گروگان گرفتن پدر زن برای پرداخت مهریه

داماد جوان پس از اینکه همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشت، پدرزنش را ربود تا دست به اخاذی ۲۰۰میلیون تومانی بزند اما این آدم‌ربایی فقط ۳ساعت به طول کشید.

چند روز پیش مأموران پلیس آگاهی شهرستان رشت در جریان ربوده‌شدن مرد 63ساله‌ای قرار گرفتند و تحقیقات خود را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آدم‌ربایان بعد از ربودن این مرد با خانواده‌اش تماس گرفته و در ازای آزادی او درخواست 200میلیون تومان پول نقد کرده‌اند. طولی نکشید که مشخص شد عامل اصلی این آدم‌ربایی، کسی جز داماد خانواده نیست؛ مرد جوانی که مدتی قبل پس از اینکه همسرش مهریه چند صد سکه‌ای خود را به اجرا گذاشته بود، از کشور ممنوع‌الخروج شده بود.

بررسی‌ها ادامه یافت و تنها 3ساعت از گزارش آدم‌ربایی به پلیس گذشته بود که مخفیگاه آدم‌ربایان شناسایی شد. مأموران این محل را محاصره کردند و پس از مذاکره با آدم‌ربایان سرانجام توانستند آنها را دستگیر و گروگان 63ساله را آزاد کنند. رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این خبر گفت: داماد خانواده در بازجویی‌های اولیه به گروگانگیری اعتراف کرد. او گفت که به‌دلیل اینکه همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشته بود، با همدستی 2نفر از دوستانش دست به این کار زده بود.

متهمان بعد از ربودن پیرمرد از مقابل خانه‌اش، او را به مخفیگاه خود منتقل کرده و تهدیدش کرده بودند که باید 200میلیون تومان در اختیارشان قرار دهد و وقتی با مقاومت وی روبه‌رو شده بودند، او را کتک زده و مجروح کرده بودند. وی با اشاره به انتقال گروگان به بیمارستان تأکید کرد: هم‌اکنون حال او خوب است و داماد آدم‌ربا که برای تهیه مهریه همسرش دست به گروگانگیری زده بود، به همراه همدستانش در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.

+37
رأی دهید
-4

سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
مهریه دیگه چیه اه. من که مهریه بده نیستم
شنبه 11 آبان 1392 - 10:49
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
این جوان خاک بر سر عقد ه ای زن ندیده.ان زمانی را که عیال محترم با عشوه و ضمنا کرشمه و ناز و ادا و اطوار فقط با نشان دادن خودش این قرار داد را بست .انموقع میبایستی میفهمیدی که مهریه پول ان سکسی است که این عیال اینده مطالبه میکند. خب بمیزان مهریه استفاده کردی حالا باید تاوان بدهی. تو فراموش کن ان وعد ه های اول ازدواج را که پدر و مادر و خود عیال میگفتند مهریه را کی داده و کی گرفته. ان حرف ها برای خر کردن بود. حالا چشمت چهار تا باید بدهی .... فرق نمیکند از کجا. هدف دادن است و باید بدهی.تا پارگی خشتک هم شده باید بدهی احمق
شنبه 11 آبان 1392 - 11:31
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
حالا خوب شد به جرم گروگانگیری اعدامش می‌کنن به شما هم مهریه نمیرسه.
شنبه 11 آبان 1392 - 12:47
مهم - بروكسل - بلزيك
آدمی که عقل نداشته باشه از نیروی فکر و بعضی‌وقتا هم از تجربه دیگران استفاده نکند جز بدبختی برای خودش یا خانوادش چیزی دیگه به ارمغان نمیاورد از گفته‌های (پروفسور مهم بروکسل ) نتیجه حماقت همین است نباید دلش بحال اینجور آدمها بسوزد باید تجربه بگیرد از حماقت این افراد هرچند اینقدر اوسکول و بی‌ عقل هستن تو مردای ایرانی‌ که با اینهمه که می‌بینند باز تجربه نمی‌شه براشون
شنبه 11 آبان 1392 - 15:29
تپل مپل - شیراز - ایران
بعضی مواقع ما آدمها به جای باز کردن گره با دست میاییم اونو با دندون بازش میکنیم!!! خوب احمق فوقش تقاضای اعسارت پذیرفته میشد قسطی میدادی!الان پسر عموی خودم زنش 500 سکه مهرش بوده.دادگاه اجازه داده فقط 200 تاشو اجرا بذاره.حکم براش اومده سه سکه جلو هر شش ماه هم یک سکه!!میخواستی دادگاه نری قاچاقی میرفتی خارج و خودتو خلاص میکردی.یا تو ایران خودتو یه شهر دیگه دو سه سال یا بیشتر قایم میکردی و تمام.میرفت پی کارش!چقدر من به این پسرهای مجرد میگم احمق نشید و مهریه بالاتر 14 سکه زیر بار نرید.برای همین روزاست!!!! هر کسی گوش نکنه حقشه سرش بیاد.حالا به خاطر خریت و آدم رباییت اقلا 15 سال برو آب خنک بخور که دفعه دیگه هم عقل و شعورت برای زن گرفتن کار کنه هم بفهمی در برابر مشکلات اینچنینی خیلی عاقلانه تر میشه عمل کرد و پدر زن رو هم در آورد.!!!
شنبه 11 آبان 1392 - 16:58
تپل مپل - شیراز - ایران
اونوقت از این الاغ تر اون دو تا دوستش بودن که اومدن کمک احمقی مثل این!ای نباشه رفاقتهای بادکی و الکی
شنبه 11 آبان 1392 - 17:04
shana - خ - ایران
یادمون باشه این مهریه تاوان کمترین حقوق انسانیه که از یه زن گرفته می شه
شنبه 11 آبان 1392 - 18:31
agha_ehsan - تهران - ایران
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان - چی گفتی ؟ داماد به میزان مهریه استفاده کرده که حالا باید تاوان پس بده ؟! مرد حسابی تو اونوقت سیخی چند حساب می کنی که میشه دویست میلیون ؟! الان خوشگلترین زن تو تهران 100 هزارتومنه.
شنبه 11 آبان 1392 - 20:50
سرسره - اهواز - ایران
حالا حالاها باید اب خنک بخوری مهریه هم سرجاش
یکشنبه 12 آبان 1392 - 02:57
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
khalkobi - فرانکفورت - آلمان. یعنی مردم از خنده از بس قشنگ نوشته بودی.
یکشنبه 12 آبان 1392 - 07:43
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
agha-ehsan تهران ایران. فرمایشات شما قبوله. ولی طرف ان موقع ادعا میکرد یا میکفت یگانه سوزه و کباب را با ترحون خورده بهمین دلیل قیمتش یک مقدار بالا برده.البته جناب داماد کره خر محترم بدلیل گرسنه بودن و ضمنا خاک بر سر بودن ان موقع هوش وحواس ان درست حسابی کار نمیکرده .حالا کبابه را زده دیده نماما چربیه. وبا گوشت خر هم قاطی شده است. شروع کرده دبه در اوردن.البته دوستان این الاغ محترم توصیه کرده بودند که میتونه بجرم گران فروشی شکایت کنه. ولی طرف یک مقدار نه بلکه زیاد اجمق تشریف داشت و رفت تو خط گروگان گیری. احمق حساب نکرده که حانواده زرنگ ان زن این کره خر را قبلا بگروگان گرفتند. وطرف حالا دو گانه سوز شده .خب دیگه خریت نه تنها علف خوردن است. داداش بلکه زن را با مهریه سنگین گرفتن است و در پایان خشتک مبارک پاره شدن است. اره عزیزبرو تو بحر جر خوردن ان خشتک نازنین که هم مهریه را باید بدهد و هم زندان را زیارت کردن
یکشنبه 12 آبان 1392 - 13:40
rafigh2 - رشت - ایران
این بدبخت این زن دومش بوده که طلاق داده ،او فرزندشهیدبوده که نظام امتیازی برایشان قائل شده که وی کارمندجهاد کشاورزی رشت شده بوده !ولی بعشق تفریح عزم سفرمیکنه وکاروزندگی را ول میکنه که بره خوشگذرانی!سفربه امارات. درهمانجا زنش ازجنگش درمی آید
‌پنجشنبه 16 آبان 1392 - 15:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.