رسایی: تعلیق بی سروصدای غنی‌سازی قطعا خیانت است.

+29
رأی دهید
-44

مانفرد - ایران - ایران
قاطری مثل این نوبره
‌چهارشنبه 8 آبان 1392 - 18:11
بت شکن - مونترال - کانادا
آخه پوفیوز، ثروت ملی‌ و حق مردم بدبخت را مخفیانه به سوریه و فلسطین و لبنان بردن خیانت نیست تعلیق آن‌ هم برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی خیانت است؟ اتفاقا تعلیق برای شما‌ها عین خدمت است چون زود تر تحریم‌ها برداشته میشود و سیل دلار به حساب شما‌ها و دوستان جلادتان مثل اسد و حسن نصرالله سرازیر میشود!!
‌چهارشنبه 8 آبان 1392 - 18:12
HAMID 71 - ابهر-زنجان - ایران
جناب رسایی خیانتی که شماها با حمایت از گند کاری های دولت احمدی نژاد در 8سال گذشته انجام دادید آنقدر بزرگ است که تاسالیان سال اثرات مخربش بر این مملکت ومردم تاثیرات بسیار بدی خواهد داشت !! حالا شما مدافع مردم ومملکت شدید؟؟ واقعاً که خجالت داره.
‌چهارشنبه 8 آبان 1392 - 20:52
کبالت3 - کرج - ایران
هاپولی کردن و به چیز آقا گاوه زدن صدها میلیارد دلار تو 8 سال اما اصلا خیانت نمیباشد اوستا کبلائی.
‌چهارشنبه 8 آبان 1392 - 22:28
دوستدار - استهکلم - سوئد
به جای اینکه مردم و یا مخالفان رژیم بگویند تعلیق عنی سازی اتمی خیانت است به همه, خودشان , یکی مثل رسایی را یاد میدهند که بگوید بستن برنامه های اتمی خیانت است و در این مورد افشاگری کند که مسئولین اتمی توافق بر سر کاهش دادن غنی سازی اتمی و یا قطع عنی کردن اورانیوم کرده اند. در هر حال مسئولین نظام ایران خودشان پاره میکنند و خودشان هم میدوزاند! سران رژیم ایران به حدی دروغ تحویل مردم ایران و سیاست مداران داده اند که به اعتبار و بودن خودشان لتمه سخت رده اند!
‌چهارشنبه 8 آبان 1392 - 23:27
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
اخه یکی نیست به این مرتیکه خر(رسائی) بفهمونه سمبل وغرور ملی کیلوئی چند وقتی مردم دارن زیربارگرونی خفه میشن .اخه پفیوزکوری که نمی بینی یا چون پول مفت میگری فقرمردم واست اهمیت ندره؟
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 02:52
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
کاش رسائی توضیح بده که چرا برنامه اتمی ایران اینقدر براشون موضوع ناموسی و شرافتیه. این همه هزینه . درد سر برای مملکت و اقتصاد افلیج ایران برای چی؟ آخوندهای بدبخت بی ناموس و ضد وطن. امارات متحده داره نیروگاه اتمی می سازه بدون هیچ قیل و قال، کسی هم تحریمشون نکرده و دارن مثل آدم کار می کنند. قبول کنید که زیر آبی رفتید و دستتون رو شده.
‌پنجشنبه 9 آبان 1392 - 07:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.