مصاحبه کامل کامبیز حسینی با پرویز صیاد در برنامه پولتیک


مصاحبه کامل کامبیز حسینی با پرویز صیاد در برنامه پولتیک

+61
رأی دهید
-2

انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
همانطوری که دنیا شخصیت طنز و کمدینی مانند چارلی چاپلین به خودش ندیده و نخواهد دید، ایران هم چنین شخصیتی مثل پرویز صیاد را به خودش ندیده و نخواهد دید. امیدوارم که سالیان سال سالم و تندرست باشه و روزی کارهایش را دوباره در ایران عزیزمان شاهد باشیم.
شنبه 9 آذر 1392 - 15:55
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
واقعآمیشه گفت بهترین کمدین تاریخ سینمایه ایرانه چون فیلمهاش تاریخ مصرف نداره ومثل فیلمهایه قدیمی بزرگترین کمدین هایه دنیاکه هروقت فیلمهاشونومیبنی لذت میبری.
شنبه 9 آذر 1392 - 16:41
Ghooloo - آبادان - ایران
آقای پرویز صیاد مثل همیشه دوست داشتنی و مثل همیشه با استعداد خدا دادی و منحصر به فرد! برایتان از ته دل آرزوی سلامتی و طول عمر دارم و امیدوارم که هر چه سریعتر شرایطی پیش آید تا شما به وطن خود بازگردید و گرد غربت را از خود دور کنید و در کشور خودتان و در کنار مردم خودتان به کار خود و آنچه دوست دارید، بپردازید و ما هم از شما بزرگوار هنرمند استفاده کنیم و فیض ببریم. از راه دور روی ماهت را میبوسم عزیز
شنبه 9 آذر 1392 - 18:45
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
وای به حال آن ملتی که در آنجا هنرمندانی همچون : پرویز صیاد ، زنده یاد احمد کسروی ، شاد روان صادق هدایت ، .. سریع به فراموشی سپرده میشوند و در عوض هیولایی مثل علی‌ گدا رو به عنوان رهبر می‌پذیرند.
شنبه 9 آذر 1392 - 19:05
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
فردا اینجا برنامه داره. Dec 1st.Sunday ساعت ۷. تو نورث ونکوور،،بلیطش ۴۵ دلار هستش. با بچه اقرار بریم،،جاتون خالی‌.
یکشنبه 10 آذر 1392 - 08:34
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
ناموسن یه دونست اگه مثل بهروز وثوقی قولنج اشرف رو میشکست، یا چاپلوسی رژیم رو میکرد این هم وضع مالیش خوب بود،،، ولی‌ نه تنها اینکاره نبود بلکه منتقد هم بود،،،پس دمش گرم،،،،، موفق باشین.
دوشنبه 11 آذر 1392 - 06:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.