یک سرباز اسرائیلی توسط نوجوان فلسطینی به ضرب چاقو کشته شد

سرباز ۱۸ ساله اسرائیلی در اتوبوسی بود که از ناصره در حال حرکت به سوی شهر عفوله بود

پلیس اسرائیل می‌گوید یک سرباز این کشور به ضرب چاقوی نوجوان فلسطینی به قتل رسیده است.

سخنگوی پلیس اسرائیل گفته است که این سرباز ۱۸ ساله در اتوبوسی بود که از ناصره در حال حرکت به سوی شهر عفوله اسرائیل بود. او چندین بار در ناحیه گردن و شانه چاقو خورد.

این سرباز اسرائیلی را سریعا به بیمارستان منتقل کردند اما در نهایت در بیمارستان به دلیل زخم‌های وارده درگذشت.

فرد مهاجم یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی از شهر جنین در کرانه غربی بود که به گفته پلیس، به طور غیر قانونی در اسرائیل کار می‌کرد. او هم اکنون تحت بازداشت است.

روزنامه جروزالم پست نوشت که مسافران این اتوبوس ضارب فلسطینی را بازداشت کرده و تحویل پلیس دادند.

به گفته یک مقام پلیس اسرائیل، این نوجوان فلسطینی گفته است که دو نفر از خویشاوندان او در اسرائیل زندانی هستند و این مساله دلیل حمله او بوده است.

خبرگزاری فرانسه می‌گوید نیروهای ارتش اسرائیل، پس از این حمله، منزل این نوجوان فلسطینی در روستای بئر الباشا در جنوب جنین را به محاصره در آوردند و آسیب‌هایی به آن وارد کردند.

این خبرگزاری می‌افزاید که جنبش اسلامگرای حماس این اقدام نوجوان فلسطینی را تحسین کرده و به او تبریک گفته است.

+44
رأی دهید
-60

perser68 - فلوریدا - امریکا
نوجوان فلسطینی بطور غیر قانونی تو اسرائیل کار میکرد و حتما هم به خونواده خودش تو فلسطین کمک مالی‌ می‌کرده،حالا چی‌ گیرش میاد باید دید!بد شانس بود که زنده به گیر اسرائیل افتاد!مزدورای خامنه‌ای هوشیار باشن،ککه حماس هم نگزید،پسر مردم .. لقّش،خامنه‌ای با شما‌ها هم همین کار رو میکنه و نه بیشتر!همونجور که تو سوریه کشته دادید،همونجور که خمینی جلاد ۸سال با هم قطار‌هاتون کرد!!!
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 00:08
سرسره - اهواز - ایران
تعجبی ندارد خداییش پرورش یافته مکتب حیات بخش اسلام است باید در سنین کم وحشیگری ودرنده خویی را تمرین کند غیرمسلمانها هم که خونشان مباح است
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 00:20
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
عرب وحشی.. بیچاره اسرایلیها که با این حیوانات سر و کله میزنند...
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 00:50
marg bar doshman - لندن - انگلستان
دستش دارد نکنه بکشید این کثافات های صهیونیست, بدبخت ها کشورشون میخوان
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 01:49
marg bar doshman - لندن - انگلستان
perser68 - فلوریدا - امریکا تو از چه نو مواد مخدر استفاد میکنی ؟ آخه تو امریکا باید از این کارا بکنی واگر نه نمیشه زندگی کرد تو اون سگ دونی وسط یانکیها ,,چه ربطی به خامنه ای داشت
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 01:51
farzad power - لوس انجلس - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا - سرسره - اهواز - ایران خوشم میاد ایران با اعصاب‌ شما یاغیان گستاخ خوب بازی می‌کنه. حالا شما فکر کردین رژیم عوض بشه، مردم میان شما مجاهدین رو که از طالبان هم بدترید میارن رو کار؟ خیر شما خائنین از زمان رضا شاه هم سیلی‌ خور بودید و خواهید بود. مرگ بر دشمنان ایران و ایرانی‌ و مرگ بر شما ۲ کفتار زخمی.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 03:44
mO30TAKTAZ - دوحة - قطر
ببینید با این همه ظلمى که اسرائیل در حق این فلسطینیها میکنه این بیخدایان این سایت هیجى نمیکن ولى یه نوجوان که از دست یهودیهاى وحشى کینه به دل کرفته از خود و ناموسش دفاع کنه جه نظرایى میدن واقعا تف به غیرت و مردانکیتون,وقتى که براداران عمرى و سنى از ترس هیج کارى نمیکنند,هیج کارى نمیکنند که هیج از به خاطر خودشیرینى براى یهودیها به این بدبختا از بشت هم خنجر میزنند,اینا هم مسلون عمرى
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 05:38
nushin-alman - برونسچویگ - آلمان
وای چه خبر مهم و ناراحت کننده‌ای. به درک که کشته شد. اینهمه زنو بچهٔ مردم را در فلسطین میکشند هیچ نیست، آن وقت بعد از سالیان سال یه اسراییلی‌ مرد کم مونده مجلّه هم چاپ کنند.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 09:14
iranPowerful - ایران - ایران قدرتمند
ای جان ...دلم خنک شد...مرگ بر اسرائیل....زنده باد فلسطین....
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 10:19
arsham 667 - کپنهاک - دانمارک
شما مفت خورا چرا گورتونو ور نمیدارین ببرین همون ایران یا فلسطین .اینجا چه غلطی می‌کنین. تا وقتی‌ مکه پوک شما قدرت تشخیصش اینه هرچی‌ سر ایران بیاد حقمونه. آخه تورو سننه به فلسطین. این عرب پرستیتون مخ بارتون نزش دیگه. آخ که اون روزی که رهبر دجلتنو از سرخ موش میکشن بیرون می‌خوام ببین باز کخه مفتی میگین.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 12:23
Azadikhah - تكسل - هلند
این کینه بیشتر از ۳۰ سال هست که ادامه داره.همدیگر را بکشید تا ببینیم به کجا می‌رسید !marg bar doshman - لندن - انگلستان:جناب شما از انگلیس لطفاً واسه کسی‌ نسخه نپیچ چون خودت دستمال به دست حکومتی هستی‌!زندگی‌ خصوصی هر کسی‌ به خودش ربط داره.farzad power - لوس انجلس - امریکا:تا اونجایی که من ایشان رو میشناسم می‌دونم که شما اشتباه فکر کردی ایشان با این گروه هیچ تفاهمی ندارند!
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 13:58
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
mO30TAKTAZ - دوحة - قطر ناموس عرب به چپ مردم ایران. اون سربازه چه گناهی این وسط داشت؟
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 17:33
trust - بوشهر - ایران
لعنت بر اسراییل کثیف
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 17:49
perser68 - فلوریدا - امریکا
Azadikhah - تکسل - هلند. دوست گرامی‌،زنده باشی‌ و کامنت‌هات رو همیشه اینجا داشته باشیم.بدرود((:
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 19:35
lileblis - ابوظبی - امارات
لعنت بر اسراییلیهای شیطان پرست کافر باشی ولی شیطان پرست نباشی
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 23:28
کبالت3 - کرج - ایران
ایرانی غیوره و بشر دوست حتی برا اون عرب که میخواد سر به تن ایرانی نباشه و حداقل یه میلیون کشته و معلول تو دامن این ملت گذاشته و زیر و روی منابع ملی ما رو با بیعرضگی آخوند یکی کرده دل میسوزونه البته این دلسوزی بیشتر از اجاره بالاخونه به دین تازی مربوطه نه خود تازی کبلائی.
جمعه 24 آبان 1392 - 15:41
babuneh - شیراز - ایران
من با فلسطینی ها یه مدت سر و کله زدم چون باهاشون کار میکردم. فلسطینی ها و مصری ها دو تا از بدترین اقوام عرب هستن. واقعا آدمهای بدی هستن.
جمعه 24 آبان 1392 - 20:02
سرسره - اهواز - ایران
farzad power-لوس انجلس اوالا کفتار خودتی وهم پالگیهات دومامنم خوشم میاد هروقت به همنوعان خودت توهین میشه حرص میخوری اره من طرفدار اسراییلم چون دوستداران واقعی فرهنگ ایرانند نه فلسطینیهای عرب مفتخور وحشی که هیچ خاصیتی برای مردم دنیا ندارند جزاینکه توله تروریست پس بندازند لعنت خدا بر اعرابی که دشمن خونی مردم ایرانند به امید روزیکه ایران به دست ایران دوستان واقعی بیفته نه طرفدار سلطه عربهای پست
شنبه 25 آبان 1392 - 02:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.