صاحب مغازه یک تنه , دو دزد را دستگیر کرد



+105
رأی دهید
-3

دنیای وحشی - تهران - ایران
آرزو میکنم روزی برسه که هیچ نیازمندی توی دنیا وجود نداشته باشه که بخواد به این شکل روزی خودش را بدست بیاره .چون واقعااااااااا درهر دوحال دیدن این صحنه ها دردناکه .چه مالک درجنین مواقعی آسیب ببینه و چه دزد بخت برگشته ای مثل اینها اونقدر بی جون باشند که هردو بایک مشت نقش زمین بشوند و دیگر نای حرکت هم نداشته باشند .خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به همه بندگانت کمک کن که از زندگی خوب و آرامی برخوردار باشند .الهی آمین یا رب العالمین .
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 14:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
صحنه ناخوشایند،که کم نیست تو ایران جذام اسلامی زده امروز! هر دو طرف باخته جمهوری فاشیست اسلامی!
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 20:34
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
حدود یک دقیقه و نیم طول کشید تا پلیس رسید. توی ایران ما توی جاده هراز تصادف کردیم از ۸ صبح تا ۱:۳۰ بعد ازظهر طول کشید که از پاسگاه پلیس ۵ کیلومتر آنطرف تر پلیس بیاد حالا فکرشو بکن اگه زخمی داشتیم.
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 23:00
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
اینجا که ایران نیست،،،پشت یونیفورم پلیس رو بخونین،،معلوم نیست لاتین هستش یا اروپای شرقی‌،،نوشتش کمی‌ عجیبه،، ولی‌ از این صحنه‌ها تواین ایران کم اتفاق نمیفته!!!
جمعه 26 مهر 1392 - 01:16
benetton - لندن - بریتانیا
حالا اگه تو ایران بود یارو قمه رو می‌کشید طرف رو مثل سیب از وسط دو نصف میکرد.
جمعه 26 مهر 1392 - 03:04
paksan - آمریکا - آمریکا
اینا دزد نبودن نعشه بودن نمی دونستن چکار دارن می کنند و جالبه که نه وسیله ای داشتن نه سلاح سردی گرمی . و بایک اشاره هم افتادن رو زمین و صدای آنها هم که نبود که ببینیم چی می گفتند . به نظر من دزد نبودن چون دزد اینطوری وارد نمی شه و احتمالاً اینا با صاحب مغازه خورده حساب داشتند و دزد واقعی صاحب مغازه بود و این پاکستانی ها زیاد هستند تو انگلیس که مثلاً کامپوترت رو می بری اونجا درست کنی اول میگه خرجی نداره همین که میاری و فرداش میگه هادرش باید عوض شه رمش باید عوض بشه و.. و خیلی چیزهاش رو هم می دزدند از روش به نظرم موضوع تو این مایه ها بود و طرف زرنگی کرد و با درست کردن دعوا موضوع رو دزدی جا زد
جمعه 26 مهر 1392 - 06:44
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
این دوتا جوان رعنا ابروی هرچی‌ دزد را بردند
جمعه 26 مهر 1392 - 08:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.