راهکار فدراسیون برای دلجویی از مسی/برای تولدش کادو می فرستیم

علی کفاشیان شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان که مهمان برنامه نود بود وقتی با این سوال عادل که از او درباره هجوم کاربران ایرانی به صفحه فیسبوک مسی پرسید روبرو شد این واکنش را نشان داد:«خود شما هم یک بار رفتید ورزشگاه و گوش و لپ شما را کشیدند.به هر حال این ابراز علاقه است و هر کسی دوست داشتنش را یک طوری نشان می دهد.»که عادل گفت:«اما به مسی و خانواده اش توهیم کرده اند آقای کفاشیان»که او گفت:«باید به مسی پیغام بدهیم که همه دوستش دارند.همین الان هم در استادیوم ها به بازیکنان و مربیان مورد علاقه توهین می شود.این یک بحث فرهنگی است.حالا باید خود رسانه ها هم روی این قضیه کار کنند تا این مسئله هم به فرهنگ تماشاگران ما اضافه شود.در ماه های اخیر حتی برخی در ایران مسعود شجاعی را ناراحت کردند.»

عادل از کفاشیان پرسید که فدراسیون قرار نیست در این زمینه کاری انجام بدهد که رییس فدراسیون فوتبال گفت:«ما می خواهیم یک نامه به فدراسیون فوتبال آرژانتین بفرستیم و از رییس فدراسیون آنها بخواهیم تا پیام ما را به مسی منتقل کند و به او بگوید که همه در ایران دوستش دارند.حتی از او تاریخ تولد مسی را هم می پرسیم تا در روز تولدش برای او یک هدیه بفرستیم.»

این در حالی است که مجید جلالی هم روی خط برنامه نود آمد و در این مورد گفت:«ابراز علاقه با توهین و ناسزا خیلی فرق می کند.ما مشکلات بزرگی که در ورزش داریم را نمی توانیم به خوبی تحلیل کنیم.در همین لیگ خودمان کمیته انضباطی یک بار بازی ها را بدون تماشاگر می کند،یک بار کسر امتیاز می کند و خیلی مسائل دیگر.این باعث می شود مشکلات در جای دیگری بروز پیدا کند.طوری که آبروریزی بزرگی را در صفحه مسی رقم بزند.»

+42
رأی دهید
-14

فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
زرشک میخوان واسش کادو اولد بفرستن.
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 13:54
فريادزيره آب - اهواز - ایران
بدبختی اینجاست که 4تاساندیس خورمثل استیلی میان میگن کسانی که توهین کردن به مسی ایرانی نبودن؛پ ن پ کاراستکباریاسرویس های جاسوسی بیگانه بوده یاشایدم کارفتنه گرهابوده؛عزیزمن بایدقبول کنیم ماایرانی داریم روزبه روزبی اخلاق ترمیشیم؛ جونهای ماروزبه روزبی فرهنگترمیشن؛قبول کنیم
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 15:56
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون از این کفاشی آن احمق تر تو‌ جامعه ورزش خودشه و بس . ببین چجوری می‌خواد این گندی که یه مشت سه کلاسه زدن رو ماست مالی کنه !!!! هدیه تولّد !!!! بابا برو داییتو دیوونه کن علی‌ میخی‌ . حالا بزا این تیم دربداقون و قلیونی پاش به برزیل برسه . ایشالله به جا ۵ بر ۰ بازی رو با نتیجه ۱۱ بر ۰ واگذار کنه . مسی خودش میدونه چه‌جوری بره روی مخ همه بازیکن‌های ایرونی .
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:53
karaji - گتنبرگ - سوئد
حتما هدیه را از طرف سعید مرتضوی میگیره !!
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 18:20
sharafYabi - بیمبه - انگولا
حالا چی‌ می‌خواین بفرستین که او نداشته باشه؟ بوگاتی Bugatti یا یک سینی نقره نشان از اصفهان؟ آب رفته به جوب باز نمیگرده. اگر تماشاچی‌های فوتبال را در دنیا، جزو مشت نمونه خروار است، در نظر بگیرید روح مریض ملت ایران را در این واقعه به دنیا نشان دادید، و دنیا دید که چه پرورش داده اید؟ اما خودتان انگار نه انگار!!
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 18:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.