افتتاحیه کلینیک نیوشا ضیغمی در تهران

در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و... اشاره کرد.

به گزارش کافه سینما، نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی به کافه سینما می گوید: من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.

وی ادامه می دهد: فکر می کنم سلامت پوست، مو و بدن در کنار زیبایی مساله مهمی است که باید به آن توجه داشت. ما در این کلینیک بیشتر به مسائل مربوط به سلامت پوست، مو و بدن می پردازیم و همه کارها زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود.

بازیگر اخراجی ها در پایان می گوید: متاسفانه برخی موارد بوده که از اسم من برای تبلیغات موسسات و کلینیک های مختلف استفاده شده که هیچ کدام از آن ها مورد تایید من نبوده و کلینیک ما در هیچ یک از شهرهای کشور شعبه ای ندارد.

+41
رأی دهید
-196

ناچار - شیراز - ایران
حالا چرا نیوشا جون لباس بالماسکه پوشیده؟؟؟!!!!
دوشنبه 29 مهر 1392 - 14:56
albalooo - لندن - انگلستان
مراسم هالوینه مگه این چه لباسیه دیگه ادم یاد نمایش کودکان می افته و لباس پرندگان متاسفانه این افراد هرچه مشهورتر میشن تواضعشون کمتر میشه
دوشنبه 29 مهر 1392 - 15:12
shivaa - تهران - ایران
کلینیک زیبایی؟! خودش بیشتر از هرکسی نیاز داره که!با اون لباس مسخره
دوشنبه 29 مهر 1392 - 15:13
kami_81 - مالمو - سوئد
عزیزم کاینیک چیه یه جای باز میکردی میامدیم حال میکردیم باهات مردم این مملکت دارن از فقر و گرونی رنج میبرن تو داری به جیبت فکر میکنی متاسفم برات همین مردم هستن که به فیلمات پول میدن تو هم حد اقل یک کاری کن که خدا و مردم راضی باشن ازت میدونی چند تا بچه بیسرپرستن خرجی روزانه ندارن دردو بلای انجیلینا جولی بخوره تو سرت عقده ای ندید بدید شما فقط بدید.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 14:54
Fresh Start - لندن - انگلستان
چه مملکت خوبی‌. چه مردم خوشهالی.. چقدر همه خوشبختند.. همه از این شرایط راضی‌ هستند واقعا که حکومت اسلامی برازنده‌ی این مردم است. شاد باشید، بخندید، که لیاقت شماها همین دجالان هستند. شماها مایه ننگ هر چه هنرمند هستید.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 16:15
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
اتفاقاتی از این دست در ایران واقعا جالبه. دیروز یک سریال جدید تلویزیونی ایرانی رو تماشا می کردم که نشون میداد در یکی از بیمارستانهای تهران به عنوان یکی از خدمات ویژه!!!! از لحظه زایمان و تولد بچه فیلم برداری میشد که بعد از مونتاژ به والدین تحویل داده میشد!!!!! برای من که بچم توی بیمارستانی در تورنتو به دنیا اوومده (و میدوونم که حرمت مادر در حال زایمان رو چقدر نگه میدارن) دیدن چنین چیزی واقعا مایه تعجب و تاسف شد. جامعه ایرانی داره به کجا میره؟ ناکجا آباد بی هویتی. اینم از هنرپیشه ها موون که کلینیک زیبائی راه میدازند. آخوند هم کلینیک مشاوره جنسی باز میکنه. شهر هرتی است این شهر.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 16:36
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
آنجلینا جولی به درمان ایدزی ها کمک کنه تو به جراحی زیبایی. از همین سطح فکر هنرمندان به سطح فکر جامعه میشه پی برد.!!.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 17:07
setayeshz565 - وین - اتریش
دختره لوس با اون قیافه عملیش ....
دوشنبه 29 مهر 1392 - 17:21
bita-gh - لیدز - انگلستان
افتتاح جایی برای سرکیسه کردن خانمهای مرفه و بی عقل
دوشنبه 29 مهر 1392 - 17:32
تپل مپل - شیراز - ایران
اسم ایران رو باید گذاشت سرزمین تضاد ها و تناقص.اینجور تیپا تو تلویزیون نشون نمیدن و گشت ارشادم تو خیابونا میگیره وای تو مخافل خصوصی و نیمه خصوصی تا میبینی یه چیز دیگست!!!خالا موندیم اون بشیم یا این بشیم؟
دوشنبه 29 مهر 1392 - 17:38
sheri_sher - لندن - انگلستان
کلاغ پر گنجشک پر درود دوستان من عضو جدید هستم
دوشنبه 29 مهر 1392 - 18:20
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
بهتره بگین یه کلینیک واسه سرکیسه کردن خانم هایه پولداربی غم که واسه پوزدادن چه کارها که نمیکنن تومملکتی که خیلی ها به نون شبشون محتاجند.حالا همه اینها بکناراون مرتیکه تاپاله کوتوله (شریفی نیا) واسه چه غلتی رفته اونجا.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 18:28
amonbede - تهران - ایران
با bita-gh موافقم
دوشنبه 29 مهر 1392 - 18:59
aram. - کردستان - ایران
آخه اینم شد خبر حالم بهم خورد.اوووووووووووووووواق
دوشنبه 29 مهر 1392 - 19:10
ایران.ایران - وین - اتریش
حسادت ممنوع.شما ها چه میدانید که کارهای خیر انجام نمیدهند.در ظمن خدمات انجلی و هالیودیها بیشتر جنبه تبلیغات دارد
دوشنبه 29 مهر 1392 - 19:11
faranak-montreal - مونترال - کانادا
پزشکی ماهر ما از خارج بلند میشن میران ایران و بیمارستن میسازن واسه محروم ها , و یا بدون دستمزد جراحی میکنن , و این خانوم به فکر اینکه با عمل بوتاکس و زیبایی پول پارو کنه , آخه به این بگو واقعن چرا مثل بعضی از این خارجنشینهایه با تحصیلات دلت واسه مردم فقیرت نمیسوزه , (حالا هی بازیها میان داده میزنند ای خارجنشیناها وطن
دوشنبه 29 مهر 1392 - 20:31
abdolmalek - رامسر - ایران
من موندم بعضی ها چه حالی میکنن وقتی حتی عکس این بازیگرا رو میبینن!!من یکی راستیتش عوقم میگیره
دوشنبه 29 مهر 1392 - 21:10
faranak-montreal - مونترال - کانادا
پزشکی ماهر ما از خارج بلند میشن میران ایران و بیمارستن میسازن واسه محروم ها , و یا بدون دستمزد جراحی میکنن , و این خانوم به فکر اینکه با عمل بوتاکس و زیبایی پول پارو کنه , آخه به این بگو واقعن چرا مثل بعضی از این خارجنشینهایه با تحصیلات دلت واسه مردم فقیرت نمیسوزه , (حالا هی بازیها میان داده میزنند ای خارجنشیناها وطن
دوشنبه 29 مهر 1392 - 20:28
علیرضا خان - لندن - انگلستان
ببخشید این کلینیک زیبایی هست یا نمایشگاه صنایع دستی و ظروف فلزی؟
دوشنبه 29 مهر 1392 - 21:50
ekman - شیراز - ‫ایران
افتتاحیه کلینیک نیوشا ضیغمی در تهران!!!!تیتر را طوری با آب و تاب نوشتن که خیال کردم کلینیک و یا درمانگاهی در منطقه ای محروم برای اقشار آسیب پذیر افتتاح کرده ارواح باباش، نگو که بفکر سر و کیسه کردن افراد است.افرادی مثل شریفی نیا و رویگری توی این افتتاحیه چکار میکنند ؟ مگر از این نمد برای آنان کلاهیست!!
دوشنبه 29 مهر 1392 - 21:55
asal30 - بندرعباس - ایران
چه لباس زشتی پوشیده!!!. این بازیگران فکر کردن تافته جدا بافته هستند همیشه دنبال این هستند که یه چیزی بپوشند یا جوری رفتار کنند که بگند با بقیه مردم فرق دارن. شبیه پرنده ها شده این چیه پوشیده . این خانم نیوشا ضیغمی شوهر پولداری داره . برای همین این کیلینیک رو راه اندازی کرده که هربار خودش و سایر بازیگران. چین و چروک شون زیاد شد یا برن به لب و لوچه هاشون ژل و بوتاکس و کوفت زهرمار تزریق کنند تا یه چهره مصنوعی تر و زشت تری پیدا کنند. کی به فکر گرسنگان و مریض های بدبختی که از فقر و نداری مجبورند بمیرن هست؟. البته تو ایران امروزی برای سریع پولدار شدن کیلینیک زیبایی وآرایشگاه جواب میده. اگر هم مجوز داشتند دیسکو جواب میداد.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 23:20
parsyan - شیراز - ایران
واقعا این مطلب چه ارزش خبری داره که این سایت به انتشار آن پرداخته است. حتی در راستای خبر رسانی هم نمی گنجد. این افراد و این قشر نه هنرمند تشریف دارند و نه به فرا خور جایگاهی که درست یا نادرست بواسطه اوضاع آشفته و هر دم بیل جامعه بدست آورده اند احساس مسؤلیت اجتماعی یا درد جامعه دارتد. بدا به حاله این سایت. جامعه امروز محتاج نان شب است . هر انسان فر هیخته ای از هر قشر جامعه و نه لروما روشنفکران درد مردم را دارند . این درست که نمی توان انتطار داشت همه این گونه باشند اما وقنی کسانی به هر صورت جایگاهی در مطبو عات پیدا میکنند و رسانه ها یه آنها می پردازند بهتر است یک کار مردمی و مردم پسند انجام دهند. تا دیگران نیز به این امور خیر خواهانه تشویق شوند. بگذریم که الان مد شده دزدان بیت المال هم تو کار خیر افتاده اند . بقول یکی از خوانندگان که نوشته اسم ایران رو باید گذاشت سرزمین تضاد ها و تناقص کاملا درست و بجاست.
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 01:45
ny.toronto - تورنتو - کانادا
اینجا سالن مد بود یا عتیقه فروشی ؟ ولی مطمئنم کلینیک نبود
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 04:29
paksan - آمریکا - آمریکا
ببخشید ایشون دنباله پوله و خودش معلوم نیست رشته کاریش چی هست که می یاد کلینیک زیبایی می زنه؟ آرایشگاه می خوای بزنی بزن ولی این آدمها فک کردن مردم گوسفندانی هستند که هیچی نمی فهمند فقط کافیه کلینیک قبلیت که بوسیله دکتری که شما استخدام کردی معیوب شده رو ببندی و یکی دیگه باز کنی و دوباره یه عده دکتر تازه کار که مفت کار می کنند رو جمع کنی تا پول جارو کنی بعد هم اگر دوباره اتفاق افتاد دوباره بگی یک دکتر این کار رو کرد و من مقصر نیستم در حالی که مسئولیت این مرکز و مرکز قبلی با شماست نه مستخدمین شما مثل روزنامه ای که مدیرمسئولش مسئولیت مطالبش رو برعهده داره و دادگاه اون رومیشناسه
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 04:11
raha1984 - هامبورگ - المان
طبق معمول از موفقیت هم زبان و هموطن خود سوختن !!! شماها که ایران نیستید و کامنت های بخیلانه میگذارید ایا اگه خودتون در ایران بودید تلاش برای پیشرفت و زندگی بهتر نمیکردید؟ ایا الان که مثلا دستتون به دهنتون میرسه کار خیری انجام میدهید دست کسی رو میگیرید ؟؟ یا اینکه سالی ۱۲ ماه کارتون فقط کامنت گذاشتن برای کوچک کردن دیگران هست و بس !! شرم اوره واقعا !!!
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 08:50
aram. - کردستان - ایران
رها جون کامنت نه comment
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 11:51
raha1984 - هامبورگ - المان
aram جان منظورت اینه که باید به فارسی بتویسمش کومنت ؟؟ سخت در اشتباهی عزیز !!!
‌چهارشنبه 1 آبان 1392 - 08:01
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
از این همه کامنت برای کمک به قشر فقیر میبینم خوشحال میشم هرچند که هرکسی به دلایلی نمیتونه اجراش کنه ......من میخوام رتبه ی کنکورم زیر100شه . بعد یه کارخونه بزنم حداقل 400نفر از بیکاری در میان البته میدونم که اینaram ازسنندج وتمام اونایی که تو ایرانن مینویسن زهی خیال باطل!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 1 آبان 1392 - 10:14
raha1984 - هامبورگ - المان
دنیای بی ارزش هموطن عزیز امیدوارم و برایت دعا میکنم که در تمام زمینه های زندگی موفق و پیروز باشی
‌چهارشنبه 1 آبان 1392 - 20:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.