رهبران آمریکا و فرانسه خواستار پذیرش توافق هسته‌ای از سوی ایران شدند.

+21
رأی دهید
-34

Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
همانطور که دنیا بسیج شده برای اینکه برنامهء اتمی ایران را مشخص کند بایستی به ایران و ملت ایران هم قول دهند که برنامه اتمی إسرائیل را هم مشخص کنند و اگر إسرائیل هم مثل ایران خواست قایم موشک بازی کند بایستی زیر شدیدترین تحریم ها قرار گیرد اگر امریکا و غرب به این وعده عمل می کنند ملت ایران حرفی ندارد اگر عمل نکنند مطمعن باشید که دنیا اشوب خواهد شد و هیچ جای دنیا دیگر امن نخواهد ماند. شما ها فکر نکنید که ملت ایران تو سری خور است به خونم قسم تمام جوانان ما جنگجو و نترس هستند و تا آخر از گشورمان دفاع خواهیم کرد. من نه بسیجی هستم نه دولتی یک ایرانی وطن پرست که هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن از دهانش کنده تر حرف بزند.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 14:20
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
برادر! انگار زیاد فیلم سامورائی دیدی واسه همین به خون خودت قسم میخوری و همه رو جنگجو تصور میکنی. من بهت قول میدم بیشتر از صد درصد مردم ایران اصلا توجهی به برنامه های اتمی اسزائیل ندارند چونکه اسرائیل دشمنی با ملت ایران نداره. شما اگر خیلی وطن پرستید (که شک ندارم هستید) میتونی بگی که این انرژی هسته ای که از بیست سال پیش تا الان دولت هر سال وعده راه اندازی رو داده، نتیجه ای جز فلاکت و هدر رفتن میلیاردها دلار سرمایه داشته یا نه؟ محض اطلاع شما چرا دنیا به برنامه ساخت نیروگاه هسته ای در کشور امارات (بله درست خوندید، امارات متحده عربی) نداره.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 17:36
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
توی اخبار ایران هر شب از همه جای دنیا اخبار هسته ای پخش میشه اما یک خبر حتی یک خبر سی ثانیه ای هم از ساخت نیروگاه هسته ای در کشور امارات پخش نشده. از خودت پرسیدی چرا؟ من موافق عزت و سربلندی ملت و مملکتم هستم (بدون شعار و مایه گذاشتن از خونم البته!) ولی به نظرت این رژیم داره به ملت خدمت میکنه یا خیانت؟ همه دنیا میدوونه رژیم ولی ففیه هم میدونه که گِل به گیوه سِد علی چسبیده. بهتره شما ماله کشی نکنی، یرادر! دنیا هم بیکار نیست بیسج بشه. چقدر از این واژه بیسج متنفرُم!
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 17:36
biparva-jan - تهران - ایران
چرا ایران باید با توافقی که در اون هم تحریم ها باقی میمانند و هم از برنامه هسته ای محروم میشود موافقت کند؟ گویا سران آمریکا و فرانسه هستند که با توافق غیر منطقی مورد نظر خود میخواهند مانع هر گونه توافق شوند.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 18:10
biparva-jan - تهران - ایران
کوین پارسی، اسرائیل دشمنی با ملت ایران نداره؟ چرند نگو عمو. این صد در صد هم که میگی چرنده. ایرانی ها اکثرا از اسرائیل متنفر هستند. کسی که خودش دهها کلاهک هسته ای داره و هر روز تهدید میکنه که تاسیسات هسته ای ایران رو بمباران کنه و هزاران نفر رو به کشتن بده و باعث شده غربی ها این همه تحریم روی ملت بدبخت وضع کنند. درضمن اینقدر دنیا دنیا نکن. بگو غرب. وانمود نکن که اعضای 120 نفره نم که ایران الان رویسش هستن و حدود 110 تاشون همیشه از برنامه هسته ای ایران دفاع کردند جزوی از این دنیا نیستند.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:45
perser68 - فلوریدا - امریکا
کوپن پارسی‌ - تورنتو - کانادا. دوست گرامی‌،با عرض پوزش این روز‌ها من سرم بخاطر لب ساحل رفتن زیادی شلوغه((: خواستم از تو به خاطر کامنت روشن و واضحی که فرستادی تشکر کنم و بگم که این برادر ما یا عاشق غربته و یا عاشق رهبر علی‌ گدا!!وگرنه از ژاپن نمی‌شه انقدر جیگری وطن پرستی‌ کرد.شاید اگه دو کلمه ملت ایران رو با خامنه‌ای بیمار عوض میکرد من و شما مشکل کمتری با این برادر می‌داشتیم تا اینکه در آخر، این جمله جدید (من نه بسیجی‌ هستم و نه دولتی) رو به گفته هاش اضافه کنه!شاید۷۰درصد مردم ما امروز برای فرداشون نمیتونن کوچکترین تصمیمیی بگیرند و برای نون شب باید ساعت‌ها وقت صرف کنند با داشتن تجربه بعد از اون جنگ فرسایشی، خمینیسمی دیگه دل‌ و دماغ این رو ندارند به هر قیمتی برای یه رژیم سر تا پا فاسد قرون وسطایی بچه‌هاشون رو سپر بالای ملا‌های دزد آدمکش کنند!!!بدرود
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:45
perser68 - فلوریدا - امریکا
من نمیدونم تو این برنامه هسته‌ای کهنه دست دوم روسی چه چیزی خوابیده که بخاطرش بعضی‌‌ها میخوان جانشون و خونشون رو هم بدن،اما آلمان و ژاپن عقب افتاده میخوان از شرش خلاص شن!؟
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:49
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
جناب کوین پارسی تورنتو کانادا. اول اینکه فیلم سا مورایی مال قدیم است و از این فیلم ها زیاد داده نمی شود. دو م اینکه بنده به خاطره کسانی که در ایران مظلوم واقع شدند و هیچ کس نیست به داد اینها برسد از خانوادهء خود گرفته تا دیگران فریاد من و خون من مال اینهاست نه کسانی که بی خیال هستند. اگر این نظام جمهوری که به زور وارد ایران شد و گشور و ملت را با ندونم کاری و تعصب های بی جا نابود کرد وجود نداشت الان من و شما در وطن مان بودیم و با چشم غریبه به ما نگاه نمی کردن همین امثال من وشما هستیم که شانه خالی میکنیم از مسولیتها اگر همه با هم یک دل و یک صدا باشیم گسی نمی تواند زور بگویید.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:46
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
قسمت دوم. بنده از ایراد و خورده گیری خوشم نمی اید ولی وقتی ناظر بر فشار بر روی ملت هستم و خودم اینجا راحت زندگی می کنم وجدانم ناراحت است اگر قدرت داشتم به همه کمک می کردم ولی متاسفانه دنیا بزرگ است و فکرها مختلف و ادم هر کاری را بخواهد انجام دهد یا توضیح دهد برایش مثل ها بوجود می اید البته من و شما مقصر نیستیم این طرز فکر ماست. و اگر من کفتم إسرائیل به خاطره اینکه اگر تمام بمب های إسرائیل را نابود نکنند من و شما و ملت ایران همه بردهء إسرائیل خواهیم شد و ان زمان دیگر دیر است و صحبت خون و حیصّیت و ناموس بوجود می اید. لطفاً عوض اینکه هر روز در پارتی تشریف می برید کمی هم مطالعه کنید بد نیست.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:58
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
صحبت سر گرسنگی بچه های توی خیابان است صحبت روی مادری که قرص سر درد ندارد و از روی سر درد زیاد جانش را از دست می دهد اگر سیاست و فکر این نظام (حالا یا کثیف یا خونخوار ویا هرچیز دیگری که برادران ویا گسانی که می کویند). خوب بود و تا الان دشمنان ایران را زیاد نکرده بود دیگر لازم نبود بنده از روی تعصبم وغیرت و وجدانم به خونم قسم بخورم اگر این حرف را زدم به خاطره بچه های بی گناه و بی پناه و ادم های ضعیف نه گسانی که وطن فروش هستند و سر خودشون را با دو سه تا ازدی الکی گرم کردن و از مشگلات فرار می کنند. بنده و تمام ان گسانی که در جنگ حضور داشتیم به خاطره گشورمان و ملت ایران بود نه یک سری مفت خور و نامرد و بی وجدان.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 22:13
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
در ضمن بنده از هیچ گشوری و یا هیچ گسی بدم نمی اید ولی حرف زور را قبول ندارم نگاه کنید مگر امریکا هی نمی کفت به ایران که بیا با دوستی و صلح کار را تمام کنیم حالا که ایران رفته اینها می خواهند زورگویی کنند و حرف خودشان که نه حرف إسرائیل را به ایران به قبولنند من طرفدار این نظام نیستم ولی حرفی که باعث تو سری خوردن برای ما باشد غیر قابل قبول است به خاطره همین اگر ایران نبایستی نیروی هسته ای داشته باشد پس هیچگس نبایستی داشته باشد اگر همه در یک حد قدرت داشته باشند دیگر لازم نیست گسی از گسی بترسد.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 22:21
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
فلوریدا امریکا شما با من مشکل نداری مشکل از خودت است به قول خودت اگر کمتر بری ساحل و یک کمی بیشتر به فکر گرسنه ها باشی این حرف را نمی زنی فرق جنابعلی با به قول خودت علی کدا کجاست می دانی. برو کمی بیشتر مطالعه کن و تجربه بدست بیار که فانی بودن و فانی از دنیا رفتن غمی بزرگ است (البته نه تنها شما همه حتی خود من هم اگر فانی از دنیا بروم غمی بزرگ است ).
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 22:29
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
دوست عزیز عقب افتاده من وتو هستیم که از وطن مان دوریم و گشورمان دارد نابود می شود عقب افتاده فکر ماست از روی عقب افتادگی نبایستی حرف زد کمی شخصیّت و درایت هم لازم است.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 22:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
Omidjaber - سایتا ماکن - ژاپن. نه جناب!من اگه از ساحل گفتم فقط یه شوخی‌ بود و اگه دقت کرده باشی‌ هر روز تو این سایت هستم،میخونم و نظرم رو میدم و بر خلاف چیزی که نوشتم حتّی ماهی‌ یکبار هم به کنار ساحل نمیرم چون مثل تو و خیلی‌‌های دیگه غربتی زندگی‌ می‌کنم!شما یه کم زیادی ذوق زده شدی و چیزی نوشتی‌ و بعد از اعتراض دوستان و خودم یه مقدار لحنت رو تغییر دادی!نیاز به مطالعه نیست تا فهمید رژیم قرون وسطایی خامنه‌ای برای ماندن در قدرت دست به هر جنایتی زده و میزنه و به سادگی‌ آب خوردن با جون۷۵ میلیون ایرانی‌ بازی میکنه!برای شناختن این رژیم فاشیستی،ضّد انسانی‌ نیاز به مطالعه نیست،کافیه شما سری به یوتوب تو اینترنت بزنی‌ تا ببینی‌ که ۳۴سال این رژیم، ایران و جامعه ایرانی‌ رو به روز سیاه کشونده و مردم رو در بد‌ترین شکل و وضعیت قرار داده که توضیحش اینجا مقدور نیست!تعجبم از اینه که شما هنوز با کلمات بازی میکنی‌ و نمیری سر اصل مطلب و نظر من اینه که با بودن خامنه‌ای بیمار و اطرفیانش ما به جایی‌ نخواهیم رسید!!!
جمعه 24 آبان 1392 - 03:55
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
biparva-jan - تهران - ایران: به احترام خوانندگان این صفحه، حرفی که لایقش هستی رو نمی نویسم اما جهت آگاهی چند نکته برات می نویسم. اسرائیل هیچ موقع با ملت ایران دشمنی نداشته. جمهوری ولی فقیه که خودش رو به زور به ملت تحمیل کرده توی این معادله قرار نده. شاید به دلیل صِغر سن (که از نوشته ات قابل فهمه) ندوونی که اسرائیل در ابتدای جنگ ( که خمینی به ایران تحمیل کرد) امکانات هسته ای عراق را ویران کرد. حتی ظن قوی میره که در حمله به پایگاه های غرب عراق هم، اسرائیل کمک لجستیکی داشته به جنگنده های ایرانی.
جمعه 24 آبان 1392 - 03:16
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
biparva-jan - تهران - ایران: باز هم شاید به خاطر صِغر سن ندانی که اسرائیل در جنگ ایران با عراق از مهم ترین کشوره های تءمین کننده سلاح ایران بوده و یکی از مشتری های مهم نفت ایران (از طریق یوگسلاوی سابق) بوده (اگر نمیدوونی از بابات بپرس شاید بدوونه!). خوب تا اینجا که حرفت برگشت توی حلق خودت و فهمیدی که اسرائیل دشمنی با ملت ایران نداره و هیچ وقت هم آروز یا قصد نابودی ایران رو نداشته. برعکس در نگاه یهودی ها ایران سرزمین قابل احترام (بواسطه کمک پادشاه ایرانی به یهودیان) و فکر میکنم از آخوند جماعت تعلق خاطر بیشتری به ایران دارند.
جمعه 24 آبان 1392 - 03:22
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
biparva-jan - تهران - ایران: درسته من ایران زندگی نمی کنم (که خیلی هم از این بابت خوشحال نیستم) ولی از کف خیابونای تهران هم اطلاعات دارم. مردم ایران به خصوص جوانهای نسل انقلاب هیچ گرایشی به دین ندارند و دین بیذاری یا حداقل بی تفاوتی در این نسل کاملا داد میزنه. به قول برادرموون از ژاپن هم که گرسنگی و فقر توی مملکت بیداد میکنه (که این رو هم من میدوونم). می خوا م بدوونم کدووم بخش از باقیمانده این مردم جز به معیشت خودشون به چیز دیگه ای فکر می کنند؟ انرژی هسته ای رو می خوان بذارن کجای دلشون؟ اگر تو میخوای خودتو نماینده مردم جابزنی که اوون امری جداست. من هم به نمایندگی از خودم حرف زدم به استناد واقعیت های که درک کردم. شما رو نمیدوونم.
جمعه 24 آبان 1392 - 03:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن. من تعجبم از اینه که شما فاجعه اتمی‌ ژاپن رو از نزدیک تجربه کردی و باز اصرار بر انرژی اتمی‌ داری!شما یه مقدار مطالعه کن و ببین چه اتفاقی‌ در چرنوبیل شوروی سابق افتاد!تحقیق کن که چه دردسری امروز دولت آلمان با زباله اتمی‌ خودش داره!مطالعه کن که چه هزینه‌ای رو برای نگهداری زباله‌های اتمی‌ امروز جمهوری فاسد اسلامی نسل‌های بعدی ایرانی‌ باید بپردازند!من در اساس با انرژی هسته‌ای با توجه به توضیحاتی‌ که دادم مخالفم!کسی‌ که بسیجی‌ نباشه و دولتی هم نباشه،و وطن پرست واقعی‌ خودش رو میدونه میپذیره که به جای انرژی هسته‌ای پر دردسر میشه از انرژی‌های دیگه هم استفاده کرد و اصرار ۷ساله جمهوری دروغ اسلامی شعبده بازی بیشتر نیست!اگه شما هم یه اسراییلی بودی و۶میلیون کشته داده بودی چاره‌ای بهتر از این نداشتی‌ که بمب اتمی‌ داشته باشی‌!مگه ترکیه و کشور‌های عرب بمب اتمی‌ ندارند مشکلی‌ با اسرائیل دارند!؟ صرف نظر کردن از بمب اتم مشکلی‌ برای مردم ایران ایجاد نمیکنه،اما برای رژیم آدمکش خامنه‌ای فاسد چرا وگرنه شما مشکلی‌ داری و نه من!
جمعه 24 آبان 1392 - 04:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.