آخرین شاهکار ایرانی؛ فحاشی فیس‌بوکی به دانیل داوری

تابناک : نخستین گام تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی فوتبال با شکست برابر تیم نه چندان قوی گینه آغاز شد تا با همین یک شکست، منتقدان همیشه منتظر، فرصت را غنیمت شمارند و ‌انتقادات تند و تیز خود را متوجه تیم ملی و تصمیمات سرمربی آن کنند؛ اما این ‌بار بهانه دنیل داوری است.

به گزارش «تابناک»، تصمیمات کارلوس کی‌روش در ایران منتقدان بسیاری دارد و همه آن‌ها منتظرند تا در یکی از‌‌ همان حوزه‌ها، کمیت کی‌روش لنگ بزند تا حسابی از خجالت مربی پرتغالی تیم ملی در‌آیند. برای آنها اصلا ‌اهمیتی ندارد که تیم ملی صد روز دیگر باید در جام جهانی حاضر باشد و در همین فرصت کوتاه ‌‌مانده، حمایت از تیم ملی مهم‌ترین و بهترین کاری است که یک ایرانی دلسوز می‌تواند انجام دهد. آن‌ها حتی برای اثبات حقانیت خود، حاضرند به صفحه فیس‌بوک یک بازیکن ملی‌پوش حمله کنند و با الفاظی رکیک، او را بنوازند تا روحیه‌ای دو‌چندان از حمایت‌های هم‌وطنانشان، راهی جام‌جهانی شود.

باید گفت، میدان دادن به بازیکنان ایرانی پرورش یافته در لیگ‌های اروپایی که با نگاهی نژادپرستانه از سوی برخی‌ها «دورگه» خطاب شدند، یکی از بزرگ‌ترین‌ کارهای کارلوس کی‌روش است که تقریبا به بزرگ‌ترین چالش او با منتقدان و رسانه‌ها بدل شده است. همه منتظرند تا از ناحیه این بازیکنان آسیبی به عملکرد تیم ملی برسد تا زبان به سخن بگشایند و بگویند مگر در ‌کشور استعداد کم داشتیم که به سراغ این «غریبه‌ها» رفتید و از «اجنبی‌پرست» بودن مربی فرنگی تیم ملی سخن بگویند؟!



همه این ادبیات زشت و سخیف در حالی به کار گرفته می‌شود که این گروه منتقدان در هنگام پیروزی‌ها و کامیابی‌های بزرگ تیم ملی ـ که در سایه درخشش این بازیکنان پدید آمده بود ـ زبان به کام گرفته بودند و سخنی نمی‌گفتند!
 



اما این‌ بار هم دریافت دو گل از سوی دنیل داوری در نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی، موجب شده تا صفحات روزنامه‌ها و سایت‌ها پر شود از اظهار‌نظرهایی درباره کارکرد ‌ضعیف این دروازه‌بان و گوشزد کردن‌‌ همان تذکرات بالا به کی‌روش!

در این مرحله حتی دامنه اعتراضات و تحرکات بالا‌تر رفته و ایرانی‌های زیادی که پیش از این با حمله به صفحات فیس‌بوک ایوان زایتسف، مسی، فرنانداد لیما و خیلی‌های دیگر حماسه‌های بزرگی آفریده بودند، در یکی دو روز اخیر به صفحه فیس‌بوک دنیل داوری دروازه‌بان تیم ملی حمله کردند و حسابی از خجالت دروازه‌بان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ درآمدند.

ایرانی‌های حاضر در این صفحه، ضمن به کار بردن الفاظ زشت و رکیک نسبت به داوری دروازه‌بان ایرانی جا مانده از تیم ملی را به وی یادآور شدند و او را غریبه‌ای خواندند که در تیم ملی ایران جایی ندارد.



همه این رویدادها در حالی است که کمتر از ۹۶ روز دیگر به آغاز جام‌جهانی فوتبال فرصت باقی است و در همه دنیا، هواداران تیم‌های ملی با راه‌اندازی کمپین‌های حقیقی و مجازی به راه‌های گوناگون در حال روحیه دادن به تیم ملی کشورشان هستند.

اینکه کی‌روش از چه گزینه‌ای در درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران استفاده خواهد کرد، کاملا به نظر فنی او بستگی دارد و نظر فنی او مانند همه اقداماتش که ما را راهی جام جهانی کرده، باید برای ما محترم و پذیرفته باشد. به هر حال او مردی است که ما با اعتماد، هدایت تیم ملی کشورمان را به سپرده‌ایم؛ اما اینکه داوری‌‌ همان قدر حق دارد درون دروازه ایران بایستد که رحمتی و احمدی و دیگران موضوعی است که برخی ‌منتقدان پرشور باید درک کنند.

خلاصه آنکه فرصت حضور در جام جهانی کوتاه است و باید از همین فرصت کوتاه برای حمایت از ملی‌پوشان کشورمان بهر‌ه برد؛ بنابراین، خالی کردن پشت کاروانی که امید هفتاد و پنج میلیون ایرانی است، کمی دور از معرفت است.

+44
رأی دهید
-65

nimaaa - نیویورک - امریکا
گاهی وقتا فکر میکنم که فیلتر بودن فیسبوک به صلاح ایرانیها هست.فحاشی یوزرهای ایرانی داره در فیسبوک بیداد میکنه برای ایرانیها اونجا بیشتر میدان جنگ هست تا شبکه اجتماعی
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:27
ab shangooli - لندن - انگلند
پشت پرده فوتبال ایران بسیار کثیف است اگر امثال دانیال داوری غیرت داشته باشند تیم‌ ملی‌ رو ترک میکنند و حقیقت رو بازگو میکنند ، همانطور که مسعود شجاعی گفت.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:34
hovakhshatare - تهران - ایران
این‌جوری وضع درست نمی‌شه. تا وقتی که رسانه‌هایی مثل شما اسم فرد خاطی رو محو می‌کنند امثال این افراد رفتارشون رو ادامه می‌دن. اسم آدم‌های بی‌فرهنگ و کسانی که باعث آبروریزی یک ملت می‌شن رو برای چی محو می‌کنین؟! که آبروشون نره؟ این‌ها دارند آبروی 75 میلیون ایرانی رو می‌برن اون‌وقت شما فکر آبروی این‌ها هستین؟ کار شما از کار اون‌ها بدتره.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:37
paksan - آمریکا - آمریکا
این بسیجی ها همیشه رفتارشون همینه .دیگه مشخصه دروازبان دوم تیم ملی وقتی حسودیش میشه به داوری فک کردید چه اتفاقی میافته؟! به نظرم باید این موضوعات رو در رقابتهای تیم ملی بخصوص در ناآماده بوده دروازبان سپاهان جستجو کرد
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:40
batistuta - رم - ایتالیا
تیم ملی کاملاً اتفاقی و شانسی و با توسل به بازیکنان استقلال و تاکتیک این تیم به جام جهانی صعود کرد و کی روش کمترین نقش و اتفاقاً امیر قلعه نویی(که در مقاله ی بالا به کنایه و تمسخر از وی یاد شده)بیشترین نقش را در راه صعود به جام جهانی ایفا کردند. با این اوصاف چه رحمتی درون چارچوب دروازه بایستد و یا دانیل داوری و یا حتی جی جی بوفون،توفیری نخواهد داشت و ما در برزیل کیسه ی گل خواهیم شد.کی روش یک تمرین دهنده ی خوب و قابل هست،والا به عنوان سرمربی توی هیچ تیمی موفق نبوده و کارایی لازم رو نداره.یکی از شاهکارهای جناب کی روش این بود که رئال مادرید رو در فصل 2004-2003 توی لالیگای دو قطبی چهارم کرد!!! به طوری که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال گفت که بزرگترین اشتباه تمام زندگی ام آوردن کی روش بود.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:08
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
خاک بر سرتون! واقعا چیز دیگه اى نمیشه گفت جز اینکه خاک بر سرتون کنن!!
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:04
atena10 - تهران - ایران
به نظر من بهتره بازیکنان از الان فیس بوکشنو،امیلشنو قطع کنن ،تا مورد الطاف زیبای هموطنان قرار نگیرن
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:13
jila.purple - وین - اتریش
فقط می تونم بگم متاسفم!! -_-
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:40
machan - لس انجلس - آمرکا
آریایی با فرهنگ ... زرشک. صد رحمت به قول مغول
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 05:13
Artosh - آدلاید - استرالیا
همشون کیسه کشای بی تربیت هستن، میخوان رحمتی ٦٠ متری خور، لایی خور رو به زور تو تیم جا بدن، خجالت بکشید کیسه کشا، همه از دنیل دفاع میکنیم، بهترین گزینه برای تیم ملیه، بعد اون هم حقیقی و سوشا مکانی و رحمان احمدی هست. در ضمن بر هیچکس پوشیده نیست علی کریمی در بهترین وضعیت قرار داره و از خیلی هایی که فیکس تیم ملی بازی میکنن ١٠ پله بالاتره، اما دعوت نشده، آیا پرسپولیسی ها میرن تو پیج نکونام و جباری و . فحاشی کنن؟ بی شخصیت ترین هواداران رو داره این تیم کیسه کش. از اونور هم مافیای قلعه نویی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به تیم ملی دریغ نمیکنه و کلاً منتظر کوچکترین فرصته. فوتبال رو به لجن کشیدین. :)
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 05:18
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
می‌خواستم یه چیز بگم اما بگذریم ، ایرانی‌ هستیم دیگه . چه انتظاری داریم آخه ؟!؟!؟!!؟ چیزی یادمون ندادن که بلد باشیم . رفتم به فیسبوکش یه نگاهی‌ انداختم فقط میشه گفت افسوس از فرهنگی‌ که از بین ما رفت . بچه ۱۶ ساله که هنوز سیبیلش در نیومده فحش ناموس میده . اینها سربازان خمینی گور به گور شده هستند . افسوس ......
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 05:30
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
بابا این جماعت رو باید فاتحشونو خوند, سالهاست از دست رفته هستن, نه سواد, نه سلوک, نه فهم و شعور, نه حس هم بسستگی, همیشه یه درصد کمی ادم محترم هم به اتیش اینا سوختن,
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 04:46
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
کار بعضی‌ از استقلالی هاست که نمونه ‌اش را تو این سایت داریم !
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 06:32
Rezanl - امستردام - هلند
خوب یا بد همینه که داریم، نگاه کن به خطّ دفاع فک میکنی‌ اونا بهترن !.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 06:47
Zolf Ali - دبی - امارات
اینا همون هوادارای کیسه هستن که مربی شون میگفت هوادارای ما همشون دکتر و مهندس و وکیل هستن وقت ندارن بیان ورزشگاه.. واسه همین ما تو ورزشگاه تماشاگر کم داریم. واقعاً متاسفم براشون
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 07:12
aram.01 - کردستان - ایران
فکر کنم الان مسی اصلا از دست ایرانیها عصبانی نیست چون با خودش میگه اینها رو ول کن اصلا آدم نیستند...هه هه...
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 07:20
biparva-jan - تهران - ایران
من همیشه گفته ام که ما فوتبالیست نداریم. ما یک مشت تاجر پول پرست بی اخلاق و بی غیرت جای فوتبالیست داریم که به خاطر پول حاضر هستند که برای اعراب در زمینی بازی کنند که تابلوهای اطرافش خلیج فارس رو با نام قلابیش معرفی و تبلیغ می‌کنند. یک مشت بی غیرت وطن فروش فاسد که تنها چیزی که براشون مهم نیست کسب افتخار برای کشورشون است.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 07:55
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
بزرگترین دستاورد نظام مقدس اسلامی شکوفا شدن فرهنگ فحاشی, قمه کشی, زورگیری و بصورت با کلاس تر رانت خواری, اختلاس و...
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 08:06
diyaco_1358 - اربیل - عراق
رحمتی تو بدترین شرایط وقتی تیم به اون نیاز داشت به تیم ملی ایران پشت کرد .الان که تیم صعود کرده حقش نیست تو ترکیب باشه .
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 08:59
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
این فرهنگ مقدس بسیجی‌ هستش که خودشو نشون میده! وقتی‌ رهبرشون میگه سگ نجس هار یا غربی‌های وحشی، رئیس جمهورشون میگه آب بریزید اونجا که میسوزه، رئیس مجلسش میگه زیر قولتون بزنید ببینید چکارتون می‌کنیم و .. چه انتظاری از کوچه و بازار می‌شه داشت؟!.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:35
New Idea - لندن - انگلستان
وقتی‌ تکنولوژی در اختیار همگان قرار میگیره،از هر جامعه باید به اندازهٔ سطح شو عور میانگینش انتظار داشت..ایران همینه دیگه.متوسط فهم در کشور ما متأسفانه همینه که توی فیسبوک میبینیم!وقتی‌ طرف میره با پاش میکوبه به سطل زباله و نوحه می‌خونه،یکیم میاد پشتش سینه میزانه!!اونوقت این ادبیات تازه میشه خوبش.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:44
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
ما ایرانیها فقط لیاقت اخوند ها رو داریم ،لیاقت هیچ چیز دیگه ای رو نداریم.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:53
فريادزيره آب - اهواز - ایران
باتیستوتا_رم_ایتالیا؛یادبگیرهمیشه توزندگیت حرف حق روبزنی میدونم سخته ولی سعی کن؛درضمن تیم ملی جای رنگهانیست؛برای رفتن به جام جهانی همه زحمت کشیدن؛خوبه پرسپولیسهاهم بگن سال 98ستاره های مابودن که تیم روبردن جام جهانی وآمریکاروبردیم؛نه عزیزم این حرفهارونزن...اگه بااین منطق زندگی بکنی به مشکل برمیخوری
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اینگونه اعمال از از عوامِ ایران سر میزند که به خاطر فقر مادی ، فرهنگی‌ یا جیره خور بودن رفتارشان متأثر از تربیتِ این حکومت شده، همانهأیی که به دیدن سینمای ده‌ ‌نمکی میروند ، حسابِ مردم حقیقی‌ ایران با اینها جداست، ایرانیان صاحبِ منش آریأیی باید ابتکارِ عمل را در دست گرفته و ادبیاتِ پوپولیستی این حکومت را از جامعه به مرور و جدیت بزدایند.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:59
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
امیدوارم سر جام جهانی فیس بوک ایران کلا بسته شه چون از آبروریزی بعدش می ترسم. دوست ندارم دوباره مطبوعات خارجی از حمله های فیس بوکی ایرانیها خبر بذارن.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:04
oghab - هلسينكي - فنلاند
اﻳﻦ ﺩﺳﺘﻪ اﺯاﻳﺮاﻧﻴﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩاﺧﻞ ﻛﺸﻮﺭ اﺯ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻙ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ...ﻧﺴﻞ اﻥ ﻗﻼﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ...ﺧﻮﺏ اﻳﻨﻂﻮﺭ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺷﺪﻥ ...ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ ﻫﺎ ﺗﻘﺼﻴﺮ ﻧﺪاﺭﻧﺪ ....ﭼﻴﺰﻱ ﻧﺪﻳﺪﻥ ﻏﻴﺮاﺯ ﻓﺤﺶ .ﺗﺠﺎﻭﺯ.ﺩﺯﺩﻱ.اﻋﺘﻴﺎﺩ .اﻋﺪاﻡ.....
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:05
lafcadio - استکهلم - سوئد
این تاجیای طرفدار رحمتین . می خوان زورکی اون سوراخو برگردونن دروازه تیم ملی . همون کسی که یهویی تیمو ول کرده . حالا فکر کرده بااین چیزا برمیگروننش
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 11:17
majid63 - پاريس - فرانسه
این بی‌بابا بی‌ننه‌ها که فحش میدهند از طرف جمهوری اسلامی هستند که از این طریق بتونند فیس بوک را فیلتر کنند. بی‌بوته‌ها این همان بچه‌های بی‌سرپرست هستند که زیر پوشش جمهوری اسلامی به سر می برند.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:19
biparva-jan - تهران - ایران
وقتی پای فحاشی بیاد وسط شما خارج نشینان فراری یک سر و گردن از ایرانی های داخل نشین بالاترید.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:04
azadeh11 - آمستردام - هلند
از هر چی‌ که عقب هستیم ، از فحش دادن اول هستیم.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 14:10
داماهی - بندرعباس - ایران
اینها که فحش میدهند آشغالهای بی شعور ونفهمی بیشترنیستند امثال مایلی کودن هستند.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:00
آرمان شهر من - استهبان - ایران
جز تاسف و اظهار شرم چه می توان گفت!
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:46
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﺑﻲ ﭘﺮﻭا..ﺗﻬﺮاﻥ...ﺑﻪ ﻭﺣﺪاﻧﻴﺖ ﺧﺪا ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻟﻴﻞ ﻫﺠﺮﺕ ﻣﻦ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻭﻥ ﻣﻤﻠﻜﺖ ..ﻓﻘﻄ ﻫﻤﻴﻦ .. ﻫﺎﻱ اﻧﺴﺎﻥ ﻧﻤﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ...ﺗﺎﺯﻩ ﺑﻴﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ﻫﺰاﺭاﻥ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ اﻣﺮﻭﺯ ﺑﻮﺩ .....ﻓﺮاﺭﻱ ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻲ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﮔﻔﺘﻲ ﻭﻟﻲ اﺯ ﭼﻲ ...اﺯ اﻳﻦ ﮔﻠﻪ ﺑﺰﻏﺎﻟﻪ ﻫﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﻟﻚ
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
هلسینکی - فنلاند. اینجا رو ازت می‌پذیرم،اما خودت از طرفداران اعدام هستی‌((:
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:54
perser68 - فلوریدا - امریکا
چرا بعضی‌‌ها واقعیت رو با فحاشی اشتباه میگیرن؟چرا بعضی‌‌ها از واقعیت‌ها فرار می‌کنن؟بابا ،جامعه آخوندی فاسده و فاسد می‌سازه!جامعه آخوندی دزد پرور و گدا پروره،کلاه برداره،آدم کشه،شارلاتانه،ضدّ زنه!عین واقعیت((:
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:58
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
طرفداران عقده‌ای کیسه ادبشون بیشتر از این نیست ،،کیسه کشن دیگه،از کیسه کش جماعت نباید بیش از این انتظار داشت ،میخوان اینجوری آقا سوسکه آسیا رحمتی لائی خور و همیشه وردخون و خرافاتی که فکر میکنه چون سید و عرب زاده است با ورور ورد خوندن دروازش بسته می‌مونه را به تیم‌ ملی‌ قالب کنن،سوسک آسیا باید از تلویزیون بازی‌ها را ببینه و حسرت بخوره
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 16:05
Afshin London - لندن - انگلستان
چقدر آدم باید بدبخت و بیوجدان باشه که یک تیم باشگاهی را به تیم ملی کشور خودش ارجح بدونه. رحمتی که اون موقع همه دیدند باید به تیم ملی کشور خودش کمک میکرد نکرد و مثل خاله زنکا به تیم ملی و سرمربی تیم توهین کرد حالا هم فکر میکنه مثل گروهبان شهرنوعی میتونه با خراب کردن دروازه بان تیم ملی و سرمربی خودشو قالب کنه. رحمتی هیچوقت هیچ پخی نبود و نیست. فقط مونده این خاله زنک بره برزیل آبرو همه را ببره
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 16:39
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
جالب هست، مخالفین فحاشی خودشون با فحاشی جواب دادند
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:30
kimiaa - تهران - ایران
نه بابا اینا طرفدارای رحمتی اشغال مفت خورن فکرمیکنن با این چرندیات برمیگرده
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:42
کبالت3 - کرج - ایران
از آنلاین بودن پشیمان گشته ایم لطف فرموده ما را فیلتر کنید کبلائی.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:39
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
هنوز عرق شرم از کاری که یه عده بی فرهنگ و لوس و بیکار که باید مثل چندین سال قبل جوانان افغانستان حتی اجازه تماشای تلویزیون هم نداشته باشند خشک نشده که همان اعجوبه های بچه ننه و نادان به هموطن خودشان که برای سرفرازی ایران و ایرانی تلاش کرد و ناخواسته با بد اقبالی روبرو شد اینگونه توهین میکنند مه واقعا شایسته خود و تربیت کننده آنان است. حالم به هم میخوره از اینجور هموطن ها.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:24
بانوى پارسى - ریچمند - امریکا
چرا بعضى از ما فهم استفاده از اینترنت رو نداریم یه عده تو این کارن عده اى هم مشغول گرفتن شارژ و قرار و مدار یه عده هم که مدلینگ میکنن وبعضا عده اى جزو همه موارد هستند جاى تاسفه
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:46
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﭘﺮﺳﺮ ﻓﻠﻮﺭﻳﺪا...ﺑﻠﻪ ﻣﻦ ﻣﻮاﻓﻖ اﻋﺪاﻡ ﺩﺭ ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻢ ﻛﻪ ﻣﺮﺩﻣﺸﺎﻥ ﺑﺎاﻳﻨﻜﻪ ﺩﺳﺖ ﺭﺳﻲ ﺑﻪ ﻛﺘﺐ ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺩاﺭﻧﺪ.ﻭﻟﻲ ﺑﺮاﻱ ﻗﺎﺗﻠﻴﻦ ﻧﻴﺎﻛﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺳﻮﮔﻮاﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ .ﺑﺮاﻱ ﺭﻫﺎﻳﻲ اﺯ ﺩﻳﻜﺘﺎﺗﻮﺭ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩاﻣﺎﻥ ﺣﺠﺖ اﻟﺒﻦ ﺣﺴﻦ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ(ﻳﺎ ﺣﺠﺖ ﺑﻦ ﺣﺴﻦ ﺭﻳﺸﻪ ﻇﻠﻢ ﺭا ﺑﻜﻦ )ﻳﺎ ﺣﺴﻴﻦ ﻣﻴﺮ ﺣﺴﻴﻦ....ﻭﻣﺴﻠﻤﺎ ﺑﺰﻫﻜﺎﺭاﻥ اﻳﻦ ﻗﻮﻡ اﺻﻼﺡ ﭘﺬﻳﺮ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ .ﭼﻮﻥ ﺁﺯاﺩﻱ ﺧﻮاﻫﺎﻥ اﻳﻦ ﭼﻨﻴﻦ اﻧﺪ..ﺑﻠﻪ ﻣﻦ ﻣﻮاﻓﻖ اﻋﺪاﻡ اﺭاﺫﻝ و اﻭﺑﺎﺵ ﻫﺴﺘﻢ ﺻﺪﺩﺭﺻﺪ
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 20:31
faranak-montreal - مونترال - کانادا
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک دقیقن مثل biparva-jan - تهران - که میگه فحش بده اما همیشه اول, واسط آخر جلسه با فحش هست .آدم از خوندن جملش میمونه زار بزنه که چقدر ایشون با ادب هستن
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:25
baranesard - بروکسل - بلژیک
والا بلا٫نه مقصر آمریکا ونه اسلام ونه تقصیر کوچه بالائی ونه کوچه پاینی ونه تقصیرهیچکس دیگه ٫فقط راست وصادق بگید،تقصیر فرهنگ ماست٫از با لا تا پایین٫ به عنوان اعتراض ،ببین چقدربه هم توهین می گن.راحت وبیخیال٫ این اصل ایرانی بودن.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 22:17
Azadikhah - تكسل - هلند
واقعا باعث تاسفه.اینها رو با استفاده از کلاسی آموزشی‌ باید درستشون کرد.perser68 - فلوریدا - امریکا:خبر نداری!?این دوست ما oghab, طرفدار احمدی‌ نژاد هم هست!
‌سه شنبه 20 اسفند 1392 - 09:32
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
اگر از بازی آن آقا خوششان نمی آمد خوب همین را می گفتند. چرا به نژاد ش حمله کردند؟ نخست مگر آدمی خود نژاد خودش را تعیین می کند؟ دویم این آدم های حساس روی نژاد حالا مگر خودشان از نژادی خالص هستند؟ سیم. اصلا فحاشی مال آدمهای ضعیف و ترسو ست. آدمی که در دعوا کتک می خورد فحش می دهد.جهارم ایران مال همه ایرانیان است از هر نژاد. اساسا کشور ایران بر پایه نژاد بنا نشده بود این است که حتی قهرمانان داستانی و باستانی و اسطوره ای ما هم اکثرا دو رگه بوده اند. پبچم من از رفتار هم این هم میهنان احساس شرم می کنم.
‌سه شنبه 20 اسفند 1392 - 19:42
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﺁﺯاﺩﻱ ﺧﻮاﻩ..ﻫﻠﻨﺪ...اﻱ ﻛﺎﺵ ﻛﻤﻲ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ ﻣﻐﺰﺕ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪﻱ...ﺑﻠﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻣﻦ ﻃﺮﻓﺪاﺭ .ﺧﻤﻴﻨﻲ ..ﻭﻧﻬﺎﻳﺘﺎ .اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ ﻭﺣﺘﻲ اﻟﻠﻪ ﻛﺮﻡ ﻫﺴﺘﻢ ...ﭼﻮﻥ ﭼﻬﺮﻩ ﻭاﻗﻌﻲ اﻳﻨﺴﺖ ..و ﺷﺪﻳﺪا ﻣﺨﺎﻟﻒ ﻓﺮﻳﺒﺎ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ (ﺧﺎﺗﻤﻲ)و اﺳﺘﺎﺩ ﻛﻠﻴﺪ ﺳﺎﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ و ﻛﻮﺳﻪ ﺩﺯﺩ ﺑﻲ ﭘﺪﺭ ﻣﺎﺩﺭ .ﺁﺧﻮﻧﺪ ﻟﻴﺒﺮاﻝ ﻫﺎﺷﻤﻲ ﻫﺴﺘﻢ .....
‌سه شنبه 20 اسفند 1392 - 21:43
parjavan - تهران - ایران
خدایا چرا خاور میانه رو با خاک یکسان نمیکنی تا بقیه قاره ها و مردمشون با راحتی زندگی کنند؟
‌سه شنبه 20 اسفند 1392 - 22:38
Azadikhah - تكسل - هلند
oghab - هلسینکی - فنلاند:همون که شما از مغزت کار می‌کشی و طرفدار دزدان و آدمکشان هستی‌ کافی‌ هست دوست عزیز.عیبی نداره که. ممنون که گفتی‌ کدوم طرف هستی‌.
‌چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:49
biparva-jan - تهران - ایران
اگر بقیه دنیا خاور میانه رو رها کنند همه چیز درست میشه parjavan
‌چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.