دوری دو ماهه لیونل مسی از فوتبال به خاطر مصدومیت

لیونل مسی در دقیقه ۱۸ بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس به خاطر مصدومیت تعویض شد

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا پس از مصدومیت در بازی مقابل رئال بتیس، شش تا هشت هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

مصدومیت در این فصل باعث شده که لیونل مسی نتواند عملکرد همیشگی خود را در زمین داشته باشد. او در ماه مارس امسال به خاطر مصدومیت عضله ران پای چپ مجبور به ترک زمین در بازی مقابل آتلتیکو مادرید شد.

او همچنین در ماه سپتامبر در بازی مقابل آلمریا مصدوم شد. مسی آخرین بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس نیز، پس از ۱۸ دقیقه حضور در زمین به خاطر مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

باشگاه بارسلونا در اعلامیه‌ای که درباره مصدومیت مسی منتشر کرده، آورده است: "کادر پزشکی باشگاه با معایناتی که انجام داده‌اند مصدومیت لیونل مسی را از ناحیه عضله پای چپ تایید کرده و انتظار می رود وی شش تا هشت هفته به دور از میادین فوتبال باشد."

در ادامه این اطلاعیه آمده است: "مرحله اول از درمان مسی در بارسلونا انجام می‌شود و او بعد از آن به آرژانتین سفر خواهد کرد."

مصدومیت دوباره مسی به این معنا است که بازیکن سال جهان علاوه بر از دست دادن بازی‌های دوستانه آرژانتین مقابل اکوادور و بوسنی و هرزگوین، در ترکیب بارسلونا بازی‌های ماه نوامبر و دسامبر در رقابت‌های لالیگا حضور نخواهد داشت.

مسی که در بازی هفته گذشته بارسلونا مقابل آث میلان با زدن دو گل باعث صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد، دو بازی آخر بارسلونا در مرحله گروهی مقابل آژاکس و سلتیک را از دست خواهد داد.

سس فابرگاس هافبک بارسلونا در مورد مصدومیت او گفته است: "او باید به هر اندازه که لازم است استراحت کند تا سلامتی و آمادگی خود را باز یابد. ما به او در اوج آمادگیش احتیاج داریم. من مشابه این مصدومیت را در آرسنال داشتم، شما فکر می کنید که آماده و سلامت هستید در صورتی که این طور نیست."

فابرگاس در ادامه گفته است: "من مشابه این مصدومیت را داشتم و نزدیک به یک سال و نیم با آن دست و پنجه نرم کردم. این نوع مصدومیت واقعا کلافه کننده است."

+16
رأی دهید
-6

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.