فرود اجباری هواپیمای روسی در پی حرکات یک مرد مست آذربایجانی

بنابر اعلام دادستان شبکه ترابری ناحیه جنوبی روسیه یک فروند هواپیمای روسی به دلیل حرکات یک مسافر مست مجبور به فرود اجباری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری ریانووستی، یکی از مسافران تلاش کرد وارد کابین خلبان هواپیمای حامل 162 مسافر شود و به این خاطر هواپیما مجبور به فرود اجباری شد.

این حادثه در پرواز مسکو ـ گنجه (جمهوری آذربایجان) رخ داد.

در این اطلاعیه اعلام شد که در جریان پرواز «رسام امیر اصلانوف» تبعه جمهوری آذربایجان در حالت مستی به مهماندار ارشد فحش و ناسزا گفته و حرف‌های رکیک بر زبان آورد.

وی به تقاضا‌های فرمانده پرواز توجه نشان نداده و تلاش کرد وارد کابین خلبانان شود.

در این رابطه فرمانده هواپیما تصمیم گرفت در نزدیک‌ترین فرودگاه فرود آید.

+43
رأی دهید
-1

فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حالا مطمئن هستید که مشتی مست بوده. چون ملیتش مشکوک میزنه.
‌پنجشنبه 11 مهر 1392 - 12:21
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
چیزی که میگم عین حقیقته من چندین سال پیش از مسکو سوار یه هواپیمای روسی شده بودم توی هواپیما جو عین مینی بوسهای ایران بود،مسافر جلویی بطری نوشابه خانواده رو پر عرق کرده بود آورده بود(مشروب خونگی) بعد با مسافر کناری من سر صحبت باز کرد و مسافر کنار من رفت پیش اون نشست و نشستن عرق خوری و خنده و بلند بلند حرف زدن.اینگار نه اینگار هواپیما باشه.هیچکی هم اهمیت نمیداد.
‌پنجشنبه 11 مهر 1392 - 17:15
Davidoff - خارکوف - اوکراین
در ضمن عزیزم! آدم وقتی آدم میخاد دروغ بگه یه جوری میگه که همه باور کنن! حداقل پانزده سالی که به روسیه سفر های بسیار زیادی داشتم و دارم می دونم که بردن هرگونه مایعات حتی خمیر دندون به هواپیما ممنوع بوده و هست! لطفا فانتزی ها یا کابوسهای شبانه خودتون را با عنوان حقیقت منتشر نکنید که فقط کودک زیر هفت سال باور میکنه! البته اینکه روسها و کلا اروپای شرقی زیاد مشروب میخورن و مست وارد هواپیما میشن یک واقعیت هست ولی نوشته شما برگرفته از کابوس های شبانه شماست!
جمعه 12 مهر 1392 - 02:32
Davidoff - خارکوف - اوکراین
دوست گرامی, دراکولای محترم, که کاری جز جستجو در اینترنت و یافتن مطالب درباره روسیه و اوکراین و نوشتن توهین و مزخرفات ندارید, لطفا کمی هم درباره تعطیلی دولت آمریکا و تیراندازی مقابل ساختمان کنگره آمریکا و ترک تابعیت آمریکایی‌ها و حوادث هواپیمای بوئینگ در آمریکا و حادثه آتشسوزی ایرباس در فرانسه و که چندی قبل اتفاق افتاد نظر بدید ما مستفیض بشیم!! می بینم که اگر یه روس دست تو دماغش بکنه هزارتا کامنت می نویسید ولی ده ها اتفاق و حادثه در غرب اتفاق بیوفته لال میشید!؟
جمعه 12 مهر 1392 - 02:00
سیاه-سفید - مسکو - روسیه
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی عزیز بعد شما اونوقت نفهمیدی اون بابا چجوری اون بطری رو با خودش داخل هواپیما برده ؟ مام بفهمیم اینقد پول بابت مشروب ندیم تو هواپیما ..!!
جمعه 12 مهر 1392 - 10:17
santilana - کرج - ایران
دم خارکف جونم گرم خوب زدی تو برجکش
جمعه 12 مهر 1392 - 15:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.