حمله شدید کیهان به علیرضا افتخاری

روزنامه کیهان نوشت:

یکی از خوانندگان خوش‌صدا که شهرت خود را مدیون رسانه ملی است، به دلیل حمایت از یک مجرم امنیتی، هدف تشویق رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت. این خواننده که قبلاً به دلیل مصافحه با رئیس جمهور سابق، از سوی گروه‌های فشار معاند و ضد ایرانی، لقب خواننده ضد مردمی یافته بود، حالا از سوی دشمنان دیروزش به عنوان خواننده مردمی هدف خطاب قرار می‌گیرد.

جالب این است که آقای خواننده مدعی است وقتی تصمیم به حمایت و دیدار از یک مجرم امنیتی می‌گیرد که یکی از تهیه‌کنندگان سیما، مبلغ پنج میلیون تومان، هدیه وی را پرداخت نمی‌کند! این خواننده، چندی پیش تنها برای لب زدن چند ترانه در کیش، مبلغ ۱۵ میلیون تومان از برنامه‌ای تلویزیونی مطالبه و دریافت کرد! گفتنی است افتخاری چند روز قبل، یکی از آثارش را به نسرین ستوده، از زندانیانی که اخیرا آزاد شده اند، اهدا کرد.

+125
رأی دهید
-16

klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
حسین بازجو آبو بریز اونجا که میسوزه.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 13:40
Afshin London - لندن - انگلستان
ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 13:53
zavareh - رودسر - ایران
در واژه نامه استاد دهخدا در مورد یکی‌ از معانی واژه باد چنین آمده است: در جبالبارز کرمان چشمه ای است که از او بخار متعفن خارج شود و آن چشمه را چشمه ٔباد مینامند. حیوانات از قبیل طیور و مار و هوام اگر از آنجا عبور کنند میمیرند. حالا شما دوستان خودتان این توضیح را با آقای افتخاری نان را به نرخ روز خور ربطش دهید.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 14:09
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
آقای افتخاری انقد شما منفور شدید که دیگه با این کارا دیگه هیچوقت نمیتونید به قلب مردم راه پیدا کنید ، از هیچ خواننده‌ای اندازهٔ شما من شخصاً متنفر نیستم ،‌ای کاش کمی‌ شرف استاد شجریان تو وجود شما هم بود
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 14:11
ari jojeh - تهران - ایران
علیرضا افتخاری مطرب دربار، مرتیکه چه قربان احمدی نژاد گوساله میرفت.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 15:08
مهرداد2538 - تهران - ایران
اصلاً این افتخاری چرا اینقدر توی سیاست خودش را وارد می کند؟ هم در دورهء احمدی نژاد و هم حالا کار بسیار نادرستی کرده. شده کیسه بوکس هم چپی و هم راستی. دیوانه است به خدا.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 15:27
Negah* - فرانکفورت - المان
روزنامه کیهان شده وکیل وسیل ملت ایران با توجه به اینکه حق دخالت در کار دیگران را نداره. در تمامی امور نظر میده و دخالت می‌کنه.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 14:40
آذربهدخت - تهران - ایران
افتخاری با این کارهایش نمی‌تواند بر روی گندهای گذشته خود ماله بکشد. تو هم مانند سوریان و ارغوان رضایی حال آدم رو بهم می‌زنی جناب افتخاری!
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 15:31
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
بنده خدا مونده به ساز کی بخونه ! آخه عزیز , هنرمند را چه به سیاست ؟..تازه اگه چیزی از سیاست سر در می آوردی , خوب بود :)
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 16:28
فريادزيره آب - اهواز - ایران
تازه فهمیده که دست چه قاتلی روبوسیده ولی دیگه فایده نداره این کارها؛نسرین ستوده بخاطر انسانهایی که توخیابونهای تهران بدست عوامل احمدی نژادکشته شدن رفت زندان؛بعد تورفتی دست احمدی نژادبا چاپلوسی تمام ماچ کردی؛دیگه خیلی دیره؛کیهان وطرفداراش یک مشت احمق هستند
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 15:35
ab shangooli - لندن - انگلند
آقای افتخاری من هم یکی‌ از اون خس و خاشاک هستم ، شما هنرمند نیستید ، شما تاجری هستید در لباس هنرمند که هنر خود را به نرخ روز می‌فروشید.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 18:02
moosanarenj - تهران - ایران
هیچکس نباید فریب این مردک مزور باسمه ای را بخورد،این آشغال زمانی که بچه های سبز زیر ماشین نیروی انتظامی آن بوزینه پلید له میشدند،یا تیر میخوردند واز بالای پل پرتاب میشدند ،اورا چون جان شیرین در آغوش میفشرد،اگر روزی ورق برگردد این زباله همان کار رو تکرار خواهد کرد.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 18:07
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
ملیچک دربار
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 18:08
birmingham - شیراز - ایران
فقط استاد شجریان
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 22:06
Eki bod eki nabod - لندن - انگليس
من یک چیزى را نمى فهمم دوستان چرا با ازادى عقاید مخالفید؟؟؟؟ شاید واقعا فردى واقعا احمدى نژاد یا رهبر و اصلا جمهورى اسلامى را دوست داشته باشه . خوب حق. هر کسى هست که کارى را که به نظرش درسته انجام بده. مثلا شاید واقعا ورزش کارى یا هنر مندى رهبر و یا رییس جمهور را دوست داشته باشه و مدالش را تقدیم کنه به انها این اسمش خائن هست ؟؟؟؟!!!!!
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 22:31
motalleb - یوتبوری - سوئد
آقای افتخاری تبریک میگم چون هم از توبره میخوری هم از آخور.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 22:54
kurd_irani - کرمانشاه - ایران
زنده باد استاد افتخاری خالق خاطرات نوجوانیم
جمعه 19 مهر 1392 - 00:19
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
علریضا افتخاری رو جدای از دنیای سیاست دوست دارم و همیشه عاشق صداش بودم اون موقع هم که گفتن از احمدی نژاد حمایت کرده کاملا متعجب شدم به نظر میرسه احمدی نژاد و مشایی ازش سواستفاده کردند همونطور که دخترش گفته بود!کاش بیشتر قدر هنرمندای بزرگمون رو بدونیم بدون شک علیرضا افتخاری یکی از بزرگان موسیقی سنتی هستش و همیشه خواهد بود!یه عده از شهرتش برای مقاصد سیاسی سواستفاده کردند و مطمئن باشید که الان یا هر وقت بخاطر پول نبوده و نیست چون خیلی جاها مخصوصا خارج از کشور ازش میخواستن بره کنسرت بذاره و پول کلان بگیره ولی حاضر نشد بره!هم استاد شجریان رو دوست دارم هم استاد افتخاری رو!بنده خدا هر دو طرف دارن می کوبنش!مهم مردمه که دوسش دارن
جمعه 19 مهر 1392 - 16:27
کبالت3 - کرج - ایران
جدای از این مطلب عرضی داشتم خدمت مدیران این سایت و اون سایت روزنامه کیهان رو تو ایران تقریبا بجز ایام نوروز کسی نمیخره تازه اونم مال سالهای قبل بود که سایزش بزرگتر بود و کاغذش نرمتر این روزنامه رو بین ادارات دولتی رایگان پخش میکنن اونجا هم صاف میره خدمت آبدارچی برای مسائل فرهنگی بهداشتی بقیه روزنامه های باد کرده هم نصیب ضایعاتی ها میشه و در نهایت ازش شونه تخم مرغ در میاد یعنی اگه شما هم از این حسین باز جو و مهملاتش چیزی نزارید تو سایت چنان میشه که. تو گوئی که رستم ز مادر نزاد..کبلائی.
جمعه 19 مهر 1392 - 19:14
کبالت3 - کرج - ایران
هنرمند واقعی ریگ ته جوبه دولتها میان و میرن یه روز محبوبن و روز دیگه منفور یه کم عقلانیت حکم میکنه با اجسام شناور روی آب نباید همراه شد که عاقبت نداره کبلائی
جمعه 19 مهر 1392 - 19:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.