مصباح یزدی: کتاب‌های شیعه باید میان اهل تسنن ترویج شود.

+12
رأی دهید
-94

Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
اشخاصی‌ مثل تو پیر و ابله،با افکار کثیف که همیشه سعی‌ درجنگ و جدال دارند،امیدوارم که نسل تو و امثال تو از زمین محو و نابود بشود..از مسلمان بودنم و از شیعه بودنم اظهار تأسف می‌کنم و به سهم خودم از برادران اهل تسنن عذر می‌خواهم بابت سخنان این مردک ابله.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 03:45
eddy59 - مونیخ - آلمان
خاک بر سر تو با اهلت و همه کست
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 04:04
razmandeh - استکهلم - سوئد
منظورش همان شیره است !!!! شیره ناب محمدی !!!! زیاد کشیده لب و لوچش واا رفته!!!!! دری وری میگه برادران سنی نگران نباشند
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 04:21
کبالت3 - کرج - ایران
این تعارفات چی چیه کی با خوندن کتاب دین و مذهب عوض کرده .اگرم کرده باشه بدرد همشیره پدرشم نمیخوره چون امکان داره با یه کتاب دیگه بازم یه دین دیگه عوض کنه و با کتاب سوم دیگه بیدین بشه بریزید مناطق اهل سنت هرکی لعن خلفا نکرد گردن بزنید .خلاص انقلابی عمل کن کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 05:35
greentree - تهران - ایران
این باند طالبانی مصباح یزدی تلاش‌های زیادی را از ۸ سال پیش آغاز کرده که ایران را تجزیه کنه و جنگ مذهبی‌ در ایران را بندازه ، تماس‌های این باند با سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس توسط فرزندان و خویشاوندان اینها در انگلیس و آمریکا انجام می‌شه ....در ایران ۹۰% مردم دنبال مذهب نیستند و فقط کار و آینده بهتر اقتصادی برای اونها مهمه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 05:53
greentree - تهران - ایران
تمامی‌ خویشاوندان و فرزندان افراد این باند طالبانی در آمریکا در شهرهای نیویورک و لوس انجلس و در انگلیس در لندن فعالیت دارند ، ، این باند کاملا وابسته به سرویس‌های امنیتی اسرائیل و انگلیس هست و در دفتر علی‌ خامنه‌ای هم نفوذ زیادی پیدا کرده اند
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 05:59
Rezanl - امستردام - هلند
ما که خودمون این چرندیات رو نمیخونیم بلکه اونا زحمتشو بکشن
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 07:13
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
تمساح جون اول این کتابها را بده به خدا بخونه تا ببیته کجای کارش اشنباه بوده, خلقت انسان, اوردن ادیان مختلف یا خلقت موجود اسکلی بنام اخوند.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 08:12
machan - لس انجلس - آمرکا
جلوی این تمساح یزدی، این سگ هار ولایت باید گرفته شود. همین شیعه گری شما باعث شده که خود شیعیان هم کمونیست و زرتشتی و . بشوند. متاسفانه آخوندهایی که از صبح تا شب سرشون تو کتاب های حدیث ملا رقیه باشه چیزی از احترام به عقاید دیگران و همزیستی بلد نیستند و به زور می خواهند انقلاب کثیف خود را به همه جا صادر کنند
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 04:23
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
به پیر به پیغمبر شما مقصر نیستید این از حماقت ملت هست که به این اراجیف شما‌ها گوش میدهند. آخه حاجی توی که قصه بلدی چرا خوابت نمی‌بره؟ (الهی بخوابی و بیدار نشی‌ ایشاالله) . اگر یکی‌ از اهل تسنن این حرف زده بود که حاجی خودتو پاره میکردی که به شیعه توهین شده، آی‌ وای که مسلمانان اسلام در خطره. ولی‌ خودت برای دیگران نخسه میپیچی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 07:51
aram.01 - کردستان - ایران
تمساح جان دین با خوندن کتاب عوض نمیشه با زور عوض میشه. همونطور که دین ایرانیان به زور از زرتشت به اسلام تغییر پیدا کرد.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 08:29
prince of darkness - دبی - امارات
خیلی دلم میخواد جناب آیت الله و تمامی کسانی که عقیده ایشان را تأیید میکنند به این سؤالهای بنده حقیر جواب قانع کننده ایی بدهند..(١)مذهب اهل تسنن و اهل تشیع چه تفاوتهایی باهم دارند که تشیع حق شده و تسنن ناحق؟(٢)آیا برای این اختلافها و حقانیت آن اهل تشیع میتوانند آیاتی را از قرآن کریم بیاورند؟(٣) آیا کسی که فارسی زبان است میتواند ادعا کند که قرآن عربی زبان را از خود اعراب بهتر میداند و درک میکند؟...ادامه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:18
Behdin - آمستردام - هلند
بنده حقیر هم فتوا میدم کتابهای Richard Dawkins باید در حوزه علمیه ترویج شوند.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:22
prince of darkness - دبی - امارات
همه برادران اهل تشیع میدانند که اختلاف اصلی آنها با ما بر سر موضوع جانشینی حضرت رسول(ص) میباشد...آیا میتوانند یک آیه صریح از کتاب الله بیاورند که در آن به لزوم جانشینی اشاره ایی شده باشد؟در کتابی که برای خون حیض و بال مگس و تار عنکبوت و صدای الاغ آیه آمده چگونه برای مهمترین رکن از ارکان اسلام(از دید امام خمینی) هیچ آیه ایی نیامده؟؟به غیر از این است که همه اینها خزعبلات و چرندیاتی است برای چپاول کردن ملت بدبخت؟
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:23
saeid1356 - کبک - کانادا
خیلی خوبه . اونوقت دروغ شما ها آشکار میشه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 10:58
خيلي خاكي - دبی - امارات
اول خودتون بخونید اگه چیزی حالیتون شد بدین اهل سنت بخونن....
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 11:07
خيلي خاكي - دبی - امارات
آغا جون مگه مرده پرستی هم کتاب میخاد !!!؟؟؟ تو تیکه سنگ و یه تیکه پارجه سبز ...والسلام
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 11:10
good year - سن خوزه - امریکا
همین کارهارو تو این سی ساله کردن که الان خیلی از شیعه ها از دین برگشتن و معلوم نیست خودشونو به خریت زدن یا نمیدونن که خیلی از شیعیان ایران هم از چرندیات اینا بیزارن چه برسه به سنیها
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:34
دوستدار - استهکلم - سوئد
این چریندیت پدیده شیعه را بارها خوانده ام و خوانده ام هیچ نتیجه از ان نگرفته ام به غیراز اینکه دکان و بازاری برای اخوندهای شیعه است و هیچ دیگر! هر دفعه که به شیعه بودن و مسلمانی پدران و مادرانمان فکر میکنم کلی افسرده خاطر میشوم. از اینها بدتر اگر کسی به نام بت شکن - مونترال - کانادا کامنتم را بخواند میگه عمرا که اجداد تو شیعه بوده باشن!
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:57
prince of darkness - دبی - امارات
آیا ذکر اشهد ان علیاً ولی الله و حجة الله در زمان پیغمبر (ص) بوده یا یعد از وفات ایشان به اذان اضافه شده؟؟اگر بعد از وفات آن حضرت بوده پس چرا در قرآن الله به پیامبر دستور داده که به مردم بگوید الیوم اکملت لکم دینکم..یعنی امروز دینتان را برایتان کامل کردم..پس دینی که کامل شده این اضافات چیه که هر دفعه داره بهش اضافه میشه...تا سال ١٣٧٠ میگفتید وفات فاطمه الان میگید شهادت فاطمه..جدیداً و عجل فرجه رو هم به صلوات اضافه کردید..هر سال داستانهایی خرافی جدیدی از صحرای کربلاء حکایت میکنید ..تا کی دروغ؟ به الله قسم خود شما آخوندهای جنایتکار مسبب اصلی از بین رفتن اسلام ناب و صحیح و جایگزین شدن کفر و شرک به جای آن هستید..به امید روزی که تعصب کورکورانه جایش را به تعقل و هوشیاری بدهد..اهل سنت اراجیف و خزعبلات در دینشان ندارند و فقط و فقط پیرو الله و رسول الله هستند و لاغیر..اگر این راه ناحق است ما همین ناحق را خواهانیم ..حق پیشکش خودتان..
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:32
دوستدار - استهکلم - سوئد
این چریندیت پدیده شیعه را بارها خوانده ام و خوانده ام هیچ نتیجه از ان نگرفته ام به غیراز اینکه دکان و بازاری برای اخوندهای شیعه است و هیچ دیگر! هر دفعه که به شیعه بودن و مسلمانی پدران و مادرانمان فکر میکنم کلی افسرده خاطر میشوم. از اینها بدتر اگر کسی به نام بت شکن - مونترال - کانادا کامنتم را بخواند میگه عمرا که اجداد تو شیعه بوده باشن!
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 10:08
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اقای تمساح یزدی فکر کنم باید بکی خزعبلات شیعه نه کتاب .شما ها درکتابهاتون جز دروغ صیغه لواط و عزا داری و نوحه خوانی جی دارین اخه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 11:56
فراوانی - قطر - قطر
فلسفه شیعه میگوید حالت سوم وجود ندارد یا حق با ماست ویا نمیفهمید که حق با ماست
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:43
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
در حدیث صحیحی از بیامبر روایت شده اسلام به 73فرقه تقصیم خواهد شد که تمام ان فرقه ها باطل و به جهنم ختم خواهند شد الا فرقه مهتدین که از سنت من و خلفای بس از من تبعیت کنند و با جمع بزرک مسلمانان باشند .و امروز ما میبینیم که فرقه های مختلفی به نام اسلام در مذهب روافض بدید امده از شیعیان جعفری کیسانیه زندیه هفت امامی علوی قرامطه و یا ....که در کتاب (فرق الشیعه به تالیف النوبختی)به مذاهب انها جزء به جزء برداخته و خداوند رو شکر که اهل سنت تنها فرقه و مذهبیست که تجزیه و یا تحریف نشده و به سنت بیامبر و خلفا عمل میکند
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:07
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
من در همین جا از تمامی برادران تعقل کرا و روشنفکر ملتمسانه میخواهم در باورهایشان تجدید نظر کنند .و جند سوال مهم ١:اکر طبق فرموده علمای روافض امامت اصلی از اصول دین هست یک ایه صریح از کتاب الله در این مورد بیاورند .١:ایا علما راضی میشوند کسی دختران انها را صیغه کند؟و اکر نه جکونه خود به این امر فرمان میدهند اما دخترانشان را از این عمل باز میدارند؟؟٣:برای اسلام اوردن کافیست به یکانکی خداوند و بیامبری محمد اقرار کنید و از ان به نام شهادتین یعنی دو شهادت تعبیر میشود که لااله الا الله و محمد رسول الله میباشد حال بفرماید جرا تشیع به جای شهادتین سه شهادت میکویند و اشهد ان علیاً ولی الله از کجا امده ؟؟
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:13
sayeh tars - لندن - بریتانیا
تفرقه تفرقه و باز هم تفرقه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:18
constantino - میلان - ایتالیا
نمیدونم چرا اصلا از این خوشم نمیاد؟!
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:35
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اهل سنت با افتخار تمام حضرت علی را خلیفه و داماد رسول خدا میداند و همجنین باجناق حضرت عثمان و بدر خانم عمر بود و در نزد اهل سنت احترام به ال بیت بیامبر یک اصل انکار نابذیر است و اکر علی خلیفه اول یا جهارم یا دوم بود هیج تاثیری در عشق ورزیدن به علی در نزد اهل سنت نداشت.اما روافض صفوی ایا در قول و عمل علی را دوست دارند؟بس اکر دوست دارند جرا به کارهای او عمل نمیکنند و سینه زنی و ماتم و عذا را بر طبق کدام عمل انجام میدهند حال این که حضرت علی از این کارها نمیکرد
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:18
TEHRANNN21 - تهران - ایران
حالا یکی‌ گفته کتاب شیعه‌ها باید بین سنّی‌ها ترویج بشه که چی‌؟ حقوق پایمال شد؟ وهابیها در قلب اروپا و آمریکا با ریشهای شپش زده و دامن کتاب پخش میکنند، مفتی‌های هار و وحشی وهابی هر روز فتوای قتل شیعه و انسانهای بیگناه دیگه را میدهند، حالا ببین وهابی‌های سایت مثل [machan- - لس انجلس و تفرقه طلب - ابوظبی ]چطور جوش کردن. با جهاد نکاح و حلا‌ل دانستن سر بریدن انسان،حرام دانستن رانندگی‌ زنان،حرام دانستن دست زدن خانمها به میوه موز و خیار!:)) و صدها چرندیات وحشیانه و مضحک مشکلی‌ ندارند ،اسامه بن لادن را که هزاران خانواده بیگناه را در ۱۱ سپتامبر داغدار کرد را شهید در راه خدا می‌‌نماند،حالا تفرقه طلب میاد از کتاب شیعه میگه واسه ما! شماها برید موز و خیار را از تو خونه هاتون قائم کنید . چون میدونم میگی شایعه شیعه نیوز هست لینکشو از تو همین سایت میزارم https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20111216220735035
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:05
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی : حالا این شیره کشیده و شروع کرده به جفنگ گوهی شما سؤ استفاده نکنید. فرق شیعه با سنی چه می‌‌باشد. طالبان مگر سنی نیست ؟همه فاک و فامیل و فقط جنگ قدرت.خیر پس بخوان 1 :نام:یزید شهرت:بنی امیه نام پدر:معاویه نام پدربزرگ:ابوسفیان نام جد بزرگ:عبدالمطلب نام:حسین شهرت:بنی هاشم نام پدر:علی نام پدربزرگ:محمد و ابوطالب نام جد بزرگ:عبدالمطلب :نتیجه گیری رابطه حسین و یزید: پسر پسرعمو رابطه علی و معاویه:پسرعمو رابطه معاویه و محمد:پسرعمو رابطه ابوسفیان و ابوطالب:برادر رابطه محمد و ابوسفیان:ابوسفیان عموی محمد .
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:08
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
2 :رابطه ابوسفیان و علی:ابوسفیان عموی علی :به قول مستشارالملک تو قهوه ی تلخ یکی دیگه با یکی دیگه تو یه جای دیگه این قضیه به من چه ربطی داره . .دو تا پسر عمو که رابطه ی خونی با هم داشتن و سر قدرت باهم جنگیدن و یکیشون کشته شده و هیچ دخلی هم به ما نداره و اونوقت ما عزاداری می کنیم این وسط ما شدیم کاسه ی داغ تر از آش حالا به مردم بگو که کدومتون بابک خرم دین ، مازیار ، افشین ، ابومسلم ، استادسیس و غیره رو میشناسید :به قول مرحوم احمد کسروی تبریزی .بدبخت ملتی که تاریخ کشورش را نداند . شوربخت تر از آن ملتی که نخواهد تاریخ کشورش را بداند .تیره بخت از آن ملتی که تاریخ کشورش را به ریشخند بگیرد .همه از یک قماش می‌‌باشید چه سنی چه شیعه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:14
ARMANX21 - پاریس - فرانسه
عجب روزگاری شده دین همش الکیی
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:21
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
متاسفانه عمریها همچین کاری هرگز نخواهند کرد. چونکه میدانند تیشه به ریشه خود خواهند زد. برای نمونه دست وهابیون مثل سلطنت طلب رو میشه. کتب شیعه یعنی علوم مبنی با استدلال و منطق صحیح. نه مانند عمریها که خداوند را جسمانی میدانند. میگویند خداوند جوانیاست خوش صورت که شبها بر زمین ممیآید و ساق پای خودش را نشان میدهد. یا اینکه گوجه فرنگی نخورید، چون داخلش صلیب دارد و بسیاری از این خز عبلات. و همینطور رسوا شدن خلفای راشدین و عایشه.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:22
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب - ابوظبی . باز هم میگم خودتو به اهل سنت نچسبون . اینجا دیگه رسوا شدی و همه میدونند یک رافضی تکفیری وهابی وحشی هستی . اهل سنت خون شیعه ها و دیگر بیگناهان را حلال نمیدونه و سر انسان نمی برره, اسامه بن لادن و صدام حسین را شهید در راه خدا نمیدونه...درست برعکس تو و رافضی و تکفیری های وحشی و آدم خور ! زیاد هم گرد و خاک نکن و دور ور ندار که که کی با کی باجناق بوده , میدونم الان اگه باور عمیق از قم بیاد مثل دراز گوش تو گل میمونی و آخرش لینک یک سایت بی در و پیکر را میدی یا بهش میگی برو شبکه کلمه یا وصال نور ببین تا جوابتو بگیری هه هه هه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:38
marineboy - لس انجلس - امریکا
چه نیازی به کتابهایی نوشته شده در قرن‌های پس از محمد است؟ همان قران کافیست برای کسی‌ که می‌خواهد مسلمان بماند. در قران بارها اشاره شده که خدا را بپرستید (نه انسان) و از بدی دوری کرده و راه نیکی‌ را اختیار کنید. در راه خدا انفاق کنید و دست بینوایان و نداران را بگیرید. کشتن و دزدی و دروغ نیز از گناهان بزرگ است. هر چند که آمده در دین اجباری نیست و به زور نمی‌شود مردم را ایمان دار کرد. حال اینها از مردم چه میخواهند؟ هیچ جانشینی برای خداوند در زمین نیست و هرکس که به خدا اعتقاد دارد باید او را بپرستد و کتاب دینی انجیل و تورات و قران را بخواند. این دروغهایی که به نام دین به خورد مردم میدهند باید از میان برداشته شود.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 16:35
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
سلطنت طلب - قشنگ گوشاتو وا کن. ما اینجا همه ایرانی هستیم، با عربها اصلا حال نمیکنیم. این بساط عمرو ابوبکرو عثمانو برو یه جای دیگه پهن کن. 24 ساعته ام که اینجا داد و بیداد کنی، کسی تحویلت نمیگیره. حالا میگی نه، فقط کامنتارو حال کن :-)
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 17:18
TEHRANNN21 - تهران - ایران
فراوانی - قطر - قطر,در فلسفه تکفیری وهابی همچون تو فقط یک حالت وجود داره. وحشی و آدم خور باش در غیر این صورت خونت حلا‌ل!
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 17:34
مالك استر - ایران - تهران
این چه دینیه که از دید مبلغینش که اخوندها باشن ٩٠ درصدش (سنى ها ) کافرند ؟! و ایا خدا نمیدونست که بعد از رحلت پیغمبرش ، این دین مبین. به دهها شاخه (حنفى ، کنفى ،حنبلى، تنبلى شافع اى و عثنى حشرى و بومبابومبا اى ووو) که همکى دشمن و به خون هم تشنه و ١٤٠٠ ساله که مثل دراکولا داره خون میکیره و ثمره اى جز کینه و تفرقه و نفاق و جنک و خونریزى و برادر کشى و بالاخره عقب افتادکى و فقر و فلاکت پیروانش. تو سراسر دنیا نداشته ؟ این دین خشک و عبوث و بدوى با پیروان عصبى و مریضش بدرد همون صحراى سوزان حجاز میخوره و بس .
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 18:25
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
TEHRANNN21 - تهران - ایران. اقای همیشه عصبی جطوری ؟؟باور عمیق از قم جه جواب واضح و روشنی در مورد نکوهش صیغه از زبان حضرت علی به من داد؟اون فقط میخواد فرار به جلو بکنه و موضع واحد رو اشفته و جند موضوع بکنه .این که میکم برید وصال و کلمه و یا سایت عقیده (برای دریافت کتاب)رو ببینید برای اینه که متاسفانه من وقت ندارم بهتون باسخ بدم .اکر این شبکه ها رو نکاه کنید بی خواهید برد روزانه جقدر مردم کرایش صفوی رو کنار میزارن .دقیقاً بیست روز بیش داماد ایت الله حکیم که یک مجتهد بزرک بود و هجده سال هم در ایران زندکی میکرد و مسلط به زبان فارسی هست به دین اسلام کروید (یک مجتهد بزرک)و فکر روافض رو کنار کذاشت و ان شاءالله قراره در شبکه کلمه هم بیاد و صحبت کنه و علل تغیر عقیدش رو بیان کنه لطفاً دنبال کنید برنامه ها رو جون من امید دارم شما دو نفر هدایت خواهید یافت ان شاء الله
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 20:38
ordak - بن - المان
اینها بر ۸۰ میلیون ایرانی حکومت میکنند، باید اون ملت را طاعون بزنه که اینقدر بی بخار تشریف دارند،من نمیدونم چرا قبل از این افتضاح اسلامی حرف سنی و شیعه نبود؟آخه علمای شیعه غیر از تفسیر و تعبیر بند تنبان زیر بند تنبان چی تا حالا برای گفتن داشتن یا دارن؟؟ملت چی را بخونن ؟ فتوایی خمینی در مورد طریقه سکس با بچه شیرخوار در تحریر الوسیله صفحه ۴۳۰ مساله ۱۲؟؟
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 21:03
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب از ابوظبی جهاد نکاح رو ول کرده گیر داده به صیغه هه هه آره واسه جواب دادن که اصلآ وقت نداری وقتی کسی پیدا میشه جوابتو بده! برو خیار و موز ها را مخفی کن تا در دسترس نباشه خدای نکرده,بعد بشین وصال نور یا کلمه .. تماشا کن و بشمار روزی چند تا مثل خودت میشند و خوش باش.. ولی برو تو یوتوب shia killing را سرچ کن یه چند تا ویدئو ببین شاید معجزه شد فهمیدی اشتباه میکنی و به انسانیت رو آوردی انشالله . نمیگم شیعه شو , اصلآ آتیش پرست شو یا .. ولی یه جونور تکفیری و وهابی تروریست نباش !
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 23:56
nasl sokhta - لندن - انگلیس
برو بمیر مردک ابلهه این چرندیات را از کدام سوراخت کشیدی بیرون
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 01:50
senator x - تهران - ایران
مرده متحرک,اهل تسنن بعملکرد شبهای جمعه !!! آشنائی کامل دارند پس نیازی بکتاب شیعه ندارن. دوما این نظام مافوق استبدادی و کمونیستی و دیکتاتوری و نامردمی و غارتگر را (دین حق) میدانی؟ تو تقصیری نداری ,ملت ما خ..............د
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 04:56
کوروش مهری - یزد - ایران
کبالت3 - کرج - ایران وبقیه دوستان شیعه و سنی-منم موافقم که کتابهای شیعه رو باید خوند(بحارالانوار و مفاتیح الجنان آخر خنده اند-از فواید بول شتر واسه آسم تا...)البته نه اینکه سنی هم مالی باشه ولی اصل اسلام سنیه!!!
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 06:54
زوربا - اصفهان - ایران
اگر من را داور قبول دارید میگویم,عقل فدای اغا از سلطنت طلب بیشتر پاره سنگ بر میدارد.
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 07:10
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
زوربا - اصفهان - ایران به نظر من از لحاظ پاره سنگ باجی بهم نمیدن!
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 12:31
marineboy - لس انجلس - امریکا
ازدواج موقت یا همان صیغه در یک جا در قرآن آمده و مربوط به شیعه نیست. در آیه ای از قرآن مردان را به خویشتنداری فرامیخواند که چشم از نامحرم فروبندند. اما اگر نتوانستند به دلیلی مهم ازدواج کنند ، میتوانند زن کنیزی را به عقد موقت درآورند. این تنها برای مردان مجرد بوده است که دیگر نمیتوانند جلوی خود را بگیرند نه برای مردان متاهل. همچنین در ان دوران کنیز و برده وجود دارد که اکنون منسوخ شده است. یک وهابی با شیعیان بر سر صیغه درگیر شده در حالیکه نمیداند این حکم قرآن است که بعد از محمد نسخ شده است.
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 12:39
marineboy - لس انجلس - امریکا
سوره نسا: اما زنان دیگر غیر از اینها (که گفته شد)، براى شما حلال است که با اموال خود، آنان را اختیار کنید؛ در حالى که پاکدامن باشید و از زنا، خوددارى نمایید. و زنانى را که متعه ( ازدواج موقت) مى‏کنید، واجب است مهر آنها را بپردازید. و گناهى بر شما نیست در آنچه بعد از تعیین‏مهر، با یکدیگر توافق کرده‏اید. (بعدا مى‏توانید با توافق، آن را کم یا زیاد کنید.) خداوند، دانا و حکیم است.24. و آنها که توانایى ازدواج با زنان (آزاد) پاکدامن باایمان را ندارند، مى‏توانند با زنان پاکدامن از بردگان باایمانى که در اختیار دارید ازدواج کنند -خدا به ایمان شما آگاه‏تر است؛ و همگى اعضاى یک پیکرید- آنها را با اجازه صاحبان آنان تزویج نمایید، و مهرشان را به خودشان بدهید؛ این (اجازه ازدواج با کنیزان) براى کسانى از شماست که بترسند (از نظر غریزه جنسى) به زحمت بیفتند؛ و (با این حال نیز) خوددارى (از ازدواج با آنان) براى شما بهتر است. و خداوند، آمرزنده و مهربان است. (25)
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 12:45
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
marineboy - لس انجلس - امریکا در عجب هستم که و زنانی را که متعه میکنید رو بر طبق کدام اصول به عمل ازدواج موقت تعبیر و تفسیر میکنی؟؟جطور بر خداوند تهمت اشکار میزنی ؟؟متعه یعنی تمتع یعنی استفاده کردن یا لذت بردن و در فرهنک لغت عرب معانی کوناکونی دارد که عرب زبانان و مفسرین و محققین حوزه علوم عرب و زبان شناسی هیج وقت ان را به فحشایی به نام ازدواج موقت تعبیر و تفسیر نکردند مکر روافض و صفوی مسلکانی که از هوا و هوس بیروی میکنند
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 22:59
marineboy - لس انجلس - امریکا
سلطنت طلب من یکی مخالف شدید تفسیر های آبکی و دروغین ملاهای شیعه و سنی هستم و هرگز تفسیر و حدیث را نخوانده به متن قرآن رجوع میکنم. این تنها اصل ترجمه قرآن است که کپی پیست کردم. ضمنا اینکه میگویی استفاده یا لذت بردن از زن، مگر معنی دیگری میدهد به جز رابطه جنسی بدون علاقه برای فرونشاندن شهوت؟ مردم بادیه نشین که به چیز دیگری جز این فکر نمیکرده و نمیکنند. حال که خود را مفسر قرآن میدانی یا از قول دیگران حرف میزنی،برای ما توضیح بده استفاده جنسی از زن چه معنی از نظر شما میدهد.
جمعه 1 فروردين 1393 - 10:59
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
دوست خوبم marineboy - لس انجلس - امریکا. این معنی رو از تفسیر و ترجمه روافض کرفتی که اشتباه هست لطفاً به این کلیب توجه. کن.35سال دروغ ریا و نیرنک ای اخوند رافضی قابل توجه برخی دوستان رافضه این کلیب رو تماشا کنید الشیخ حسن الموید داماد اقای الحکیم از مراجع بزرک صفوی به دین اسلام کروید و منهج اهل سنت را بذیرفت این شخص فردی عادی نیست بلکه یک مرجع بزرک هست در مذهب شیعیان صفوی . https://m.youtube.com/watch?v=j5rJ17FvRS8
جمعه 1 فروردين 1393 - 21:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.