نتانیاهو: تحت تأثیر گزارش تازه آژانس در باره ایران قرار نگرفتم.

+31
رأی دهید
-48

Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
خوب اقای نتانییو ببینم دیگر چه تو سگ کی هستی که اینقدر واق واق میکنی برو تو ی لانه آت از درد مردم خبر نداری چح چح می زنی نگران نباش نوبت تو هم خواهد رسید. راستی چرا دور دهانت کج شده نکنه سکته کردی ناقلا لااقل می کفتی برات کنسرو کوشت خوک می اوردم.
جمعه 24 آبان 1392 - 09:44
ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
هیچ تا حالا فکر کردید چرا یهودیها در طول تاریخ همیشه به حاشیه رانده می‌شدند، شاید بشه دلیل شو امروز گرفت که تقریبا هر چیزی تو دنیا رو تحت کنترل گرفتن و ازش بهره‌برداری سؤ می‌کنن، نمونه ش بلایی بود که سر ایران آوردن با کمک به تغییر رژیم سابق. زور هیچ کسم بهشون نمیرسه. از اروپا گرفته تا آمریکا ایران که چیزی نیست..
جمعه 24 آبان 1392 - 10:14
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
این صهیونیست کثیف ولدالزنا کی می خواهد خفه شه...فکر می کردی ایران هم مثل اون عربهای بی غیرت و بی مصرف هست که یک غده سزطانی میکروسکوپیک بنام اسرایبل بتونه 300 میلیون عرب را مقهورخودش کنه...نه اشتباه کردید...10 سال که گردن کلفتهای این جنگل دنیا داد و فریاد می کنند و جایی نرسیدند چه برسه به تو فاحشه سیاسی..
جمعه 24 آبان 1392 - 12:00
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
این صهیونیست کثیف کی می خواهد خفه شه...فکر می کردی ایران هم مثل اون عربهای بی غیرت و بی مصرف هست که یک غده سزطانی میکروسکوپیک بنام اسرایبل بتونه 300 میلیون عرب را مقهورخودش کنه...نه اشتباه کردید...10 سال که گردن کلفتهای این جنگل دنیا داد و فریاد می کنند و جایی نرسیدند چه برسه به تو فاحشه سیاسی..
جمعه 24 آبان 1392 - 12:01
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
از طرف ایرانیان مقیم سوئد برو بمیر
جمعه 24 آبان 1392 - 13:01
parasto68 - شیراز - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور، فکر کردی الان ایران خیلی غیرت داره که خودشو برده جهالت اعراب کرده، الان ایران تبدیل شده به کشوری که هیچی از خودش نداره فقط داره تقلید میکنه. ما حتی سالمون به سال عربهاست، توی تقویم فقط مناسبت های اعراب رو داریم. اسراییل 300 میلیون عرب رو مقور خودش کرده و اعراب هم مردم ایران رو مقهور خودشون کردن. پس بهتره که واقع بین باشی.
جمعه 24 آبان 1392 - 15:47
Atabay2021 - خوی - ایران
آب که سربالا برود قورباغه ابوعطا می خواند
جمعه 24 آبان 1392 - 18:24
birmingham - شیراز - ایران
این آقا خیلی‌ خوب جمهوری اسلامی رو میشناسه دولتی که ملت خودش رحم نمی‌کنه چه بسا به ملتهای دیگه .آمریکا و قدرتهای جهان نباید این تحریم‌ها رو برداران
شنبه 25 آبان 1392 - 00:01
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
یکى بیاد این احمق و خفه کنه که اینقده زر زر نکنه
شنبه 25 آبان 1392 - 08:34
Shirdel - لندن - انگلیس
برای نابودی اسرائیل احتیاج به ساخت بمب اتم نیست ،اسرائیل را یه سطل أب بریزی اب میبره(امام خمینی)
شنبه 25 آبان 1392 - 10:33
anti cleric - دوبلین - ایرلند
Shirdel - لندن - انگلیس داداش حالا تو کوتاه بیا، اون سطل‌ آب ببر بریز رو قبر اون ملعون
شنبه 25 آبان 1392 - 13:44
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
parasto68 - شیراز - ایران...من نمی دانم سطح سواد و مطا لعه شما چقدر است ولی این را بدانید که در نگاه عالمانه و علمی به مسایل و پدیده ها باید احساسات و حب و بغضهای شخصی را دخالت نداد...بده بستانهای بین فرهنگی یک چیز خیلی متداولی است ....ایرانیها اسلام رو همانطوریکه دکتز زرینکوب معتقد است از عربها گرفتند و آن را ایرانیزه کردند که این خود یکی از دلایل خصومت تاریخی-ستتی اعراب با ایرانیها ست...عربها معتقدند ایرانیها با زیرکی ان کالایی که باید منحصرا در دست عربها می بود را از دستشان خارج کردند...پس نمشود تاریخ یک ملت را گزینشی کاوید..دین بخش مهمی از آن است...
شنبه 25 آبان 1392 - 04:25
omidvaran - نورکل - امریکا
بنی اسرائیل درناسپاسی وزیاده خواهی وبهانه گیری شهره ایام بوده اند حتی با پیامبرشان حضرت موسی همین رفتاروداشتند - موسی انهازا از زیر شلاق فرعونیان نجات داد ولی بااو بد رفتاری کردند - درطول مهاجرت از مصر به اسرائیل خدا براشون چند گاهی از اسمان غذا ی اماده وگوشت برشته شده میفرستاد واون ابلهان میخوردند وایراد میگرفتند وغرغر میکردند که ما عدس وحبوبات میخواهیم یعنی نهایت ناسپاسی - ایراد بنی اسرائیلی که میگن همینه که این مردک ابله داره میکنه - با یک سری اراجیف میخواد جلوی 6 کشورقدرتمند دنیارو بگیره - فرانسه هم به امید قردادهای فروش اسلحه میلیاردی به عربستان امده سد راه توافق ژنو شده نه اینکه به این یابو علاقمند باشه - ولی بنظر میرسه یابو شانس دیگه ای نداره ودیگه کسی به مظلوم نمائی وجهود بازیش گوش نمیده
یکشنبه 26 آبان 1392 - 06:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.