روزهای پایانی یک زن به روایت همسرش

می گویند از هر هشت زن یک نفر در زندگیش آن را تجربه می کنند. می گویند این ژن در تمام افراد وجود دارد، ولی احتمال جهش آن تنها یک در هزار است و هرکس که این ژن را به صورت جهش‌دار و معیوب داشته باشد، احتمال ابتلایش به آن بین ۵۰ تا ۸۰ درصد است. لمس یک غده شما را به زندگی مشکوک می کند. اولین قدم برای درمانش نموبرداری های دردناک است و آخرین امید برای درمان، برداشتن سینه ها. و واژه ی دردناک و همیشه آشنای این بیماران، شیمی درمانی های پی در پی. گاهی هفتگی و گاهی ماهیانه . جنیفر یکی از زنانی بود که با این بیماری مبارزه می کرد. دردکشید اما هرگز ناامید نشد. روزهای سخت را پیش رو گذاشت. روزهایی که خیلی ها آن را تجربه کرده اند و برای خیلی ها شاید تجربه اش دور نباشد.

وقتی که تصاویر باور نکردنی این زن را که همسرش آنجلو از او گرفته بود دیدم احساس کردم که لحظه های صمیمی و دردناک از زندگی خصوصیشان را نباید مشاهده می کردم. تصاویری که انسان هایی در مواجهه با سرطان با سختی و ترس و درد در طول زمان تجربه کرده اند. اما خود آنجلو عقیده دارد که این تصاویر شخصیت مارا تعریف نمی کند اما به هر حال آنها عکس های ما هستند .

+130
رأی دهید
-5

fariborzkhan - ایران - ایران
واقعا دردناک و ناراحت کننده بود. اگه من خدا بودم ...
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 00:56
artemis- usa - هریسبرگ - امریکا
خیلی دردناک بود.
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 04:04
petrick - اشدود - اسراییل
خیلی خیلی ناراحت کننده بود .. :-(
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 05:20
siavash2a - تهران - ایران
انشا.. روزی داروی سرطان کشف میشه.
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 06:05
اسطوخودوس - تبریز - ایران
زمانی که یه پروژه تو بیمارستان HCG هند انجام میدادم یه روز دم بیمارستان پول ریکشا رو دادم خواستم برم بیمارستان دیدم یه خانم جوان هم سن و سال خودم بدون مو و ابرو ،با لبخندی وصف نشدنی به من زل زده بود اون لحظه رو نمیتونم وصف کنم فقط خوشحال بودم که موهامو پشت سرم بسته و بدون آرایش بودم
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 08:50
berahneh - پاریس - فرانسه
فقط می‌تونم بگم خدایا شکرت‌،یه عده‌ از آدما خیلی‌ ناشکرن، امیدوارم هرچه زودتر داروی این نوع بیماریها کشف بشه ، بازم خدارو شکر به خاطر سلامتی‌ ...امیدوارم دشمن آدم هم به بیماری نا علاج گرفتار نشه.
‌سه شنبه 19 آذر 1392 - 12:28
ukguy4u - لندن - بریتانیا
fariborzkhan - ایران - ایران. دوست عزیز خدا نوع دیگری میبینه.مثل اینکه ادمی رو از یک اتاق به اتاق دیگه ای ببره باز هم اون فرد از دید اون زنده است ولی ما قادر به دیدنش نیستیم تا وقتی که نوبت ما برسه.
جمعه 22 آذر 1392 - 22:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.