تأکید نتانیاهو بر فشار بر ایران و هشدار فرانسه نسبت به خوشبینی زودهنگام.

+44
رأی دهید
-59

سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
هدف فقط نژاد آریا است و بس !
یکشنبه 28 مهر 1392 - 23:10
perser68 - فلوریدا - امریکا
سایت یوکی مثل اینکه حال میکنه از جوش اومدن ذوب شده‌های در وقاحت ولایت،مدام از نتانیاهو خبر می‌گذاره؟۳۴ ساله که به گفته بزرگانشون اسرائیل رو از صفحه روزگار محو می‌کنیم،خودشون یکی‌ پس از دیگری محو و فنا میشن و اسرائیل چاق و چاقتر!خمینی گور بگور شده نیست که ببینه چه به روز سربازان گمنامش میاد(:از راه کربلا می‌خواست به بیت مقدس لشکر کشی‌ کنه!زررررررررررررررررشک(:
یکشنبه 28 مهر 1392 - 23:06
Dara va sara - پرت - استرالیا
هر چی فکی میکنم. میبینم که یهودیان میهن پرست تر از ایرانیان هستند....این بابا فقط نگران وطنشه و به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنه. و جلوی همه واستاده....ما ایرانیا . از جکومت مون گرفته تا خودمون...فدای عرب میشیم. فدای اسلام میشیم. فدای شیعه میشیم . فدای سنی میشیم. دلمون به سوریه میسوزه. دلمون به لبنان میسوزه. دلمون به مردم عراق میسوزه. دلمون به مردم بورکینوفاسو میسوزه .نگران کودکان یحرین و یمن هستیم وووو..و به تنها جاییکه فکر نمیکنیم. همین ایرانه. که چه بلایی در این 34 سال سرش امده.........................بعد اسم خودمونم میزاریم وطن پرست.....تا بحال دیدین که شخصی در نظام جکومتی فقط وفقط از حقانیت ایرانی مثل نتانیاهو در جوامع بین اللمل دفاع کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 29 مهر 1392 - 03:04
farzad power - لوس انجلس - امریکا
واسه چی‌ از این حـ... هر روز عکسو خبر میزارید؟
دوشنبه 29 مهر 1392 - 04:28
ghasemi.moh - اراک - ایران
من اصلاموافق حکومت روحانیت نیستم اما از این اسرائیل کثیفتر خودشون هستند که اگر قدرت بگیرند همان فکر که یهود انسان برتر روی زمین هست را اجرا خواهند کرد
دوشنبه 29 مهر 1392 - 06:05
omidvaran - نورکل - امریکا
این ناتان یابو با اقدامات و حرفهای احمقانه اش ابروی یهودیها رو تو دنیا از بین برده الان وقتشه که یهودیها بهش افسار بزنن. درماجرای تحرکات وابتکارات ایران شدیدا به سوزش افتاده وهرچه بیشتر فریاد کنه معلومه که دیپلماسی ایران داره کارمیکنه
دوشنبه 29 مهر 1392 - 06:40
perser68 - فلوریدا - امریکا
Dara va sara - پرت - استرالیا . دوست گرامی‌،الان تو رو به جرم روشنفکری و خارج نشینی محکوم میکنند و مواظب باش از تو یه مانیتورت دستی‌ گردنت رو ...(:
دوشنبه 29 مهر 1392 - 11:28
eshgeman iran - ایران - ایران
شتر درخواب بیند پنبه دانه....... جناب مزدوران perser68 - فلوریدا - امریکا و Dara va sara - پرت - استرالیا- وطن فروش، ناراحت نباشید صبح ظفر نزدیک است این وعده ی حتمی خداوند است وتخلف ناپذیر. به امید خدا اسرائیل غاصب سرزمینهای مسلمانان واین رژیم جعلی جنایتکار بدست با کفایت مردان وزنان مسلمان بخصوص ایرانی های پیرو سلمان فارسی از روی زمین محو خواهد شد وشما که درآن روز زنده نخواهید بودکه ببینید چون شما کیفر اعمالتان را درهمین روزها ی نزدیک خواهید دید. پس بنشینید ومنتظر روز موعود باشید. زنده و جاوید باد ملت ایران ،زنده وجاوید باد مردم وطن پرست وباغیرت دینی ایران، ننگ ابدی بر وطن فروشان وجاسوسان اجنبی پرست
دوشنبه 29 مهر 1392 - 12:09
anti cleric - دوبلین - ایرلند
eshgeman iran - ایران - ایران به نظر من تو اسم خودتو بگذار ( eshgeman arab- ملخ- عربستان) بیشتر بهت میاد مزدور
دوشنبه 29 مهر 1392 - 14:31
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
در ضمن می خواستم بگویم این یارو نتا نیاهو چی کاره است که این طوری دارد به دنیا دستور می دهد گسی که خودش در خانهء غصبی اش که دارد پر از بمب اتم است انوقت به دنیا می گوید ایران بایستی اینطور شود یا ان طور شود صبر کن نوبت تو هم خواهد شد که بایستی تمام بمب هایت را نا بود کنی وگرنه مثل ایران با تحریم های جهانی روبرو خواهی شد. چیزی نمانده.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 15:04
bahar_062000 - اصفهان - ایران
باز یه عده اومدن در فشانی کردن ..
دوشنبه 29 مهر 1392 - 15:22
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
بنده از اینکه یک ایرانی هستم افتخار می کنم و اصلاً اینکه ایرانی هستم و إسرائیل حرف بی خودی می زند ربطی ندارد می خواستم بعنوان یک انسان به این کسانی که از إسرائیل دفاع می کنند بگویم شما ها تا به حال به این مؤ ضوع فکر کرده اید که گشور إسرائیل با داشتن این همه بمب اتم بزرگترین خطر برای خاورمیانه حتی کرهء زمین می باشد و هیچ گس نیست بگوید چرا و بایستی إسرائیل هم تمام ذخایر اتمی و بمب هایش را از بین ببرد هر گسی اگر به این موضوع فکر کند می فهمّد که بزرگتر ین خطر و بزرگترین دشمن برای انسانها ی روی کرهء زمین همین بمب ها هستند که إسرائیل و أمثال این گشور در دست دارند.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 14:57
عقل وهوش - اصفهان - ایران
perser68-ببینم یهودی یادت میاد قوم یهود برده و اسیر بود وبه وسیله ایرانی آریائی آزاد شد و آواره بودی وما تو کشورمان پناهتان دادیم تو هم آزادیت را مدیون ایرانیان هستی اصولا ایرانی چون همیشه حق طلب و آزادیخواه بوده همیشه عدالت وآزادی را به دیگران هم تقدیم میکرده وچون هیچوقت زیر بار ظلم وستم نمیرفته ظلم به دیگران را هم نمی پسنده ولو از طرف یهودی به عرب یا عرب به یهودی که نژادآ پسر عمو هم هستین و چون ایرانی بنده وبرده پول وپولدارها هم نمیشه وعزت خودش را با هیچ چیز معامله نمیکنه برعکس تمام اقوام دیگر لذا در تنگنا وسختی هم از طرف حسودان (اعراب ویهود) قرار میگیره ولی به یاری خدا همیشه پیروز و سر بلند میشه که نابرده رنج گنج میسر نمیشه حالا تو با آن اربابت نتانیابو هرچی میخواهی رجز بخوان حالاکه ظلم وفساد هردوتان منطقه راپرکرده نابودی شما یهودی ها واعراب هم به دست ما ایرانی هاست خودتان هم حتما همین یقین را دارید ولی نمیدانید که فرمان خدا از آنجا بر سرشما نازل میشه کم گمان نمیبرید پس لطفا حرف مفت نزن ما تو ایران از هر سنخی هم که باشیم در برابر شما ا قوام نفرت انگیز متحد میشیم
دوشنبه 29 مهر 1392 - 15:26
proud to be an iranian - آبادان - ایران
دارا و سارا - پرت - استرالیا, سوادت چه قدره؟تو رو به خدا کامنت نذار.آدم آدمهایی مثل تو را میبینه میگه واقعا حقمون همینه که داره سرمون میاد،آخه بد بخت از این جمله‌ای که نوشتی‌ ۲۵ حرفش خالص عربی، چی‌ داری میگی‌ ،آخه اگه دینه شیعه نبود که تو الان داشتی کامل عربی‌ صحبت میکردی((برو تاریخ و صفویان را بخون که چطوری با دین شیعه عرب که دین سنی داشته را از ایران آروم آروم بیرون کرده))، مگه قبل از این ۳۴ سال چی‌ بودیم، فقط ادعا داشتیم، من طرفدار این حکومت نیستم طرفدار سلطنت هم نیستم طرفدار واقع گراییم،خوب همین بحرین را که اون بی‌ عرضه داد رفت.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 17:26
ایران.ایران - وین - اتریش
یکی به این نتان یابو افسار بزنه جنون گرفته شاید جنون گاوی باشه.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 18:50
abdolmalek - رامسر - ایران
من کلا با این اسراییلیها حال میکنم..همین که رو اعصاب این آخوندها و خشک مغزها هستند کافیه..دمشون گرم..
دوشنبه 29 مهر 1392 - 20:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
تمام کشور‌های دنیا غیر از کشور‌هایی‌ که سیستم حکومتی دیکتاتوری و استبدادی مثل ایران دارند، در درجه اول به فکر رفاه ملتشون هستند و ملتشون رو از هر گزند دور نگاه میدارند و حافظ منافع کشور و ملتشون هستند. ولی‌ حکومت‌های دیکتاتوری مثل جمهوری اسلامی: سرکوب کردن ملت. سلب هرگونه آزادی از ملت. قرار دادن کشور و ملت در موقعییت خطرناک و بحرانی که هماکنون و در ۳۵ سال اخیر شاهد آن هستیم. برای محکم سازی قدرت رژیم از روی تک تک جنازه هر ایرانی‌ عبور خواهند کرد. حالا اسراییل. برای حفظ امنیت و آسایش ملتش که % چشمگیر آن را همین عرب‌ها تشکیل میدهند و همه یهودی نیستند، پدر هر کسی‌ که بخواد به ملتش چپ نگاه کنه رو در میا‌‌ره. به این میگن مردانگی در سیاست.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:09
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
2-نه آخوند‌های دامن پوشتون که در ۳ دهه اخیر حسابی‌ گذاشتنتون سر کار و کماکان هم میزارنتون سر کار. حالا بگید مرگ بر اسراییل. این واکنش‌ها حق مسلم کشور اسراییل است، وقتی‌ از ابتدای این انقلاب اسلامی مورد حمله جمهوری اسلامی و تهدید مستقیم قرار میگیره. از اونایی هم که اطلاعاتشون در مورد یهودیان رو از معلم دینی کلاس ۵ ابتداییشون دارن، خواهش می‌کنم انقدر مزخرف ننویسند.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:09
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
2- نه آخوند‌های دامن پوشتون که در ۳ دهه اخیر حسابی‌ گذاشتنتون سر کار و کماکان هم میزارنتون سر کار. حالا بگید مرگ بر اسراییل. این واکنش‌ها حق مسلم کشور اسراییل است، وقتی‌ از ابتدای این انقلاب اسلامی مورد حمله جمهوری اسلامی و تهدید مستقیم قرار میگیره. از اونایی هم که اطلاعاتشون در مورد یهودیان رو از معلم دینی کلاس ۵ ابتداییشون دارن، خواهش می‌کنم انقدر مزخرف ننویسند.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:10
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
یک خرده واقع بین باشین. یه خورده فکر کنید در مورد این مساله که رژیم جمهوری اسلامی در این ۳۵ سال چه گلی‌ به سر دنیا زده؟ چقدر کشور‌های مختلف رو تهدید کرده؟ جنگ ایران و عراق می‌تونست بعد از ۱،۵ سال با پیروزی ایران تموم بشه ولی‌ چی‌ شد؟ اون خمینی گور به گور راه قدس رو از طریق کربلا می‌خواست باز کنه. با خون جوانان ایران. ۳۵ سال است که مرگ بر این و مرگ بر اون سر میدین، از گروهک‌های تروریستی برای حمله به اسراییل و بمب گذاری در اینجا و آنجا حمایت می‌کنین، پرچم کشور‌ها رو آتیش میزنین، از دیوار‌های سفارت خونه‌ها بلا میرین، ملت خودتون رو سرکوب می‌کنین، پول ملت ایران رو برای فلسطینی‌ها و شیعیان لبنان خرج می‌کنین. بشینین واقعا فکر کنین راجع به معرفان کشور ایران در دنیای دیپلماسی. بعدا انتظار دارین همه بگن آخی طفلک ایران؟ احساساتی‌ نشین. بعضی‌ اوقات باید متأسفانه حق رو به دیگران داد. امتحان کنید.
دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:26
farzad power - لوس انجلس - امریکا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان - یه کم شما واقع بین باش. آیا شما به خاطر مشکلی‌ که با همسرت داری با قصاب محله مشکلت را حل میکنی‌؟ الان داری همین کار رو میکنی‌.
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 01:50
omidvaran - نورکل - امریکا
اقا این سایت چرا اینقدر به این یارو ناتان یابو دور میده وهرشب ازش یک یا چندتا عکس ومطلب میذاره - اگه مطالب واخبار خارجی مرتبط باایران مهمه خوب چرااز اتحادیه اروپا از افزیقا از روسیه از چین وماچین اخبار مربوط بمارو نمیزارین من واقعا ازین یهودی سرگردان متجاوز نژاد پرست حالم بهم میخوره مردک ابله میاد اینجا پولهای زخمت کشیده مارو که مالیات دادیم مفت ومجانی میگیره تازه بدولتیان اینجا هم دستور میده معلوم نیست اگه المان درجنگ دوم اینارو لت وپار کرده چرا حالا بقیه دنیا باید تاوانشو پس بدن اصلا چرا نمیره سراغ خانم مرکل واونو تلکه کنه ؟
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 05:55
farzad power - لوس انجلس - امریکا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان- از هیتلر می‌‌پرسند،از چه کسانی‌ بیشتر نفرت داری؟ میگه از کسانی‌ که در تصرف کشور خودشون به من کمک کدند. پس بدون هیچ جا جایی نداری.
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 10:49
Dara va sara - پرت - استرالیا
proud to be an iranian - ...دلم نیمود که جوابتو ندم....مادزادی جون به جونت کنن. عرب پرستی که عرب پرستی...جمجمه های امثال تو رو باید بکنن ،سنگ فرش مقبره فردوسی....بیسواد برو کمی درس بخون..تا کی آویزون این عمام و اون عمام میشی..
‌سه شنبه 30 مهر 1392 - 18:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.