قاضی جنایی، قاتل پدرش را بخشید

جنایی ترین قاضی ایران،  در جریان محاکمه قاتل پدرش در دادگاه کیفری استان تهران از خون پدرش گذشت کرد.

به گزارش مهر در این پرونده آرش 20 ساله متهم است 13 مهرماه سال 89 مرد 88 ساله را در خانه‌اش در محله تهران نو به قتل رسانده است.

پس از گزارش این جنایت به کارآگاهان پلیس آگاهی تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با ردیابی های تخصصی آرش را دستگیر کردند. پسر جوان در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: روز حادثه به دیدن مقتول رفته و هنگام خروج از آنجا متوجه پول و کارت سوخت بر روی تاقچه اتاق شدم. پول‌ها را سرقت کرده که مقتول متوجه شد و با هم درگیر شدیم من او را خفه کرده و از محل گریختم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که صبح امروز آرش پای میز محاکمه قرار گرفت.

قاضی عبداللهی رئیس دادگاه در ابتدا محاکمه جلسه را غیرعلنی اعلام کرد. در جریان جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. همچنین وکیل قاضی عزیز محمدی جنایی‌ترین قاضی ایران از طرف موکلش قاتل را بخشید.

سپس متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش به تشریح روز مجازات پرداخت. پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

+71
رأی دهید
-10

Banooye Irani - هیوستن - آمریکا
ما که نفهمیدیم چی شد. یکی توضیح بده لطفا
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 00:55
pro Love - تهران - ایران
خب بخشیده شد که اعدام نشه ولی زندان که باید بره , اینطور که نمیشه هر کس قتل انجام بده بخشیده بشه آزاد هم بگرده.
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 00:57
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
همچنین وکیل قاضی عزیز محمدی جنایی‌ترین قاضی ایران از طرف موکلش قاتل را بخشید. ?
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 01:24
acemeace - کلن - آلمان
متن تزینی است و هیچ ربطی به تیتر أن ندارد. لطفا به گیرنده های خود دست نزنید:-)
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 03:17
compatriot - تورنتو - کانادا
قاضی جنائی رژیم آخوندی لابد چقدر هم خوشحال شده از شر پدر پیر ۸۸ سالش خلاص شده. حتما در خفا یه پولی‌ هم به این بابا میده! ‌هه ‌هه :)
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 04:17
دنیای وحشی - تهران - ایران
متاسفانه مطلب را خیلی خوب توضیح ندادید که کدام قاضی قاتل را بخشید که حداقل بهتر بشناسیم کی به کی بوده و هست .
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 04:44
minajun - تهران  -  ایران
جالبه طرف خودش به خاطر قتل پدرش شاکیه ولی‌ خودش به عنوان قاضی اومده توی دادگاه.یعنی‌ شاکیو قاضی یه نفرن ، از برکت جمهوری اسلامی
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 05:59
dawood30a - دبی - امارات
ما هم نفهمیدیم چی نوشتن
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 06:43
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
تا اونجا که من می دونم البته تخصصم نیست. جرم یه جنبه عمومی داره و یه جنبه خصوصی. در این جا فرزند مقتول از قاتل گذشت یعنی میتونست طرف رو اعدام کنه(این میشه جنبه خصوصی). از طرفی جنبه عمومی میگه که یکسری جرم ها به عموم مردم اسیب میرسونه مثلا کسی که قتل میکنه. خوب اگه قرار باشه که هر کسی یه نفر رو کشت و خانواده اش رضایت دادند سریع ازاد بشه، خیلی ها میگن این طرف دیروز ادم کشت و الان ازاده . به همین خاطر مجازات عمومی برای یکسری از جرم ها در نظر گرفته شده. در اینجا مجازات عمومی بین 3 تا 10 سال است.
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 06:55
a.ahooraei - کلن - آلمان
اون قاضی که پدرش کشته شد ، قاضی عزیز محمدی بوده که وکالتش را یک وکیل داشته و اون وکیل ، متهم را بخشیده. مسئله ما تفهیم مسائل نیست، بلکه مسئله این است که نویسنده های اخبار یک عده بیسوادند که رعایت قوانین و ضوابط نوشتن را نمی کنند و حالیشون نیست . دور اونجایی که نام قاضی محمدی آمده باید کما قرار داده بشه و با دبل کما از هم تفکیک شوند که رعایت نمیشه.
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 10:54
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
یعنی‌ کل خبر یه طرف ،،جنایی‌ترین قاضی ایران،، یه طرف
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 14:48
adohh - اسلو - نروژ
یعنی واقعا از لحاظ نگارش فارسی بیسته بیسته.......دشواری نداره...
جمعه 10 آبان 1392 - 12:13
shahab46 - هانوفر - المان
آقا خوب گوش کنین ببینین چی‌ میگم، یه قاضی( عزیز محمدی )بود یه بابا داشت باباش را خیلی‌ دوست می‌داشت. کارت سوخت و پول را رو طاقچه گذاشت دزده اومد پولها را برد بابای قاضی (عزیز محمدی ) رو هم کشت. بعد رفتند دادگاه یک قاضیه دیگه( عبداللهی )محکومش کرد ولی‌ پسر مقتول ( عزیز محمدی )گفته بخشیدمش. بعد رو سنگ قبر بابا نوشت، یه قاضی بود یه بابا داشت باباش را خیلی‌ دوست میداشت کارت سوخت و پول را رو طاقچه گذاشت دزده اومد پولها را برد بابای قاضی رو هم کشت. بعد رفتند دادگاه یک قاضیه دیگه( عبداللهی )محکومش کرد ولی‌ پسر مقتول ( عزیز محمدی )گفته بخشیدمش.بعد رو سنگ قبر بابا نوشت، .........متوجه شدید
شنبه 11 آبان 1392 - 19:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.