نتانیاهو: حرف روحانی را باور نکنید؛ تحریم و تهدید نظامی علیه ایران ادامه یابد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در چند کلمه اول سخنرانی خوددر سازمان ملل  نسبت به بمب هسته‌ای ایران هشدار داد.

نتانیاهو روحانی را نوکر  رهبر جمهوری اسلامی خواند که به گفته او دیکتاتور است.

نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید احمدی‌نژاد  گرگ در لباس گرگ بود اما روحانی گرگ در لباس میش است.

 وی می‌گوید میان اظهارات روحانی و اعمال ایران تناقض فراوان وجود دارد.  وی می‌گوید روحانی در نیویورک از دموکراسی ایران تمجید کرد اما در این کشور مخالفان سیاسی اعدام می‌شود و تهران از کشتار در سوریه حمایت می‌کند.

ایران به گفته نتانیاهو در چند سال گذشته در ۲۵ شهر دنیا حمله تروریستی انجام داده است. ایران تلاش داشت به گفته وی سفیر سعودی در واشینگتن را ترور کند و اسرائیل هم به تازگی یک جاسوس آنها را دستگیر کرده است.

 نتانیاهو حسن روحانی را به دروغگویی متهم کرده و گفت دلش می‌]خواست بتواند حرف‌های او را قبول کند.

نتانیاهو که کشورش طبق بارو عمومی تنها کشور دارای کلاهک اتمی در خاورمیانه است گفت چرا ایران با این همه منابع طبیعی به  دنبال انرژی هسته‌ای است و برنامه موشک‌های بالستیک دارد.

نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به تاسیسات مختلف هسته‌ای ایران و به ویژه نیروگاه آب سنگین اراک همه آنها را نشانه خواست ایران برای دستیابی به بمب هسته‌ای  دانست.

 اسرائیل سال‌هاست که می‌گوید ایران تنها شش ماه با ساخت بمب اتم فاصله دارد.

 نخست‌وزیر اسرائیل گفت تنها راه بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای تحریم‌های سنگین و همراه با تهدید جدی نظامی است.

 وی تحریم‌های آمریکا را ستود و آنها را کارساز دانست. وی انتخاب روحانی را نتیجه تحریم‌ها دانست.

به گفته بسیاری از تحلیلگران رویکرد دولت جدید ایران، موضع اسرائیل و نخست‌وزیر این کشور را  تضعیف کرده است.  لاپید یکی از وزیران ارشد دولت اسرائیل، ترک جلسه سخنرانی روحانی را اشتباه خوانده بود و گفته بود اسرائیل با این کار خود را مخالف راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز نشان داده است.

نتانیاهو در ادامه برنامه هسته‌ای ایران را با برنامه کره شمالی مقایسه کرده و از جامعه جهانی خواست اشتباه مشابهی در مورد تکرار مرتکب نشود.

نخست‌وزیر اسرائیل هشدار داد که ایران هسته‌ای، جریان انرژی را با مخاطره مواجه می‌کند و به گسترش سلاح‌های اتمی در خاورمیانه می‌انجامد.

نتانیاهو پیش از  این سخنرانی با باراک اوباما ملاقات کرده بود. خواستار ادامه فشار بر ایران شده بود.  اوباما طبق گزارش‌ها به نخست‌وزیر اسرائیل گفته بود تحریم‌ها ادامه خواهد داشت مگر اینکه ایران گام عملی بردارد. اوباما بار دیگر بر گزینه نظامی هم اشاره کرده بود.

 نتانیاهو در سازمان ملل خواستار  توقف کامل برنامه هسته‌ای ایران شد. خروج همه اورانیوم‌های غنی‌شده، تعطیلی فردو و جلوگیری از رسیدن ایران به نقطه غیرقابل بازگشت از جمله خواسته‌های نخست‌وزیر اسرائیل در سازمان ملل است.

 نخست‌وزیر اسرائیل نسبت به کاهش تحریم‌ها و رسیدن به یک توافق نصف و نیمه با ایران هشدار داد.

 نخست‌وزیر اسرائیل گفت اگر اسرائیل تنها هم بماند از خود در برابر ایران دفاع خواهد کرد.

وی اظهار داشت که سرانجام کشورهای عربی فهمیدند که اسرائیل دشمنانشان نیست بلکه ایران است. وی گفت که خواهان صلح با فلسطینی‌ها است.

وی گفت که اسرائیل می‌خواهد که به دیپلماسی فرصت بدهد.

+99
رأی دهید
-158

marg bar doshman - لندن - انگلستان
اسرائیل در انزوای کامل واق واق میکند ..نابودین
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:13
tt_hesam - تهران - ایران
تو یکی بمیر !!!!!!!!!! به خدا اینو میبینم خندم میگیره!!!!!! آخه همه میدونن که شما یه رژیم جعلی هستید و دارید از تیرگی روابط ایران و غرب بهره میبرید!!!!!!!! دیگه اعراب احمق کی رو دشمن بدونه وقتی ما رابطه مون با غرب خوب بشه!!!!!! جانم فدای رهبر عزیزم امام خامنه ای مدظله العالی
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:18
fdsa60 - تهران - ایران
نتانیاهو آب رو بریز اونجا که میسوزه
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:18
saye20 - تهران - ایران
حالا که روابط بین ایران و آمریکا داره حسنه می شه ننانیاهو حالش گرفته شده و اراجیفی رو سرهم کرده تا بتواند نظر اعضای سازمان ملل راعوض کند زهی خیال باطل و بداند با این حرفهایی که در سازمان ملل زده مردم ایران بیشتر از اسرائیل متنفرتر می شوند و معلوم میشه اسرائیل خود دنبال جنگ و خونریزیست و اینجوری که پیش می ره با نازیهای آلمان هیچ فرقی ندارند و اینها نژاد پرست هستند فقط خودشان را می بینند وبداند دربین مردم جهان هیچ محبوبیتی ندارد.
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:36
soroush12 - بردا - هلند
خیلی آشغاله. صد رحمت به حیوون. این آخوندا از این اسراییلی ها خیلی بهترن
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:54
khoshnam - اصفهان - ایران
خفه شو صهونیست کثیف.ایران ظرف 5 دقه اسراییل را به زمین بایر تبدیل میکنه پس خفه شو
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:54
javadrezazadeh - ارومیه - ایران
زر اضافی طبق معمول
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 20:07
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
حرف حق جواب نداره، به حکومتی اسلامی- فاشیستی- استالینیستی که اساس و پایه منحوس آن بر اعدام، اشغال، دروغ، فساد، جنایت و سرکوب و غارت اموال ملی‌ ملت ایران بنا شده نباید اعتماد کرد، درود بر قوم یهود. ننگ و نفرت ابدی بر رژیم آدمخور اسلامی و سر کرده بیسواد ، قاتل و روانی آن خمینی ملعون هندی زاده و علی‌ گدا خامنه‌ای روضه خون ۵ زاری مسجد کرامت در مشهد در زمان شاهنشاه فقید ایران آریامهر و طرفداران بیسوادش در این سایت اینترنتی.امین
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:41
khoshnam - اصفهان - ایران
باشه بهش میگم
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 19:54
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
امیدوارم تو هم مثل احمقی نژاد خفه شی
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 20:10
بی غم - تهران - ایران
احمدی نژاد امیدورام خدا از سر تقصیرات نگذره که اونقدر هولوکاست هولوکاست کردی که حالا این بخواد برای سیاست خارجی ما تعیین تکلیف کنه. آقای روحانی و ظریف مطمئنا کارشون رو بلد هستن اما حل این مشگل زمان می بره.
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 20:15
dannni - سوئد - استكهلم
منافق تر از این عوضی‌ ندیدم بی‌ پدر خودشون ۲۵۰ کلاهک اتمی‌ دارند بعد میاد جلو مردم میگه ایران نباید به سلاح هستی دست راستی‌ کنه نزدیکی‌ ایران به غرب نون اسرائیل و عربها رو آجر میکنه بر پدرت لعنت دروغگو منافق
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 20:45
alborzi - کرج - ایران
اشتباه کردی احمدی نژاد قاطری در لباس شامپانزه بود !
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 20:54
login - ایران - ایران
این مثل سگ از ایران میترسه
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 22:56
farzad power - لوس انجلس - امریکا
نتانیاهو یک سگ ولگرد هار و زخمیست که ایران را مجبور می‌کند که نابودش کند.
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 23:40
kambizy - الست - هلند
عجب . هر وقت گفتیم جسد تو خود ر بنداز وسط یا مثلا گفتیم سگ تو استخوان بزن به رگ
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 00:30
تاراز - لیدز - انگلستان
فقط یک ابلح حرف شماها را باور می کند.نزدیکترین دوستان در منطقه هستن در پس ماجراها
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 00:59
pasargad2 - شیراز - ایران
حالا ما میگیم اخوند بد. ولی تو دیگه روتو زیاد نکن. ما میگیم اخوند بده چون عرب پرسته. ایرانی نیست. ولی ما ایرانیها دهنتو س....ویس میکنیم.
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 21:07
Liberté_Montréal - مونترال - کانادا
. تا وقتی این سه تا دین ضد انسانی جنگ افرزو (یهودیت، مسیحیت و اسلام) روی کار باشن وضع همینه... ببین مرتیکه دونگ چی میگه:. او سخنان خود را با قرائت ذکری به زبان عبری به پایان رساند!!. چه فرقی هست بین این و اون انتری نژاد؟!
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 01:35
dkdk - اسلیس - دانمارک
خیلی‌ اشغال.پست.کثیف و بی‌ شرافتی.مردک لجن حالا هم که بدبخت ملت ایران میخواهند نفس راحتی بکشند و تحریم‌ها تمام شود تو داری خودت را جر میدی!!صد البته که تو از دوستی آمریکا با ایران شدیداً وحشت داری.بقول آقای ظریف تو از سال ۲۰۰۴ داری میگی‌ که ایران تنها ۶ ماه دیگر با ساختن بمب اتم فاصله دارد!! اما ۹ ساله که ۶ ماه تو تموم نشده.پس این‌قدر کثافت و دروغگو نباش جغد بد یوم.
‌سه شنبه 9 مهر 1392 - 22:58
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
اصلا هم روابط بین ایران و آمریکا داره حسنه نمی‌شه. چه زود باور هستین. یعنی‌ واقعا بعضی‌‌ها فکر می‌کنن با ۲ تا چاق سلامتی‌ و یه تلفن همه چیز حل شد؟ مطمئن باشین که واقعیت‌ها در مذاکرات ۵+۱ مشخص خواهد شد. آنوقت خواهید دید که نه ایران حاضر به عقب نشینیست، نه آمریکا حاضر به لغو تحریمها خواهد بود.
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 07:20
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
حرف حق جواب نداره. ماهیت اصلی روباه بنفش را نشون داده، بده!!!!!!؟؟؟؟؟ ایرانیان یوکی و آیت الله بی بی سی زیاد ناراحت نباشن؛ تا اوباما هست آخوند هم هست. خدایا به مردم ایرانم یه ذره عقل بده تا دلخوش مذاکرات سطحی ایران و آمریکا نشن. یکم فکر کنین اینا مشکل ماهیتی دارن. آخه یه رژیم خونخوار چطوری یه شبه میخواد تغییر کنه در حالی که تمامی عناصر قدرتی که دست در جنایت دارن سر جای خودشون هستن. چرا اینقدر فراموش کار شدین!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 06:52
victory835 - تهران - ایران
درود بر اسرائیل! با حرف یه مشت وراج و زق زق مثل سگ ایادی جیره خوار رژیم فاشیستی اسلامی که چیزی عوض نمیشه اونی که میفهمه میدونه که از 1800 سال قبل صاحبان اصلی اورشلیم اسرائیلیها بودند و این عربهای وحشی اسلامی بودند که با قتل و غارت همون بلایی رو سر قوم یهود اوردند که بعدها حرامزادگانشون سر قوم اریایی در ایران.اسرائیل برای دفاع از خودش در برابر این جانیهای بالفطره اسلامی باید سلاح اتمی داشته باشه اونکه با دنیا سر جنگ داره و ادم کشی و جنایت تو وجودشه حکومت اسلامی بوده و هست نه اسرائیل.مرگ بر دین منحوس اسلام که وجود کثیفش دنیا رو به لجن کشیده.
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 07:33
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
گوش کن جناب نتانیا هو. خودت بهتر میدانی سیاست واقعا نه پدر داره نه مادر..بهترین دلیل همان ماحرا ایران کنترا .که خودتان بایران اسلحه میدادید و خودتان هم برهبران ایران زمان جنگ فحش میدادید. پس سیاست است پدر و مادر ندارد. اما گذشته از همه این خرف ها. اگر جناب نتانیاهو بعقیده من شما در تمام مدت عمر سیاسی خودتان یک کلمه حرف منطقی زده باشید ان این است احمدی نژاد گرگی بود در لباس گرگ. و روحانی گرگی است در لباس میش. در این زمینه باتو موافقم بزن قدش
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 07:45
omidvaran - نورکل - امریکا
دوره معرکه گیری تمام شده این جهود سرگردان دیگه براحتی نمیتونه از امریکا والمان سواری وباج بگیره لابی های جهود پسندش هم درامریکا دارن کم کم بی سیرت میشن عرو تیز امروزش هم درسازمان ملل واکنش نامساعد وسر خیلی هارو بدنبال داشت حتی تو اسراییل هم دولتیان بعضا به گفتار ورفتار او معترضن بنا براین بهتره که زودتر زیپ روبکشه وخفه بشه
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 08:16
hamidla - هامبورگ - المان
معلوم ایران بمب و موشک می‌‌خواهد. تا دیوانه‌ای مثل این مردک در اسرائیل هست. ایران باید قوی باشه و افرادی مثل سردار قاسمی را بال و پرّ بیشتر بهش بده...
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 09:18
Afshin London - لندن - انگلستان
خوشم میاد از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل. خوب میشناسه این آخوندای دورو و ریاکار را. برعکس مردم ایران که با لبخند یک آخوند فکر میکنند میتونند بهش اعتماد کنند
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:04
kamran631 - لیون - فرانسه
ساندیس خور‌های نظام که تو این صفحه کامنت مینویسن، اول برن به سید علی‌ گدا بگن که نرمش قهرمانانه رو عوض کنه ! و به روحانی هم بگن که کمتر برای اوباما عشوه بیاد !! این‌هات و هورت این بابا نتانیاهو به خاطر اینه که ایران در موضع ضعف قرار گرفته، و مجبوره که امتیاز بده.
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 15:37
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
فقط یه احمق رژیم جمهوری اسلامی را تائید میکند. وگرنه نتانیا هو عین واقعیت را داره میگه , فقط یه احمق باور میکند که آمریکا دست دوستی ایران را جدی گرفته و از فرداست که روابط مثل قبل از انقلاب بشه , آمریکا فقط به مردم ایران داره فرصت میده که متوجه بشوند هیچ فرقی بین احمدی نژاد و روحانی نیست خر همان خر است فقط پالانش را عوض کردنند وگرنه دیدگاه و ایده لوژی اینها یکی است و انهم در درجه اول حفظ نظام جمهوری اسلامی به هر نیرنگی بعد هم ترویج خرافات اسلام است چون وجود اینها به زنده نگه داشتن اسلام وابسته است.
‌چهارشنبه 10 مهر 1392 - 18:35
farzad power - لوس انجلس - امریکا
بر دشمنان ایرانی‌ زبان ایران لعنت
‌پنجشنبه 11 مهر 1392 - 00:38
farzad power - لوس انجلس - امریکا
شما‌ها که دشمن ایرانید بهتره به زبان خودتان عرعر کنید
‌پنجشنبه 11 مهر 1392 - 00:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.