جمهوری اسلامی بر سر دوراهی شعار "مرگ بر آمریکا".

+35
رأی دهید
-8

mammal - لندن - انگلیس
این پیش زهر هست که باید اول کوفت کنند
یکشنبه 12 آبان 1392 - 12:23
Takalom - ناتینگهام - انگلیس
واقعا به کشورى مثل امریکا و امثالش ، نمیشه اعتماد کرد ,از اینها فقط باید براى منافع مملکت استفاده کرد همین ، نه بیشتر ، وگرنه اون روزى که قوه تشخیص رو از دست بدیم ، در واقع خودزنى کردیم .
یکشنبه 12 آبان 1392 - 12:36
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
تنها شعار مفید برای مردم مرگ بر اخوند هست امیدوارم مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر اخوند به زودی در کشور طنین انداز بشه . من یقین دارم روحانی نمیتونه موفق بشه چون اقتصاد و تجارت و همه چیز ورشکسته شدن فقط عشق به صندلی اون رو ترغیب کرد ریس جمهور بشه . این نظام به زودی به تاریخ خواهد پیوست
یکشنبه 12 آبان 1392 - 12:37
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
نزدیک به ٣٤سال در حال جنگ و درگیری با دنیا هستیم سؤال من از اقایانی که تندرو هستند این است چه چیزی نصیب ما شد جزء اینکه روز به روز در دنیا رتبه های پایین اوردیم مردم روز به روز فقیر و فقیرتر شدند ارزش و احترام ایرانی در دنیا خرد شد هر جا خواستیم فعالیت های بازرگانی یا تدریس ویا خیلی کارهای دیگر که با خارج ارتباط داشت انجام دهیم با مشگلات زیادی با بی احترامی روبرو شدیم حتی گشورهای کوچکی که جرات چپ نگاه کردن به ایران را نداشتند الاان برای ایران شاخ و شانه می گشند جوانان مخصوصا ً نسل انقلاب همه سوختن به خاطره أخلاق و رفتار نا شیانه شماها ایا واقعاً شماها ایرانی هستید واقعاً دلتان برای مردم و گشور می سوزد چرا بایستی سیاست ضعیف داشته باشید همه چیز با دعوا و بد أخلاقی درست نمی شود حرف زیاد است و همه چیز را نمی شود در اینجا نوشت بنده نه ضد انقلاب هستم ونه ضد دولت یک فردی هستم که برای مملکت و مردمم به جنگ رفتم و مجروح هم شدم ولی دارم حسرت می خورم که چرا اینقدر سیاستمداران ایران فکر کوچک وضعیفی دارند خدا عاقل تان کند.
یکشنبه 12 آبان 1392 - 13:36
perser68 - فلوریدا - امریکا
این.. کیه که عکس خامنه‌ای و خمینی کپک رو تو دستش گرفته!؟اگه با هاش روبرو می‌شدم فقط یه تًف به صورتش مینداختم!
یکشنبه 12 آبان 1392 - 15:04
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جوانمردی حکم میکند حال که پشت دشمن را به خاک نشاندیم، او را مورد لطف و عطوفت خود قرار دهیم.
یکشنبه 12 آبان 1392 - 16:30
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
سلطنت طلب هر کامنتی بغیر از محتوا ظاهری، شخصیت نویسنده کامنت را هم میرساند. به تو اژنبی هیج ربطی نداره که سیاست جمهوری‌اسلامی در چه حیطه ای است. برو بدو دنبال همون سوسمارات.
یکشنبه 12 آبان 1392 - 19:31
کبالت3 - کرج - ایران
برادرها شما شعارتون رو بدید اونا منظورتون رو میفهمن و درکتون میکنن کبلائی.
یکشنبه 12 آبان 1392 - 20:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. راستش رو بگو،چند نفر رو لوو دادی تا امروز از بلاد دانمارک فاسد غربی فدای رهبرت میخواهی‌ بشی‌!؟چه چیز غربت باصفاست که تو از اونجا هنوز به آقات دلخوشی؟شما خودت هم کامنت میگذاری و شخصیت خنده دارت رو به نمایش!گنجشک تو استخر هم از خنده روده پر میشد اگه زبان فارسی بلد بود!چرا که حتی با سیاستی که آقای تو و بوگندو‌های دوروبرش پختن حتی به گنجشک‌های مملکت هم رحم نکردند و شما دل‌خوشی که پوزه آمریکا رو به خاک نشوندید!چی‌ گیرتون اومد با فرض محال!؟
دوشنبه 13 آبان 1392 - 02:05
Shervin2013 - خرم آباد - ایران
بیلبوردهای جمع آوری شده از شهرهای بزرگتر مثل تهران و مشهد رو آوردن در اینجا نصب کردن...آقایان فکر می کنن مردم شهرستانها کمتر از مردم کلانشهرها درک سیاسی دارند...یا اینکه از همراهی مردم شهرهای بزرگ مایوس شدند و حالا رو آوردند به شهرهای کوچکتر....
دوشنبه 13 آبان 1392 - 05:17
omidvaran - نورکل - امریکا
ساختار حکومتهای دیکتاتوری بشکلیست که بدون وجود یک دشمن بزرگ میهنی نمیتوانند مردم را سرکوب وارام کنند - استالین هم همین شیوه را داشت - باید یک دشمن فرضی همواره وجود داشته باشد ودرایران 34 سال گذشته این دشمن امریکا معرفی شده وحالا که لازمست برای بهبودروابط وحل مشکلات از دشمنی دست بردارند ظاهرا چارچوب رژیم تکان میخورد ومشکلات عدیده پیدا میشود وتمام کسانی که بر مبنای وجود این دشمن سرمایه های کلان جمع کرده ومنافع نجومی دارند وقدرت حال واینده گروهی انها به این دشمن وابسته است در خطر از دست دادان همه چیز قرار میگیرند بنابراین باتمام قدرت برعلیه بهبود روابط وحل مسائل کارشکنی و سنگ اندازی میکنند - بهر حال بقول پیتر بولاک شترها باید بروند واین پروسه دشمن زدائی باید طی شود - فقط چیزی که خیلی جالب است رسوائی و بی ابروشدن مخالفان بهبود وضع معیشتی واقتصادی مردم است یعنی اینکه بتدریج این مارهای سمی رو مردم میشناسند وسرشون رو با سنگ میکوبند ... بله شترها باید بروند !!!
دوشنبه 13 آبان 1392 - 06:17
biparva-jan - تهران - ایران
اب رو بریز جایی که میسوزه سلطنت طلب
دوشنبه 13 آبان 1392 - 07:28
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
پرسر68 اگر اطلاعات قرآنی ات را زیاد کنی، متوجه میشوی. خداوند خلیفه را در زمین انتخاب و هر علمی را که بخواهد به او میدهد.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 20:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.