ایران از نگاه آلمانی‌ها.

+37
رأی دهید
-13

ضد دستمال ضد گاگول - برلین - آلمان
اروپاییها کلاً با آسیاییها فرق دارند آنها مردمانی هستند مادی و سلطه طلب اگر از چیزی تعریف و تمجید کنند به این معنی نیست که از آن خوششان آمده بلکه هدفشان تحت تأثیر قراردادن شنونده است مخصوصاً طرف اگر ایرانی باشه چون ایرانیها عاشق مطرح شدن و تعریف شنیدن هستند و این میشه دام بزرگی که میافتند توش.
جمعه 10 آبان 1392 - 12:51
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
ایرانیها آدم‌های گرم،بامحبت،مهمان‌نواز،بامعرفت هستند.این همه تبلیغ منفی‌ در مورد ایران و ایرانی‌ به خاطره دولتمردای نالایق،بیشرف هستش.تو همین آلمانش ایرانی مقایسه کن با بقیه خارجیا آدم قشنگ فرق بین فرهنگ و بی‌فرهنگ می‌فهمه.
جمعه 10 آبان 1392 - 14:00
sharafYabi - بیمبه - انگولا
بسیار جالب بود. داستان برادران بسیجی‌ هم همینه. گربه دستش به گوشت نمیرسید، میگفت پیف پیف بو میده.
جمعه 10 آبان 1392 - 17:25
Takalom - ناتینگهام - انگلیس
برلین المان - کاملا باهات موافقم صد در صد :) نکته سنجى خوبى دارى افرین
شنبه 11 آبان 1392 - 02:35
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این کاملأ درست است که ایرانى عاشق اینه که ازش تمجید بشه. اگر هم کسى تمجید نکنه خودش از خودش انقدر تعریف مثبت میکنه که بعد از یه مدتى خودش باورش میشه. هر ملتى هم که از ایران و ایرانى خوشش نیاد و یا موافق سیاست ایران نباشه اصلا آدم حساب نمیشه. حالا میخواد مالزى باشه یا آلمان. ولى اتفاقا ملت آلمان اصلا از کسى نه الکى تمجید میکنند و نه براشون مهمه که طرف چى فکر میکنه. نظرشو میگه. ولى ما نه. ما یا انقدر میریم تو باسن یکى تو دوستى و همینطور در دشمنى میخواهیم پدر طرف رو چنان در بیاریم که آرزو میکرد اصلا به دنیا نمیآمد. اگر آلمانى تمجید کرده از ایران اینو بدونید که بهش خوش گذشته. و از آنجایى که ایرانى جماعت براش مهمه که به یه غربى در ایران خوش بگذره طرف رو خونشم دعوت میکنه و افتخار میکنه که یه غربى اومده تو خونش. ولى با هموطنش این رفتار رو نمیکنه چه برسه به افغانى و خارجى هاى پایینتر از خودش.
شنبه 11 آبان 1392 - 15:24
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
ضد دستمال ضد گاگول - برلین - آلمان. موافقم!
شنبه 11 آبان 1392 - 20:11
goosfand - نیویورک - آمریکا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. و از آنجایى که ایرانى جماعت براش مهمه که به یه غربى در ایران خوش بگذره طرف رو خونشم دعوت میکنه و افتخار میکنه که یه غربى اومده تو خونش. ولى با هموطنش این رفتار رو نمیکنه چه برسه به افغانى و خارجى هاى پایینتر از خودش.
دوشنبه 13 آبان 1392 - 17:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.