قتل عاقبت رابطه پنهان راننده آژانس

زن و شوهری که مردی را به خانه‌شان کشانده و او را به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند. مقتول مردی بود که با زن متهم رابطه داشت.

به گزارش خبرنگار ما، زنی مرداد سال گذشته به پلیس اسلامشهر مراجعه کرد و مدعی شد فرزند جوانش به نام بهنام گم شده است. او گفت: پسرم راننده آژانس بود. روز حادثه هم قرار بود سرکار برود من اصلا از اینکه کجا رفته و چه کرده است، خبر ندارم. شب که به خانه نیامد چندین‌‌بار با تلفنش تماس گرفتم اما نتوانستم او را پیدا کنم تلفنش را جواب نمی‌داد بعد هم موبایلش خاموش شد. من فکر می‌کنم اتفاقی برای او افتاده ‌است.

ماموران گشت پلیس همزمان با طرح این شکایت گزارش دادند به خودرویی که به نظر می‌رسد کنار خیابان رها شده است مشکوک شده‌اند. آنها خودرو را مورد بازرسی قرار دادند و به پارکینگ منتقل کردند. ماموران در ادامه متوجه ‌شدند این خودرو متعلق به بهنام است. بنابراین احتمال کشته‌شدن بهنام قوت گرفت. وقتی مکالمات تلفنی بهنام مورد بررسی قرار گرفت پلیس متوجه شد او آخرین‌بار با زنی به نام شبنم در تماس بود و در روز گم شدنش چندین‌بار بین این دو نفر تماس‌هایی برقرار شده‌ بود.

پلیس شبنم را شناسایی کرد. او که زنی 25ساله و متاهل بود داشتن اطلاع از سرنوشت بهنام را انکار کرد و گفت: «تماس‌هایی که ما داشتیم فقط به این دلیل بود که بهنام مرتب مزاحم من می‌شد. از او خواستم دیگر این کار را نکند چون من متاهل هستم.»

گفته‌های این زن برای کارآگاهان قانع‌کننده نبود به همین دلیل شبنم بازداشت شد تا درباره رابطه‌اش با بهنام بیشتر توضیح دهد. او درنهایت مجبور شد حقیقت را بیان کند. وی گفت: من و بهنام قبل از اینکه من ازدواج کنم با هم رابطه داشتیم. دوستش داشتم و این رابطه برای من خیلی جدی بود اما بهنام هیچ‌وقت نمی‌خواست رابطه‌مان جدی باشد و باهم ازدواج کنیم. بعد از مدتی او را رها و با حمید ازدواج کردم.

حمید جوان خوبی بود و ما زندگی آرامی داشتیم اما انگار بهنام تازه بعد از ازدواج من فهمیده‌ بود مرا دوست دارد. او مرتب تماس می‌گرفت و از من می‌خواست با او رابطه داشته ‌باشم. چندبار اولی که تماس گرفت قبول نکردم اما یک‌بار گفت فیلمی از من دارد که اگر به خواسته‌اش تن ندهم آن را منتشر می‌کند. باورم نشد، از طرفی می‌ترسیدم فیلم ‌واقعا وجود داشته ‌باشد و زندگی مشترک و آبرویم به خطر بیفتد. با بهنام قرار گذاشتم او فیلم را در گوشی تلفن‌همراهش به من نشان داد. التماس کردم این کار را نکند گفت فقط به شرطی که با او رابطه داشته ‌باشم موضوع را به شوهرم نمی‌گوید. او من را وادار به رابطه کرد. چندین دفعه هم از من پول گرفت، تا اینکه مدتی قبل شوهرم فهمید چه اتفاقی افتاده‌ است.

این زن در ادامه اعترافاتش گفت: این اواخر در برابر خواسته‌های بهنام مقاومت می‌کردم تا اینکه تهدید کرد موضوع را به شوهرم می‌گوید. با خودم گفتم آخرش مرگ است خودم را می‌کشم و همه چیز تمام می‌شود. یک روز حمید در حالی‌که به‌شدت ملتهب بود به خانه آمد او به من گفت بهنام زنگ زده و موضوع رابطه من و خودش را گفته‌ است.

 همه‌چیز ‌رو شده‌ بود من نتوانستم انکار کنم و حقیقت را گفتم. شوهرم از من خواست بهنام را به خانه بکشم تا هر دو بکشیمش. من هم قبول کردم. با بهنام قرار گذاشتم وقتی او به خانه آمد من و شوهرم او را با طناب خفه کردیم و بعد هم با چاقو چند ضربه به او زدیم و بعد جسد توسط شوهرم به محلی دیگر منتقل شد و دیگر نمی‌دانم چه بلایی سرش آمد.

با توجه به گفته‌های شبنم شوهرش حمید مورد تحقیق قرار گرفت او نیز قتل را قبول کرد و گفت: وقتی بهنام با من تماس گرفت و گفت شبنم با او رابطه داشته حرفش را باور نکردم اما وقتی نشانی‌هایی از همسرم داد مطمئن شدم دروغ نمی‌گوید. موضوع را به شبنم گفتم و او هم تایید کرد به خاطر فیلمی که بهنام از او داشته مجبور شده چندین‌بار به او پول بدهد. تازه متوجه شدم چرا همسرم مرتب می‌گفت طلاهایش گم شده است، او آن طلاها را می‌فروخت و پولش را به بهنام می‌داد. تصمیم گرفتیم برای اینکه فیلم را از بهنام بگیریم او را به خانه بکشانیم. همین‌طور هم شد او را به خانه آوردیم، کشتیمش بعد من جسد را با سنگ‌فرز تکه‌تکه کردم و آن را آتش زدم.

متهم درباره اینکه شبنم و بهنام چطور باهم آشنا شدند گفت: آنطور که شبنم به من گفت وقتی مجرد بود یک‌بار سوار ماشین بهنام شد و بعد با هم دوست شدند و بعد از آن رابطه داشتند.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهمان هردو به مشارکت در قتل عمدی متهم شدند همچنین حمید به جنایت بر میت نیز متهم و به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد و آنها به‌زودی محاکمه می‌شوند.

+100
رأی دهید
-10

hamidla - هامبورگ - المان
دمه حمید گرم!...ماشا. اینهم از آدم بد؛)
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:01
be_pa.khaste - هارلم - هلند
به نظر من هردو باید آزاد بشن .چون بعضی‌‌ها واقعا مستحق مرگن .
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:04
caroline - تهران - ایران
مردک مریض اخه بگو چه کاره اى که به دوست دختر قبلیت که ازدواج کرده زنگ میزنى؟ تازه فیلمشم که تو تلفنت دارى... رو میخواى براى شوهرش بفرستى.... مردک مریض خوب اینم اواقبش.... دختر مگه قحط که گیر دادى به زندگیشون.......
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:42
دنیای وحشی - تهران - ایران
ملایان بی شرف با حکومت ننگین شان باعث بی حیا وروانی شدن ملت شده اند .دیگر ایرانیها مثل چهل سال پیش نیستند که مایه افتخار همدیگر بودند و دست یاری و محبت به هم می دادند .واقعااااااااااااااااا باعث خجالت است که بگوییم ایرانی هستیم .تاچه حد پستی و پلیدی و روانی گری .
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:25
faghat zartosht - شیراز - ایران
البته این بهنام کثافت که حقش بوده.چون آدمای عوضی و هوسی مثل اینا کمشونم هست این مجازات.ولی خوب چه میشه کرد هر راه و کار خلافی عاقبتش هم با خلاف ختم میشه.
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:52
Rommel - سیدنی - استرالیا
منم موافقم سزاش مرگ بوده یک انگل کمتر این حاصل اینکه زنها یا دنبال عمل اندامهای ناقص بقول خودشان هستند بعد هم رفیق گرفتن که از قافله عقب نیافتند کی دیگه بچه تربیت کنه مرگ یک جامعه وقتی اتفاق میافتد که زن آلوده اخلاقی داشته باشد در اینجا نمی خواهم از مرد دفاع کنم زن را مردان هرزه به اینانند این هم حاصلش.
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 17:44
kimiaa - تهران - ایران
بازهم جنایت بخاطر هرزگی یک زن.حالا میرن بالای دار تا انشاالله در زندگی بعدی یادبگیرن پایین تنه شون رو کنترل کنن یا اگه نکردن پاش وایسن!
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 18:59
samsad - تهران - ایران
اگر قرار بر انتقام شخصی باشه که میشه جنگل...خب جوان های بی عقل اگر فرض بگیریم حرف های شما دو نفر درست بوده باشه خیلی خوب می تونستید با در میان گذاشتن ماجرا با پلیس برایش دام درست کنین و یک عمر بدبختش می کردین. قوانین اسلامی در اینجور موارد مجازات سختی دارد که اونو بدبخت می کردین و نه خودتون. در ضمن اون خانم غلط کرد که بخاطر حفظ آبروی نداشته اش تن به خواسته طرف می دهد...از قدیم گفتن کرم از خود درخت..
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 18:08
بی غم - تهران - ایران
عجب قتل فجیعی!! مقتول رو کشتن بعد با سنگ فرز تیکه تیکه کردن بعد هم جسدش رو آتیش زدن. فکر نکنم دیگه چیزی ازش باقی مونده باشه که پلیس بخواد دنبال جسد بگرده. دخترها باید حواسشون جمع باشه که با چه کسانی قبل از ازدواج رابطه برقرار می کنن. بعضی از این روابط می تونه زندگی آیندشون رو به تباهی بکشونه.
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:26
بی غم - تهران - ایران
عجب قتل فجیعی!! مقتول رو کشتن بعد با سنگ فرز تیکه تیکه کردن بعد هم جسدش رو آتیش زدن. فکر نکنم دیگه چیزی ازش باقی مونده باشه که پلیس بخواد دنبال جسد بگرده. دخترها باید حواسشون جمع باشه که با چه کسانی قبل از ازدواج رابطه برقرار می کنن. بعضی از این روابط می تونه زندگی آیندشون رو به تباهی بکشونه.
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:41
خرچنگ - دبی - امارات متحده عربی
اکثر راننده های آژانس فکر میکنند هر خانمی با هر میزان آرایش چه با شوهرش چه تنها سوار ماشینشون بشه میتونند با اون رابطه برقرار کنند و متاسفانه اتحادیه مربوط هم در خواب سنگین بسر میبره !
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:46
raha1984 - هامبورگ - المان
حق ادمهای پلید و پست فقط مرگه
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:53
*Fanoos* - ایران - ایران
لعنت و مرگ بر خیانتکاران !!!
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 20:02
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
زندگی‌ ایرانی‌
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 20:52
ekman - شیراز - ‫ایران
بخاطر دو تا آشغال این حمید آقا باید برود زندان و یا قصاص شود،کار درست این بود که موضوع را از طریق فانون پیگیری میکرد و هر دو یعنی شبنم و بهنام مجازات میشدند.حالا هر چقدر که این دو قبلا رابطه داشتند هیچ،ولی بعد از ازدواج، هم دختره و هم بهنام گور به گور شده میدانستند رابطه نامشروع با زن شوهردار از نظر اسلام و حتی اخلاق و اجتماع چه عواقبی دارد.شبنم هم به اندازه بهنام مقصر است و باید مجازات شود چون زنای محسنه انجام داده.
‌سه شنبه 16 مهر 1392 - 21:47
sharafYabi - بیمبه - انگولا
در هر مملکتی که پلیس و قاضی را با پول بشود خرید، لاشخورها جولان خواهند داد.
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 01:11
a.sadriuk - لندن - انگلستان
با عرض احترام ولی کدوم قانون و کدوم پلیس اینا خودشون مملکت به اون خوبی رو به این فلاکت رسوندن بعدم که اگر هم شکایت میکردن مامورین کلانتری بودن که بعد از این به این خانم میخواستن گیر بدن . فقط اهورای پاک ایران به داد این مردم برسه و بس .
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 02:06
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
دنیای وحشی - تهران - ایران,,,,,اینکه از آخوند دلمون پر هستش درش شکّی نیست ولی‌ کمی‌ نشستی فکر کنی‌ که لیمو چه ربطی‌ به قولنج داره؟؟؟چند سالته که داری از ۴۰ سال پیش وصف حال میکنی‌،،من اون موقعه شم دیدم،،همین چیزا اون موقع هم بود تازه بد تر از این،،برو یوتیوب سرچ کن،،(قلعه زاهدی) ببین چی‌ میبینی‌،،،فیلم صمد در راه اژده،،،صمد داره تو ده‌‌‌ برای روستا یی‌ها از بروز علی‌ میگه همین قلعه رو ذکر میکنه منتها سننتون قد نمیده بدونین اون داره چی‌ میگه. چرا از رو کینه و احساسات نظر میدین.؟؟؟؟
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 03:17
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
2---زنهای شوهر دار و دختران رو از شهرستانها میدزدیدن میفردن تو قلعه میفروختند به این لات و لوت ها،،،هم تو محلهٔ ما هم چن تا محلّه اونور تر عوضی‌ مثل همین ملعون کم نبودن که به زنهای شوهر دار گیر میدادن برای سکس،،،این بابا عوضی‌ تشریف داره چه ربطی‌ به آخوند پفیوز داره؟؟؟کامنت بذار ۲ چیز یاد بگیریم دوست عزیز!
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 03:26
sepherdad - سیدنی - استرالیا
داستانش که دروغ محض هست, اسمها هم که با ایرانی‌ شدن!!!
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 04:09
agha_ehsan - تهران - ایران
طبق یه قانون ایران اگه مرد بیاد سر صحنه سکس زنش با مرد دیگه. میتونه مرد دیگه رو همونجا بکشه و اشکالی نداره. ولی برنامه ریزی برای قتل فرق می کنه.
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 12:28
nushin-alman - برونسچویگ - آلمان
داستان دروغ یا راست نداره، از این بدترش تو ایران اتفاق میافته، اما بهترین و منطقی‌ترین راه این بود که زن ترس از آبرو را می‌گذشت کنار و به شوهرش میگفت، اونوقت با حکم قانونی پدرشو در میاوردند، آخه این چه کاری کشتن آتیش زدن، خوب هکمشونم طناب داره.عقل که نباشد همین است دیگه
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 18:16
behzad50 - مونیخ - المان
زن اگه نخواد هیچ مردی رو به حریمش راه نمیده حتی بزور یا تهدید به قتل بنابراین به نظر من تمام این داستان که ساختن ساختگیو دروغه..
‌چهارشنبه 17 مهر 1392 - 20:40
hossein+87 - ایران - ایران
من فقط دلم به حال شوهر بدبخت اون زن هرزه آشغال میسوزه که هم روح شوهرش رو نابود کرد و هم زندگیش رو. چقدر یه انسان میتونه پست باشه؟! هم اون بهنام پست هم این زن هرزه. دم حمید گرم. آخه فکرشو بکن، یه مرد غریبه زنگ بزنه بهت، بگه با زنت رابطه داشتم، تو باورت نشه، بعد بیاد از تنش بهت نشونه بده که تو باور کنی!!!!! حتی خیالشم نفسگیره! دمت گرم حمید جــــون. ایشالا آزاد شی اون زن هرزه ت رو هم تیکه تیکه کنی.
‌پنجشنبه 18 مهر 1392 - 17:38
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
دلیل نمیشه اگر دختر یا پسری قبل از ازدواج با کسی دوست بودنند هرزه باشند و تا اخر عمرشون به همه پا بدهند هر پسری یا دختری ممکن یک دوستی و ارتباط قبل از ازدواج داشته باشه , ولی مهم این است که بعد از ازدواج به همسرت متعهد باشی , اگر این مردک آشغال بهنام مزاحم زندگی آنها نمیشد هیچ اتفاقی پیش نمیآمد , این دو نفر هم در هنگام عصبانیت و سر خورده گی و بی پناهی در مقابل مزاحمت مردیکه الدنگ یه تصمیم احمقانه گرفتند با توجه به اینکه اگر به قانون پناه میبردند همه تقصیرها گردن شبنم میافتاد , حمید کاملا به زنش اطمینان داشته و حتما شبنم لایق این اطمینان بوده ولی تهدیدی که بهنام کرده باعث شده که خیانت بکنددر واقع اجازه بده بهش تجاوز بکنند . آیا همه همیشه تصمیم درست میگیرند ؟ پس بهتر قضاوت عادلانه تر کنید و انگ هرزه گی به کسی نزنید.
جمعه 19 مهر 1392 - 05:09
a.sadriuk - لندن - انگلستان
جناب کلاه قرمزی گرامی با عرض احترام برو جلو بوق بزن اگه دولت ایران خوبه پس جنابعالی بیرون چه غلطی میکنی از خارج واسه مردم پر درد سر و درگیر ایران روضه نخون
شنبه 20 مهر 1392 - 02:56
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
a.sadriuk - لندن - انگلستان,,,,,,,,,دوست گرامی،،ثابت کردی که هیچ درک از خوندن مطالب نداری،،،۲ زار سواد نداری ببینی‌ که من چه لقبی به آخوند پفیوز دادم؟؟؟ حالا دیدی این تویی که داری غلط میکنی‌ و بدون فهم و درک از مطالب داری رضه میخونی،،،چیه از حقایق قبل انقلاب برات تعریف کردم بر خورد؟؟؟ پسرم همیشه واقع بین باش و از رو احساساتت نظر نده،،،جمهوری اسلامی افتضاحه ولی‌ اون موقع هم هم چین خوب نبود،،گول داستان‌های اینو اونو نخور،،،همون جایی‌ که تمرگیدی صاحبش ماهارو آواره کرد،،اشتباهات علا حضرتت مارو به این روز انداخت،،اون خدا بیامرز خیلی‌ سعی‌ کرد که ایران رو مدرن کنه،،وطن پرست بود،،ولی‌ راهش رو بلد نبود،،تو یوو یوب سرچ کن با خبرنگارهای خارجی‌ مصاحبه داره،،اون موقع میفهمی که سوتیاش کجا بود،،کامنت من هرگز نمیگه دولت ایران خوبه،،،یادت باشه کامنت رو خوب بخونی و از همه مهمتر بفهمی و درکش کنی‌،،اره جونم.
شنبه 20 مهر 1392 - 16:37
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
بازم تکرار می‌کنم،،اقدام این مقتول با اون خانوم هیچ ربطی‌ به دیگران نداره فقط اشتباه خودشون هستش،،،گور پدر آخوند و آخوند جماعت،،ولی‌ اینجاست که میگن لیمو هیچ ربطی‌ به قولنج نداره.
شنبه 20 مهر 1392 - 16:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.