رهایی یک شرور از اسارتگاه گروگانگیران مسلح

یک زن و مرد افیونی با حمله مسلحانه به شروری در ورامین وی را ربودند و در باغی زندانی‌اش کردند.ساعت 5/6 عصر دوشنبه 25 شهریورماه سال‌جاری را نشان می‌داد، صدای شلیک گلوله‌ای در سه راهی صادق علی ورامین کافی بود تا پرونده گروگانگیری عجیبی در پلیس آگاهی ورامین به جریان افتد.
«ابوالقاسم» 29 ساله با در دست داشتن یک کلاشینکف با همدستی صابر و زن جوانی مردی به نام «مجید» را که یکی از شرورهای ورامین بود با تهدید سوار خودرو کرده و به سرعت از آنجا گریختند.«حامد» که در زمان ربوده شدن «مجید» همراه وی به سمت خانه‌اش می‌رفت با دیدن این صحنه شوکه شده و خیلی زود پلیس را در جریان قرار داد.
بازپرس داداش‌زاده از شعبه 5 دادسرای ورامین وقتی در جریان به گروگان گرفته شدن یک شرور قرار گرفت دستور داد تا تیمی از مأموران پلیس آگاهی ورامین برای ردیابی آدم‌ربایان وارد عمل شوند.
«حامد» در گام نخست تحت بازجویی قرار گرفت و به مأموران گفت: همراه «مجید» بودم که ناگهان پژویی جلوی ما ایستاده و «ابوالقاسم» که یکی از دوستانمان است از آن پیاده شد و این در حالی بود که صابر پشت فرمان و همسر ابوالقاسم نیز در صندلی عقب نشسته بود.وی افزود: ابوالقاسم عصبانی بود و با اسلحه‌ای که در دست داشت خواست تا مجید سوار بر خودرو شود اما «مجید» سکوت کرد که در همان لحظه «ابوالقاسم» با اسلحه‌ای که در دست داشت گلوله‌ای به جلوی پاهایمان شلیک و با تهدید مجید را سوار بر ماشین کرد و زمانی که می‌خواستند حرکت کنند «صابر» با چاقویی که در دست داشت ضربه‌ای به صورت «مجید» زد و با سرعت از محل دور شدند.کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که ابوالقاسم یکی از شرورهای ورامین است که یک بار به خاطر معاونت در حمل مواد 244 کیلویی به زندان افتاده و با مرد ربوده شده که «مجید» نام دارد از قدیم به خاطر مواد افیونی با هم اختلاف دارند.مأموران در این شاخه از تحقیقات خیلی زود باغ‌ها و مخفیگاه‌های احتمالی این شرور مسلح را تحت تجسس قرار دادند و ردیابی در حالی ادامه داشت که آدم‌رباها گوشی‌های موبایلشان را خاموش کرده بودند تا این‌که جوانی در تماس با پلیس از ورود آدم‌ربایان به باغ‌شان خبر داد.
پسرجوان در ادعاهایش گفت: پدرم مدتی در زندان بود که در آنجا با مردی به نام «ابوالقاسم» آشنا شده بود و بعد از آزادی چند باری در باغ با هم مواد می‌کشیدند تا این‌که امروز در باغ بودیم که «ابوالقاسم» با همسرش و جوانی دیگر وارد باغ شده و زمانی که از خودرو پیاده شدند جوانی را که دست‌ها و چشمانش بسته بود از آن پیاده کردند.
وارد اتاق داخل باغ شدند و گوشی موبایل پدرم را گرفتند و زمانی که پدرم به رفتار مشکوک آن‌ها اعتراض کرد، من و پدرم را نیز داخل اتاقکی زندانی کردند که توانستم از دست آن‌ها فرار کنم.
با ادعاهای پسر جوان خیلی زود مأموران مخفیگاه آدم‌ربایان را به محاصره خود درآوردند و با اطلاع از مسلح بودن آن‌ها برای دستگیری آدم‌ربایان وارد عمل شدند.
ابوالقاسم که سایه پلیس را بالای سر خود می‌دید برای فرار از دست مأموران دوخشاب پر از گلوله را به سمت مأموران هدف گرفت و این در حالی بود که مأموران با خونسردی و در عملیاتی ضربتی 3 آدم‌ربا را زمینگیر کردند.
«مجید» که دست و پاهایش با طناب و چشمانش با شال بنفش رنگ زنانه‌ای بسته شده بود روی زمین خوابیده بود و از مأموران کمک می‌خواست.
مأموران، زن جوان را که به رفتارهایش مرموز شده بودند تحت بازرسی بدنی قرار دادند که پلیس زن در این مرحله یک خشاب پر از گلوله را در لباس‌های وی پیدا کرد.
«ابوالقاسم» در ادعاهایش به مأموران گفت: با مجید در کار ساختمان‌سازی شریک هستم و به خاطر یک اختلاف 20 میلیونی با هم مشکل داشتیم که به باغ آمدیم و می‌خواستیم با این سناریو به اختلاف‌مان پایان دهیم.
این ادعاها در حالی بود که فیلم‌های تهیه شده از سوی «صابر» در زمان آدم‌ربایی اختلاف مالی بر سر مواد افیونی را فاش کرد.
بررسی از فیلم‌های ضبط شده در گوشی موبایل آدم‌ربایان نشان از آن داشت که «ابوالقاسم» با شکنجه و تهدید قصد داشته به اختلاف 20 میلیونی موادافیونی گم شده پایان دهد و«مجید» نیز از ناپدید شدن مواد، ادعای بی‌خبری می‌کند.
بنابراین گزارش، گروگانگیران به دستور بازپرس داداش‌زاده از شعبه پنجم بازپرسی ورامین روانه زندان شدند و «مجید» که در این سناریو مجروح شده بود تحت درمان قرار گرفت و تجسس‌ها در این پرونده ادامه دارد.

+15
رأی دهید
-23

perser68 - فلوریدا - امریکا
به هر حال خمینی بیمار مملکت رو یه مقدار شبیه نیویورکش کرد!شاه بیچاره نتونست!حالا بعضی‌‌ها از شاه تعریف میکنند جای شگفتیه((-:
جمعه 17 آبان 1392 - 23:21
biparva-jan - تهران - ایران
با 244 کیلو مواد گرفتنش و بعد ولش کردن؟ بابا پارتی کلفت!
شنبه 18 آبان 1392 - 00:39
paksan - آمریکا - آمریکا
طرف 250 کیلو مواد داشته بعد از زندان آزاد میشه درحالی که قانون میگه یک کیلو مواد داشته باشی اعدامه ؟ به این میگن فساد و باید بررسی بشه ببینند که قاضی چقدر رشوه گرفته و خیلی از مردم برای یک کیلو راحت اعدام میشن و اینها با پارتی و روابط نظامی با سپاه و بسیج آزاد می گردن
شنبه 18 آبان 1392 - 02:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.