وزیر پیشنهادی خواستار "محرم‌سازی" مدارس دخترانه شد.

+24
رأی دهید
-114

کبالت3 - کرج - ایران
یه راهش هم میتونه انتقال مدارس دختران به زیر زمین یا غار و تونلهای متروکه باشه تا اسلام به خطر نیوفته کبلائی.
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 20:56
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
از دسته الاغ راحت میشیم گیر گوساله میوفتیم .
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:03
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
هر کسی‌ اسلام رو می‌خواهد باید جور احکام اسلامی رو هم بدوش بکشه . حالا هی‌ عید غدیر رو قربان و جشن بگیرید و واسه یک اتفاقی‌ که ۱۰۰۰ سال پیش افتاده عزاداری کنید .
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:11
hossein+87 - ایران - ایران
گذشته از هزینه گزافی که داره و جای بحث داره، ولی خود طرح چیز خوبیه. به هرحال چیزی که هست اینه که فعلا دختران ما باید تو مدارس حجاب کامل داشته باشن . پس چه بهتر که طرحی اجرا بشه که تو مدارس راحت باشن و آزاد.
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:15
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
واسه همین بود که ما کلی فک زدیم که بابا جان رای ندید. اینها همشون عین هم هستند. تازه اولش صبر کنید واستون داره ...نادانی بد چیزیست که که تو ایران زیاده.
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:40
perser68 - فلوریدا - امریکا
بگید زندان دیگه،چرا میگید مدرسه!وای تو عکس آدم اوج شادابی رو داره میبینه چجور از حالت و نگاه دختران سیاه پوش ما شر شر می‌ریزه!ای کاش کنار این عکس یه عکس هم از دختران خوش پوش دانش آموز اون دوران تو مدرسه‌ها رو می‌گذاشتید!شاد، بشاش،در رنگ‌های متنوع،خوش بو،با طراوت،خوشحال و خندان!البته میشه تو اینترنت پیدا کرد و دید!ننگ به مذهب و تحجر،ننگ به جمهوری زن کش اسلامی
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:16
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
آخوندا میخوان در مدرسه‌های دخترانه هر کاری که میکنند کسی‌ نبیند طرح شاداب سازی برای آخوندها زندان سازی برای دختران مردم آخوند کثیف ح.. همه فکرش برای زیر عبا ش است
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:28
داماهی - بندرعباس - ایران
خاک بر سرتان بااین طرههای آبکی وارتجاییتان بجای پیشبردعلم ودانش وایجادتکنولوژی فقط فکرمنحرفتان روی حجاب است آخرگوساله های احمق زمان شاه که مدرسه های دختران فقط نرده داشت هیچکس هم نگاه نمیکرد از بس شما آشغالها با تفکرات بربریتتان مردم رامحدود کردین که همه فکرواندیشه شان جنس مخالف است.
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 21:56
farzad power - لوس انجلس - امریکا
معلومه ترتیب دختر وزیر رو تو دانشگاه دادن ها
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 23:18
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
انشأالله که دولت این لایحه را در مجلس تصویب خواهد کرد. خواهران ما عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند که در معرض دید همگانی قرار بگیرند.
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 23:20
kambizian - تهران - ایران
البته با آمدن امام به ایران همه به هم محرم شدن
‌پنجشنبه 2 آبان 1392 - 23:58
فريادزيره آب - اهواز - ایران
آخرش که چی بعدازمدرسه میان توخیابون؛میان توشهر؛میان تو بازار؛فدای قاتل همه مادوست داریم نامسمون امنیت داشته باشه ولی سال به سال جامعه ایران داره ناامن ترمیشه؛دیوار کشیدن هم کار رو درست نمی کنه فسادواقعی رو اون نمایندگان احمق بوجودآوردن که اینجوری شده اوضاع کشور
جمعه 3 آبان 1392 - 01:35
Dara va sara - پرت - استرالیا
hossein+87 - ایران - ایران...البته بنده یک راه حل ارزانتری و مطمئانتر سراغ دارم.. استفاده از کارتون خالی یخچال... قرار دادن هر دانش آموز داخل کارتو خالی یخچال میتواند .ارزانتر و کم هزینه تر به نظر بیاید.. این طریق نتنها کم هزینه بوده. بلکه مطمئانتر هم هست . که حتی برجستگی حاصله از چسبیدن چادر و یا مانتو به اندام انها نیز جلوگیری میشود..........با این طرح چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 3 آبان 1392 - 02:20
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
این عقاید واقعا مال بیمارهای جنسی مذهبیه.همه مذهبها نوعی بیماری و ویروس عقلی هستن.تعارف و استثنا هم نداریم.همه ساخته بشر و از همه عقب مونده تر و متجاوز تر هم اسلام.
جمعه 3 آبان 1392 - 04:02
raha1984 - هامبورگ - المان
اره باید مثل زندان باشه سیم خاردار الکتریکی رو یادتون نره !! فکزی هم به حال خواهران ساندیس خورها کنید که سالی ۱۲ ماه در حال دلبری کردن و عوشه گری و صیغه شدن با برداران بسیجی در پایکاه ها و مراکز مذهبی هستند !!
جمعه 3 آبان 1392 - 07:29
smart292 - ونکوور - کانادا
ببین ذهن و افکار شماها چه قدر پلید و خراب است ، بابا پیغمبر اسلام ۴۰ تا زن داشت و هیچکدامشان هم حجاب یا چادر کلاغ سیاه نداشتند.این افکار عصر حجر را از کجا آوردید. نه اسلام ،نه آخوند ،آزادی دمکراسی ایران
جمعه 3 آبان 1392 - 05:22
Liberté_Montréal - مونترال - کانادا
این ا تمومی ندارن؟!
جمعه 3 آبان 1392 - 08:06
hossein+87 - ایران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا - نه ، با این طرح مخالفم. به هر حال این کارتن خالی ها صادراتی هستن و ترسم از اینه که یه سری احمق از نرسیدن این کارتن خالی های صادراتی از ایران ، بی خانمان بشن. البته حس نوع دوستی و از خود گذشتگی شما قابل تحسینه! ابله، اول کامنت من رو به دقت بخون، بعد بیا اظهار فضل کن.
جمعه 3 آبان 1392 - 08:24
perser68 - فلوریدا - امریکا
hossein+87 - ایران - ایران. کی‌ گفته که باید دختران ما حجاب داشته باشن که کامل هم باشه؟مگه مثل ۱۴۰۰سال پیشه که هرکی‌ از زیر شکمش و از تو خشتکش برای زنان قانون جنگل درست میکرد!؟مگه اینا کدو هستن که تو و اربابانت براشون تعیین تکلیف می‌کنید؟قرن ۲۱ جناب!تو فلسطین و عراق هم که بری دختر‌ها و زنها آزادند که هر جور میخوان بپوشن و تو غربش هم آزادند تو هر کیسه‌ای که میخوان غرق شند!
جمعه 3 آبان 1392 - 09:10
saye20 - تهران - ایران
ارتجاع تا چه اندازه ،هرکسی درایران قرائت خاصی ازاسلام داره ملت ایران گیج شده نمی دونه چکارکنند مگه می شه دیوارهارا بلند کنند این وزیر یه چیزی بگه بگنجه با ساختمان های هفت طبقه یا برج هایی که ساخته شده چطور میشه دیوارهارا بلندکرد چطور مدارس دخترانه را زیرزمین درست کنید شاید شماها تحریک نشوید بجای اینکه مدارس را از دوشیفته یا سه شیفته خارج کنند و مدرسه بسازند ببین افکارشان چگونه است از آقای فانی بعید که همچین افکاری داشته باشه این هم از دولت تدبیر و امید
جمعه 3 آبان 1392 - 08:42
paydar22 - لاهه - هلند
اگر جایی دختران ایران بودم برای اعتراض به این طرح از فردا با لباس و تیپ پسرها و دست و صورت رنک شده ان هم به رنک سیاه به مدرسه می رفتم اخه این الاغها هنوز نفهمیدن سهم زنها و فعالیتشان بیشر از یک مرد در دنیا میباشد اونهم زنان ایرانی حالا می خواهند مثل یک زندانی و یا با عرض معضرت مثل یک حیوان درنده در قفس نگهداری کنند واقعن نگتان باد
جمعه 3 آبان 1392 - 10:24
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
کسانی که دوباره در این حکومت رای دادند یک لحظه به فکرشون نرسید که ریاست جمهوری در ایران تابع قانون اساسی است و قانون اساسی ایران هم اسلامیست. حالا دوباره 4 سال دیگه حمله کنید تو صف رای یک وقت جا نمانید این همه لطف و خدمت به فرزندان شما و آینده آنها جای تقدیر داره.امروز فرزندان نسل گذشته آنها متهم به دانانی میکنند و گله دارند که چرا انقلاب کردید نسل آینده هم نسل امروز را متهم میکند که چرا با این حکومت آنقدر سازش کردید.
جمعه 3 آبان 1392 - 17:17
hossein+87 - ایران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا - مشکل تو و امثال تو اینه که فکر میکنید هرجا صداتون رو ببرید بالاتر و عربده بکشید ، باحال ترین! احمق، وقتی که فعلا اینا میگن که باید حجاب داشته باشن تو مدارس ، درست یا غلط ، چه بهتر که یه طرحی باشه که حداقل دختران توی مدرسه بتونن آزادتر و راحت تر باشن!! موندم چرا شماها نمیفهمید که انتخاب بین بد و بدتره.وگرنه همه دوست دارن آزاد باشن و از آزادی ، تا حدی که به حریم هم تجاوز نکنن حمایت میکنن. امیدوارم فهمیده باشید.گرچه بعیده.
شنبه 4 آبان 1392 - 07:56
yashainiran - ایران - ایران
همه جور زندان دیده بودیم ولی زندان دختران ندیده بودیم. آخه آدم بی شعور در مدارس دخترانه همه آنها با حجاب در حیاط رفت و آمد می کنند دیگه چه نیازی به بالا بردن دیوارهای مدارس است؟
شنبه 4 آبان 1392 - 09:49
shady_sho - تهران - ایران
اصلا چه معنا داره دختر درس بخونه هان هان هان؟خاک عالم بر فرق سرتون با اون طرز فکرای پوسیده و گندیدتون امیدوارم یه روزی خدا تقاص همه کارهایی رو که با ما کردین ازتون بگیره روانی های سادیسمی کثیف
شنبه 4 آبان 1392 - 19:11
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
خدای من اینا دیگه کی هستن ؟؟؟؟؟؟کپ کردم بخدا نمیدونم چی باید بگم ؟؟؟؟ما بیچاره ها تو مناطق محروم در هفته سه روز مدرسه نمیریم یه بار فاضلاب اومده بالا همه جا رو به گند کشیده یه بار سقف کلاس ریزش کرده تازه روزای هم که میرم باید خودمون درس بخونیم معلم درست حسابی نداریمکه اونوقت این افراطی گرای عقل کل میخوان این همه هزینه بیخود کنن نتیجه شو هم خواهند دید موندم چطور عذاب وجدان نمی گیرن...................
یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:33
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
ای خدا لعنتتون کنه کی اسلام اینو میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ملتو بدبخت کردین کاری کردین زیر اون چادراشون هر گندی رو بزنن ؟؟؟؟
یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:35
a.ahooraei - کلن - آلمان
hossein87: ..... غصه ناموس دیگران را نخور و بذار هرکی واسه خودش تصمیم بگیره.
یکشنبه 5 آبان 1392 - 18:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.