کوچک‌زاده ؛ نماینده مجلس : حزب‌الله هیات اروپایی را دستگیر و اخراج کند

مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده محافظه‌کار مجلس از نیروی‌های حزب‌الله خواست هیات هشت نفره اروپایی را دستگیر و از ایران اخراج کنند.

آقای کوچک‌زاده روز پنجشنبه (۲۸ آذر) این خواست را در گفتگو با خبرگزاری «نسیم» و در صورتی که کسی مسئولیت سفر این هیات اروپایی را بر عهده نگیرد٬ مطرح کرده است.

یک هیات اروپایی از هفته گذشته به دعوت گروه دوستی پارلمانی ایران و اروپا به تهران سفر کرده و دیدار‌های و گفتگو‌های متعددی با مقام‌های جمهوری اسلامی داشته است.

این هیات در سفارت یونان در تهران نیز با نسرین ستوده و جعغر پناهی دیدار کرده که این موضوع با خشم محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

وزارت امور خارجه و مجلس مسئولیت این دیدار را بر عهده نگرفته و انجام آن را «مخفیانه» دانسته‌اند.

کوچک‌زاده نیز گفته وزارت امور خارجه مسئول برنامه‌های سفر‌های هیات‌های پارلمانی است و مسئولان این وزارت‌خانه باید «پاسخگوی این اقدام زشت و شنیع» خود باشند.

این نماینده مجلس همچنین اضافه کرده «ظریف و رئیس جمهور باید پاسخگوی رفتار زشت هیات پارلمانی اروپا در دیدار با پناهی و ستوده در سفارت خانه یونان باشند.»

وی گفته که مجلس پس از پابان تعطیلات این موضوع را پیگیری خواهد کرد و «اگر وزرات خارجه متولی دیدار هیات پارلمانی اروپا با عناصر فتنه است، ننگ بر این وزارت خارجه باد.»

+19
رأی دهید
-118

alborzi - کرج - ایران
این احمقو کی از مجلس بیرون میندازن ؟
دوشنبه 2 دي 1392 - 17:07
daryoosh - شیراز - ایران
کوچک زاده غلط کرد
دوشنبه 2 دي 1392 - 17:23
tintin - بروکسل - بلژیک
مرتیکه تو غلط زیادی خوردی با اون بسیجی‌‌های ساندیسی.
دوشنبه 2 دي 1392 - 17:33
ghalamfarsai - مالمو - سوئد
عنصر فتنه تویی و همفکرات. ستوده و پناهی باعث افتخار مردم ایران هستند. تو و امثال تو شعور این حرفارو ندارید!
دوشنبه 2 دي 1392 - 17:45
raha1984 - هامبورگ - المان
خفه خون بگیر مردکه کوجک و تاچیز
دوشنبه 2 دي 1392 - 17:03
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
خدایا مارا از دست این اوشگول تپه‌ها نجات بده
دوشنبه 2 دي 1392 - 18:29
compatriot - تورنتو - کانادا
پاسخگوی این اقدام زشت و شنیع??? مگه خدایی نکرده باهاتون عمل لواط انجام دادن که عمل شنئعیه؟ اصلا من ترتیب این سفر را دادم حالا چه غلتی میخواهی بکنی‌? از اسمت پیداست که تو مزدور جیره خوار از مرتضوی هدیه بگیر برای این‌کارها خیلی‌ کوچکی. مستر کوچکوف!
دوشنبه 2 دي 1392 - 18:11
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
عجب خری سوار شدیم نگرم نمیداره پیاده شیم
دوشنبه 2 دي 1392 - 19:14
paksan - آمریکا - آمریکا
شما فعلاً بهتره درباره فسادهای مالی و حق الجساب های میلیاردی که می گرفتید از دولت امام زمان توضیح بدید . این گروه اروپایی جاشیه اس و کسی اصلاً براش مهم نیست . مهم فسادهای مرتضوی و وکیل الدوله ها و داستان مناطق آزاد و دزدی های شرکت های صوری بابک زنجانی و ارتباطاتش با دولت امام زمان هستش
دوشنبه 2 دي 1392 - 20:01
مانفرد - ایران - ایران
باز این عرعر کرد
دوشنبه 2 دي 1392 - 20:13
datis - سن دیگو - امریکا
اینا دیگه چه خریه، اول می‌ریزید سفارت انگلیس بد به ..خوری می‌افتید، حالا می‌خواهید هیات ارپییو بیرید، بگیر ببین چی‌ می‌شه، بد بختا از ترس سرنگونی به .. خوری افتادید شاه کلید میفرستید پاچه خاری، بازم ز‌ر ز‌ر میکنی‌
دوشنبه 2 دي 1392 - 20:36
biparva-jan - تهران - ایران
این کوچک زاده رو باید همراه با رسایی تا اطلاع ثانوی داخل یک گونی قرار داد و دربش رو محکم بست که ابرو ریزی نکنند.
دوشنبه 2 دي 1392 - 21:17
bagheyrat bidar sho - اسلو - نروژ
بازم این مردیکهٔ روسی حرف زد. بابا اسم واقعیه خودت کوچکف که به کوچک زاده تغییر دادی. دوستان اگه در جریان باشن آقای مطهری تو مجلس خیلی‌ رک به این کوچکف این حرفو از تریبون با صدای بلند گفت فحش هم داد بهش که این هم لینکشه که دوستان ببینن. https://youtu.be/-HU۷UnVred۰. آخه مردک خودتو جا انداختی تو ایران زد‌‌و ولد هم کردی باز هیچ. مردیکه کاسه‌ داغتر از ااش نباش . چون اولین نفری که باید بندازنش بیرون توی روسی و خارجی‌ هستی‌ مردک اشغال.
دوشنبه 2 دي 1392 - 20:07
فريادزيره آب - اهواز - ایران
یعنی خاک برسرماکه نشستیم و حکومت کردن اینارو داریم تماشامیکنیم.(باعرض پوزش)
دوشنبه 2 دي 1392 - 21:18
agha-javad - تهران - ایران
کوچک زده کوتاه فکر، کوچک مغز، شما بهتره در دهنتو ببندی چون بوی تعفن بزرگت حال همه رو بهم میزنه!
دوشنبه 2 دي 1392 - 21:34
agha-javad - تهران - ایران
هر چی‌ اشغال نماینده مجلسه
دوشنبه 2 دي 1392 - 21:35
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
بازاین الاغ زبون نفهم عرعرکرد .انشالله اونروزبرسه که مردم شماها رو ازتیربرق هایه شهر اویزون کنن.
دوشنبه 2 دي 1392 - 22:21
ordak - بن - المان
رفقا مملکت هسابش با اخوند و اخوند جماعت جداست، چون هیچ کار اخوند جمات مثل ادمیزاده نیست والی استثناً این حرف بوگندوزاده درست است و این کار نمایندگان اوروپا توهین به ایران و ایرانی است چرا که با این کارشون میخواند بگن که ساهبخانه ما هستیم و اگر یران قبول نکنه همون هرف سریال مسلستان اوستا علم علم یعنی ما نشون دادیم با تهریمها ساهبخانه تو اران کیه،مطمئن باشیم هیچ کار این طرفیها بیدلیل یا به خاطر ایران و ایرانی نیست، اینها برای ۱ سنت نفت ارزان حتی حاضرند عمامه ببندن و عبا رو شونه بیندازن،امسال این نسرین سه توله هزاران مثل یین و به یک تار ریش خامنه ای هم عوض نمیکنند.اگر اینا به فکر ملت بودند از عمامه به سر ها میخواستند فرزندان خلق بیدلیل بالا نکشند......
دوشنبه 2 دي 1392 - 20:18
compatriot - تورنتو - کانادا
بازهم میخوان رد گم کنن افکار را منحرف کنن که مردم برای هدایایی که زنده یاد دادستان اعظم شیخ باشتین سعید مرتضوی بهشون داده پیله نکنن، مزدوران رشوه گیر.
دوشنبه 2 دي 1392 - 23:13
m4ssod - لندن - انگلستان
این یک سگ هاره. قراره پاچه صاحبش را ‌‌هم یه روزی بگیره. هرچی‌ زودتر ترتیبش را بدن به نفعشون!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 00:13
xalid - تهران - ایران
خو ای از اوو خراییه که شاخ هم دا شته بید.!!!!!!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 09:05
khan.khan - تهران - ایران
می خواستم مطلبی در باره ی موضوع بنویسم ولی وقتی نوشته ی اقا یا خانم ordak از بن المان را خواندم فکر کردم نظری بدهم دوست عزیز می شود خواهش کنم مطلبی را که نوشتید یکبار مرور کنید .....دیگر حرفی ندارم..!!!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 09:13
yashainiran - ایران - ایران
این آقای کوچک زاده در زمان جنگ ایران و عراق در اثر موج انفجار موجی شده است و یکی از گوشهایش نیز ناشنواست به همین جهت موقع صحبت کردن با صدای بلند حرف می زند. ایشان عضوهیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است ، از زمانی که در این دانشگاه دانشجو بودم می شناسمش ، فردی عصبی و پرخاشگر است و چون اهل جبهه و جنگ بوده و از همین طریق وارد دانشگاه شده، بیشتر اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان ازایشان می ترسیدند. یادمه روزی کلاسی داشتیم و دکتر کوچک زاده در کلاسی دیگر تدریس می کرد(قبل از اینکه نماینده مجلس بشه) آنقدر بلن بلند صحبت می کرد که ما نمی تونستیم صدای استاد خودمونو بشنویم بالاخره استادم(خدا رحمتش بکند) به من گفت برو ببین کیه که این چنین بلند بلند صحبت می کنه و من پس از برگشتن بهش گفتم دکتر کوچک زاده است بیچاره از ترسش گفت باشه پس در کلاس را ببندید تا صدا اذیتمان نکند! خلاصه این آقا با رانت اهل جبهه بودن و استفاده از سهمیه وارد دانشگاه شده و با همین رانت هم سر از مجلس در آورده و نهایتش هم به خاطر موجی بودن و سوء استفاده از موقعیتش هرچه به دهنش میاد میگه!!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 09:40
ordak - بن - المان
khan.khan - تهران - ایران متاسفانه زبان چینی و مغلی نمیدمنم والا براتون مینوشتم که حالی بشین،شما همون بهتر که نظر ندادین چون احمقی نژاد هم خواست نظر بده ، نتیجه هم این گندیه که میبینیم به مملکت زد. رفیق نه هر چیز که فکر میکونی دروسته روال است که بگی.....
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 22:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.