دایی: قرعه ایران در جام جهانی را برنمی‌دارم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علاقمند است چه تیم‌هایی همگروه ایران شوند، گفت: قرار نیست قرعه ایران در جام جهانی را بردارم و فرقی ندارد با چه تیمی همگروه شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: مقابل ذوب آهن به دنبال کسب پیروزی هستیم. ذوب‌آهن می‌خواهد از پائین جدول جدا شده و ما هم می‌خواهیم به بالای جدول برسیم.

وی درباره حاشیه هایی که در بازی هفته گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی به وجود آمد، عنوان داشت: تراکتوری ها حرمت تیم میهمان را نگه نداشتند. مگر ما در تبریز هوادارای داشتیم که بخواهد مشکلی ایجاد کند. من خودم اردبیلی و  آذربایجانی ام و برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه علاقمند است ایران در جام جهانی با چه تیم هایی همگروه شود، گفت: شرایط در جام جهانی کاملاً فرق دارد و ما دیگر با تایلند، لبنان و اردن بازی نداریم. تیم‌های شایسته‌ای از نقاط مختلف جهان به این مسابقات می‌آیند. من هم قرعه بر نمی دارم. فقط دوست دارم تیم ملی آماده باشد و بازی های بزرگ برای این تیم بگذارند تا فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ورزش کشورمان باشد.

+54
رأی دهید
-12

sarang6 - ژنو - سوئیس
حال رفیق جون جونیت سردار رویانیان چطوره؟
شنبه 16 آذر 1392 - 16:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.