دختر جنجال‌برانگیز رئیس جمهور ازبکستان

گلناره کریمُوا در عرصه موسیقی نام هنری «گوگوشا» را برای خود برگزیده است.

گلناره کریمُوا٬ دختر رئیس جمهور ازبکستان، از چهره‌های جنجال‌برانگیز این کشور به شمار می‌رود. او که خواننده٬ طراح مد و تاجر است٬ در ماه‌های اخیر از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته است. جنجال‌های گلناره این‌بار پدرش را نیز به ستوه آورده و طبق گزارش‌ها او دستور داده است  تا علیه فعالیت‌های دخترش سختگیری‌هایی اعمال شود.

 گلناره ۴۱ ساله اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی به پولشویی دریافت میلیون‌ها دلار رشوه از «تلیاسونرا»٬ غول مخابراتی سوئد متهم شد و به دنبال آن سوئد و سوییس میلیون‌ها دلار سرمایه مرتبط با او را مسدود کرد. در ازبکستان نیز حساب بانکی گروه رسانه‌ای مرتبط با وی مسدود شد.

در عین حال به تازگی برنامه‌های سه شبکه رادیویی و چهار شبکه تلویزیونی متعلق به گلناره ۴۱ ساله قطع شده است و شماری از نزدیکان وی بازداشت شده یا در حصر خانگی قرار گرفته‌اند.

گایانه آواکیان از نزدیکان گلناره که مدیریت چندین پروژه او را بر عهده داشت در حال حاضر در بازداشت خانگی به سر می‌برد. اکبرعلی عبدالله‌اف شریک تجاری گلناره و از خویشاوندان او نیز اخیرا پس از بازگشت از دوبی بازداشت شده است.



این اقدمات در حالی صورت گرفته است که طبق گزارش‌ها به دنبال دیدار اسلام کریم‌اف٬ رئیس جمهور ازبکستان با رئیس امنیت این کشور٬ آقای کریم‌اف دستور داده است تا علیه فعالیت‌های دخترش سختگیری‌هایی اعمال شود.

درحالی که فشارها بر گلناره رو به افزایش است٬ او نیز به تخریب خانواده خود ادامه می‌دهد. گلناره اخیرا در پیامی توئیتری مادرش را به شیطان‌پرستی و خواهرش لولا را به جادوگری متهم کرد و در عین حال و در عین حال در پیامی توئیتری به طوری غیرمستقیم پدرش را با استالین مقایسه کرده است.
گلناره که در عرصه موسیقی نام «گوگوشا» را برای خود برگزیده است٬ اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی ترانه‌ای را به همراه ژرار دوپاردیو٬ بازیگر شناخته‌شده فرانسوی٬ اجرا کرد.گلناره در عرصه طراحی مد نیز فعالیت می‌کند.


 

+30
رأی دهید
-18

klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
کشورهایی که سابق عضو شوروی بودند خیلی عقب مانده هستند و متاسفانه ی کی از یکی فاسد تر. یک ـاف ـ هم سر کاره
دوشنبه 13 آبان 1392 - 09:42
بت شکن - مونترال - کانادا
الحمدالله ما تو ایران اصلا از این نمونه‌ها نداریم که آقا زاده هامون بلا نسبت، گلاب به رویتان، روم به دیوار از این اختلاس‌ها و رشوه خوری‌ها و بی‌ بند و باری‌ها را مرتکب شوند!!!! اگر هم خدای ناکرده مرتکب خلافی شده باشند توی دهه ۶۰ همه اعدام شدند و الان چند سالی‌ است که پاک‌ترین دولت تاریخ ایران را تجربه می‌کنیم!!!!
دوشنبه 13 آبان 1392 - 10:51
raha1984 - هامبورگ - المان
جرا راستی یکی که زشته رو میگن وای قیاقه اش مثل ازبکه ؟؟!!
دوشنبه 13 آبان 1392 - 13:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.