2از2= بت شکن - مونترال – کانادا)) هذیان نثار دیگران میکنید و تا نام شاهنشاهی آمد بلافاصله دسته دسته از لانه ها بیرون خزیده و نعره علیه شاهنشاهی ایران میزنید، اگر خاندان سلطنت پهلوی را ابقا کردند ما نیز به تبع نظر ملت شرافتمند ایران اطاعت کرده و با همه خلوص در خدمتشان خواهیم بود تا ایران ما را آنگونه که شایسته و بایسته نام و نشانش هست بسازیم ولی اگر خاندان دیگری را انتخاب کنند بازهم برغم تعارض با اندیشه ما ولی به هرحال به احترام رای ملت همراه و خدمتگزار میهنمان خواهیم شد. امید اینکه اینبار کمی از نشئه آبجوها یناب غربی که مینوشی بیرون آمده و بخوبی منظور و نوشته ما را درک کرده باشی.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:30
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) هر آزاده ای اگر کمی در تاریخ مطالعه داشته باشد می فهمد که او چه نعمتی برای نه تنها اسلام بلکه برای کل بشریت بود که متاسفانه ابن ملجمهائی مثل شما که همیشه هم هستید و مغرض و شهوت پرستید ( عشق قطامید ) و عقلتان به زیر شکمتان پیوند خورده ، قدرش او را ندانستید و شهیدش کردید. بعلاوه ، مخالفت یا موافقت من و شما هم تاثیری در تغییر جایگاه ایشان ندارد، بگذریم. ثانیا دوست عزیز یک بام و دو هوا نمیشه ! اگر عربها بدند که گویا از نظر شما بد هستند و در کامنت قبلی بر آن تاکید داشتید ( نژاد پرستی ) ، پس ابن ملجم هم قاعدتا باید بد باشد ، علی الخصوص که همین ابن ملجمهای کشورهای عربی اند که دختران ایرانی را به بیگاری و سیده اند ( البته از نظر شما ) و در آنجاست که این دختران تن فروشی می کنند و شما هم از این وضعیت در کامنت قبلی کلی گله مند بودید ( البته شما را بخاطر این دغدغه تحسین می کنم !) ،...
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:31
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
3) .. اما خیلی سطحی نگر هستید و عمق ندارید . نمی فهمید که آن عربهای مورد اعتراض کامنت نخست شما از جنس عنوان کاربری شما ( ابن ملجم ) هستند ! نمیشه که هم از طوبره بخوری و هم از آخور! عنوان کاربریت ابن ملجمه پس از نظر تو ابن ملجم عرب خوبه و لذا اون عربهائی که دختران ایرانی بزعم شما در خدمت سکس آنها هستند هم باید خوب باشند و نباید مورد انتقاد شما باشند! آقای ابن ملجم قاتل ! تنها با چند سطر نوشتن خودتان را ضایع و رسوا کردید و به ما نشان دادید که چقدر افکار مشوش و آشفته ای دارید! دو تا کامنت شما با هم فرق داشت و معلومه که این شما هستد که نان به نرخ روز می خورید نه من ! در چند سطر آخر کامنت اخیرتان فقط قیاس بنفس کردید و روحیات خودتان را خواستید فرا فکنی بکنید. این شما هستید که خائن و جاسوس هستید نه من ! من یک آزاده و آدمی مستقل و ملی هستم و در همینجا هم خودم را معرفی کردم و این وصله ها به ما نمی چسبد تو برو فکر خود کن برادر! انشاء الله خدا شما را از هیجانات روحی و روان پریشی نجات بدهد. آمین
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:33
بهرام2012 - تهران - ایران
1از3= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) حالا از تشکر ما تو چرا ناراحتی؟ خب ما که بقول شما سواد نداریم پس چرا مثل عنکبوت به هر کامنت ما بصورت فله ای واکنش نشان میدهید؟ خب بگذارید بقول خودتان یک بیسواد هم بنویسد؟ چه اشکالی دارد؟ اما حقیقت این است تو حقیرتر از آن هستی که درباره نوشتار من و امثال من که صدها مانند تو را تعلیم داده ایم حتی قضاوتی داشته باشی. آن هموطن محترم اگر اعتراضی داشت خودش بی تردید بسیار بیشتر از تو و امثال تو آگاه است و قلم هم در اختیارش لذا مینوشت و نیازی به وکالت تو ابن الوقت نادان نداشت. اما همه شماها باید این را خوب در گوشهایتان فرو کنید که مزه آبجو های غرب ویرانگر و
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:47
بهرام2012 - تهران - ایران
2از3= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) دلارهای حاج مسعود رجوی و تعلیمات مصدقی های کهنه کار جاسوس غرب ویرانگر بالاخره تاریخ مصرف دارد و ملت ایران هم بخوبی همه را شناخته و برای همین است که در هر کوی و برزن فریاد میزنند بگو مرگ بر ما که گفتیم مرگ بر شاه. لذا وقتی درفش شاهنشاهی پرافتخار ایرانزمین دوباره به همت و فدکاری فرزندانی که مملکتشان را همانند شما مزد بگیران تنها رها نکرده و از هزاران کیلومتر بیرون وطن مانند شغال زوزه نمیکشند و مانده اند و رو در روی رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی ضدایران میجنگند، در سرتاسر نیاخاک مقدسمان به اهتزاز درآمد آنوقت نمیدانم آیا شما شرافت ایرن را خواهید داشت تا با معرفی خود و
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:47
بهرام2012 - تهران - ایران
3از3= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) خیانتهائی که به مملکت و ملت ایران میکنید اعتراف و عذر گناه بخواهید؟ میدانم در تنهائی خود از آنچه میگوئید و مینویسید بسیار شرمنده و خجل هستید و این را هم میدانم مامور و معذورید ولی یادآور میشوم درباره مسائل میهنی هیچ معذوریت مقبول نیست و میباید در روز آزادی ایرانزمین پاسخگوی لاطائلات امروزیتان باشید البته بدانید ملت اصیل ایران مانند شما نطفه های حرامی نیست و چون همیشه بر اساس آزادگی و جوانمردی زیسته لذا درصورت ندامت از خیانتهای امروزین، بازهم مانعی برای بازگشت و زیست شرافتمندانه شما در میهن آزاد شده ایجاد نخواهد کرد. انتخاب با شماست.
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 17:47
کبالت3 - کرج - ایران
بهرام جان شونصد از پونصد---آخه ببین کی از نوکری و همکاری با بیگانه حرف میزنه خوبه که اسناد سیا چاپ شد و همکاری شیخ و شاه و شعبون ذوالچماقین و رمضون ذوالقمتین و پری طویل القامه و اشرف اربع العین و گروهبان سوم جنرال قندعلی با آمریکا و انگلیس در ننگین کودتای آخوند پرور و ایران بربادده 28 مرداد رسما رو شد حالا کادو کردن بحرین به انگلیس بماند تو صندوقت کبــــــــــــــــــلائـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی .
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 19:13
ommolfesad - تهران - ایران
جاسوسی از ایران نبوده ، جاسوسی از غاصبان ایران بوده ! باور کنید مردم کوته بین
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 20:46
گذشته میرزا - ناکجاآباد - ایران
اییی یعععع با اینهمه کامنت یاد فیلم گالیور افتادم سر اینکه تخم مرغ رو از سر بشکنن یا از ته آدم کوچولوها دو کشور با هم میجنگیدن حالا یکی بما بگه دعوا سر چیه؟ همه هم ماشاالله روشنفکرن
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 22:06
Ghooloo - آبادان - ایران
114%1100- بهرام2012 - تهران - ایران_ حالا شما استاد فرهیخته و آگاه بفرمایید برنامه چه است و ما باید به فرماندهی چه کسی از کدام نقطه حمله را آغاز و کشور را آزاد کنیم؟ اسم این عملیات را قربانت گردن بفرمایید؟ جانسارن
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 23:10
Ghooloo - آبادان - ایران
113+1100- بهرام2012 - تهران - ایران_ سایه خدا روی زمین! همه توده ای همه مجاهد همه مزدور قبول! حالا شما شجاع الدوله دلاور جنگهای ممسنی و کازرون تشریف بیاوردید و قدم رنجه بفرمایید و برای این بندگان ناطالح و سر تا پا گناه شرح دهید و تشریح کنید شما چه فداکاریها تا کنون کرده اید تا ما هم از شما یاد بگیریم؟ کلا خلاصه ش اینه: چه غلطی کردی تا حالا که اینقدر شعار میدی؟؟؟
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 23:03
Ghooloo - آبادان - ایران
115-100+35x1/2500- بهرام2012 - تهران - ایران_ اعلیحضرت خودشان دستور حمله را صادر فرمودند یا هنور برای حمله زود است؟ بهرحال ما از جنوب راه میوفتیم جنوب را فتح میکنیم شما هم از شمال حمله را آغاز کنید! به امید پیروزی.. بسلامتی
یکشنبه 18 خرداد 1393 - 23:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بهرام2012 - تهران ! جانا گویا شما هم کامنت را خوب نمی خوانید!! من در کامنتها نامی از عنوان کاربری شما نبرده ام !! و حتی تلویحی هم اشاره ای به شما نداشتم . قاشق نشسته لطفا بی گدار وارد بحث نشو !! متعجبم کردید ! من جائی شما را بی سواد نگفتم . چون از شما شناختی ندارم لذا نباید هم چیزی بگویم . اگر به برخی در اینجا جواب می دهم بخاطر اینه که آنها شروع کننده هستند و من فقط پاسخ می دهم . آنها مثل شما اسائه ادب کردند و جوابشان را می دهم، همین . اما متاسفم برای شما که بی ادب و گستاخ هستید و بدون اینکه مطلبی بر له یا علیه شما نوشته باشم حتاکی می فرمائید!! می بینم که تو اینجا یه جوری به همه پریده اید و به همه از اینوری تا اون وری و مستقل و وابسته و میانه حمله می کنید و ادبیات شما هم احمدی نژادیست !! واقعا چه می خواهید ؟! برای شما عمیقا متاسفم !!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 06:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kuhestan - اروپا - اروپا !! چقدر مضحک نوشتید !! وقتی منطق ندارید به بد وبیره رو می اورید مثل کسی که زور برای دعوا را نداره ولی برای رفع عقده میره پشت بام خونه اش به طرف مقابلش فقط فحش میده !! هاهاها .. همان که کفتید را قبول دارم یعنی به افرادی از جنس شما نباید جواب داد و به یقین جواب ابلهان خاموشی است ! من دیگه به شما جواب نمی دهم ! آسوده باشید کوهستان اروپا .. هاهاها !!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 06:22
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) Dionysos - پارسی! در بخشی از کامنتان.... و با تایید اظهارات یک جاسوس خائن نوشتید که« نوه شاپور بختیار انتقامش را گرفته شما چرا ناراحت هستید؟ دو مامور بازجوی زندان را کشته که بوئی از انسانیت نبرده بودند. دو متجاوز به بچه های بین ۱۰ و ۱۲ سال.. !! » واقعا شما از کجا می دانید که او راست گفته ؟! نکنه که با هم بودین ؟! شما اظهارات یک قاتل و خائن به وطن را که رفع عقده شخصی کرده و به کشورش و مردمش خیانت کرده را بحق می دانید و باور دارید ؟! بابا شما دیگه کی هستید ؟! ...؟! ! ایران متعلق به آخوند و شاه و .. نیست . اینها دیر یا زود می روند همچنان که شاه رفت اما ایران همیشه هست و خواهد بود. جهانشاه بختیار به ایران و ایرانی خیانت کرده، مانند همان خیانتی که رجوی در پیوند با صدام بر علیه ملت ایران کرد ! چرا اینقدر نادان تشریف دارید ؟ یه چینی که مخالف حکومت کمونیستی است به ندرت جاسوس غربیها میشه چون شرف داره و حتی اگر مجبور به جاسوسی بشه نهایتا جاسوس دوجانبه میشه تا به کشورش هم سودی برسه ، آنوقت شما چی ؟!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 12:02
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه ! شما دوباره پیداتون شد ؟! چندین بار در ذیل خبرهای مخلتف در گذشته جواب شما و اذناب شما را دادم ولی شما گویا نمی خواهید که بفهمید ! هر چی بگویم شما یه چیز دیگری می گوئید !! لذا با شما بحثی ندارم . موضوع در اینجا راجع به جاسوسی یک خائن برای اجنبی است و به دوست یا دشمن بودن این اجنبی به معنی کشور خارجی هم کاری ندارم آیا شما با اینکار موافقید یا مخالف ؟! آیا همچنان مرغ یه پا داره یا اینکه فهم تمییز سره از ناسره را دارید ؟! راجع به همین خبر حرف بزنید لطفا و حاشیه نروید . بعلاوه من وکیل مدافع جمهوری اسلامی که نه جمهوری است و نه اسلامی ، نیستم . نمی دانم چرا نمی فهمید ؟! مگر فارسی بلد نیستید ؟من اون بالا هم گفتم و قبلا هم گفتم و الان هم می گویم که من طرفدار هیچ... از نوع شما یا جمهوری اسلامی نیستم . شیر فهم شد ؟! نادان واقعا !!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 11:26
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2).. مخالفان دولت چین کمونیست هم برای کشور خودشان در غرب و در ژاپن و در آمریکا جاسوسی تکنولوژیکی می کنند و تا کنون بخش اعظمی از دانش و فنآوری پیشرفته غرب و آمریکا از طریق مخالفان دولت کمونیست چین که پناهندگی سیاسی دارند ، به داخل چین منتقل شده است ، فکر می کنید چرا ؟! چون آب و خاک کشورشان ارزش داره و شرف دارن . می دانند که اگر کشورشان فعلا در بند است همیشه اینگونه نخواهد بود و بهاء و ارزشی هم که آمریکا به آنها می دهد بخاطر قدرت کشورشان است ، نه بخاطر خوشگلی آنها یا حقوق بشر ! اما شما چنین شعوری ندارید و قصه حسن کرد برای من می نویسید !! این شما هستید که مریض هستید و شاید هم جاسوس و شاید هم صهیونیست هستید و فقط به زبان فارسی آشنائی دارید و فقط فارسی می دانید و بس و علقه شما ایران نیست ! ، چون فقط یک صهیونیست و یک جاسوس آمریکائی و انگلیسی میتوانند این اراجیف را با نامهای کاربری ایرانی بنویسد. من به ایرانی بودن شما مشکوکم . اگر ایرانی هستید و اینگونه قضاوت دارید که دیگه وایلا داره واقعا !!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 12:06
kuhestan - اروپا - اروپا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. هر کامنتی که میزاری عیوب مغزی تو بیشتر مشخص میشه و الان متوجه شدم میمون وار تقلید هم میکنید.در ضمن از اینکه نمیخوای جواب منو بدی واسه اینه که کم اوردی.کسانی که کامنت من و تو را خواندند قضاوت خواهند کرد.به امید اینکه در اسرع وقت شفا پیدا کنی
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 13:16
Ghooloo - آبادان - ایران
116%-16^8=^8 $100- بهرام2012 - تهران - ایران_ دلبندم بهت گفتم قرصهاتو سر وقت بخور و به توصیه های پزشک معالجت گوش کن ببین آخر و عاقبت به کید؟ نمیدونی دیگه کی به کیه اینجا کجاست! حالا این چندتاست؟ نه این! برو یک آبی به سر و صورتت بزن از خواب بیدار بشی! خوابم دیدی خیر باشه!
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 13:59
بهرام2012 - تهران - ایران
1از3= Ghooloo - آبادان – ایران و کبالت3 - کرج – ایران)) ملیجک جان شما بجای آغاز عملیات جدید به همین عملیات خوردن آبجو تگری با دلارهای خونین صدام الحسین معدوم که از حاج آقاجانتان مسعود رجوی جاسوس سابق پادگورنی و نوکر صدام الحسین بعثی میگیرید ادامه دهید شما را چه به مبارزه میهنی؟ در ثانی شما را در حدی نمیبینیم که حتی فکر مشارکت شما در مبارزات میهنی از سرمان بگذرد زیرا یقین یافته ایم که شما از جنس و تربیت شده مکتب همان تفاله هائی هستید که در نظام شاهنشاهی ایران و با سوء استفاده از گذشت و آزادگی ایرانیان هربار که دمبتان را میگرفتند ولی با گریه و زاری و التماس برای همکاری و لو دادن سایر همفکرانتان روبرو میشدند شماها را مورد عفو و گذشت قرار میدادند تا شاید از خیانت... برگشته و
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:08
بهرام2012 - تهران - ایران
2از3= Ghooloo - آبادان – ایران و کبالت3 - کرج – ایران)) به راه میهن پرستی وارد شوید هیهات که شایسته شما همین سیدروح الله .....شده با همان نظام جمهوری اسلامی ضدایران اوست که با استفاده از نوکری شما و اربابانتان آن را بر شانه های ملت و مملکت ما تحمیل کرد. شما از همان قماشی هستید که در آغاز شورش های خیابانی علیه ریشه هزاران ساله ملت ایران با همه توان در خدمت ملای مرتجع و پاسداران و بسیجی های آمده از شهرنو های مختلف و حرامیان اسلامی قرار گرفتید منتها آنقدر بی شخصیت و بی اعتقاد و بی ایمان حتی به گفته های خودتان هم بودید که همان ملای مرتجع نیز دمبتان را گرفت و چون موش فراریتان داد لذا امروز هم اگر از هزاران کیلومتر دورتر از میهن همانند
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:08
بهرام2012 - تهران - ایران
3از3= Ghooloo - آبادان – ایران و کبالت3 - کرج – ایران)) ..... حرجی نیست بزنید تا گلویتان پاره تر شود ولی این را متوجه نشدیم که شاهنشاه فقید ما و نظام پرافتخار و هزاران ساله شاهنشاهی ایران که محور اصلی بقای میهنمان بوده و هستند چه خاری در چشمان نابینایتان فرو کرده بودند که اینهمه نسبت به نامشان هم حساسیت نشان میدهید و تا حد دلقکان حاج آقا مسعود رجوی تان خود را حقیر میکنید تا از آن میهن فروش سابقه دار صدآفرین بگیرید؟ ما را با دارودسته ایران فروشان کاری نیست و آینده و ملت شرافتمند ایرانزمین درباره شما وما قضاوت خواهند کرد فعلا به همان لودگی ها و ملیجک بازی هایتان برای خوشایند حاج آقا مسعود رجویتان ادامه دهید شاید بر مقدار دلارهای خونینی که به شما بابت خرید شرافت نداشته ملی میدهد بیافزاید.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:09
بهرام2012 - تهران - ایران
1از4= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) هم میهن محترم اگر خطائی سر زده از قبول آن و معذرت بابت آن هراسی نداریم. با عنایت به اینکه فرموده بودید خطابتان له یا علیه ما نبوده لذا امیدواریم این چند سطر را بعنوان عذرخواهی ما بپذیرید. اما همینجا ملزم به یادآوری هستیم که این کامنت ها را از طریق واسطه ای در خارج از میهن دریافت و از همان طریق نیز پاسخ برخی را میدهیم لذا اگر خطائی هم میشود ویا برای مدتی ارتباط ما قطع ویا تاخیری در پاسخگوئی صورت میگیرد حمل بر موارد ایمنی و امنیتی در ارتباطات ما بفرمائید نه بی توجهی. اما مهمتر از همه باید یادآور شویم مادام که اهانت و بی مزگی و چرند گوئی نسبت به اعتقادات خویش نبینیم یقینا ما را باکسی کاری نیست و نقطه نظرات خود
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:37
بهرام2012 - تهران - ایران
2از4= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) را بازمیگوئیم به این امید که در تعدادی همفکران و هموطنان مقیم خارج از ایران که آن را منطقی بشمارند موثر افتد و راه شناخت یکدیگر و اتحاد همفکران هموارتر گردد ولی اینکه وقتی نامی از شاهنشاه ویا شاهنشاهی ایران میبریم ویا نظراتمان را نسبت به مثلا مصدق السلطنه نخست وزیر عاصی شده شاهنشاه بازمیگوئیم به ناگهان موش و سوسک های نم زده در زیر عبای مسعود رجوی وطن فروش که امروز با دلارهای خونین دریافتی از صدام الحسین معدوم و حمایت های بیدریغ دریافتی از غرب ویرانگر در زیر پتوی ارباب غربی مشغول صدور احکام و طراحی آزادی ایران است بیرون میریزند و با ده ها اسم مستعار هر چند اسم برای یکنفر سعی میکنند با
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:37
بهرام2012 - تهران - ایران
3از4= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) توهین و تحقیر سایرین این سایت ملی را دراختیار بگیرند و فرصت اظهار نظر به دیگران ندهند، که ناچار میشویم پاسخگو باشیم برای نمونه میتوانید به نظرات همین مزدوران و اجیر شدگان که هربار پشت نامی پنهان و اوقات سایرین را هدر میدهند و تلاش کنند تا مسیر مبارزات ملت ایران را بازهم به انحراف کشانند تا شاید دری به تخته خورده و دوباره رمزی کلارک نامی پیدایش شود وقول جمهوری اسلامی نوع رجوی با ریاست جمهوری مریم هزار شوهره به آنان بدهد، سعی میکنند با دلقک بازی ها و لودگی های خاص خودشان عرض خود و
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:38
بهرام2012 - تهران - ایران
4از4= یا علی مدد - منچستر – انگلستان)) ارباب مسعودشان را ببرند و زحمت ما بدارند، توجه بفرمائید و قضاوت کنید. بازهم با قبول اینکه منظورتان ما نبودیم و پاسخ سایرین را میدادید از شما عذر خواهی نموده و امید گذشت داریم. در خاتمه باور کنید نه فقط نظرات ما بقول شما احمدی نژادی نیست بلکه همه جان و روح و فکر ما هم برای ایران و برای سربلندی ایران هدیه ناچیز تلقی میشود و تمام هدف و آرزوی ما که با انواع بدبختی ها و تحمل تهدیدات فراوان که نمیتوان در این رسانه به آنها اشاره داشت اما فرار نکرده و همچنان مانده ایم و در درون میهنمان هرکاری از دست و فکرمان برای آزادی ایران عزیزمان برآید از انجامش دریغ نمیکنیم. پاینده باشید.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:38
Azadikhah - تكسل - هلند
شاهپور بختیار که مرد رفت ولی عقایدش الان زنده شده ببینم خمینی هم مرد عقایدش برای رسیدن به قدس از طریق کربلا درست شد یا همه شد پشم و ریختندش در زباله!جهانشاه بختیار این کتاب را به دستور کدام دستگاه اطلاعاتى نوشته است: تنها جریانى که از نوشتن این کتاب سود میبرد جمهورى اسلامى است. جهانشاه بختیار، این عنصر اطلاعاتى جمهورى اسلامى را میتوان تنها با کسىانى مانند فریدون بویراحمدى مقایسه کرد. هدف جمهورى اسلامى از انتشار این کتاب، ضربه زدن به چهره درخشان و یاد و راه دکتر شاپور بختیار است؛ چرا که شاپور بختیار تنها کسى بود که جلوى فتنه خمینى ایستاد و گفت که راه نجات ایران از دموکراسى و لاییسیته میگذرد. مردم ایران پس از گذشت ٣٥ سال از حاکمیت جمهورى اسلامى، امروزه به حقانیت راه شاپور بختیار پى برده اند و خطر اساسى براى جمهورى اسلامى از همینجا آغاز میشود. دستگاههاى اطلاعاتى جمهورى اسلامى باید بدانند که انتشار اینگونه داستانهاى جیمزباندى چیزى نیست جز خاک پاشیدن به چهره خورشید.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:53
IranSalam - آمستردام - هلند
بهرام2012 - تهران - ایران) هر چی‌ میکشی جنسش مرغوب نیست عوضش کن دستمال به دست همایونی. .. خودت هم نمی‌فهمی چی‌ میگی‌ و همونطور که خودت رو لو دادی از طریق واسطه کامنت میدی و کاملا معلومه از کدام قماش مفتخور هستی‌ که بابت هر کامنت مقداری پول به حسابت میریزن. ..
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 19:31
IranSalam - آمستردام - هلند
بهرام2012 - تهران - ایران) از پشت کامپیوترت زر زر کردن که هنر نیست اگه کسی‌ رو متهم به توده‌ای یا مجاهد بودن میکنی‌ یاد بگیر کامنت از کاربر بذار و حرفت رو ثابت کن نه مثل بسیجی‌ها تهمت و زر مفت بزنی‌. زر مفت زدن و به بقیه بدون دلیل و مدرک تهمت زدن که کاری نداره تو الان با این کامنتهات ثابت کردی که واسه یک نفر و یک گروه خاص داری میمالی ولی‌ حالا از اینها که بهشون تهمت میزنی‌ مجاهدن یک کامنت و مدرک رو کن اگر هم نداری ببند
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 19:41
کبالت3 - کرج - ایران
قولو - ازت نا امید شدم گفتی این بهرام کپی کار نیست اما این مهربان یار که یه کامنت ساخته از کلمات مسعود و مریم مهر تابان و صدام گرگ بیابان و شعبون عروس خیابان بعنوان پیاز داغ هم مقادیری مزدور و خائن و فاسد و دلقک و قندک هم اضافه کرده و قدری هم نصایح الملوک پاشیده روش و همه جا و در پاسخ هر چیزی یه ده دوازده تا از همین یه قلم جنس رو ردیف میکنه اما چرا جدیدا زحمت کشیده یه پادگورنی هم از سید اسمال خریده و اضاف کرده .یعنی اگه مطلب در مورد کاشتن هویج و برداشتن فلوت هم باشه همین سری کامنتهاس یا نبرد شعبان با مصدق بن اکوان دیو هم باشه همینه فقط گاهی شماره سریالش رو کم و زیاد میکنه کسی شک نکنه یعنی این اگه بهش بگی بدون استفاده از کلمات فوق الذکر مطلبی بنویسه قطعا بیشتر از بابا نان داد نمیتونه بره از بس خودش رو تکرار و کپی کرده .البته برای کسانی که دیگرون بجاشون فکر میکنن عیب و عار نیست اگرم خودشون بیسوادن بازم ملالی نیست عوضش خدایگانشون به هفتاد زبون زنده و مرده و بیهوش دنیا حرف میزده و به جای کل دنیا هم فکر میکرده .کبلائی.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 20:01
کبالت3 - کرج - ایران
007از 001-بهرام جان پس از 2500 و اندی سال شما تنها نفری هستی که از ایران داری تو این سایت و سایر سیوت کامنت میزاری بقیه همه از غرب ویرانگر و شرق عصیانگر و جنوب خنیاگر و شمال اغواگر اومدن همه هم دلار خونین میگیرن و ویسکی میزنن و کامنت میزارن اما شما هیچوقت نشده بدون وضو دست به کیبورد بزنی یعنی تنها مبارز جدی و متعهد و معتقد به آرمانهای شاه و مردم 50 سال پیش توئی هر چند این صحنه مبارزه کنتورش به 225 رای هم نرسیده اما کم از صحنه نبرد واترلو و جنگ ناپلئون علیه نمکنشناسان چش چپ نیست . این ملاجات هم از ترس کامنتهای شما شبا میرن تو پناهگاه یعنی هر کامنت تو یه طرف صدتا کروز آمریکای همبرگر خوار یه طرف جدا اگه ملت این نصایح و دستورات شما رو میخوندن قطعا تا حال ده تا جمهوری اسلامی سرنگون شده بود و حکومت اسپرم مقدس برقرار بود قدر خودت رو بدون کبلائی.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 20:31
Ghooloo - آبادان - ایران
116-1100-*1-بهرام2012 - تهران - ایران- کسی‌ آبجو می‌خورد یا نمیخورد به تو چه؟ مگر آخوندی تو کار شخصی‌ مردم دخالت میکنی‌ بروجک؟ اینقدر میزنی‌ که حتی کاربران را هم از هم نمیتوانی تشخیص بدهی‌ آنوقت حرفهای گنده تر از دهانت هم میزنی؟ بنده خدا مجبوری این همه بزنی (حالا چی‌ میزنی پای خودت) که آبادان را با منچستر اشتباه بگیری؟ آبادان قاره است منچستر شهره...هاها! وسط چهارتا کامنت کسی‌ را از کسی‌ تشخیص نمی‌دهی حالا شعور و درک مسائل بزرگتر را داری؟؟‌ ماموریتت دقیقا چیه؟ عذر خواهی‌ کردی ولی‌ با عذرخواهی هم درست نمیشود باید بیایی دستمان را مثل دستان اعلیحضرت همایونی ببوسی :-))
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 21:25
کبالت3 - کرج - ایران
IranSalam - آمستردام - هلند- این مربوط به شخص بهرام نمیشه این قبیله باقیمانده ژوراسیک دنیا رو دو بخشی میبینن یعنی کل دنیا و موجودات و نباتات جامدات و مایعات و هادی و عایق و نیمه هادی پرنده و چرنده و خزنده یا شاه دوستن و دعاگو و جاننثار یا توده ای و مجاهد و فدائی و منقلی و ذغالی نمکنشناس و ناسپاس و مزدور و چیزای بد بد بد دیگه احتیاج به دلیل و مدرک نداره علم لدنی رو ذات اقدس همایونی برا این قبیله ارث گذاشته تا ده سال دیگه هم کامنتهای قبیله رو بخونی چکیدش همون شعار چهار پا خوبه دوپا بد بیشتر نیست میخواد 10از 10 باشه یا 1000000از 10000000 فرقی نمیکنه جدی نگیر ما هم اینارو نگه داشتیم محض خنده تو این وانفسای عزا و سوگ کبلائی.
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 22:39
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بهرام2012 - تهران - ایران / خواهش می کنم . موفق باشین
‌سه شنبه 20 خرداد 1393 - 04:59
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مدد ء تو اگر خیلی وطن شناس و ایرانی هستی در منچستر به چه کاری مشغولی؟ مشغول دفاع از ارزشهای اسلام و کشور ایران هستی؟ همین که یک عرب آدمکش اسلام زده مثل علی را سرور خودت می دانی عمق ناایرانی بودنت هویداست! تو از کجا مطمپنی که نوه بختیار دو مزدور ناجمهوری اسلامی ایران را نکشته؟ حتما خودت در قتل آنها نقش داشتی که برچسب دروغ به نوه بختیار می زنی؟ ای ول به این همه اعتماد به نفس و شعور بالای تو و هم پالکی های وطن پرستتء دربدر عرب پرست مقیم بلاد کفر!! همین که خیانت چین و جاسوسی های آنها را ماله می کشی مشخص هست تا چه اندازه به اصول اخلاقی که از آن دم می زنی وفاداری! تو و بهرام دو بیمار روحی هستید ء چون در قرن بیست و یکم وامانده علی بن ابی طالب گردن زن قهار قریش در قرن هفتم میلادی هستید که خود اعراب هم دل خوشی از او نداشتند. ما در قرن ۲۱ هستیم نه هفتم!! بدبختید خیلی هم بدبختید!
‌سه شنبه 20 خرداد 1393 - 19:55
Dionysos - پارسی - فرانسه
بهرام و علی مدد شما دو نفر دو هاله نوری هستید. دو بیمار روحی که قادر به تشخیص واقعیت از خیال نیستید. به همه برچسب خاءن می زنید دقیقا همان کاری که ناجمهوری اسلامی و توبه کرده های اسلامی مارکسیستی رجوی انجام می دهند. اتفاقا ادبیات شما دو نفر ادبیات قلم به مزدهای ناجمهوری اسلامی و نوچه های رجویست. نوه بختیار هم شاید مثل شما دو نفر از بیماری روحی رنج می برد و مثل شما دو دربدر اسلامی سلطنتی قادر به زندگی در زمان حال نیست. به هر حال این مرد تقدیر نامه از سیا دریافت کرده و به دو قتل هم اعتراف کرده. شما ناراحت هستید که راست گفته باشد و مقتولین دو مزدور زباله ناجمهوری اسلامی باشند؟ چرا ناراحتید؟ چرا اینقدر این اعتراف به شما فشار روحی وارد کرده؟! اگر جاسوس ناجمهوری اسلامی بود و اعتراف به قتل کفار می کرد شما چقدر خوشحال می شدید! چقدر شما دو عقب مانده ذهنی همه را مثل خودتان فرض می کنید! واقعا بدبختید!
‌سه شنبه 20 خرداد 1393 - 20:39
IranSalam - آمستردام - هلند
کبالت3 - کرج - ایران) درود به شما دوست گرامی‌ شما درست میگین این جماعت براشون هیچ فرقی‌ نمی‌کنه یا باید طرفدار اینها باشی‌ یا وصله‌ای بهت می چسبونن فقط هدفشون تفرقه انداختنه. باور کنین چندین ساله که مطالب این سایت و کامنتها رو میخونم و فقط به همین خاطر که بعضی‌ها جنبه ندارن و تا نظری در مورد کسی‌ یا چیزی میدی میان وصله توده‌ای و مجاهد و از این مزخرفات به آدم میچسبونن زیاد علاقه به اظهار نظر ندارم. من نظرات شما و دوستمون از آبادان رو بارها دیدم ولی‌ هیچوقت برای یکبار هم ندیدم که چیزی به طرفداری از مجاهدین یا گروهی دیگه گفته باشین واقعا تعجّب کردم که این ... این‌ چنین به شما دوستان عزیز توهین و اهانت میکنه شما و دیگر دوستان توجه به این... نکنین و نظرات زیبای خود رو همچنان بدین هر کسی خودش کمی‌ درک و شعور داشته باشه میفهمه که کی‌ به کجا وابسته ست و چه کسانی‌ مزدوری می‌کنن مثل این بهرام دستمال به دست. موفق باشین
‌سه شنبه 20 خرداد 1393 - 19:39
cobalt3 - کرج - ایران
IranSalam - آمستردام - هلند-سپاس فراوان .انسان پایبند به اصول مدنیت و بشریت وامدار هیچ رهبر و مرشدی نیست این قبیل قضاوت و داوری بر دیگران خاص مریدان و مرادان است چه پایان اندیشه هر مریدی ابتدای اندیشه مرشد است . آن مرشد شاید در گذر زمان دچار تطور و تحول گردد و قید مرشدی بزند اما آن مرید را ترک مریدی مرگ است .چنین است فرمت مشابه انواع کالت از شیخی و شاهی تا رجوی و رفیقی .همه نقطه پرگار وجود همه آگاه و دانشمند . همه بازپرس و وکیل و قاضی همه مدیون و وامدار و متکی بر مرشد اعظم چه در حیات چه در ممات همه آسوده از زحمت تفکر و تعقل و تأمل (زحمت رو مرشد اعظم کشیده و برا اینا کاری جز تکرار داده ها نمونده ) اما آسوده خودم که خر ندارم .....زنده باشی و ما را از نوشته های خود محروم نفرمائید و چشم ما را به دیدار شاخه های نور در این سیاهی و تباهی اندیشه روشن نمائید کبلائی.
‌سه شنبه 20 خرداد 1393 - 22:31
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) Dionysos - پارسی! دربدر خودتی ابله ، تو اینقدر فارسیت بده که مثل را هم نمی فهمی و میگی که من کار جاسوسان چینی را ماله میکشم !! هاهاها .. از نحوه نوشتنت معلومه که چقدر فارسی میدونی! من با مثال آوردن خواستم به تو بفهمونم که حتی اونا هم بر شما شرف دارند چون عرق دارند و اینو فهمیدن که قرب و منزلتشون تو غرب بخاطر شان و منزلت و قدرت کشوشونه چون از نظر غرب حقوق بشر پشمه و فقط بهانه ای برای کسب منافع ملی بیشتر برای ملت خودشونه و بس، وگرنه مگر عربستان ، کویت و سایر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس یا کشورهای جدا شده از شوروی در آسیا مرکزی و قفقاز حقوق بشر را رعایت می کنند که آمریکا بهترین رابطه را با آنها داره ؟! وقتی شما شعور سیاسی ندارید و خودتونو فروختین به بیگانه من دیگه چطوری می تونم روح مرده شما را زنده کنم ؟!
‌چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 12:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) بعلاوه اصلا از کجا معلوم که شما ایرانی هستید ؟ شما خیلی مسئله دارین و مستقل نیستین . کثافت کاریهای آخوندا و جمهوری اسلامی را بهانه ای برای ضربه به ایران , ایرانی قرار دادین . ! آخوند ایران نیست . در ایران هر حکومتی باشه چه شاه و چه آخوند و چه دموکراتیک واقعی بهرحال ما باید از نام ایران حمایت کنیم و حامی آن در خارج از مرزها باشیم ولی در درون هم کار خودمان را برای رسیدن به حکومت مردمی و علمی انجام بدیم چون نخارد پشت من جز ناخن انگشت من . فکر نکنیم که با جاسوسی برای بیگانه می توانیم خدمت بکنیم! جاسوسی در هر شکلش خیانته نه خدمت !جاسوس خائنه و طرفدار جاسوس و حامی او و مدافع او هم نزد ملت ایران همین حکم را داره. می خوای بفهم می خوای نفهم !! فکر نکن مردم گاگولن ! خودتی که فکر می کنی با تهمت به افراد مستقلی مثل من ما از میدون در میریم و توی صهیونیست را تایید می کنیم . من قبلا هم باهات بحث کردم تو خیلی آلوده ای! البته تنها نیستی چند نفری هستید ..!
‌چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 12:29
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مددء ابله تو و رهبر معنوی آدمکشت هست. تو غلام یک عرب آدمکش قرن هفتم جسارت می کنی به من و دیگران تهمت بزنی؟ همین کلمه صهیونیستی که به من نسبت می دهی نشان می دهد که در منچستر به چه کاری مشغولی مامور حکومت اسلامی. آلوده تو و سران حکومت اسلامی هستید که از صبح تا شب به فکر خیانت به مردم ایران هستید. اگر جاسوسی برای بیگانه خیانت هست پس چرا تو قلم به مزد مجیزگویی اعراب را می کنی چرا مجیز گویی چین پدر خوانده معنوی تمام دزدهای ناجمهوری اسلامی را می کنی؟ ایران را به چین و روسیه و اعراب فروختید طلبکار هم هستید؟ بزرگترین خیانت را همین حکومت اسلامی به ایران کرده و می کند. بعد تو از خیانت یک نفر که انتقام پدر بزرگش را گرفته حرف می زنی. شما مزدوران ناجمهوری اسلامی در غرب دنبال وقت گرفتن برای خامنه ای هستید تا سقوط کامل ایران به خیانت ادامه می دهید. تو تنها چیزی که نمی شناسی ایرانی بودن هست. من هم قبلا با تو بحث کردم اسلام پرست بی هویت! تو بهتره به فکر مغز آکبند توهم زده ات باشی تا زنده کردن روح دیگران!! بیمار روحی هستی اعتماد به نفست هم قرن هفتم رو زیر و رو کرده!
‌چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 22:41
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Dionysos - پارسی! حقیقت به مذاقت تلخ اومد و متوسل شدی به بد و بیراه گفتن، باشه بهت حق میدم ! ولی بجای این حرفهای بی اساس و مزخرف خودتو اصلاح کن عزیز . سعی نکن که فرا فکنی کنی . با انکار تو حقسقت تغییر نمیکنه . ولی تعجبم اینکه چرا کامنت نخونده جواب میدی ؟! دوباره حرفهای پرت و پلای خودتو زدی ! هاهاها.. میگن اگر کسی خواب باشه میشه اونو بهرحال یه جوری و یه زمانی بیدار کرد، اما اگر کسی خودشو به خواب زده باشه چی ؟! بنظر شما میشه ؟! من فکر نمی کنم بشه بیدارت کرد چون نمی خوای که بیدار شی ، آقا/ یا خانم دیونیسوس با سس هاهاها.. درست نوشتم دیگه نه ؟! آرزوهای خوب خوب برات دارم و مهمترینش احیای مجدد سلامتی روانی شماست! من بارها کامنتهای شما را در جاهای مختلف دیدم ولی جواب ندادم چون مزخرف که جواب نداره و اینجا هم فقط دارم به زرهای شما جواب میدم، اما اگه زر نمی زدی چیزی نمی نوشتم... نادان واقعا! خودت میدونی و من هم میدونم که تو کی هستی و لذا سعی نکن که سر کاربران محترم کلاه بذاری .. هاهاهاها.. ! گلاب زدی !
‌پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:32
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مددء با این آخرین کامنتت افکار پوچ و توهماتت رو کاملا به تصویر کشیدی. خیلی حقیر و بدبختی که در قرن ۲۱ دنبال مدد از یک مرده هستی. مرده ای که در زمان زنده بودنش کارش گردن زدن بودء از نظر تو غلام یک آدمکش بودن افتخاره! حرفی برای گفتن نمی مونه! عقب مانده ذهنی یا مزدور ناجمهوری اسلامی وقتی نمی تونی استدلال کنی چرا بالای منبر مو عظه می کنی. نوه شاپور بختیار اعتراف به جاسوسی و قتل کرده. تو قسمت جاسوس بودنش را باورداری که راسته اما مدعی هستی که بقیه حرفهاش در باره قتل دروغه!! اگر این آدم در باره قتل دروغ گفته پس در باره جاسوسی هم باید دروغ گفته باشه. تو می خوای بگی که نوه بختیار خاءنه چون جاسوسی کرده اما قاتل نیست و دروغ می گه چون تو دلت می خواد که اینطور نباشه و سربازان امام زمان و متجاوز به قتل نرسند! بعد نتیجه می گیری که جاسوسی نوه شاپور بختیار خیانت به ایران هست اما خیانت ناجمهوری اسلامی به ملت ایران و فروش کشور ایران به بیگانه های همسایه شمالی و شرقی و جنوبی خیانت نیست!
‌پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
2 پس با افاضات جنابعالی نوه بختیار هم راست می گه هم دروغ! جایی که تو دوست داری راست می گه جایی که به هیبت متجاوز هم پالکی های زندان بانت خدشه وارد می کنه دروغ می گه! تو فهمیدی چه بلغور می کنی؟! متوسل شدن به امامان عرب و سرداران عربی که به ایران حمله کردند خیانت نیست؟ مگر امام علی تو چه چیزی از صدام حسین کم داشت؟ مگر امام علی تو در کنار عمر بن خطاب و سایر سرداران عرب نبود؟ مگر ایران برای امام علی تو دعوتنامه فرستاد؟ تو تنها چیزی که نمی شناسی ایرانی بودن هست. شاید تو خودت رو سید و از نسل اعراب قرن هفتم می دونی. اول جلوی خانه خودت را جارو بزن که بوی گند اعتقادات اسلامیت همسایه ها رو کمتر آزار بده بعد بیا تا تکلیفت رو به عنوان یک شهروند ایرانی مشخص کنند تا بعد بالای منبر برای جاسوسی کلاس بگذاری . ایرانی بودن به فارسی سخن گفتن نیست به مسلمان بودن هم نیست نادان! کم برای خامنه ای مزدوری کن سر مردم کلاه نگذار بی هویت دربدر مقیم بلاد کفر! فهمیدی نادان؟!
‌پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.