توقیف یک پورشه و بنز با سرعت جنون‌آمیز

یک بنز با 238 کیلومتر سرعت و پورشه‌ای با 222 کیلومتر سرعت در جاده‌‌های استان زنجان و اصفهان توقیف شدند.یک پورشه که با 222 کیلومتر سرعت در جاده قم _کاشان در حرکت بود از سوی پلیس راه کاشان توقیف شد. به گزارش پلیس، سرهنگ «رضا رضایی»، سرپرست پلیس راه استان اصفهان گفت: مأموران پاسگاه پلیس راه استان اصفهان صبح یکشنبه یک پورشه که با سرعت 222کیلومتر در ساعت در حرکت بود را متوقف و خودرو را براساس قانون توقیف کردند. این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این در روز‌های جمعه و شنبه دو خودروی کیا نیز با سرعت‌های غیر مجاز 177و 172 کیلومتر در ساعت توسط مأموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند. سرهنگ رضایی سرعت غیر مجاز را یکی از عوامل بروز حوادث رانندگی و از تخلفات حادثه ساز نام برد و اظهار داشت: در مهر ماه امسال 19 خودرو سرعت آنها غیر مجاز بوده که برخی از آنها دارای سرعت بالای 170 و بیش از 200 کیلومتر در ساعت بوده متوقف و پس از اعمال قانون توقیف شدند. سرپرست پلیس راه استان خاطرنشان کرد: خودروهایی که به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف شدند تنها پس از پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی و شرکت در کلاس‌های آموزشی رفع توقیف خواهند شد.
فرمانده پلیس راه زنجان نیز از توقیف بنز سواری با 238 کیلومتر سرعت خبر داد.سرهنگ عبدالعلی رشتیانی افزود: این خودروی بنز صبح یکشنبه در آزادراه زنجان- قزوین به علت بالا بودن سرعت توقیف شد و قرار است سه روز در توقیف باشد.وی با بیان این که راننده متخلف به فرمان پلیس نیز توجه نکرده است، افزود: 100 هزار تومان جریمه و 10 نمره منفی برای وی در گواهینامه رانندگی درج شد.سرهنگ رشتیانی با بیان این که پلیس بشدت با رانندگان متخلف برخورد و اعمال قانون خواهد کرد، گفت: متأسفانه برخی رانندگان با عدم رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی در کنار به خطر انداختن جان خود نسبت به مخاطره انداختن زندگی سایر افراد نیز اقدام می‌کنند.

+80
رأی دهید
-5

siliconvalley - مالمو - سوئد
اگه این اتفاق اینجا می‌افتد حداقل ۲۰،۰۰۰ کرون چریمه داشت به علاوه اینکه طرف حداقل ۵ سال از رانندگی‌ محروم میشد بعد ۵ سال هم باید دوباره میرفت گواهینامه بگیره! تازه اگه زندان نره! پلیس راهنمایی رانندگی‌ ایران خیلی‌ خیلی‌ مراعات می‌کنه!
دوشنبه 13 آبان 1392 - 12:10
fdsa60 - تهران - ایران
در بحث سرعت باید تمام اتوبانها مجهز به تیربارهای خودکار سرعت سنج مجهز بشوند و هر ماشینی که سرعت خیلی بالایی داشت این تیربارها اقدام به هلاکت راننده آن ماشین بکنند در عرض 24 ساعت بحث سرعت غیر مجاز به اتمام می رسد.پس نتیجه میگیریم همیشه باید زور بالای سرما باشد
دوشنبه 13 آبان 1392 - 12:42
ari jojeh - تهران - ایران
عزیز من اگر ماشین ماشین باشه که تا ۲۰۰ کیلومتر، که سرعت معمولیه!! حالا این بابا ۳۸ تا بالای سرعت رفته، من خودم km۲۰۰ با رفتم ford falcon XR6 انگار نه انگار که داری سرعت میری، حالا اگر پیکان و پراید بود اره من هم قبول دارم، باید نزارن بالای ۸۰ تا بروند، یا سرعتشان را روی ۸۰ قفل کنند، اما داری میگی‌ یارو بنز سواره و حتما هم دک و درستش، چون طرف حتما دمبش به دمب آقا وصله.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 13:45
azadi-iran - وین - لااتریش
در ایران هیچ کسی را پیدا نمی کنی که مقررات رانندگی را رعایت کند. حتی به قول معروف پلیس (همان کمیته های مسجد محل سابق ) رعایت تمی کنند. خودم دیدم که یک پژو 206 پلیس شیشه ماشین را پایین کشید و جا سیگاری تو خیابان خالی کرد. حدود 100 سال که در ایران ماشین وجود داره ولی مردم هنوز پیش افتاده ترین قوانین را رعایت نمی کنند !. تو ایران هیچ چیز در استاندارد وجود ندارد. سر جهار راهها وقتی که کاونت داون ثانیه شمار چراغ راهنما به 5 می رسد ماشین 10 یا 20 م شروع به بوق زدن می کنند. در ایران اصلا شانسی وحود ندارد که مردم را با معنی فرهنگ آشنا کنی !
دوشنبه 13 آبان 1392 - 16:03
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
صد هزار تومان جریمه عجب جریمه گرانی , من یک گردش براست کردم که یه نفر تازه از سمت جهت مخالف من قدم رو خط عابر پیاده گذاشت , 750 دلار جریمه برام نوشته شد بخاطر اینکه بایستی توقف میکردم تا طرف از عرض خیابان از جلوی ماشین من رد بشه و چون تازه وارد آمریکا شده بودم قاضی بهم رحم کرد در دادگاه به 350 دلار کاهش داده شد.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 18:06
ramtin.p - دورتموند - المان
طرف پورشه خریده که گاز بده..من خودم با ۲۰۶( تیپ ۳) ۲۰۰تا هم رفتم​​.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 18:48
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
اخه مگه جادها تو ایران کشش این قدر سرعت رفتن رو داره ؟
دوشنبه 13 آبان 1392 - 20:33
iSam - لندن - انگلستان
siliconvalley - مالمو - سوئد. درسته که اینها خلاف کردند ولی قوانین سوئد هم بدجور خاله بازیه و مملکت رو تبدیل به یک مهدکودک بزرگ کرده. اون از قانون مالیات مشروبات پرالکل مثل ویسکس (سنبل انگلستان) و آن هم قانون شهروندی (بسیار شل) این کشور. برای رانندگی هم اتوبان های آلمان رو عشق است.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 22:39
مهم - بروكسل - بلزيك
توقیف یک پورشه و بنز با سرعت جنون‌آمیز,,, ۲۲۲ یا ۲۳۸ سرعتی نیست که نوشته با سرعت جنون آمیز هرکی‌ ندونه سر تیتر این خبرو بخونه فکر می‌کنه چه خبر اینجا یارو با مازراتی بالای ۳۰۰ کیلومتر رفته بود ۶ ماه گواهینامه گرفتن و ۲ تا ۳ هزار یورو هم جریمش کردن تموم شد رفت تو خبر هم ننوشتن جنون آمیز ایرانیها بدبختانه همیشه یه خبر کوچیک رو میخوان گندش کنند
دوشنبه 13 آبان 1392 - 22:46
mO30TAKTAZ - دوحة - قطر
این are joje تهران ایران,میخوات بکه من فورد سوار شدم همین ندید بدیدان که باورشون نمیشه سوار ماشین بورش و بنز شدن با رو کاز میزارن دیکه
‌سه شنبه 14 آبان 1392 - 11:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.