چهره‌های متفاوت زنان ایرانی در محرم.

+32
رأی دهید
-66

alikoms - کتول - ایران
هر کسی چه گبر چه کافر یا چه مسلمان اعتقاداتی دارند. مهم اینه که هر اتفاقی هم بیفته اون اعتقاده فراموش نشه
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 19:47
parasto68 - شیراز - ایران
خر همون خره فقط پالانش عوض شده.
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 21:07
aghaamir - زوگ - سوئيس
مثل عکس شمارهٔ ۲ امّل باشن خوبه ؟. در ضمن arasto68 - شیراز - ایران حرف دهنتو بفهم.
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 22:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
اون آمار گرفته شده در خبر قبلی‌ دروغ محض بود!!!تو این عکسها میشه کاملا دید مردم ایران چقدر خندان و بشّا‌ش و امیدوار به زندگی‌ هستند و آدم ذره‌ای غم و اندوه و غصّه و ماتم رو درشون نمیبینه!همه از شادی دارن پر می‌کشن!از فرط شادی شادی با د گرفتن! بهشتی‌ که میگن زیر پاهاشونه!درست نمیگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 22:55
مهم - بروكسل - بلزيك
ملت در جهل
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 23:48
payamak - منچستر - انگلستان
سینه بزن هل هلی امشب پلو می‌خوری
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 02:25
persianshadow1 - برایتون - انگلستان
خریت تا کی‌؟ اعتقاد به خرافات تا کی‌؟ عرب پرست تا کی‌؟قابل توجه دوستانی که هنوز میگن کار کار انگلیسیها و آمریکایی‌ها بود! این مردم لیاقت همین حکومت را دارند! نمیخواد گلوی خودتونو برا اینا پاره کنید
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 08:32
davood63 - تهران - ایران
ملتی که پدران شون قضاوت می‌کنند برای انقلاب ۵۷،،نمیدونند این جوان‌های خیلی‌ متفکر راه پدر شون رو میرند ..عزاداری امام حسین بد نیست ولی‌ به چه قیمتی ،،استثمار رهایی ،آزاد فکر کردن خیلی‌ راحته،،ما خودمون قبول می‌کنیم زیر سلطه باشیم،،،هر ملتی لیاقت همون حکومت رو داره
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 11:13
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
خوب شد این حسین کشته شد چون جوانها در همین ایام محرم میتوانند همدیگر را پیدا کنند و آزادی را ببینند مرگ بر هرچی‌ آخوند ح......کثیف
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 12:12
Seragah - برایتون - بریتانیا
اگه حسین یارانش بیشتر بود و پیروز مى شد فکرشو بکن ، دیگه این مردم هیچ دل خوشى اى نداشتند عجیب حالشون گرفته مى شد ، پس دم یزید گرم !!!
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 13:47
kabootar - لاهور - پاکستان
چرا فقط به دخترا گیر دادین خداییش چند تا پسر جلو دوربین رو ببینید کدوم یکی حواسش به دخترا که نیست؟
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 14:51
fardin42 - مونترال - کانادا
پرستو۶۸ - شیراز - ایران حرف شمارو قبول ندارم چون در واقع خر همون خره فقط پالنشو زده کنار. آقا امیر که خودش خودشو آقا صدا می‌کنه هم بش برخورده.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:10
بت شکن - مونترال - کانادا
اگر حکومت میخواهد میزان اعتقادات این مردم را بسنجد کافی‌ است یک سال در ماه محرم مجلس عزاداری زنان را از مردان جدا کنند و هیچ زن و یا حتی دختر بچه‌ای را به مجلس و دستجات مردان راه ندهند و همان سال هزینه گوسفندان قربانی و پلو‌های نذری را هم به صورت نقدی به یتیمان بهزیستی بدهند، آنوقت بایستند و تماشا کنند که محرم با چه جمعیت و چه کیفیت و چه اعتقادی بر گذار میشود!!
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:25
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
زکریای رازی آمد و رفت!انیشتین آمد و رفت! فروید آمد و رفت ! استیو جابز که به نوعی پدر تکنولوژی نوین بود هم آمد و رفت.اما هنوز در همسایگی ما.مادری اسپند دود می کند !پدری گوسفند می کشد. دختری طالع بینی می خواند که شوهرش باید متولد چه ماهی باشد !پسری پشت ماشینش می نویسد: بیمه قمر بنی هاشم !هنوز برای ازدواج استخاره می کنند !هنوز مردی به همسرش به جرمِ کم حجابی!! تهمت فاحشه میزند! توی چاه پول میریزند و نامه پست می کنند.از کشتن یک بچه ۱۷ ساله ذوق می کنند !.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:52
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
در این خاک زرخیز ایران زمین. نبودند جز مردمی پاک دین.ھمه دینشان مردی و داد بود.وز آن کشور آزاد و آباد بود.چو مھر و وفا بود خود کیششان.گنه بود آزار کس پیششان.ھمه بنده ناب یزدان پاک.ھمه دل پر از مھر این آب و خاک. پدر در پدر آریایی نژاد.ز پشت فریدون نیکو نھاد.به یزدان که گر ما خرد داشتیم. کجا این سر انجام بد داشتیم.بسوزد در آتش گرت جان و تن.به از زندگی کردن و زیستن.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:56
raha1984 - هامبورگ - المان
هرچه خواهی بر شهید کربلا خون گریه کن، تا فراموشت شود وضع پریشان وطن، بر پریشان حالی آل عبا خون گریه کن،از غم امروز گر گویی به خشم اید خدا،در غم دیروز عرب بهر خدا خون گریه کن،چون اسیر بند و زندان نیست اینجا هیچ کس ، بر غل و زنجیر سبط مصطفی خون گریه کن،شعله های اعتیاد از نسلی سوخته را چه باک ، تو به یاد شعله های نینوا خون گریه کن،چون جوانان وطن را نیست رنج و کاستی،بر عروس قاسم نیکو خون گریه کن.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:05
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
نه جمهورى ما جمهوریه. نه دیندارى ما دینداریه. نه وطنپرستى و ملى گرایى ما اون چیزیه که باید باشه و هزاران نه هاى دیگه. کلا یک هچل هفت و هفت بیجارى شده این ملت با فرهنگ خواصى که واسه خودش تو این ٣٥ سال درست کرده که بیا و ببین. تا این ملت اینى هست که تو این تصاویر میبینیم. به خدا آخوند هم براشون زیادیه. ملتى که زیر مازوخیسم اجتماعى رنج میبره. البته رنج نمیبره یه جورایى کیف میکنه. مشنگ دات کام.
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:20
raha1984 - هامبورگ - المان
مصلحت را بر حقیقت برگزین از روی عجز ، قصه هیهات من الذله را خون گریه کن ، تشنه مهر و محبت نیست اینجا کودکی ، بر یتیم تشنه دشت بلا خون گریه کن ، زآنکه دامان وطن ایمن ز فقر است و فساد ، در عزای چادر دردانه ها خون گریه کن ، نوحه ترویز می خوانند یاران ستم ، در کنار ظالم بنشین و خون گریه کن، از شهادت می گریزد اما به امید ثواب ، هر چه خواهی بر شهید کربلا خون گریه کن
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 21:12
*Fanoos* - ایران - ایران
ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺭﯾﺎ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺣﺴﯿـــﻨﯽ. ﺑﻪ طﺒﻞ ﺯﻧﺎﯼ ﭼﺸـــﻤــــــﮏ ﺯﻥ. ﺑﻪ ﻓﺸﻦ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ. ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﺍﯼ ﻏـــــﺬﺍ ﺑﮕﯿﺮ. ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ قمه ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ. ﺧــﻮﻥ ﻧﺪﺍﺩﻥ. ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﭘﺴﺮ ﻫﺎﯼ ﺷـــﻤـــــﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ. ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺁﺭﺍﯾــشی ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﻪ ﻣﺪﺍﺡ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺍﺯ. ﻫﻮﺵ برﻩ. ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﻣﺪﺍﺡ ﻫﺎﯼ ﺷﮑﻢ ﭘُﺮﻩ ﻋﺮﻕ ﺧﻮﺭ. ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺧﻨــــﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﻧــﻤﺎ
جمعه 24 آبان 1392 - 11:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.