تیم راگبی زنان دانشگاه آکسفورد برای یک تقویم خیریه برهنه شدند

تقاطع: برهنه شدن با هدف امور خیریه این بار به دانشگاه مشهور آکسفورد در انگلستان رسید. جایی که تیم زنان راگبی این دانشگاه برای کمک به “کمپین سلامت روانی” لباس‌های خود را درآورده‌اند.

به نوشته‌ی وب‌سایت انگلیسی دیلی-میل، تیم راگبی زنان آکسفورد، ابتدا موفقیت تیم راگبی مردان این دانشگاه را تکرار کردند و اکنون از حرکت خیریه آن‌ها در گرفتن عکس‌های برهنه برای تقویم مخصوص خودشان کپی‌برداری کردند.

تیم زنان آکسفورد برای این عکس‌های سیاه وسفید که در نقاط مختلف شهر گرفته شد تنها جوراب و کفش مخصوص راگبی به تن داشتند و دست‌های‌شان را هم در موقعیت‌های خاصی قرار داده بودند تا همه بدن‌شان مشخص نباشد.

کاپیتان تیم، تاتیانا کاتوس، که در عکس درحال انداختن هم‌تیمی خود، دنیل یاردی، درون رودخانه است، می‌گوید: «این عکس‌ها بسیار خنده‌دار بود؛ هوا بسیار سرد بود و واقعا ارزشش را داشت.»

او که دانشجوی پی.اچ.دی حقوق است و به صورت پاره‌وقت برای دانشجویان دوره‌ی کارشناسی تدریس می‌کند، ادامه می‌دهد: «ابتدا کمی عصبی‌کننده بود ولی پس از چند دقیقه تبدیل به یک تفریح تیمی و سرگرم‌کننده شد.»

او در پاسخ به این انتقاد که این عکس‌ها “سخیف” است نیز می‌گوید: «این حرف درستی نیست. گرفتن این عکس‌ها در حقیقت ارزش دادن به زنان قدرتمند است. چیزی که در جامعه از آن چندان استقبال نمی‌شود. این دختران ورزشکار هستند و این فرم بدن‌شان است که باید مورد احترام قرار گیرد.»

تقویمی که این عکس‌ها را در خود خواهد داشت شامل بازیکنان کنونی تیم راگبی آکسفورد زنان در نقاطی چون باشگاه ورزشی، کتابخانه، و اطراف شهر آکسفورد خواهد بود.

این دختران سال پیش، کمک کرده بودند تا تقویم مشابه تیم راگبی پسران دانشگاه آکسفورد فروخته شود.

الیزابت دوبو، رییس باشگاه زنان که اهل کانادا و دانشجوی اطلاعات، ارتباطات و علوم اجتماعی در مقطع پی.اچ.دی است درباره‌ی انگیزه‌ی دختران راگبی‌باز برای این کار خیریه می‌گوید: «ما سال قبل وقتی به تیم مردان کمک می‌کردیم تا تقویم‌های‌شان را در هنگام مسابقات بفروشند، مردم به ما می‌گفتند که “اگر تیم شما در عکس‌ها بودند، حتما یکی از آن‌ها را می‌خریدیم”.»

و حالا تقویم دختران به قیمت ۱۰ پوند فروخته می‌شود و درآمد آن به کمپین “آگاهی‌رسانی درباره سلامت ذهنی” خواهد رسید.


تیم راگبی زنان دانشگاه آکسفورد برای یک تقویم خیریه برهنه شدند

+76
رأی دهید
-25

baas - روتردام - هلند
خوا هران زینب یاد بگیرند.
‌پنجشنبه 14 آذر 1392 - 23:24
aghaamir - زوگ - سوئيس
چرا تو این اروپای لعنتی از این مسابقهای خیریه نمی‌شه که با هم سهیم بشیم تو این کار خیر.
جمعه 15 آذر 1392 - 00:35
kami_81 - مالمو - سوئد
چه خیریه خوبی تا باشه از این خیرای لوختی خدا خیرشون بده
جمعه 15 آذر 1392 - 00:56
davood63 - تهران - ایران
بسیار کار با ارزشی بود لطفا همیشه تکرار کنید خیلی‌ سازنده است خدا خیرشون بده
جمعه 15 آذر 1392 - 05:11
bazak - موسکو - روسیه
تو مسکو روزانه میتونی چند تا از این برنامه‌ها ببینی‌)
جمعه 15 آذر 1392 - 05:16
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
او در پاسخ به این انتقاد که این عکس‌ها “سخیف” است نیز می‌گوید: این حرف درستی نیست. گرفتن این عکس‌ها در حقیقت ارزش دادن به زنان قدرتمند است. !!!!!!??????????
جمعه 15 آذر 1392 - 09:14
Davidoff - خارکوف - اوکراین
جالبه! اگر تو اوکراین یا روسیه به اسم فمنیسم چنین کنند میشوند وحشی و فاحشه و بی غیرت و غیره ولی اگر تو انگلیس به اسم خیریه اینکار رو بکنند میشه تمدن و بشر دوستی! دورویی و بوقلمون صفتی تا چه حد!؟
جمعه 15 آذر 1392 - 10:44
*پسر شجاع* - تهران - ایران
راستش با این وضعی که داره پیش میره فکر کنم تا چند وقت دیگه تن فروشی برای کارهای خیریه هم مد بشه!.آنوقت دنیا میشه کویت..
جمعه 15 آذر 1392 - 13:56
mashady - منچستر - انگليس
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا , زن قدرتمند زنییه که مال خودشه ، نه شوهرش صاحبشه و نه برادرش و نه دین و عرف و حرف مردم حضرت حافظ می‌فرماید ، غلام همت آنم که زیر چرخ کبود ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست اینها مال خودشونند پس قدرتمندند دیگه
جمعه 15 آذر 1392 - 15:15
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
این حرکات جلف تصدیق کننده مقام معظم زن در اسلام است.
جمعه 15 آذر 1392 - 16:02
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
mashady - منچستر - انگلیس ::. بستگی داره مال خود بودن رو توی چی‌ ببینیم ! خوب میدونیم که بیرون ایران این چیزایی که شما میگی‌ وجود نداره به اینشکلی که تعریف کردی ، یعنی‌ مال خود نبودن / بنده شخصاً نظرم اینه که هر کاری رو به هر قیمتی انجام دادن نشونهٔ قدرت نیست . به هر حال نظر شما هم بستگی به دیدگاه خاص خودت از زندگی‌ و جغرافیایی داره که توش هستی‌ و محترمه
جمعه 15 آذر 1392 - 21:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.