چند دقیقه "آزادی یواشکی" زن ایرانی در اعتراض به حجاب اجباری.

+185
رأی دهید
-27

araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
بعد از افاضات شیخ منتظری ,,,در سالیان بعد ,,,هم او و هم بقیه تندروان دیگر به سبب کثرت اشتباهات حاضر به تناول فضولات هم شدند,,,ولی افسوس که ایت الله العظما (تقلبی ) و جناب مستدام کوسه نگذاشتند که این قضایا علنی بشه . هم اکنون جناب کوسه هم راضی به تناول فضولات جهت عذر خواهی از کذشته هست ,لکن بیت عظما وا نمیدهد
شنبه 20 ارديبهشت 1393 - 23:10
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
والا من دو روز پیش از ایران امدم، بخدا تیپ و قیافه های دخترها و زن های ایرانی رو تو لندن هم نمیشه دید، من واقعا نمیدونم دنبال چی هستند اینها، اگر یک سری به پارکهای تهران بزنید مخصوصاً در شب 80% خانم ها روسری ندارن و با لباس راحتی هستند، پشت فرمان که دیگه هیچی، بخدا باید برید ایران و از نزدیک ببینید. هیچ کجایی دنیا داشتن دوست پسر برای زن شوهر دار کلاس نیست که تو ایران هست، 30%,40% زن های شوهر دار زیر 40 سال دوست پسر دارن. جالب بود یک برنامه تلوزیون ایران پخش میکرد که یک دختری توش صحبت میکرد و میگفت کسایی رو میشناسه که با دایی خودش رابطه جنسی دارن، کجایی دنیا دیدیت دایی خواهرزادش رو .... فقط ما خارج نشین ها خودمون رو اسگول کردیم. بابا مردم تو ایران خیلی بهتر از ما زندگی میکنند.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 03:57
باور عمیق - قم - ایران
(1)حجاب کرامت زن است اما افسوس که عده ای قدر حرمت و کرامت خود را نمیدانند . در حالی که فرهنگ مبتذل غرب ، زن را به ابزار تبلیغات شهوانی تبدیل کرده و از او آلتی ساخته به جهت تجارت هر چه پرسودتر ، متاسفانه عده ای از خانمها که البته تاثیرگذاری این هجمه های تبلیغاتی با توجه به ضعف اعتقادی حاکم بر خود و محیط خانواده شان کاملا قابل انتظار است قدر حرمت و ارزش خود را در جامعه ایران نمیدانند و تعبیرشان از آزادی تنها و تنها به نمایش گذاشتن بدن خود است . تمایل به نمایش گذاشتن اندام و بدن با هر بهانه و توجیهی کرمی است که در تن این عده به شدت مرتبا در حال به حرکت درآمدن است.. یک روز تکان دادن اندام و چپ و راست کردن بدن و قر و اطوار آمدن و به مانند (سانسور) عشوه آمدن را هنر رقص و رقاصی خطاب کرده و مخالفت با آن را مخالفت با آزادی میدانند . این نظام با همه مشکلاتش عزیزان رو از لب دریاها با شورت و سوتین جمع کرد و بهشون حرمت بخشید اما افسوس که لیاقت حرمت ندارند .
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 04:17
باور عمیق - قم - ایران
(2)این کرم یک کرم مهار نشدنی است برای این عده بی اعتقاد .. مرتب در حال تکان خوردن است . در روح و جسم این عده . تا شورت و شلوار و پیراهن و تومبانشان را هم نکنند و (سانسور)لخت در خیابانها راه نروند احساس آرامش نمیکنند . اخیرا هم که مردان خوش غیرتشان مشوق هم شده اند . البته کاری از دستشان ساخته نیست . آنقدر دیده اند که برایشان عادی شده . بهترین راه هم زدن به در بی غیرتی و بی عاری است و افاضه از مجرای روشن فکری .. ای کاش مورد فقط موی سر و روسری و چادر و این مزخرفات بود .. دوستان و اکثرا از قشر مرفه و روشنفکر جامعه الان اگر به همراه شوهر یک عدد دوست پسر هم مجزا نداشته باشند شبشان به روز مبدل نمیشود .. فقط هم بلدن بگن چشماتو درویش کن
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 04:17
باور عمیق - قم - ایران
(3)ده آخه وقتی اون شوهر شیرین غیرتت اجازه داده شما رونهای کپلتو ساپورت طرح گور خری بکشی روش راه بیفتی بیای تو خیابان و خودتو مثل مانکن ها حالا نگیم مثل فلان ها عرضه کنی به تک تک عابرای توی خیابون آخه پدر سوخته چطور باید این چشمو درویش کرد هان؟ من درویش کردم ارواح عمم ، ملت همه درویش کردن اصلا تو آخه چه مرگته اینطوری میای تو خیابون . مگر اون شوهر علیلت بهت نمیرسه . مگه احتیاجتو برطرف نمیکنه که بازم دنبال حس کردن حرارات نگاه مردم روی تک تک اعضای بدنتی؟ آخه پس شرم و حیا چی شد؟ هان؟ واقعا براتون مهم نیست یه سری نامحرم دارن با چشماشون لیس میزنن از سر تا پاتونو؟ بعد مشکل شما روسریه؟ به گور پدر دروغگو . روسریارو که داریم میبینیم روی سر یه عدتون .. مشکل شما روسری موسری نیست . اون روزی که به لطف صدا و سیمای کثافت این مملکت و البته روحیه آلوده طلبی بعضی ماهواره شد همدم خانه هر ایرانی و فکر و ذکرش شد فارسی1 و هزار کوفت دیگه این روزا دور نبود پیش بینیش
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 04:18
باور عمیق - قم - ایران
(4)یه زمانی اگر یه فیلم نوار کوچیک میذاشتیم و قرار بود حالا یکی لپ اونیکی رو ماچ کنه شیرجه میرفتیم طرف کنترل که بدیم جلو سانسور شه . الان پدر و دختر و مادر و پسر توی یه خونه، بازیگرا تو فیلم دارن تاپ تاپ میکوبن جلوی روی همه یکی به خودش زحمت نمیده کانال عوض کنه .. این دنیا بالاخره تمام میشه .. چه بخوایم چه نخوایم . با کم و زیاد اقتصاد و تفریح و خوراک و پوشاک و مسکن و ... که البته باید و باید بهترینشو داشته باشیمو حرفی توش نیست . اما کیه که یکم دغدغه اخلاق داشته باشه . دغدغه دین داشته باشه
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 04:19
marineboy - لس انجلس - امریکا
حجاب در قرآن امری واجب نیست، تنها به پیامبر گفته به زنان مومن و زنانت بگو روسری شان را بر گردنشان بیندازند و خود را بپوشانند. حجاب کامل نیز برای زنان پیامبر بوده که مورد آزار و اذیت وحشی های مکه بوده اند. قرآن به مردان نیز امر کرده نگاه خود را از نامحرم فروبندند و اگر نمیتوانند خود را نگه دارند ازدواج کنند. هرکه چیز دیگری بگوید بدعت در دین کرده است و بجای خدا سخن گفته است. متاسفانه بدعت در دین باب شده و هر کسی خود را جای الله فرض کرده و حکم میدهد مردم نیز جری شده و افراط میکنند.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 12:28
marineboy - لس انجلس - امریکا
باور عمیق برادر من شما دست از افراط بردار و با زنجیر و دشنه و باتوم زن مردم را کتک نزن آنها هم ساده پوش میشوند. کجای قرآن گفته شده زنان را به خاطر حجاب کتک بزنید؟!! اصلا کجا گفته شده باید حجاب داشته باشید؟! همین افراط هاست که تفریط میاورد. رفتار وحشیانه عکس العمل منفی ببار میاورد. متاسفانه زنان ایرانی فکر و ذکرشان شده بزک کردن و مد آنهم بخاطر نبود آزادی است. وگرنه در غرب زنها بسیار ساده تر هستند.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 12:33
dark.chocolate - زوریخ - سوییس
خلق را تقلیدشان بر باد داد. اگه از فردا تو اروپا همه ملت روسری سرشون کنن چادر رو دیگه نمی‌شه از ایرانیا گرفت!
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 12:36
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق تو چرا نمیری بمیری مردی یازن فرقی نداره آدم دونگ کل مذهب یک توهم ویک خرافه بزرگ برای خرسواری یک عده دین فروش است اونوقت تو نون خودت رو میخوری حلیم کل عباس رو هم میزنی مگر این که توهم شغلت همون دین فروشی ومفت خوری از راه خر کردن مومنین باشد دست بردار ....
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 14:42
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق روی سخنم با تو وامثال تو ..است . فرض کنیم یارو میخواد بده مگه تو پاسبون ..... اون هستی به توچه انسان خودش باید خودش را بشناسد وهر چه رات مناسب حال خودش می داند انتخاب کند . بیشاز چندین هزار سال است که پامبران شروع به آمدن کرده اند غیر از تکرار خونریزی وجنایت جلوی کدام ذنب اصغر و اکبر را گرفته اند . ادیان به جز این که با ورودشان در پشت سرشان رد خون وجنایت باقی گذاشته اند چه کرده اند چرا ...چرند بافی می کنی؟.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 14:49
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق تو که در تحمیق خودت در تلاشی دین چه تاجی به سر بشریت زده ؟. زن میخواهد بدهد به تو چه ربطی دارد مرد بیشرف که چپ وراست به دنبال زن است پوشش او را مگر جز برای تاکید بر مالکیتش میخواهد؟. چرا اینقدر حماقت که برای انسان دیگری ما تصمیم گیری می کنیم؟. در جوامع به قول شما فاسد غربی فساد موجود در ادیان نیست هرکس هرکاری دلش میخواهد می کند وجامعه این ها نه فاسد است نه آشفته نه خراب.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 14:53
چراغعلی - کرمان - ایران
در جامعه غربی گشت ارشاد نیست هست ولی به عنوان شغلش با آن زندگی می کند ولی زن شوهر دار در بین این جماعت نمی دهد زن غربی از گشت ارشاد نمی ترسد که تا چشم او را دور دید .. را لخت کند در غرب زنگی انسان سالم است در دیار مسلمانان زندگی انسان به فساد و کثافت کشیده شده تو چرا نمی فهمی؟
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 14:56
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق کوچه پس کوچه های کشور ما شده پر از وتو نمی توانی مطمئن باشی که خواهر ومادرت سالم هستند یا نیستند من هم مثل تو نه به خواهرم نه به مادرم که دیگر ریختی ندارد اطمینان ندارم کما این که به هیچ زن امسلمان به طور اعم وزن ایرانی به طور اخص اطمینان ندارم چون دین کلا انسان را از لحاظ روحی وروانی می کند. وتو این را نمی فهمی ونمیدانب فنر هرچه بیشتر فشار بر رویش وارد شود در موقع رها شدن دورتر میرود این ترمز دین است که باعث شده آن مناظری را ببینی که تعریف کردی
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 15:00
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق در همان قم شهر ...ونامقدسی که هستی نگاه کن در چهار مردان در عشقعلی در نخودی در چهل اختران در باغ پنبه در آلاچو در عبستون در خیابان نو بهار در حرم نامقدی معصومه در هر کجایش که نگاه میکنی دیگر زن سالمی نمی بینی چون دین مقدس با زنان کاری کرده که حرمتی برای خودشان قائل نباشند ودادن را فریضه ای واجب وثوابی بزرگ بدانند تا به تو وامثال تو مغز فندقی بگویند که برو کشگتو بساب ما به واسطه خوشنودی پنج تن میدیم تا چشم باور عمیق ها کور شود
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 15:05
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق خوش غیرت . تا زمانی که توانائی شتشوی مغزت را پیدا نکنی درونش .. موج میزند . زندگی ما ایرانی ها بیش از هشتاد درصد در اسارت همین اسافل اعضا است مرد دائم دنبال داف است مرد دائم دنبای یک کسی که سوارش بشود . این ذکر دائم است کی دوران اون الدنگ اینطوری بود اسلام آمد ... به همه چیز تو خوب نمیدونی که همین مسجد امام نزدیک چهار را بازار قبل از این که ...بشه توش وتجدید بنا بشه در دوران شاه چه شبستانش چه نماز خانه نزدیک در ورودی وچه قسمت زیر زمین آن از جمعیت نماز خون موج میزد اونم نه نماز خون امروزی پفیوز داو طلب نماز خونی وچه دلی میدادند به روضه های آقای شمس وحاج آقا انصاری والان کثافت هائی مثل پناهیان علم الهدی احمد خاتمی آمده اند که انزجار در مردم ایجاد کنند از هرچه دین ومربوط به دین است. چرا نمی فهمی
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 15:13
چراغعلی - کرمان - ایران
من سال ها پیش طلبه بودم ودیدم که اسلام چه معدن کثیفی از نجاست است رفتم کمونیست شدم دیدم سگ زرد برادر شغاله وبعد وبعد وبعد ودیدم هر دینی وهر مکتبی جز مسیر رسیدن انسان به ادبار و بدبختی نیست وهرکس چشم به سوراخ آسمان بدوزد باید از او قطع امید کرد چون چنین کسان گمشده هستند وامثال تو میشوند که تمام فکرشان محدود میشود به لای پای آدم ها ومغزشان ... میشود . خوب لخت بشه به تو چه مربوطه تنشه میخواد لخت باشه تو متوجه نشدی پیامبر مکرمت برای این که دست از سر ...زناش بردارن آیه اورد که اونا باید بیشتر خودشونو بپوشونن اونا بعد مرگ من نباید شوهر کنن واگه زنش داد چون دلش نمی اومد ازش جدا بشه براش آیه تطهیر اورد . چرا چشاتو باز نمی کنی. ...شما ننگ بشریت مانع آزادگی شکننده کرامت انسانی به خا کشانندگان حرمت زن ومرد هستید وحس خود خواهی ومالکیت طلبی خود را غیرت و از این چرت وپرت ها می گذارید وگرنه مگر تو پلیس جلو تنکه خانما هستی که زر زیاد میزنی؟.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 15:22
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
mahdi_n130 - منچستر - بریتانی جناب من هم هفته پیش آمدم از ایران. بله از این لحاظ که فساد و بی‌ مهری تو جامعه ایران بخصوص در جوون‌ها بیداد میکنه در اون شاکی‌ نیست. واقعا تو اروپا هم اینطوری نیست. حالا فکر میکنی‌ مقصر کیه؟ الان که ۳۵ ساله که روسری و حجاب اسلامی اجباری شده. پس مقصر کیه؟ چرا زمان شاه اینجوری نبود؟ چرا حتی تو کشور‌های اسلامی آزاد اینجوری نیست؟ تقصیر در همین اجبار است. وقتی‌ چیزی رو اجبار کنی‌ و به زور جبر بخوای به کسی‌ تحمیل کنی‌، این واکنشش می‌شه که الان من و شما در ایران مشاهده و مقایسه می‌کنیم. مشکل تقلید از زندگی‌ غربی نیست. چون اصلا تو ایران همه استیل خودشون رو دارن و اصلا با غرب قابل مقایسه نیستند. شما وقتی‌ تو خونه توالت نداشته باشی‌، تمام خونه می‌شه توالت.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 16:18
kimiaa - تهران - ایران
ازادی یواشکی!!طرف چندثانیه روسریش رو انداخته زودی عکس گرفته و زده به چاک اسمش رو گذاشته کمپین ازادی!اصلا مگه ازادی یواشکی میشه؟؟!یکچیزی هست این ملاها چندین ساله بی دغدغه حکومت میکنن....یکی باید بیاد یاد اینها بده اصلا ازادی چی هست و یعنی چی.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 16:55
علی چپ دس - رشت - ایران
یه ضرب المثل چینی میگه . خلایق هر چه لایق
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 17:01
تیتو تیتو - تهران - ایران
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا دقیقا همین گونه است که میگویید نوع ارایش زنان و دختران ایرانی را تنها میتوان در کهنسالان و یا کسانی که مشاغل خاص و امور پورن در اروپا و امریکا فعالیت میکنند دید و برایشان محل کار و خیابان و دانشگاه و جاهای عمومی فرقی ندارد و شما اگر در خیابان های اروپا و امریکا قدم بزنی اصلا به اندازه ای که در ایران و خیابان های ان قدم بزنی تحریک نخواهی شد .متاسفانه بدلیل نبود مکانیسم و محدودیت های حکومتی برای مردم مکانیسمی برای تخلیه جامعه وجود نداردو این هم برای خود مردان و زنان مشکل افرین است و سبب مزاحمت های دو طرف برای هم میشود و متلک پرانی و تعقیب زنان و دلربایی و تحریک مردان چه در خیابان و محل کار خواسته یا ناخواسته جزوی از بی فرهنگی مردم ایران شده است. و شاهد ان همین نزاعها و قتل ها و طلاق هایی که روز به روز امارش بالاتر میرود شده است . حکومت بی قانون و بی فرهنگ نتیجه اش مردم سرگردان و بی هویت است که ما امروز به ان دچاریم .
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 16:58
باور عمیق - قم - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا(1).. فرمودی در ارتباط با حجاب در قرآن که این موضوع اختصاص به زنان پیامبر داره و این صحبت شما اشتباهه . بیا عزیز . کپی پیست :﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُیُوبِهِنَّ ۖ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعًا أَیُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱)
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 17:53
باور عمیق - قم - ایران
(2)و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را (از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش (فرو) اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان (همکیش) خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی‌نیازند یا کودکانی که بر عورتهای زنان وقوف حاصل نکرده‌اند آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه‌ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد ای مؤمنان همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید...
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 17:54
سرسره - اهواز - ایران
دلتونو به همین یواشکیها خوش کنید.....بیخود نیست این رژیم 35 ساله که سواری میگیره
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 17:57
باور عمیق - قم - ایران
(3)کاری به احادیث متواتر و صحیح فراوان هم نداریم اصلا . فلذا فرمایش قبلی شما رو تصحیح میکنم . اما اصلا بحث من بحث حجاب موی سر و این صحبت ها نیست . چیزی که در جریانه و در حال شدت گرفتنه از این حرفهای ابتدایی خیلی فراتره و داره مثل خوره اخلاق این جامعه رو میخوره . فرمودی : زنان مردم رو با باتوم و دشنه نزن . خدا لعنت کنه کسایی رو که اونجوری برخورد سلبی کردن اوایل . اما اگر استدلالت برای شدت گرفتن این جریانات یک همچین بهانه هاییه پس احسنت به منطقت . آره . شب و روز دارن زنا و دخترارو توی ایران با باتوم و دشنه میزن . شما راست میگی ..
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 17:55
کبالت3 - کرج - ایران
کشور الان دچار خشکسالی گرونی و تورم ،تحریم ،هوای آلوده نا امنی دزدی غارت اختلاس سرقت قتل تجاوز و زندان و اعدامه(با معذرت از سایر بلایا که از دور و نزدیک قبول زحمت فرموده تشریف آوردن و اسمشون یادم رفته) حالا این روسری رو هم که برداری فقط میمونه که دماوند و تفتان هم فعال بشن و همه چی خاکستر بشه رحمی بنما بر نفوس مسلمین ادرکنی خانمجان کبلائی.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 18:36
غزل خاموش - اصفهان - ایران
باورعمیق هموطن گرامی، سوالی که همیشه برای من وجود داشته این بوده که چرا افراد مذهبی حجاب را که نه جزء اصول و نه جزء فروع دین است انقدر بزرگ می کنند. مسائل اساسی مثل دروغگویی که در جامعه رکن شده را رها کرده به مسائل جزئی چسبیده اند. مردم از برنامه های صدا و سیما گریزانند چون می دانند پر از دروغ است و دردهای واقعی ملت را نشان نمی دهد. چرا مذهبیون در مبارزه با تزویر و ریای مسئولین که باب شده راهپیمایی سر نمی دهند؟‌ چرا همه ی ناراحتیشان از این است که یک وقت چهار تا جوان خوشی کنند؟‌ دائم نگران فساد ظاهری اند اما اصلاً نگران فساد مغزی که همان دروغ و تزویراست نیستند؟‌ آخر برادر مومن، چرا به جای درس محبت، درستکاری و انسان دوستی، مذهبیها که اعتقاد دارند اسلام دین محبت است دائم در این سایت کارشان توهین و هتاکی است؟‌ آیا پیامبر شما با توهین و بدخویی افراد را به اسلام دعوت می کرد یا با باتوم و شیشه نوشابه؟‌
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 19:42
marineboy - لس انجلس - امریکا
باور عمیق من هم همین را از قران نقل کردم. خدا به زنانِ مؤمن و زنان پیامبر می‌گوید خود را بپوشانند. یعنی این نشانه‌ زن مومن بوده که سر و گردن خود را بپوشاند. بنا بر این بسیاری از زنان مسلمان هستند اما مؤمن نیستند و روسری ندارند. روسری واجب دینی نیست که کسی‌ را برای نداشتنش مجازات کرد یا مردم را وادار به پوشش‌اش کرد.
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 20:00
تیردادسورنا - ایران - ایران
ایکاش چادر ، حجاب و دین جلو فساد را میگرفت تا جایی که دیدم و شنیدم بوده زنان شوهرداری که چادر سیاه از سرشون نمی افته با دوست پسرشون کارهای کردن که زنان بدکاره برای پول هم نمیکنند تازه بعد از پایان کارشون به طرف ایراد میگیرن که چرا نماز نمیخوانی و روزه نمیگیری حکایت حاکم بچه باز کرمان زمان قاجار است که در موقع لواط با امردی وقتی بند تنبانش را باز میکرد بهش میتوپد که مگه نمیدونی پوشیدن حریر بر مرد حرامه!؟!
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 20:58
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
باور عمیق - قم - ایران / فضولی این مسائل که فلان زن چه می کند و فلانی چه نمی کند به تو نیامده! اگر قرار است خدا آنها را بخاطر مسائلی که به نظر تو اشتباه است مواخذه و مجازات کند، خب خود خدا این کار را می کند و دلیلی ندارد که تو بجای خدا تصمیم بگیری. آقا جان من اصلا دوست دارم که به جهنم بروم، این قضیه چه ربطی به تو دارد که می خواهی جلوی من را بگیری؟ حتما این را هم میدانی که هر کس را در قبر خودش می گذارند، پس لطفا فضولی موقوف!
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 22:39
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
باور عمیق - قم - ایران. می‌شه اون قرانتو برداری بری بمیری ؟ تو واقعا کارو زندگی‌ نداری اینجا میشینی‌ زیر هر خبر یه روزنامه مینویسی؟ امیدوارم از شره این دینه مزخرفو کتاب دستور جنایاتتون خلاص بشیم ، با این دستورت کتاب زیر زمینیتون دنیا رو به گند کشیدید
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 22:41
باور عمیق - قم - ایران
چراغعلی - کرمان - ایران (1).. سلام دوست عزیز . اینکه چرا من نمیرم و نمیمیرم باور بفرما دست خودم نیست . انشالله وقتی وقتش بشه همه میمیریم و ای کاش قبل از اینکه جانمان را ملک الموت بگیرد بمیریم فلذا خیلی به فکر مرگ من یا این و آن نباش گرچه عرض کنم که اگر آرزوی مرگ مرا داری مطمئن باش تا حلوای تو را با تمام لذت نخورم به امید خدا هرگز نخواهم مرد . فرمودی:فرض کنیم یارو میخواد بده مگه تو پاسبون .... اون هستی : حالا فرض کن ما میخوایم یارو نده ، به تو چه؟ مگر تو تاجر .... اون هستی؟ .. چقدر خوشحالم که نوشتی . هرچند مشخص است که خشمگین هستی و اصلا نوشته های فعلیت را ملاک شخصیت یا نگرشت به حساب نمیاورم اما تا امثال تو ننویسند ، نوشته های امثال من معنا پیدا نمیکند . شما به زیبایی نوشتی :باور عمیق کوچه پس کوچه های کشور ما شده پر از وتو نمی توانی مطمئن باشی که خواهر ومادرت سالم هستند یا نیستند من هم مثل تو نه به خواهرم نه به مادرم که دیگر ریختی ندارد اطمینان ندارم
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:07
باور عمیق - قم - ایران
(2)کاری به سلامت مادر من یا خواهر خودم ندارم اما خاک...تو که حتی حرمت مادر و خواهر خود را نیز هنگام نوشتن رعایت نمیکنی .. ... تو مایه ننگ هر چه مرد ایرانی هستی . خجالت نمیکشی؟ شیشه زدی؟ نعشه کردی؟ آخوند بودی یا نبودی . هر ..بودی یا نبودی . ناموس دیگران برایت موقع نوشتن اهمیت ندارد که ندارد . .. . با خودت دیگه چرا؟ ..درافشانی کردی و فرمودی :زن میخواهد بدهد به تو چه ربطی دارد، مرد بیشرف که چپ وراست به دنبال زن است پوشش او را مگر جز برای تاکید بر مالکیتش میخواهد: نخیر انسان کم شعور . زن ایرانی دنبال دادن توی خیابان نیست .. عده ای از آنان به اشتباه مرامی را در پوشش پیش رو گرفته اند که .. چون تو در طلب نتیجه ای چنین هستند که گفتی .. وقتی داد میزنیم میگیم حجاب کرامت زنه . حالا یکی هم پیدا شد خود واقعیشو مثل تو نشون بده . از دید تو کار زن دادن است .
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:08
باور عمیق - قم - ایران
(3)بعد تو، توی کم مقدار صحبت از دین و ایمان میکنی . . . فرمودی: کما این که به هیچ زن امسلمان به طور اعم وزن ایرانی به طور اخص اطمینان ندارم چون دین کلا انسان را از لحاظ روحی وروانی می کند : .. لااقل میگفتی به هیچ زن ایرانی به طور اعم و به هیچ زن مسلمان به طور اخص اطمینان ندارم . الان مثلا تو ارواح عمت داری از آزادی زنان دفاع میکنی . تو که هر چه فحش و دشنام دلت خواست بار زن ایرانی کردی؟ باز صد رحمت به هر چی آخوند پفیوزه .. کاری هم به این ندارم که حالا اطمینان چطور از دست رفته .. به روانپزشک مراجعه کن . فرمودی:جامعه این ها نه فاسد است نه آشفته نه خراب : بله بله . با دیدگاههایی که شما داری البته نه فاسد است نه آشفته نه خراب .. بلکه باب میل است و صفا
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:09
باور عمیق - قم - ایران
(4)فرمودی :این ترمز دین است که باعث شده آن مناظری را ببینی که تعریف کردی : بله شما درست میگی . اگر ترمز دین نبود که الان باید مثل شما از مرغ ماده هم عبور نمیکردیم . ترمز دین است که این مناظر را میبینی.. چرت و پرت .. مزخرف . خدا مجبورت کرده مگه بشینی اینهمه زحمت بکشی بنویسی که بیای چرت و پرت بگی؟ الان چشمای شما بی دین اصلا هیچی نمیبینه . چشمات در مواجهه با این صحنه ها یک پرده جلوش اتومات کشیده میشه .. چرت نگو بابا
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:10
باور عمیق - قم - ایران
(5)افاضه فرمودی :باور عمیق در همان قم شهر ...ونامقدسی که هستی نگاه کن در چهار مردان در عشقعلی در نخودی در چهل اختران در باغ پنبه در آلاچو در عبستون در خیابان نو بهار در حرم نامقدی معصومه در هر کجایش که نگاه میکنی دیگر زن سالمی نمی بینی چون دین مقدس با زنان کاری کرده که حرمتی برای خودشان قائل نباشند ودادن را فریضه ای واجب وثوابی بزرگ بدانند تا به تو وامثال تو مغز فندقی بگویند که برو کشگتو بساب ما به واسطه خوشنودی پنج تن میدیم تا چشم باور عمیق ها کور شود : اسم چهار پنج تا خیابونو آوردی و تهش میگی تو هیچ کدام از اینها زن سالم دیگه نیست .. همه در حال دادن هستند .. احسنت .. تو بیمار جنسی هستی .. امثال تو حقیقتا گذشته ای پر درد و رنج داشته اند
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:11
باور عمیق - قم - ایران
(6)حتی نمیدانم هنگام نوشتن این جملات همزمان چشمانت را هم برای تصور کردن بسته بودی و دهانت هم تا انتهای دروازه باز بوده یا نه .. احتمال قریب به یقین همین است . شما اصلا برو داستانای اروتیک بنویس .. استعدادت خوبه .. مثلا یه داستان بنویس به اسم زنان در خیابانهای قم .. همینارم کپی پیست کن . بیمار مثل خودت زیاده . کلی کاسبیت میگیره .. از تمام پاراگرافهای مزخرف بعدیت این جمله واسم از همه قشنگتر بود : من سال ها پیش طلبه بودم . کاشکی اینهمه زحمت کشیدی و تایپ کردی لااقل یه چهار تا حرف بدرد بخور زده بودی . بی دین هستی باش . اما آزاده باش .. واقعا نمیدونم این حرف من فایده ای داره یا نه اما امیدوارم خدا هم منو و هم تو رو هدایت کنه .. ممنون که ایده مخالفتو نوشتی .. نوشتار تو توی این صفحه بهترین پاسخ برای نوشتار من بود . قضاوت با دیگران
یکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 23:12
باور عمیق - قم - ایران
غزل خاموش - اصفهان - ایران...(1) سلام دوست عزیز . سوالی که همیشه برای من وجود داشته این بوده که چرا افراد مذهبی حجاب را که نه جزء اصول و نه جزء فروع دین است انقدر بزرگ می کنند : خب این سوال ، سوال فوق العاده خوبیه . چرا حجاب و نه لزوما حجاب موی سر بلکه حجاب به معنای پوشیدگی بدن زن و مرد اهمیت داره؟ با وجود وقتگیر بودن اما دیدگاهمو مفصل برات توضیح میدم .. میدانم خیلی حوصله سر بره اما چون پرسیدی پاسخ میدم . از دیدگاه فلسفه شریعت ،صفات خداوند از نظر تفاوت جنس صفات به دو دسته صفات (جلالیه) و صفات (جمالیه) تقسیم میشود .. صفاتی چون (قادر،منتقم،حفیظ و ....) جزو صفات جلالیه و صفاتی چون (لطیف،جمیل و ......) صفات جمالیه خوانده میشوند .. تجلی اکثر صفات جلالیه در مرد و تجلی اکثر صفات جمالیه در زن و در آفرینش و خلقت آنها نمایان گشته است .. از آنجا که هر چیز در جای خویش نکوست تشبه هر کدام از این دو مخلوق به صفات یکدیگر اساسا یک زشتی عیان را به همراه میاورد ..
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:03
باور عمیق - قم - ایران
(2)مثلا آقایانی که زیر ابرو برداشته،خط چشم میکشند،رژ لب میزنند و یا هزار ادا و اطوار دیگر که هر چقدرهم ژست روشنفکری بگیری نمیتوانی اشمئزاز این حرکات را حس نکنی و عدم تناسب اینان را نبینی . از سوی دیگر بعضی از زنان که از فطرت خویش فاصله گرفته و از مرز حفظ و تعالی صفات جمالیه خویش فراتر رفته و پا را در گلیم صفات جلالیه فرو میبرند هم به هیچ عنوان صحنه های زیبنده ای را خلق نمیکنند . تلاش برای تشبه به مردان گاها صحنه های مشمئز کننده ای را رقم میزند که حقیقتا به دل انسان(و نه انسان عنود نمینشیند) . این در قسمت اول اشاره بسیار کامپکت شده به فلسفه تفاوتهای آفرینش زن و مرد بود .. و اما نقش حجاب چیست؟ نقش این برنامه در جهت حفظ برنامه کلان تر آفرینش که توسط یک خالق طراحی شده و متضمن تحقق بسیاری دیگر از اهداف است چیست؟ اصلی ترین هدف حجاب یک چیز است : بروز و ظهور توانایی ها و ایجاد ارتباط انسانی مابین آنها بدون در نظر گرفتن جنسیت
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:04
باور عمیق - قم - ایران
(3). جالبه . انفاقا صحبت دوستانی که اعتقاد دارند حجاب محدودیت جنسی است ، ما اعتقاد داریم حجاب محدود کننده جنسیت است . یعنی چی؟ عرض میکنم .. حجاب بنا دارد به همگان این پیام را منتقل کند که احترام توی مرد به این زن نه بر مبنای اشتیاق به تمتع از جمال جنسی او بلکه بر مبنای احترام به کرامت انسانی و توانایی جوهری او میبایست ادا گردد . چه تعداد از کارفرمایان مرد بینی و بین الله ترجیح میدهند زنان محجبه را به عنوان نیروی کار استخدام کنند؟ چه کسانی تمایل به استخدام زنان محجبه و چه کسانی تمایل به استخدام زنان غیر محجبه دارند؟ حجاب در گام اول یک پیام آشکار از طرف زن به مرد است : احترام تو را میخواهم . نه به اندامم . بلکه به توانمندیهایم . به کرامت انسانیم . من ابزار تمتع جنسی تو نیستم .. فارغ از اینکه این مرد در وهله اول این تفکر را داشته باشد (که علم به غیب ممکن نیست) و یا اینکه این طمع در آینده به وجود آید . فلذا در فلان آیه قرآن در سوره نور اگر اشتباه نکنم نسبت به صدای گامهای زن که ممکن است تولید میل نماید نیز هشدار میدهد
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:04
باور عمیق - قم - ایران
(4) ببین عزیزم ..خدا همه کارش رو حساب و کتابه . بنده هم بهتره جانماز آب نکشم .. بیام مرد و مردونه مثل یک انسان بگم بله . این واقعیت دارد . صدای گام زن نیز توان تحریک دارد . حالا یه عده من نمیدونم یا خیلی عابدن یا نقص فنی دارن میگن که نخیرررر . توجه شما فقط به زیر ناف است .. و در آن واحد تا زیر ناف خود را نیز هنگام تردد در خیابانها به نمایش میگذارند . حجاب حافظ و نگهبان کرامت اخلاقی است . حجاب خطی است که در مواجهه با اولین برخورد بین یک زن و مرد از سوی زن برای مرد ترسیم میشود و با این پیام حد خط قرمز برای مرد در جهت پرهیز از عبور از این خط مشخص میگردد .. نه به این معنا که اگر این خط را زن رسم نکرد پس لزوما یعنی چراغ سبز به عبور از این خط .. نه .. اما من میدانم و شما آگاهی از آن مرضی که در دل مردان است .. این مرض را در برخوردها نباید تقویت کرد . نباید ظن موافق با عبور از خط قرمزها را تقویت کرد
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:05
باور عمیق - قم - ایران
(5)او وقتی پیراهنی میپوشد که تا چاک سینه را نمایان میکند پس قطعا با این سلیقه که این پیراهن ، لباسی خواهد بود که چاک سینه مرا نمایان میکند ، آن را بر تن کرده .. آیا ناآگاهانه این کار را کرده؟ آیا آخرین بار هنگام خروج از خانه و نگریستن در آینه و چکاپ ظاهر خود ، به نحوه چگونه دیده شدن آن چاک دقت نکرده؟ 5 بار حداقل چک نکرده؟ خوب خانم محترم .. وقتی با این دقت به نمایش میگذاری ، توی نمایش دهنده ، تماشاچی نمیخواهی؟ گیرم مجردی و دنبال شوهر . گیرم از شیوه بقیه موجودات در پیدا کردن جفت در حال بهره گرفتنی .. عیب ندارد .. مجردی . کی نکرده از این کارا تو جوانی .. گور بابای دین .. عیب نداره .. خدا میبخشه .. اما دیگه چرا؟ حالا که شوهر کردی؟ دیگه کی قراره ببینه؟ ولش بگذریم . گفتنی زیاده .. عزیزم خلاصه بگم .. حساسیت روی حجاب باید زیاد باشه چون میتواند آغازگر فساد و خیانت و خانواده ای فرو پاشیده و یا جامعه ای فرو پاشیده گردد .. تمام تفاوت جامعه ایران دیروز با تمام دنیا روی تعریف نجابت زنانش بود . نجابت مادرانش . که امروز هم هست
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:05
باور عمیق - قم - ایران
(6)هر کس هر توهینی میخواد بیاد و بکنه .. اما من تا لحظه ای که زنده باشم از دیدن واقعیت و بیان حقیقت نه بیم دارم و نه دست بر میدارم . حالا بعضا دوستان خود گرفتار این باتلاقند خب چرا توجیه . قبول کنند دیگر باکلاس شده اند . دیگر اروپااییی شدند .. دیگر روشنفکر شدند . آسمان به ریسمان نبافند .. والله بی غیرت شده اند .. به قول مرحوم کافی زنده باااااد خروس که غیرتش از بعضی از اینا بیشتره .. بعضی از خانومها هم البته به علت عدم توجه وارد این وادی شده اند ... تک تک خطهای بعدی شما رو قبول دارم .. تمام کمبودهایی که گفتی خیلی شدیدتر از حتی اینهایی که نوشتید نیز وجود دارد . آنها نیز قابل قبول نیستند . و حتی بعضا ضمینه ساز همین مشکلات فعلی .. تک تک حرفهای دیگری که گفتی صحیح است . موفق باشی
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:06
باور عمیق - قم - ایران
فضول میرزا - استکهلم - سوئد.. فرمودی :فضولی این مسائل که فلان زن چه می کند و فلانی چه نمی کند به تو نیامده .. اگر بنا بر صحبت اینگونه باشد که پس فضولی اینکه من چی میگم یا چی نمیگم هم به تو نیامده . اگر زحمت کشیدی و نوشتی و به من اعتراض کردی، چون عقیده داری در حال گفتار و کردار اشتباهم در مقام منع آن برآمدی . پس رطب خورده کی منع رطب کند؟ اگر اعتقاد داری در برابر گفتار و کردار نادرست باید اعتراض کرد که خب پس ایرادت به من که همین کار رو دارم میکنم چیه؟ اگر اعتقاد داری که اعتقادم ایراد دارد که خب مثل انسان باشخصیت بیا اشتباه اعتقادم را بگو . مگر تصور کردی با نی نی ناتوان طرف صحبتی که سعی میکنی مثلا نیشدار بنویسی؟ خب عمو جان . هر طور بنویسی همانطور پاسخ میگیری . خب قراره آخر این موضوع به کجا بکشه . بله . هر کسی را در قبر خود میگذارند .. پس اگر به نظر تو این گفتارت مکفی و صحیح است نسبت به نوشتار من بی تفاوت باش . اگر حرف خودت را قبول داری خب پس به تو چه که من چه مینویسیم؟.
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:19
باور عمیق - قم - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد .. نه شرمنده . اصلا قصد مردن ندارم . تمام تلاشم این است در نقش عزراییل امثال تو ظاهر شوم . تو مشکلت اینه که من خبرنامه مینویسم؟ تو مشکلت اینه که چرا اینقدر مینویسم . نه . این نیست . شیطان درونت که یک سقلمه بهش میخوره جیغش میره آسمان . نفرت بهش دست میده . عقش میگیره . دیدی اینایی که آغشته به کثافتن جوری که از حمام رفتن نفرت دارن . حالشون از آب و صابون بهم میخوره . اون نفرت درونت مال اینه . طاقت نداری حتی یک ثانیه فکر کنی که توی چی داری غلط میخوری . حالت بهم میخوره از امثال من . حق داری . حاضر نیستی بشنوی ..
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 00:29
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
چراغعلی - کرمان - ایران. دوست من، ول کن این خشکه مغز رو، کاملا مثل رفقای آخوند مفتخورش علافه!! کل حرفهاش رو روی هم بذاری پرینت کنی یه دستمال نمشیه ازش ساخت!! گفتی طلبه بودی و بعد رفتی کمونیست شدی، یاد کتاب خاطرات یک کافر افتادم که پته پوته این ..ها رو ریخته رو آب، زنده باشی
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 03:26
Dionysos - پارسی - فرانسه
باور سطحی مثلا عمیقء ۱ . خبر نامه های تو تبلیغ قوانین بدوی و عصر حجری اسلام و نقض حقوق فردی دیگران هست. تو فکر می کنی به عنوان یک مسلمان حق مسلم توست که دیگران را به خاطر انتخابشان بازخواست کنی و به راه خودت و دستورات اسلام هدایت کنی. اشتباه می کنی بنده الله! تو اگر مومن هستی برای خودت باش و دست از امر به معروف و نهی از منکر بردارء با این افاضات راه به جایی نمی برید جز دشمن تراشی و تحریک اسلام ستیزی دیگران! اگر مو و بدن زنان در عموم باعث تحریک غریزه جنسی تو می شود حتما مشکل هورمونی یا روحی داری باید به پزشک یا روانشناس مراجعه کنی. اگر فکر می کنی تحریک نیروی جنسی تو و سایر هم کیشان مسلمانت توسط زنان طبیعی ست پس این حالت باید برای زنان هم اتفاق بیفتدء در این صورت تو و همه مسلمون باید موها و بدنتان را از نگاه زنان نامحرم بپوشانید!
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 11:45
Dionysos - پارسی - فرانسه
باور سطحی مثلا عمیقء ۲. ریاکاری از بدیهی ترین اصول اخلاقی مجوز داده شده در اسلام هست. شما مسلمانان که روابط جنسی و آزادیهای فردی دیگران را به زنا و فحشا تعبیر می کنید. با دیدن یک زن عنان اختیار از کف می دهید و برای رفع نیاز جنسی تان به امر مقدس صیغه در اسلام متوسل می شوید. رطب خورده کی منع رطب کند!؟ دسنکم با خودتان صادق باشید. اسلام آبرویی نداشت ءجنگ شیعه و سنی سبب شد تا دنیا از جهاد سکس شیعه و سنی با خبر شده و دیگر آبرویی برای پیروان بیمار جنسی اسلام نمانده! صیغه و نکاح عرفی و مسیار و جهاد سکس همه برای افکار بیمار و جنون زده اسلامیست. بیماری سیفیلیس که از مقاربت جنسی منتقل می شود در اروپا ریشه کن شده اما همچنان در کشورهای اسلامی قربانی می گیرد. مشکل شما مسلمانان صابون و حمام هست؟ مغزت رو از افکار اسلامی پاک کنی شاید نیازی به پزشک و روانشناس نداشته باشی!
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 12:08
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق تو در بلاهتی اسیری که معنی مردن خودت را نفهمیدی وفکر کردی برای تو سرنوشت محتومی را که همهرا نصیب میشود آرزو کرده ام گفتم بمیر یعنی این ناله های محتضرانه را در پیش جمع سر نده . دین از پایه ویران کننده استتو خیال می کنی من در قم کجا وچگونه زندگی کرد هام ؟. من مصداق عینی شعر ایرج میرزا را در قم از نزدیک دیدم. من تاکنون با یک زن معاشرتی بر سبیل آن چه تو وهم پالکی هایت دارید نداشته ام. در قم نود در صد مردان با غیرتی ... با زن محرم خودشان زنا می کنند یعنی به زنشان تجاوز می کنند وهمین میشود که امثال تو گاله اتان را باز می کنید ودم از غیرت میزنید. من کلامم فاخر است اما تو .... که مظروف ظرف کلام فاخر نیستی. تو بیماری .... که این همه سنگ غیرت رابه سینه میزنی.
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 14:44
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق من شخصا شاهد زنا دادن خواهرم به شوهرش بودم چون به زور زن آن مرد شده بود وچندین فرزند حـ... مثل تو پس انداختند. مذهب ریشه فاسدیست که با ان انسان ها را الینه می کنند. تو مرتب به قران استناد می کنی به کتابی مجعول که هیچ چیزی از انسانیت که متعلق به خودش باشد در آن نیست وآنچه که متعلق به خود محمد وقران است وظالمانه گفتن ان را به خدا نسبت می دهند خزعبلاتیست که با هیچ قانون انسانی وکرامت وفضیلت انسان هما هنگ نیست. مرتب جملات مرا می نویس ودوکلمه مزخرف وبدون دلیل در رد ان مینویسی که حکایت از مهجور بودن اندیشه ات دارد . من نه نویسنده ام نه اندیشمند ولی در احوال شما نابینایان خرد گم کرده بسیار تحقیق کرده ام شما زندگی را وانسانیت را به ثمن بخس واگذار می کنید. تو به آخوند فحش میدهی ولی مبلغ وننر جنس آخوند هستی . فرق نمی کند کدام آخوند شیخ باشد مفتی باشد خاخام باشد کشیش باشد اسقف باشد پاپ باشد دالائی لاما باشد همه ی این اراذل نانشان را از تحمیق مردم میخورند وتو مبلغ مفت ومجانی این اراذل هستی.
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 14:52
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق همین انتخاب نام تو دلیل حماقت عمیق توست . کدام کاربری مغز متحجر تورا که این اراجیف از آن بیرون میزند یک مغز سالم تلقی می کند. چرا در باره چیزی که تاکنون معرفی نشده حرف مفت میزنی مثل این میماند که بگوئیم خیلی با معرفت است خیلی آقا ومهربونه خیلی با صفاست و تو نمی پرسی چه کسی؟. خدا در تمام ادیان با یک مشت صفت آن هم صفات مورد طبع آدم زمینی تعریف میشود کدام دین ومکتبی خدار ا شناسانده گفته این خذدا این است خانه اش این جاست قدش اینقدر است تا حالا با این وآن دیده شده قوی هیکل است دارای ششصد وبیست سال سن هست. وخدا همیشه یک موهوم معرفی شده نزاده زاده نشده خانه ندارد مکان ندارد کسی او را ندیده ونخواهد دید چشم وگوش ملموس ندارد ولی در عین حال بصیر است ولی با کدام چشم معلوم نیست وبه کثافت خانه ای به نام کعبه که بت خانه بوده می گویند خانه خدا وبه مساجد پر از تعفن هم خانه خدا نام داده اند. کدام حرفم زائد است؟
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 14:59
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق تو به کامنت گذار سوئدی نوشتی که کاری به کار تو نداشته باشد.. کسی به کار تو کار ندارد تو فضول باشی نصف مردم جهان وسی وپنج میلیون زن ایرانی شدی مگر خدا ئی که معتقدی تورو خلق کرده پاسبونی .....زنارو به تو سپرده خوب برو .. . هم میتونی مثل آخوندا نونتو .. دربیاری هم محافظشون باشی که به کی میدن به کی نمیدن روزی چند تا میدن شرع مقدس را .. نکنن. چون میدونی که در اسلام راه برای ی امثال تو بازه میتونی ... بابا گل بگیر .
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 15:47
سرسره - اهواز - ایران
باور عمیق -قم-هرچی تو قران اومده مربوط به 1400 سال پیشه ونه عقل ونه عدالت حکم نمیکنه که قوانینش باید مو به مو اجرابشه حرف امثال تو هم دیگه برای نسل امروز دوزار ارزش نداره چون 35سال جمهوری ولایت سفیه دیگه حرفی برای دفاع از حکومت مذهبی باقی نذاشته برو خدا روزیتو جای دیگه حواله بده ......mahdi n 130-تو نگاه به فامیل خودت نکن بقیه مردم اینجور نیستن هزار جور چاله چوله تو زندگی دارن که با جون کندن باید پرش کنن مثل امثال تو ساندیس خور پول حروم گیرشون نمیاد که باهاش ...
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 20:12
مالك استر - ایران - تهران
جراغعلى -کرمان / درود بر تو انسان. فرهیخته. حرف دل همه رو زدى. تورو خدا یه نگاه به کامت اول این( باور عتیق -قم ) و نوع ادبیات بندازید:( کپل تپل مپل ، کرم داشتن ، تکون تکون دادن ، حس حرارت نگاه روى رون و بدن ، با نکاه لیس زدن رونهاى کپل ،،،) حالم بهم خورد از این نوع نکاه مریض.. بخدا این بابا یا مریض جنسى و منیاکه یا اونجورى که خواسته تخلیه نشده ، تو تمام خزعبلاتش بخار شهوت سرکوب شده و غرایز وامونده جنسى اش موج میزنه ، از پس فریادهاى عصبى اغشته به شهوتش جشمهاى قرمز از حدقه در اومده و دهن کف کرده اشو بوضوح میشه دید . چشمهاى هیز شون ٣٥ساله که ارامش رو از خواهر و مادر مردم سلب کرده
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 22:11
کوروش مهری - یزد - ایران
عمیق از قم نوشتی:این دنیا بالاخره تموم میشه!!!اووقت بعدش چی میشه؟؟؟باز آمدنت نیست چو رفتی رفتی!عزیز برادر سر کارت گذاشتن جیبتو خالی کنن. دوستان سرچ کنند:حکایت آن پادشاه که ... رو ممنوع کرد!!شرح حال این دختراست!!
دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 - 17:18
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
باور عمیق - قم - ایران / من با افکار تو هیچ مشکلی ندارم و تو آزاد هستی که هر جور که دوست داری فکر و زندگی کنی. مشکل من با تو از جائی شروع میشود که میخواهی نظرات و تفکرات خودتو به من تحمیل کنی و بهم بگی که اینطوری لباس بپوش، اینطوری راه برو و اینطوری عبادت کن! می بینم که از جواب دادن در سئوالی که ازت کردم طفره رفتی؟ در کامنت قبلی ازت پرسیدم: آقا جان من اصلا دوست دارم که به جهنم بروم، این قضیه چه ربطی به تو دارد که می خواهی جلوی من را بگیری؟ آیا مردش هستی که جواب مرا بدهی یا باز میخواهی آسمان و ریسمان را بهم ببافی و مغلطه کنی؟
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 01:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
باور سطحی چقدر زور می زنی با مغلطه و سفسطه قوانین ضد انسانی اسلام رو موجه جلوه بدی! حاکم شرع رو چه کسی انتخاب می کنه؟ مسلمانها یا غیر مسلمانها؟ اگر در جامعه ای غیر مسلمانها نخواستند حاکم شرع اسلامی و قوانین شریعت داشته باشند باید چه کار بکنند؟ چقدر تو عقب مونده هستی که به یک دگر اندیش -کافر به قول شرع ضد انسانی اسلام - حکم مرتد و اعدام می دهی و اصلا مغز آکبندت رو یک لحظه به کار نمی گیری و نمی فهمی که انسانها در انتخاب عقیده و هر نوع مذهبی آزادند و اصلا تو و حاکم شرع اسلام غلام که باشید که بخواهید برای زندگی دیگران تضمیم بگیرید! بعد دم از برابری و حقوق برابر می زنید! خجالت بکش مسلمان عقب مانده! جمع کن بساط دین فروشی رو! دریغ از یک جو شغور در وجود یک اسلام زده! همه اش جنون و جنون! ببینید این اسلام چه تولید می کند حاکم شرع و خلیفه برای آدمکشی و یک مشت گوسفند
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 17:45
باور عمیق - قم - ایران
فضول میرزا - استکهلم – سوئد(1) . در 48 ساعت گذشته با دوستان بیشتر گرم صحبت پیرامون مساله ای بودیم که البته شما هم مستقیما سوال پرسیده بودید که امیدوارم مراجعه نموده و مطالعه بفرمایید که البته امکان دارد به زعم شما کماکان مغلطه و آسمان به ریسمان بافتن باشد (https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140509220526039) .. اما نه .. مزاح بود .. ظرفیت نوشتار شما به خوبی نشان میدهد که اهل منطق و صحبت هستید .. سوال فرمودید که اگر شما بخوای بری جهنم این قضیه چه ربطی به من دارد که بخواهم جلوی آن را بگیرم .. پاسخ : در پست قبلی که خطاب به شما نوشتم با استفاده از شیوه بحث روبرویی یا directive سعی کردم قدری برایتان مسائل آشکار شود
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:12
باور عمیق - قم - ایران
(3)و بدین سان نبض صحبت را به این سمت کشاندی که من اساسا قصدم این بوده که در حیطه مسائل شخصی فضول میرزا ورود نمایم و در ادامه استدلال کنی به اینکه دلیل حساس شدنت ورود من به حیطه مسائل شخصی افراد بوده فلذا استدلال بنده را که از شما پرسیدم اگر قائل به بی تفاوتی هستی پس چرا خودت سکوت ننمودی به این طریق پاسخگو باشی .. بگذریم .. هر دوی ما خوب میدانیم چه عرض کردم و منظورم چه بود .. اما باز هم دقیق تر شما را راهنمایی میکنم .. مطابق با مجموعه اعتقادات شما هیچ کس ، به هیچ نحوی حق اظهار نظر در مورد مسائل شخصی دیگران را ندارد و اساسا اگر صحبتی هم مطرح شود این به فضولی و یا دخالت نا بجا تعبیر میشود .. اما شما فرض مساله را اشتباه در نظر گرفتید و سپس با در نظر گرفتن فرض اشتباه ، به نتیجه اشتباه رسیدید .. دوست عزیز .. از کی تا بحال (اجتماع) و (جامعه) حیطه شخصی بوده که بنده از آن بی خبرم؟ حضرتعالی اگر تمایل دارید به جهنم تشریف ببرید ، باور بفرمایید بنده هیچ ممانعتی از آن نخواهم کرد .. البته تشویق نیز نمیکنم
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:14
باور عمیق - قم - ایران
(4)و البته اگر شما را بشناسم همانطور که دو نفر با یکدیگر دوست هستند قطعا نصیحت خیرخواهانه خود را تقدیم شما خواهم کرد اما اینکه بخواهم از رفتن شما به جهنم ممانعت به عمل آورم حاشا و کلا که اساسا اقدام به کاری نخواهم کرد که قادر به انجام آن نباشم .. مگر میشود شما بخواهید به جهنم بروید و من قادر باشم جلوی آن را بگیرم .. من محدود به حصار زمان و مکان چگونه قادر خواهم بود از شما ثانیه ای محافظت کنم .. اما اگر شما و اما اگر شما بر خلاف ادعای خود که سعی دارید اینگونه القا نمایید که بنده در صدد جلوگیری از تشریف فرمایی شما به جهنم هستم ، سعی بفرمایید با طرح این ادعاها مقدمات سقوط بنده را به جهنم (صرف نظر از اینکه اساسا جهنم از دیدگاه شما چیست؟ جهنم از دیدگاه شما کجاست؟ چه عواملی موجب رفتن به جهنم میشود؟ تصمیم گیرنده در خصوص ورود و خروج کسی به این مکان کیست؟
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:14
باور عمیق - قم - ایران
(5)این تصمیم گیرنده چه مصادیقی را در خصوص واردین و تارکین جهنم عنوان نموده اند ؟ این مصادیق چگونه و توسط چه کسی و تحت عنوان چه نامی و با چه نیتی معرفی گردیده که در مورد آن میفرماید : هذه جهنم التی کنتم توعدون ...) فراهم کنی ، بنده به مانند شما دلیر نبوده و شدیدا از آن هراسانم فلذا زیر بار آن خواسته ها نخواهم رفت . فلذا از این لحظه اساسا بحث 180 درجه خواهد چرخید . این من هستم که باید سوال کنم که : جناب فضول میرزا شما چرا در تلاشید تا بنده را به جهنم بفرستید؟ اگر بپرسید : من کی در صدد چنین کاری برآمدم آنگاه بنده پاسخ خواهم داد که وقتی مطابق بر باورهای من و مطابق با حقایقی که بنده به آن باور دارم ، سکوت و عدم اعتراض و بی تفاوتی نسبت به پاره ای از مسائل موجب ورود خود من به جهنم خواهد شد ، بنابراین دعوت شما به سکوت و عدم اعتراض ، یعنی دعوت من به سوی دخول در جهنم
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:15
باور عمیق - قم - ایران
(6)فلذا در دو سوی این ماجرا دو نفر قرار دارند که اولی مدعی این است که دیگری حق جلوگیری از دخول دیگران به جهنم را ندارد و در سوی دیگر دومی مدعی است که اولی در واقع با این ادعا، نه تنها قصد سوق دادن به دخول در جهنم را برای خود دارد بلکه قصدش این است که همگی را با هم به سوی جهنم سوق دهد .. نحوه قضاوت در این حالت به این صورت است که اساسا باید دید ( جهنم چیست؟ کجاست؟ چه عواملی و الی آخر ) . امیدوارم پاسخ خود را دریافت کرده باشید
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:16
باور عمیق - قم - ایران
گاها چقدر لطف خدا موجب انبساط خاطر آدمی ممکنه بشه . این بیچاره چنان جهت فحاشی و توهین عنان اختیار از کف داده که حقیقتا باعث تعجبه .. بیا عمو جان بیا . قاطی کردی . مطلبتو باید توی این صفحه میذاشتی اشتباه اومدی اینجا نوشتی خطاب به من . بدو سریع مزخرفاتتو اینجا بریز که یه وقت کسی از خواندن خزعبلاتت جا نمونه و بدان تا ادبتو در صحبت رعایت نکنی ، افتخار هم صحبتی با خودت رو از بنده دریغ کردی .. اینم لینکش https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140509220526039
‌سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 23:21
باور عمیق - قم - ایران
چراغعلی - کرمان – ایران 1.. همانگونه که قبلا به درستی حدس زده بودم حضرتعالی دچار مرض جنسی هستید و البته از شما درخواست کرده بودم که به یک روان پزشک مراجعه کنید . اما اکنون که خود کمی از مشکلات زندگی خویش را بازگو کردید به نوعی شدیدا دست و بال مرا در پاسخگویی به توهین های وارده از سمت خود بستید زیرا بنده دست فشردن بر روی نقاط ضعف دیگری را آن هم تنها به قصد انتقام گیری و پاسخ به توهینهای انسان سرخورده و سرگردانی چون شما صحیح نمیدانم . حضرت حق را شاهد میگیرم که شدیدا از خواندن سرگذشتتان و مرور آنچه بر اعصاب و روان شما رفته و شما را اینچنین آشفته نموده بگونه ای که از حقایق رویگردان شده و در جهلی عمیق فرو رفته اید ناراحتم و اصلا نمیدانم که چگونه شروع به نوشتن کنم و اگر نبود توهین به قداست خدای تبارک و تعالی و همچنین تمام مقدسات دین پر عظمت و آسمانی اسلام هرگز در صدد پاسخگویی به اراجیفتان که مطابق با پیش بینی قبلیم نشات گرفته از گذشته ای سخت و خاطراتی تلخ است بر نمی آمدم ، اما چه کنم که چون شما ره
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:32
باور عمیق - قم - ایران
2)گم کرده نیستم و تکلیف خویش را میشناسم و از شدت استیصال در دام شیطان گرفتار نیامده ام و به لطف خداوند چون شما یا هنوز مورد آزمایش الهی از نوع سخت قرار نگرفته و یا چنین به مانند شما در آزمایش الهی مردود نشده ام .. همچنان مجبورم بنا بر احساس تعهدی که به حفظ حریم شخصیتان دارم از تاختن بر اراجیفتان از طریق ارائه دیدگاه غیر پرهیز کنم و تا همین حد اکتفا کنم که مطالبتان را عینا نوشته و عینا پاسخ گویم تا فقط در مقام دفاع از گفته هایتان درآیم چه آنکه وحشت دارم اگر عرصه را بر شما تنگ تر ساخته و بیشتر روح آزرده تان را معذب سازم مجبور به بیان و نقل خاطراتی شوید که به مراتب دردناک تر از آنچه تاکنون بیان نموده اید باشد و در اینصورت من توان مواخذه شدن در برابر ایزد منان را ندارم اگر که بپرسند او عنان اختیار از کف داده بود، تو چرا تحریکش کردی که به غلط چنین خودزنی شخصیتی نماید ؟
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:33
باور عمیق - قم - ایران
3)گفتی : باور عمیق تو در بلاهتی اسیری که معنی مردن خودت را نفهمیدی وفکر کردی برای تو سرنوشت محتومی را که همهرا نصیب میشود آرزو کرده ام گفتم بمیر یعنی این ناله های محتضرانه را در پیش جمع سر نده ( و تو در چنان غباوتی اسیری که در اصل تصور کردی من به دنبال فرار از مردن آن هم مطابق با هر تعریفی که تو مد نظر داشتی به سر میبردم و اساسا لحظه ای مغز فاسد خویش را قادر نساختی که بفهمی که هیچ کدام از اشکال احتمالی کلام تو برایم ارزشی ندارد . فلذا آنقدر کلام کم ارزش خود را جدی گرفتی که اکنون مجددا در صدد آن برآمدی که تازه معنی حمق کلامت را تبیین کنی حال آنکه عجب سودای پوچی در سر داشتی .. ناله محتضرانه در پیش جمع من سر میدهم یا تو که چونان زنان فرزند مرده در تبیین سرگذشت خویش کاری کرده ای که توان نوشتن را هم از من سلب کرده ای، )
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:34
باور عمیق - قم - ایران
4)دین از پایه ویران کننده استتو خیال می کنی من در قم کجا وچگونه زندگی کرد هام ؟ ( بس است دیگر . خواهش میکنم بیش از این از حیطه خصوصی ات تعریف نکن . قدر مسلم آنکه میدانم شما هرگز در قم نبوده ای و هرگز حتی لیاقت بودن در آن را هم نخواهی داشت .. قم، جای امثال تو نیست . عرصه سیمرغ نه جولانگه توست) .. من مصداق عینی شعر ایرج میرزا را در قم از نزدیک دیدم ( خواب دیده ای عزیزم . دیده ای شاید اما در خواب .. شما کلا کابوس زیاد میبینی) .. من تاکنون با یک زن معاشرتی بر سبیل آن چه تو وهم پالکی هایت دارید نداشته ام ( قبول میکنم . شما را اساسا فاقد اینگونه توانایی ها میدانم . مطمئنم راست میگویی) .. در قم نود در صد مردان با غیرتی .. با زن محرم خودشان زنا می کنند یعنی به زنشان تجاوز می کنند( اگر این موضوع روح شما را آرام میکند 9 درصد هم من به آن اضافه میکنم تا بشود 99 درصد .. کنتور که نمیاندازد بگووو .. اما بگذار ببینم . محرم؟ زنا؟ این کلمات دیگر چیست؟ مگر تو معتقد به این احکامی؟ تو که خدا ناباور و اسلام ناباوری؟
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:35
باور عمیق - قم - ایران
5) آهان ، حتما خواسته ای مطابق با احکامی که میدانی من به آن اعتقاد دارم ، برایم اوضاع قم را توضیح دهی .. اما این که نشد . اگر ملاک ، احکامی است که من به آن اعتقاد دارم ، مطابق با آنها امکان زنا با زن محرم آدمی ، وجود ندارد .. پس تو چه میگویی من نمیدانم .. حتما در صدد استفاده از ملغمه ای از احکام و تشبیه هستی .. تشبه به لا امکان مقدور نیست طلبه دروغین .. کمی سنگین تر سخن بگو و ادعا کن . تو را بیشتر در حد خرده مواد فروشان در دیارت میبینم .. عرصه سیمرغ نه جولانگه توست)
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:35
باور عمیق - قم - ایران
6)همین میشود که امثال تو گاله اتان را باز می کنید ودم از غیرت میزنید ( و دقیقا همین میشود که امثال تو که در خط بالا به آن اشاره کردم و گفتم که بیشتر تو را در حد خرده مواد فروشان در دیارت میبینم گاله اتان را باز میکنید و غیرت خود را به لجن میکشید)
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:38
باور عمیق - قم - ایران
7)من کلامم فاخر است اما تو( تو کلامت فاحش است نه فاخر) ... که مظروف ظرف کلام فاخر نیستی.(از آنجا که حتی آنقدر بی اطلاعی که از تعبیر یک استعاره فلسفی مشهور بحثی، رابطه بین ظرف و مظروف نیز بی اطلاعی و جالب اینجاست که تو ادعای طلبگی مینمایی .. تویی که حتی از نحوه جمله بندی صحیح با استفاده از قضیه ظرف و مظروف نیز ناتوانی ادعا میکنی قبلا طلبه بوده ای .. توی بیسواد .. افاضه نموده ای که من کلامم فاخر است اما تو که مظروف ظرف کلام فاخر نیستی و چرت و پرت هات تا آخر .. آخر نادان مگر نفس مظروف ظرف کلام است؟ جاهل مگر هنوز نمیدانی که کلام مظروف ظرف تفکر است؟ مگر هنوز نمیدانی که ظرف و مظروف میبایست (کفو) یکدیگر باشند؟ حالا میفهمی چرا توان درک کلام مرا نداری؟ حکایت اندیشه من و تعبیر تو؛ حکایت نا هم کفوی ظرف و مظروف است .. حکایت این است که اندیشه مرا که چون عسل میماند در مظروفی چون معبرات تو که چون آفتابه میماند قائل به ریختن باشی و حمل کردن آن .. از کی تا به حال عسل را با آفتابه حمل میکنند؟)
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:39
باور عمیق - قم - ایران
8)باور عمیق من شخصا شاهد زنا دادن خواهرم به شوهرش بودم چون به زور زن آن مرد شده بود وچندین فرزند حـ.. مثل تو پس انداختند ( واقعا نمیدونم چی باید بگم .. انگار که ما اینجا تیمارستان درست کردیم واسه درمان دیوانه ها .. خدایا آخرالزمان که میگفتی همینه؟ ولله آخر الزمان شده .. یادت هست بهت میگفتم تو مریضی از نظر جنسی؟ یادت هست بهت میگفتم تو پاشو برو داستان اروتیک بنویس کار و کاسبیت میگیره؟ فکر کردی من نمیشناختم آدمای مثل تو رو ؟ آخه نادان .. شخص ناشخیص تو به شخصه شاهد چی چی بوده؟ زنا را مگر قبول داری؟ اگر قبول نداری و میخواهی از لفظ مشترک برای تعریفش استفاده کنی که مطابق با احکام ما برای اثبات زنا تنها شهادت تو یکی کافی نیست پس بیجا میکنی که میگویی خواهرت به شوهرش زنا میداده . اگر خواهرت با شوهرش بوده که پس باز بیجا میکنی میگویی زنا داده
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:39
باور عمیق - قم - ایران
9)اگر به زور زن مردی شده پس سر عقد بله نگفته پس چطور ازدواج کرده اند و میگویی شوهرش . اگر بله گفته اما اکراه داشته و پس اسمش به زور نیست بلکه روان پریشان تو دوست دارد اینگونه تصور کند .. اگر چندین فرزند از شوهرش به قول کلام فاخرت(دقت کن ببین کی ادعای کلام فاخر میکنه؟ کسی که حتی در مورد خواهر معصومش هم لجن از دهنش بیرون میاد .. کسی که حتی بلد نیست درباره ناموس خودش صرف نظر از اینکه اصلا اینجا جای این صحبتها نیست هم درست صحبت کنه .. بعد این نکبت واسه ما شده عالم دهر) پس انداخته است به چه اعتبار میگویی حـ... اند؟ اگر اعتقاد داری فرزندان خواهر عفیفت حـ... اند چرا علاقه داری آنها را به من تشبیه کنی؟ اگر به غلط اعتقاد داری شوهر خواهرت، خواهرت را به زنا وادار میکند پس چرا به غلط اعتقاد داری برای التیام این ذهن و روح آشفته خود میبایست 90 درصد مردم یک شهر را مرتکب به زنای با محارم خطاب کنی ... من به جای تو از خواهر عفیفت عذر میخوام
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:40
باور عمیق - قم - ایران
10)من به جای تو بهش میگم خواهر جان ببخش این دیوانه است . . من به جای شما به خواهر زاده هات میگم عزیزان من ، شما به داییتون نبردید .. مطمئن باشید شما همه حلال زاده اید و فرض آن جمله مشهور همیشگی اینبار بر عکس شده ...
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:41
باور عمیق - قم - ایران
11)مابقی تمام کلامت هم درباره خدا و پیغمبر و دین و آیین و اسم کاربری من و صغری و کبری و منیژه و خدیجه و این و اون هم همش مزخرفات،غیر مستند،غیر علمی،غیر فنی،غیر عقلی بوده و اگر مرد سخن هستی که نیستی و اگر ایرادی داری مثل آدمیزاد و البته در کمال شخصیت، بدون خودزنی حیثیتی و پرهیز از رفتار چاقوکشان خیابانی ، هر شبهه یا بحثی رو داری مطرح کن تا پاسخ بگیری هر چند که خیلی آشفته تر از آنی که مال این حرفا باشی .. هر چند ممنونم که مینویسی چون هر چه بیشتر بنویسی ، عفن افکارت نمایان تر میشود .. امیدوارم خداوند زودتر تو را به آسایش برساند که خلقی را در پیرامون تو آسوده سازد
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:42
باور عمیق - قم - ایران
فضول میرزا (2) (این منتشر نشد) . اگر نسبت به اعتراض من به بی حجابی معترضی و اعتقاد داری که من حق دخالت در نحوه پوشش خانم ها در فضای عمومی را ندارم زیرا معتقدی که هر کس را درون قبر خود جای میدهند بنده عرض کردم پس اگر استدلال شما این است و اگر اعتقاد داری چون هر کس را درون قبر خود میگذارند پس کسی حق دخالت در کردار دیگران را ندارد پس چگونه نسبت به نوشتار و سلوک من که عقیده داری اشتباه است حساس شدی و در مقام اعتراض به آن برآمدی؟ شما که اعتقاد داشتی هر کس را در قبر خود میگذارند!! چرا فقط نخواندی و سکوت نکردی؟ در ادامه بحث وقتی دیدید ادله ارائه شده از جانب بنده میتواند صحیح باشد زیرا مخاطب بحث حجاب اصلا شما نبودید با زیرکی قابل ستودن اندکی ادعای خود را تعدیل نمودی .. آمدید و پرسیدید که اگر (من) بخواهم به جهنم بروم ، به تو چه ربطی دارد که بخواهی جلوی مرا بگیری ...
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 01:45
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق. همین قدر که تو تا این اندازه سفیه هستی که خدارا تا حد یک احمق تنزل میدهی کافیست که به میزان جهالتت پی برد. مگر در شان خداست که کوره آدم سوزی داشته باشد خدا انسان را بی اجازه اش آفریده در خانواده ای که انتخابش نکرده در شهری که ممکن است دوستش نداشته باشد وبسیاری موارد پر از کراهت برای انسان در آفریننش وجود دارد ان وقت باید برای این زندگی اغلب سگی در یک روزی مجازات هم بشود چون دلش خواسته آزاد باشد . بنظر انسان عاقل این خدای مفروض تو مخبط نیست؟. به قدر فهم تو کردند وصف دوزخ را که افعی دوسر و مار هفت سر دارد. تو وامثال تو مشتری احمق بهشت هستید و زندگیتان را به نجاست آلوده کرده واگر قدرتی پیدا کنید به جان مردم می افتید تا آزادیشان را سلب کنید تو قابل فحش خوردن هستی
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 09:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
باور سطحی قلم به مزد اسلام عرب ء هم صحبتی با گوسفند اسلام زده برای من افتخار نیستء تو غلام که باشی که بخواهی به من افتخار بدهی. خزعبلاتی که می نویسی همه اش به یک مورد ختم می شود فرقی نمی کند در کدام موضوع باشد. من هنوز به درجه بی خردی و بی مغزی تو نرسیدم که عنان اختیار از کف بدهم . در وصف اسلام ضد انسانی و از ترس بیداری مردم مواجب می گیری که صفحه پر کنی و تبلیغ اسلام رو بکنی. تو پاسخی به سوال من و سایرین نداری که بدهی فقط مغلطه و سفسطه! بفهم بسیجی جان بر کف بهشت و جهنم زاییده خیال متوهمان و حقه بازی دین فروشهاست. تو از این راه نان می خوری! رهبر دینت هم ا ز این دکان به مال و منال و زن رسید! دکانت رو ببندء مشتری نداری!
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 09:07
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق . من میزان دانش عمومی وکلاسیک تو را نمی دانم ولی هرچه باشد به واسطه تحجر مغزی به پشیزی نمی ارزد . در این عصر که انسان میرود تا اندکی به کرامت انسانی وعزت وشرف وغرور بودن شایسته پی ببرد امثال تو مثل یک مانع بزرگ در این راه قرار گرفته .. ودیگران را نیز با خزغبلاتتان می خواهید دنبال رو خود کنید. مگر انسان آزاده چه مشکلی برای شما فراهم کرده که دائم برایش مانع تراشی می کنید خدا لعنت کند امثال شریعتی ها مطهری ها آل احمد ها را که روشنفکران تیپ وطبقه واز بزرگان فکر آلوده تو بودند . تو تحت تاثیر فرهنگ بیگانه خشک مغز هستی آن هم خشک مغزانی که به زباله دان تاریخ پیوسته اند وبوی گند بعد از شش هزار سال ودوهزار واندی سال وهزار وچار صد سال پیش جامعه انسانی را متعفن کرده باز زرتشت ادعای پیامبری نداشت هرچند که امثال تو از او هم بر خلاف میلش پیغمبر ساختند . تو لایق بدترین دشنام ها هستی
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 09:15
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق. تعجب می کنم چطور به خودت وبا اینگونه تفکر اجازه میدهی دیگران را نصیحت کنی به دیگران پند واندرز بدهی خوب میدانی این خاصیت انسان های قضول است که خود خوانده ناصح میشوند راهنمائی می کنند . تو وامثال تو فقط در حد اظهار نظر فردی بدون دخالت و ورود در حیطه شخصی انسان ها بنمائید حرفتان رابزنید من جرئت این جسارت را که دانشجویانم را نصیحت کنم ندارم وراهنمائی آنان را نیز در محدوده درسی وبه اختیار خودشان انجام میدهم ولی شما خود خوانده وبدون این که بدانید دارید به دیگرا جسارت می کنید میشوید راهنما وپند دهنده آن هم در موارد خرافی که مغزتان را از آن ها انباشته اید. چه کسی از شما راهنمائی خواسته ؟. چه کسی در خواست نصیحت از شما کرده . شماا یک پرمدعای پوک مغز هستید مثل خورجین پری که محتوایش..باشد ولی وانمود شود که پر از گوهر است. تو مستحق شنیدن بد ترین دشنام ها هستی
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 09:26
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق . من خیلی قبل از تو با افکار منحط وضد انسانی این شیخ احمق که پابوسی یک کثافت را انجام داد شنیده وخوانده ام. خوب تو نادان مبلغ خود فرموده همین عناصر بی ارزش هستید عنصر فاسدی که پای یک انسان فاسدی را می بوسد تا از قدرت وثروت بهره بگیرد. واین رابدان مذهب یعنی خدعه وجنگ علی را با عمربن عبدود بخوان واقعی آن را نه روایت مجعول شیعه را وببین یک آدم به قول شما اند مسلمانی زورش به کسی نمی رسد متوسل به خدعه میشود . وتو بزرگانت مثل مصباح یزدی وعلی بن ابیطالب ومحمد خدعه گر هستید وکارتان به بیراهه کشاندن مردم آن هم تحت نام بهشت وجهنم ومار غاشیه واژدهای هفت سر چاه ویل و این خرافات. شما را حیف از فحش هرچند چیزی دم دست تر از فحش براینثار کردن به شمایان فاسد نیست.
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 09:37
چراغعلی - کرمان - ایران
وقتی تو سواد وشعور ودرک ظرف ومظروف را نداری وبا سفسطه وتخطئه قصد اغتشاش کلامی داری وبا ردیف کردن نوشته من دو کلام چرند سر هم من کنی باید به تو چی گفت؟. من از ادله فقهی خودت مستندا حرفم را میزنم تا تو فهم بشود . ازدواج به رضایت طرفین منعقد میشود از تحریرالوسیله از اصول کافی باب ازدواج واز صادق کذاب روایت شده وچنانچه زن راضی به ازدواج نباشد هرفرزندی از ان دونفربه وجود آید حلال زادگیشان شبهه ناک است. دیگر این که مگر خواهر من تنها زنی بوده که بدینگونه ازدواج کرده از خواهر خودت بپرس از اهالی محترم قم بپرس. ومتاسفانه باید بگویم یکی از ننگین ترین موارد سرنوشت من قمی بودنم هست که آنجا سرزمین فاسدیست آنجا خشک مغز ترین انسان نماها زندگی می کنند وموضوع مهم این کهاکثریت ساکنین قم قمی هم نیستنند واین شهر را آلوده اند وآلودگی این شهر همان بس که مدفن یک دخترکی شده که هیچ غلطی در زندگیش نکرده ولی برایش ساخته اند . من زار فاطمتو به قم کمن زار حسین به کربلا . که معلوم نیست زیارت آن ضد ایرانی چه سودی دارد که زیارت این دختره را به زیارتن اون مرتیکه تشبیه می کنند .
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:03
چراغعلی - کرمان - ایران
میشوم واز پل صراط عبور میکنم نقل از روایات خودتان وگرنه احمق پلی نیست وشما با توسل به خدعه هر کاری را توجیه می کنید وتازه تهمت زدن به من را نیز جزئی از آداب دینتان می دانی چون من رامرتد میدانی وتهمت زدن وافترا زدن به من وهر انسان آزاده ای برایت مجاز است ولی در مکتب انسانیت کارت بی ...
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:04
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق من کوچکترین اشاره ای به منحرف بودن تو ندارم خودت میدانی وخودت من معترضم به پوک مغزی تو که تنها به سوزاندن خودت اکتفا نمی کنی و قصد داری با کلامت نیمی از انسان های روی زمین را بکوبی من به خواهر خودم اشاره می کنم که با من هم عقیده است ولی تو زن مردم را که در خیابان راه میرود یا دید هیز وچشمان ناپاکت توصیف و بعد تقبیح می کنی من سه فرزند دکتر دارم ودر تربیت آن ها موفق بودهام وفرزندیدانشمند در بالاترین سطح علمی مملکت و هیچکدامشان بیشعور نیستند ممکن است با بی اعتقادی مطلق من موافق نباشند ولی به جهنم تو هم اعتقاد ندارند خدای تورا کهپا اندازی برای محمد می کند به عنوان خدا قبول ندارند ومحمد را به عنوان شیاد میشناسند نه فرستاده خدا که خدا فرستاده ای ندارد چون ذلیل ونیازمند دستیار نیست. وار همین تعداد معدود کاربر سئوال کن که آیا تورا به عنوان یک انسان باشعوری اندک قبول دارند؟. نسل شما در حال انقراض است وتفاله هائی مانده اند که فعلا به زور بر مردم سلطه دارند ولی کسی با آن ها نیس
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:14
چراغعلی - کرمان - ایران
ونگاه کن در جوامع اسلامی فساد هرزگی دزدی کلاهبرداریوبیشرفی صفات بارز مردمان با ایمانشان هست وتو سخت در تنگنا قرار گرفته ای وشرم داری اما کار از کار گذشته ودفاع موکلی از پیش محکوم شده را به عهده گرفته ای که تمام آزادگان جهان به محکومیتش رای داده اند . تو پایان یافته ای تو را که می گویم افکار منحط توست تورا که میگویم جریان فاسد فکری ادیان است
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:18
چراغعلی - کرمان - ایران
ونگاه کن در جوامع اسلامی فساد هرزگی دزدی کلاهبرداریوبیشرفی صفات بارز مردمان با ایمانشان هست وتو سخت در تنگنا قرار گرفته ای وشرم داری اما کار از کار گذشته ودفاع موکلی از پیش محکوم شده را به عهده گرفته ای که تمام آزادگان جهان به محکومیتش رای داده اند . تو پایان یافته ای تو را که می گویم افکار منحط توست تورا که میگویم جریان فاسد فکری ادیان است. نگاه کن به تمام پیامبران الهی مثلا کدامیک پشت سرشان وبه واسطه ظهورشان
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:27
چراغعلی - کرمان - ایران
خون میلیون ها انسان ریخته نشده؟. وخدا که بهگفته شما یکیست چرا رسولان رنگ به رنگ فرستاده که هیچکدام با دیگری همخوانی ندارد واحمقی مثل مصباح یزدی می آید ومسلمان را برتر از پیروان ادیان دیگر محسوب میکند آیا این به مسلخ بردن آزادی وانسانیت تحت لوای دین نیست . سخنم با تو بیش از اندازه لیاقتت بود ولی گفتم به قول خودتان شاید فضیل شدی وناگهان به خودت آمدی واین برای من خیلی خوب است اگر بتوانم ذره ای جهل را در نطفه خفه کنم خرافه را بکوبم وتنها به امثال تو نه این که نصیحت کنم یا راهنمائی وهدایتتان کنم یا پند واندرز بدهم که فقط بگویم این را ثابت شده به پرتگاه منتهی میشود واز خواب بیدارت کنم دست زوری ندارم شعور داشتی نگاهت را گسترده می کنی نداشتی بمان با همان محشر وبرزخ ودوزخ وبهشتت. خر به بازار قم فراوان است
‌چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 14:27
Ghooloo - آبادان - ایران
باور عمیق - قم - ایران_ عقل کل، با اون دو متر پارچه که زوری سر .....کردی نه اونها نجیب میشوند نه تو با غیرت! نجابت به پوشاندن ظاهر نیست عقب مانده ذهنی! همانطور که مومنی یک جای مهر گذاشتن روی پیشانی نیست! هر زن و مردی باید از لحاظ اخلاقی فاسد نباشد وگرنه حجاب واسه کسی نجابت نیاورده بدبخت! اون حجابی هم که زوری سر....کردی اگر خودشان نجابت نداشته باشند مفت نمی ارزد و تو چادر و چاقچور که هیچی تو شیشه هم بذاریشون، اگر بخواهند بدهند و کار خود را بکنند، میروند و ... و کار خودشان را میکنند ...! بهش خوب فکر کن
‌پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 - 17:57
باور عمیق - قم - ایران
چراغعلی : توجهت رو به یک جمله جلب میکنم .. اصلا کاری به چرت و پرت هایی که در مورد من نوشتی ندارم چون تو خرده فروش مواد زبون تر از آنی که توجه مرا به خود جلب کنی اما در مورد تمام توهینی که به مقدسات کردی بدان و آگاه باش که : (( دریا با دهان سگ نجس نمیگردد ))
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 08:49
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق. در صفحه مربوط به اظهار لحیه مصباح یزدی از من خواسته اید یک موضوع را انتخاب کنم وبا شما بحث کنم. باید ئر مرحله نخست بگویم من خانه ام درقم است ونیازی نیست که مهمان شما بشوم ولی در هر حال از دعوتتان ممنونممن وخانواده ام بتازگی از محله عشقعلی به دور شهر جتبجا شده ایم و راستش ما خانوادهای بسیار مذ هبی هستیم وبه طور مطلق اقربای من از طرز تفکرم نسبت به مقوله دین بی اطلاع هستند وچون قصد آزارشان را ندارم هرگز سخنی بر خلاف میلشان نخواهم گفت هرچند از خشک مغزی تک تک بستگانم در رنجم.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 10:04
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق . نیازی به طرح سئوال جدید نیست من بسیار به ادیان بخصوص به اسلام به عقیده خودم وبا استناد عقلی وشعور فارغ از خرافه ایراد گرفته ام چون ادیان در حد انتقاد نیستند ودلیلی ندارد که من به خاطر این که پیروان ادیان فراوان هستند بتوانم بیهوده بودن افکارشان را به عنوان عقیده ونظر باطل مورد احترام بدانم . قران مجعول است چون کلام خدااگر خدائی با تعاریف شما وجود داشته باشد این همه چرند گوئی نمی کند پس هم جعل کلام مثلا خداست وهم محتوای پوچ وبیهوده دارد . وشما بگوئید کجای قران درست است تا آدرس بدهم منبعی که از آن دزدیده شده کحاست
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 10:10
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق . از تو سئوال می کنم آیا در طول تاریخ رخدادی که منجر به کشتار انسان ها بشود از رویداد دین بارز تر هست؟. آیا پیامبران به دنبال خود رد خون بجا نگذاشته اند ؟. آیا شروع هردین وسپس ادامه اش رافت ومهربانی را از میان انسان هائی که با مانوس بودند نابود کرده یانه؟. وبگو به چه دلیل از بین دویست وسی وشش فرقه ا زفرق اسلامییکی از آن ها برترین است وکدامین وچرا؟. دین ابزاریست برای تحمیق تود ه ها ودر جهان نادان ترین انسان ها متعصبین ادیان مختلف هستند. به شیعه به وهابی به سلفی به زیدیه خوب بنگر جز این که ذات خشونت را در خود دارند وتا زورشان برسد دیگران را نابود می کنند.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 11:55
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق. امروز مردم به آمریکا اعتراض می کنند مگر فضول است که میخواهد این جا وآن جا دمکراسی مورد نظرش را برای بهره مند شدن از ثروت ملی ملت ها علم کند. وتو چرا به محمد این ایراد را وارد نمی دانی که مردم کشور های دیگر دین خودشان را دارند به تو چه مربوط که اقدام به وارد شدن به ممالک دیگر نمودی ودر نهایت قصد اصلیت همین قصد آمریکا در امروز بوده چون پس از فتح هر کجا به غارت مردم آن سرزمین ها اقدام کردی وبارها از زبان نامبارک ایشان نقل شده که ثروت شاهان را از آن خود کنید.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:06
چراغعلی - کرمان - ایران
خوب است قدری مطالعه کنی وپس از وقوف به جنایات محمد در ابتدای کارش وجنایاتی که به نام اسلام صورت گرفته مرد ومردانه دست از خرافه پراکنی بر داری. تو کسی وچیزی نیستی یکنفر مثل من وحالا کمی بهتر ازمن چون من خودم را میشناسم ونمیتوان قید خوب بودن را به طور مطلق به خودم پیوند دهم . پس من با تو حرفی ندارم من با جریان فکری مخرب تو وامثال تو در ستیزی ابدی هستم واگر بتوانم در حد اندکی در پاک کردن خرافه از مغز چند انسان دخیل باشم وظیفه ام را انجام داده ام وتو با نشر خرافات عمل زشتکاریت را توجیه میکنی وانحراف در اذهان به وجود می آوری. شرافتت را قاضی قرار بده وببین ویرانی ملک وادبار ملت ما مگر در سایه اسلام تو وشیعه ات به وجود نیامده
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:06
چراغعلی - کرمان - ایران
من بیش از اندازه تو مخاطب قرارت دادم ولی امیدم این است که نگاهت را از پلیدی بگیرم وبه راستی ودرستی وپاکی بگردانم . از اسلام پاکت کنم وبه جامعه انسانیت دعوتت کنم . اسلام وایادی آن در هر شکل و هر فرقه وهر لباسی کثیف و غیر انسانیست واگر چشم حقیقت بینت را باز کنی می بینی که تحت این نام چه جنایت ها شده ومیشود وخواهد شد. وربطی هم به مجریان ودکان داران دین ندارد چون ذات خود این دین آلوده ونجس است
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:10
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق. تو یک مثنوی خزعبلات در پاسخ به دو نفر بهائی مینویسی ولی در جواب من پیر زنانه مرا مورد خطاب قرار میدهی ومینویسی دریا با دهان سگ نجس نمیشود . خوب نجس بشود نشود چه ربطی به من وحرف های من دارد . دین ومقدسات تو مرداب متعفن هم نیست وبا دلیل روشن این را به حداقل آنان که گوش شنوا دارند گفته ام وپذیرفته اند وتعجب می کنم از مغز سنگ تو که تو را ... به سمتی که میبرندت میروی وانسانی برای چند لحظه که شده منطقی حرف نمیزنی . میدانی چرا؟. چون باطل را در سر ومغز واندیشه داری وبر این باطل جاهلانه پا فشاری می کنی
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 21:32
چراغعلی - کرمان - ایران
باور عمیق . یک بار خودت را از قید خرافه رها کن به لباس آدمی با شعور ملبس شو . من واقها چقدراشتباه کارم تو اندازه وفهم دریافت انسان وانسانیت را نداری دین مسخره ات تو را مسخ کرده تو بیماری. ودرضمن این خرده مواد فروش را از ... در آوردی؟. گیرم خورده فروش مواد هم باشم که همه به این گفته تو وبه ریشت می خندند اما گیرم گفته تو راست باشد چه ربطی به اسارت تو در چنگ خرافه دارد . من از بهر حسین در اضطرابم تو از عباس میگوئی جوابم. این کثافت را از ریش روحت پاک کن . کودن ترین دانشجوی من از تو باشعور تر است چون اگر چیزی نمی داند سکوت می کند ولی تو عرض خود میبری وزحمت ما میداری
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 21:37
باور عمیق - قم - ایران
چراغعلی - کرمان - ایران .. برای پاسخ به لینک زیر مراجعه کنید تا ذیل آخرین صحبتها گفتگو ادامه یابد
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 23:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.