پیام ویدئویی فاطمه کروبی به مناسبت هزارمین روز حصر

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، به مناسبت هزارمین روز حصر همسرش و میر حسین موسوی و زهرا رهنورد، در یک پیام ویدئویی با مثبت ارزیابی کردن روحیه آقای کروبی نسبت به وضعیت جسمی او ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش سحام نیوز، خانم کروبی در این ویدئو گفته "تاسف من از این است که در حکومت اسلامی٬ بازداشتی ۳ ساله بدون تفهیم اتهام یا ابلاغ احکام قضایی صورت گرفته است."

همسر آقای کروبی در ادامه با تاکید بر نگرانی‌اش از وضعیت جسمی مهدی کروبی گفت: "نگرانی ما از بازداشت همسرم نیست بلکه نگران شرایط جسمی ایشان هستیم و سلامت ایشان در خطر است."

به گفته خانواده آقای کروبی، آنها چندین بار از مسئولان خواسته‌اند که آقای کروبی به منزل شخصی‌اش منتقل شود، اما این درخواست تاکنون بدون پاسخ مانده است.

در عین حال براساس آخرین گزارش‌ها از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، آنها طی ماه‌های اخیر برای درمان و بررسی پزشکی چندین بار به بیمارستان منتقل شده‌اند. دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم در دیدار خود با محمد خاتمی نسبت به وضعیت جسمی والدینشان ابراز نگرانی کرده‌اند.

در پی اعلام نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری (۱۳۸۸) و اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد، آقایان موسوی و کروبی، نامزدهای دیگر این انتخابات، نتیجه اعلام شده را غیرقابل قبول خواندند.

در ۲۸ بهمن ماه سال ١٣٨٩ و پس از آنکه گروهی از مردم در پاسخ به خواست آقایان کروبی و موسوی در حمایت از حرکت‌های اعتراضی تونس و مصر، تظاهرات پراکنده‌ای را برگزار کردند. پس از آن، مقامات امنیتی این دو نامزد معترض را همراه با همسرانشان در حصر خانگی قرار دادند و تماس آنان را با جهان خارج قطع کردند. آقایان کروبی و موسوی خواستار کسب مجوز برگزاری این تظاهرات شده بودند اما وزارت کشور با این درخواست مخالفت کرده بود.

خانم کروبی بعدا آزاد شد اما آقای کروبی در یک آپارتمان به تنهایی در بازداشت است و آقای موسوی و همسرش زهرا رهنورد نیز در بازداشت خانگی به سر می‌برند.

+46
رأی دهید
-6

سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
تا فرا رسیدن مرگتان در حبس بمانید این به سبب ان هست که هنگامی که مسئولیتهای بزرگی داشتید به مردم خیانت کردید و حقشون رو غصب کردید و امروز تقاص خیانتهاتون رو میدید . علی چلاغ و اکبر کوسه و دالتونها لاریجانی و بقیه دارو دستشون هم به امید خدا به همین سرنوشت دچار میشن
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 13:50
bamboosabz - ایران - ایران
سلطنت ابوظبی لطفا ببند تو اصلا در جایگاه اظهار نظر نیستی چون تو فقط تو کار سرکوبی شیعه و عقاید ما هستی پس لطفا خودت برو بمیر
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:29
فريادزيره آب - اهواز - ایران
سلطنت طلب؛امارات؛آفرین نظر خوبی دادی منم موافقم همین بلا هم سراینامیاد؛برا اولین حرفی ازشیعه وسنی نزدی؛همه جاکه آدم نبایدپای دین شریعت ودین وسنی وشیعه بکشه وسط؛ بعضی موقع ها میخوای ازافراط انتقادکنی میبینی که خودتم داری افراط میکنی ولی حواست نیست
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:45
dkdk - اسلیس - دانمارک
چرا چرت و مزخرف میگی‌ فاطمه کروبی.اتهام بالاتر از این که جوانان بیگناه را بخاطر اهداف خودشان و برای قدرت طلبی جلو گلوله فرستادند.چطور تا جنگ برای قدرت شد این دو نفر افشاگر و دلسوز مردم شدند.شما این‌قدر مردم ایران را ساده میپندارید که راحت به شعور آنها توهین می‌کنید.نه‌ اینکه همین دو نفر زمانی که قدرت داشتن جنایت و ظلم نکردند.برید بمیرید که همتون از ‌یک گند هستید.پروهای پست فرومایه.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 18:19
datis - سن دیگو - امریکا
روزی که قدرت دشتیدد یاد دانشجوهای کتک خورده کوی دانشجو، جوانان دربند بدون حکم غذایی یا اعدامهای بیصدا بودید؟ از برک همین نظام سالها قدرتو پول داشتید ، حالا که به زررتون شده حرفای به حق می‌زنید؟
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 17:59
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
من مخالف تشیع رافضی صفوی هستم نه برادران شیعه و مردمان عادی که از حقیقت اخوندا و اهداف و برنامه های اونها هیچ اطلاعی ندارند . شیعیان واقعی هیچ تفاوتی در عقیده با من ندارن من هم مانند انها دوستدار اهل بیت هستم . حرف من اینه عموم مردم شیعه نباید از اخوندا حمایت کنند . اخوندا گرگ در لباس میش هستند و مردم را به سوی نابودی میبرند همانطور که در این34سال ایران رو به کام مرگ کشوندند پس لطفا متوجه باشید اعتراض من به اخونداست و اونهای که چشم و گوش بسته از اونها حمایت میکنند نه مردمان عادی که از روی سادگی و قلب صاف در اسارت این اخوندا در اومدن
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 18:45
دنیای وحشی - تهران - ایران
اگر همه ما انسانها فقطططططططط کمی صبر داشته باشیم نتیجه اعمال خوب و بد خود و دیگران را دراین دنیا خواهیم داد حالا دنیای دیگر که جای خود دارد وصد البته این چیزی نیست جز بازی بدون چون و چرای روزگار.
جمعه 24 آبان 1392 - 02:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
تو همون سال ۸۸،اگه همین موسوی با بلندگوی خودش مردم رو به طرف صدا و سیمای جمهوری فاسد اسلامی تو خیابون ولیعصر هدایت میکرد و تصاحب میکرد و از مردم روستایی و شهری کّل ایران درخواست میکرد که به خیابون‌ها بیان و تو خیابون‌ها بمونن،خامنه‌ای منحرف امروز تو فاضلاب بود!اما موسوی خواست راه اون خمینی کپک زده از بوته بعمل اومده رو ادامه بده و حالا نوش جونش!چهار تا پنج تا از خانواده‌ها اعدام کردید،حالا حالا‌ها مردم باهاتون کار دارن!
جمعه 24 آبان 1392 - 04:32
topo0l.mopo0l - کرج - ایران
حتما یه چیزایی میخان لو بدن که نمیزارن بیان بیرون والا سه سال گذشته دلیلشون چیه
جمعه 24 آبان 1392 - 07:26
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. درود بر تو برادر.. ما هم مخالف سنی های عرب و وهابی و ناصبی و سلفی هستیم و دقیقا در علاقه به اهل بیت با شما مشترکیم.. ما هم با برادران اهل تسنن و مردم عادی هیچ مشکلی نداریم الا اونایی که گول مزخرفات مولوی ها و مفتی های شیاد و کلاهبردار رو میخورند که شیاطین هستند در لباس انسان
جمعه 24 آبان 1392 - 18:27
zavareh - رودسر - ایران
دنیای وحشی - تهران - ایران - حرفتان متین، اما تصور نمیکنید که ۳۵ سال صبر کردن بیش از کافی‌ باشد؟ ما که عمر نوح آهٔ ببخشید جنتی نداریم که این همه سال دندان رو جگر بگزاریم...
جمعه 24 آبان 1392 - 19:28
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
باور عمیق قم ایران . دوست خوبم فکر کنم شما شناختی از اهل سنت ندارید اهل سنت عرب باشه عجم باشه از هم دیگه دفاع میکنند واژه ای هم به نام وهابیت وجود نداره بلکه این ساخته استعمار انگلستان هست تا بین مسلمانان تفرقه افکنی کنه اگر منظور شما از وهابیت و سلفی استمداد طلبیدن از خداوند باشد و بس بنده اعلام میکنم یک سلفی و وهابی به قول شما و یک معتقد راستین به عقیده اهل سنت هستم اما به هر کس که به نام اسلام و اهل سنت مرتکب خطای شود و دستش را به خون مسلمان و غیر مسلمان به ناحق آلوده کند از ما نیست و از دایره دین اسلام خارجه . ملمان واقعی این خصوصیات رو باید داشته باشه موحد و خداپرست باشه و از غیر خدا طلب نکنه به عقاید و افکار و ادیان دیگر احترام بزاره ازادی اندیشه و عقیده را به رسمیت بشناسه و حقوق هیچ مسلمان و غیر مسلمان رو نقض نکنه چه دنیوی و چه اخروی
جمعه 24 آبان 1392 - 23:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.