توصیه سرلشکر فیروزآبادی به اوباما

فارس نیوز : سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حساسیت شرایط و فرصت‌های ایجاد شده برای پدید آمدن برخی تحولات پیش برنده و جایگاه تعیین‌کننده دیپلماسی جدید جمهوری اسلامی ایران در این عرصه اظهار داشت: دیپلماسی مثبت و سازنده جمهوری اسلامی فرصت تاریخی بزرگی را پدید آورده است و دولت آمریکا این فرصت سازنده را که همیشگی نیز نخواهد بود از دست ندهد و برگ برنده خود را نسوزاند.

وی افزود: در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، مصر در حال بازگشت به دموکراسی است و حکومت کودتا نشان داده است که مورد قبول مردم واقع نشده است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه عربستان و لیبی در پرتگاه افراط‌گرایی القاعده قرار دارند و اردن نیز به خاطر دخالت‌های بی‌حساب آمریکا و اسرائیل ثبات خود را از دست داده است و خواست مردم ایجاد تغییرات اساسی در این کشور است، تصریح کرد: عراق و سوریه قدرت ملی خود را باز یافته‌اند و دوستان آمریکا در منطقه دچار دلهره و بی‌سرانجامی شده‌اند؛ در افغانستان نیز قدرت افراط‌گرایی در حال تسلط است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: القاعده در پاکستان دولت محلی و آمریکایی‌ها را کلافه کرده است و اروپا نیز در حال جدا کردن حساب خود از آمریکا است.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: پایه‌های سنتی آمریکا در منطقه در حال فرو ریختن است بنابراین فرصت طلایی دیپلماسی ایران می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف سازد و از بحران‌های بیشتر جلوگیری کرده و راهی به سوی صلح و پیروزی همه ملت‌ها بگشاید.

وی با بیان اینکه این یک فرصت ویژه‌ است که نشانگر رحمت و باریدن خیر در عرصه صلح و دوستی برای همه ملت‌ها است، گفت: بدیهی است که مخالفین داخلی آمریکا مایل نیستند این برگ برنده به کام اوباما تمام شود.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: دولت آمریکا بایستی همه سنگ‌اندازی‌ها را از مخالفین و رقبا که در جهت شکست او می‌باشد برطرف کند و از تسلیم شدن در برابر آنها خود را نجات دهد.

عضو شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: انتخاب این گزینه جز با درک استقبال از دیپلماسی جدید ایران برای حل مشکلات ممکن نیست.

سرلشکر فیروزآبادی فرصت عید قربان، یادگار حضرت ابراهیم نبی (ع)، جد پیامبران یهود، مسیحیت و اسلام را برای همه موحدان و پیروان ادیان الهی وحدت‌آفرین و برای بازیگران عرصه معادلات بین‌المللی و جهانی بشارت‌دهنده دانست و گفت: آمریکا برگ‌های برنده زیادی در اختیار ندارد و مقاومت اسلامی منطقه راه روشن خود را پیش خواهد برد.

+29
رأی دهید
-85

Afshin London - لندن - انگلستان
گروهبان گارسیا زر فرمودند
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 15:08
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
.. تمام حرف که این توپول زده به این معنی‌ هست. جناب آقای آمریکا ، ما مخلص شما هستیم، بیا و آقایی کن و گوشه‌ چشمی هم به ما بنداز ما را به نوکری خودتون قبول کنید. ما هر امری که شما داشته باشید مخلصانه قبول می‌کنیم. ما می‌خواهیم ژاندارم منطقه بشیم. ما برای شما با القاعده میجنگیم، فقط عیدی ما یادتون نر..... ببینید پاچه خواری تا کجا!!!!!.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 15:18
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
بله آقای اوباما یاد بگیر از دین مبین اسلام. آلمانی‌‌ها همه دارند از گرسنگی می‌‌میرند . همه این هم تقصیر دختران آلمانی‌ می‌‌باشد چرا که اهم دامن کوتا می‌‌پوشند. نگاهی‌ به فرانسه کن‌. همه محتاد .بدبختی .بی‌چاره . کمبود. مقصر هم که همه می‌‌دانند چه کسی‌ است .پستان گلشیفته .انگلیس که دیگر بیچاره بی‌چاره خود نخست وزیر زنگ زد به آقا و گفت غلت کردیم بیا دوباره روابط ٔبر قرار کنیم . در آمریکای خود شما گله گله انسان‌ها در خیابان می‌‌میرند . نگاهی‌ اما به کشور ما کن. گًل و بلبیل و سنبل . آزادی. بدون کمبود. همه خوشحال و راضی‌ .مدرن ولی‌ مسلمان. همه در خیابان شادی می‌‌کنند و دها به ریش آقا . از سخنان یک گوساله که سری لشکر نام دارد.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 15:26
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
اگر اوباما دست از قبیله بازی اجدادیش بکشد و کمی منطقی فکر کند، مطمئن باشید که سخنان شما را حلقه به گوش خواهد کرد. زنده و پیروز باد جمهوری‌اسلامی شیعه امام زمانی ایران.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 16:19
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
این بشکه زمان جنگ کجا بود که حالا فرمانده شده و دم از شجاعت می زنه؟
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 16:20
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
اول برو لیپوساکشن کن بعد بیا.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 16:02
علی چپ دس - رشت - ایران
آقای اوبابما از از نصایح این مرد بشکه استفاده کنید و گرنه ضرر خوای کرد . بزرگوار اوباما
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 17:12
siliconvalley - مالمو - سوئد
من کاری به فیروز آبادی بودنش ندارم ولی‌ اگه ۱ نفر این خبرو خونده باشه کجاش حرف غیر حساب؟؟؟؟؟؟. اوباما کارش داره به استیضاح میکش مجلس نمایندگان بخاطر گند‌هایی‌ که حج آقا اوباما زده داره موهاشو میکنه!!. آمریکا دوباره داره مقروض می‌شه دللتش بخاطر سیاست‌های احمدی نژادیه اوباما !
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 17:04
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک/ واقعا ساعتی 7000 تومان آنقدر ارزش داره که خودت را با این کامنت های ابلهانه مضحکه خاص و عام بکنی؟ خدا شعور بهت داده که ازش بهره بگیری نه زیر پای این گامبو له اش بکنی. امثال تو قابل ترحم هستند نه تنفر.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 19:09
SIAVASHOMA - منچستر - انگليس
ارتشبد‌های قبل اعدام شدند اینها هم که از اسمشان معلومه اگر زنده بمانند واقعا سرشان بدست مردم غیور به دار خواهد رفت. سردار.دیر شود دروغ نمی‌شود
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 19:55
SIAVASHOMA - منچستر - انگليس
ارتشبد‌های قبل اعدام شدند اینها هم که از اسمشان معلومه اگر زنده بمانند واقعا سرشان بدست مردم غیور به دار خواهد رفت. سردار.دیر شود دروغ نمی‌شود
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 19:58
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
تو اول مدرک پایان تحصیل دوران ابتدایی‌ تو بیار، بعدا افاضه کلام کن
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 20:12
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
من مطمئن هستم که اوباما حتماً از نصایح این بشکه مستفییذ شده و توبه خواهد کرد.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 20:33
mina minavand - هانور - آلمان
به خدا این حرف هارو زدن خیلی‌ پر رویی می‌خواد که فکر می‌کنم اینها به اندازه کافی‌ دأرن.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 20:44
تیردادسورنا - ایران - ایران
لطفا به گروهبان گارسیا توهین نفرمائید! گروهبان گارسیا برعکس این خپل آدم رئوف و دلرحمی بود.
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 22:04
Rezanl - امستردام - هلند
بشکه .
‌چهارشنبه 24 مهر 1392 - 22:20
acemeace - کلن - آلمان
احتمالا از موقعی که ایشان این فرمایشات را فرمودند اوباما شبها خواب نداره و همش داره فکر می کنه چطور همه این دستورات را مو به مو انجام بده:-)
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 02:16
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
آقای اوباما هیچ پیام ارسالی‌ قبول نمیکنن دولت یک هفته است که ماسیده به الک.خخخ
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 08:24
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
توصیه به اوباما آنهم توسط یک سردار سپاه !! هاهاها ... چقدر خنده دار است، گویا سردار توهم زده !! کاربران محترم لطفا جدی نگیرید !!
‌پنجشنبه 25 مهر 1392 - 11:18
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
siliconvalley - مالمو - سوئد. ببینم این حرفهای صد من یک غاز رو شما نوکران علی گدا از کجاتون در میارید؟! تو اصلا با سیستم سیاسی آمریکا آشنایی داری که این مهملات رو سر هم کردی؟ اولا این بده بستانهای بین حزب دموکرات و جمهوری خواهان قدمتش برابر عمر جمهوری و دولت در آمریکاست و ضامن توازن قوا. به آن میگویند Checks & Balances. ثانیا کدام استیضاح نابیغه که ما اینجا خبر نداریم؟! امروز رهبر جمهوری خواهان اعلام کرد که ما تلاشمان را برای رد لایحه بودجه و طرح بیمه درمانی اوباما کردیم و شکست خوردیم و بودجه را هم تصویب کردند! به این میگویند دموکراسی عقب مانده ذهنی! تو کند ذهن سایبری اگر میخواهی مهملات اربابت سرلشکر بشکه آبادی را ترویج و تایید کنی این دروغها را سر هم نکن! سیستم سیاسی آمریکا با تمام دنیا فرق دارد و خیلیها مثل تو آنرا نمی فهمند برای همین گیج میزنند! بهمین دلیل هم بیشعورهایی مثل حسین شریعتنداری یک روز در میان اعلام میکنند که آمریکا در حال فروپاشی است و امثال شماها هم بلغور میکنید منتهی با ناشیگری مضاعف و فقط اسباب خنده میشوید!
جمعه 26 مهر 1392 - 07:49
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. فدای شیطان و ضحاک ماردوش سگ علی عظمی! مسلمانان ایرانی کتابی را آسمانی و مقدس و مجید و کریم می نامند، که از جنگ و خونریزی و غارت و قتل و کشتار سخن میگوید. مردی را پیام آور خود میدانند که هزاران کس را به اتهام مشرک و کافر بودن از دم تیغ گذراند و چشمهایشان را درآورد و با دست های قطع شده در بیابان های سوزان عربستان رها کرد. در زندگی کدام جنایتکاری، شخص فاتح با زنان و دختر بچگان شخص کشته شده همبستر میشود ؟ ایرانیان مسلمان مردی را پیغمبر و سرور خود می دانند که هیچ ترحمی بر دگر اندیشان غیر مسلمان نکرد و با کمال بی شرمی وعده گنج خسروان و زنان زیبای ایرانی را داد. تحت نام الله، مزدورانش تمام ثروت های ملل دیگر را تصاحب نمودند، هزاران زن را کنیز کرده و خیمه و بارگاه ساختند و تجاوز به ناموس دیگران برایشان از پیش پا افتاده ترین مسایل بود. حالا امثال تو مزدور نوکر عرب فردی روانی و جانی بنام علی گدا را می پرستی؟!
جمعه 26 مهر 1392 - 07:52
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
توصیه اوباما به ته لشکر فیروزه آباد کرده : برو سندرم پهن خودتو آب کن .
جمعه 26 مهر 1392 - 10:21
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
زبل خون این اراجیفی را که نوشتی کاملا از باد هوا و بدون منطق و گزینه علمی هست. امثال تو که از بیماری روانی رنج میبرید فقط شایعه پراکنی و جو را آلود میکنید. آیا سندی مستند با این اتهامات داری؟
جمعه 26 مهر 1392 - 14:10
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. نه فدای مونگول علی! این امثال شما نوکران عرب هستید که از بیماری روانی رنج میبرید! مشکل بیسوادان یاوه گویی مثل تو نخواندن کتاب و تاریخ به خاطر بیسوادی است. سراسر تاریخ پر است از جنایات محمد و علی و خلفای راشدین و تمامی سرداران عرب. امثال تو کور و کر مادرزاد بدنیا آمده اید و فکر میکنید دیگران هم مثل خودتان هستند که هر جفنگی را باور کنند. برای چاپلوسان و درماندگان و بدبختهایی مثل تو همان نوکری سگ علی عظمی فاسد و جنایتکار کفایت میکند. تو اگر ذره ای وجدان داشتی از دشمن مردم و فرهنگ ایران حمایت نمیکردی. ولی این انتظار از شما عرب زادگان بی وطن نمیرود! ... به چیزهایی که سر در نمی آوری و سوادت قد نمیدهد نظر نده!
شنبه 27 مهر 1392 - 20:52
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. من هزاران برگ سند مستند میتوانم نشانت بدهم از معتبرترین کتب تاریخی! آیا تو هم وجدان داری که در صورت صحت (که البته صد در صد صحت آن ثابت شده) از این آیین نکبت بار و نوکری علی گدا دست برداری؟! اینهایی که گفتم اتهام نیست! سند جنایات علی و محمد روانپریش و پدوفایل است!
شنبه 27 مهر 1392 - 21:00
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. گوشه ای از جنایات علی مندرج در کتب معتبر تاریخی: . شعار(( انما المومنون اخوه))و یا لا اکراه فی الدین ))البته مانع آن نبود که حضرت محمد پیروان مذهاب دیگر(اهل کتاب کتاب)را بجرم نپذیرفتن اسلام یکجا سر نبرد.بطوریکه در مورد (بنی قریظه)پس از جنگ و تسلیم شدن مردم این قبیله دستور داده شد 900نفراز جوانان و مردان (بنب قریظه)را سر بریدند و اموال و دارایی مردم این قبیله و زنان و کودکان آنان را را بعنوان بردگی بین مسلمانان تقسیم کرد.(طبرییاد آورمیشودکه :پیغمبر بگفت تا در زمین گودالها بکندندو حضرت علی و زیبردر حضور پیغمبر گردن آنها را زدند. در این گونه جنگها اعراب مسلمان حتی از همخوابگی با زنان شوهر دارپرهیز نمی کردند و این البته دستور قران بود. منابع :نفایس الفنون_شمس الدین محمد آملی/ص 321/))منتخب التواریخ /حاج محمد هاشم خراسانی/ص 54/پرتواسلام/احمد امین/جلد1/ص 117/)تاریخ طبری/جلد 3/ص 1088/1091/). تاریخ طبری جلد 3/ص/1093). سوره نسا/آیه 24. اسلام شناسی (علی میر فطروس چاپ نهم/آمریکا)ص/
یکشنبه 28 مهر 1392 - 20:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.