سیلی و لب پاره، نتیجه‌ی عیادت سلیمی از باقری!

 

عیادت سه ملی پوش وزنه‌برداری از کوروش باقری با حاشیه‌ای همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور، ظهر امروز (پنجشنبه) برای عیادت کوروش باقری به بیمارستان "پیامبر" تهران رفتند اما پس از این عیادت و هنگام ترک بیمارستان، اتفاق عجیبی رخ داد.

وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد.

قهرمان ورزش ایران هیچ گاه تصور این را نمی کرد که نتیجه‌ی عیادت از سرمربی تیم ملی وزنه برداری یک سیلی و لبی پاره برای او باشد!

سعید محمدپور، وزنه‌بردار المپیکی ایران که همراه بهداد سلیمی بود، با تایید حمله به بهداد سلیمی در بیمارستان "پیامبران" به خبرنگار ایسنا گفت: داخل بیمارستان یکی از مربیان خرم آباد جلوی بهداد سلیمی را گرفت و گفت "تا دیروز علیه کورش باقری مصاحبه می‌کردی و الان رفیقش شدی" و پس از آن به او حمله ور شد که بهداد سلیمی با منش پهلوانی خود هیچ برخوردی با او نکرد و حتی هیچ حرفی هم به او نزد که این نشان دهنده شخصیت بزرگ سلیمی است و خود من واقعا از این کار بهداد سلیمی خوشحال شدم.

+312
رأی دهید
-12

Roya Persian - شهرکرد - ابران
مگه بهداد چی مصاحبه میکرد غیر از اینکه از مربی تیم ملی میخواست که جویای حال بچه های تیم ملی بشه ، گفت ۶ ماهه کسی یک خبر از من نگرفته ، این فدراسیون چطور ورزشکاراشو مدیریت میکنه وقتی حتی یه زنگ نمیزن ی گزارش کار ازشون ندارن ، حرفهای بهداد سلیمی کاملا منطقی و حرفه ای بود و رضازاده و باقری قلدر بازی در اوردن باید یادشون باشه که مدیر هستند و باید رسیدگی کنن به ورزشکار ها
جمعه 5 مهر 1392 - 04:36
Xavii - لندن - بریتانیا
خیلى مردى آقا بهداد، خدا نگهدارت باشه
جمعه 5 مهر 1392 - 08:55
fdsa60 - تهران - ایران
خاک بر سر اون مربی که به صورت جهان پهلوان سیلی میزنه. بهداد سلیمی راست میگفت توی اردوهای وزنه برداری مربیها به وزنه برداران حرفهای زشت و فحش های ناموسی میدهند.
جمعه 5 مهر 1392 - 08:12
sorena_ m - دیلمان - ایران
از دار و دسته رضا زاده چاپلوس که قصدتش فقط حفظ رکوردش به هر قیمت می باشد از این بیشتر هم توقع نمیشه داشت . زمانی که سلیمی قهرمان المپیک و جهان می شد و افتخار می اورد این کاسه لیس ها به به می کردند . همینا سر وزنه بردار جوان کشورمان حسینی هم همین بلا آوردن و اون رو برای همیشه از تخته دور کردند .
جمعه 5 مهر 1392 - 09:34
سيروس كمال - دبى - امارات
((منش پهلوانی)) ؟؟ این دیگه چه صیغه ایه ؟؟ اگر ایشون جوابش را نداد به خاطر این بود که نمیخواست با اطلاعاتیها در بیاد و زندگیش را از دست بدهد. فقط همین ..
جمعه 5 مهر 1392 - 09:51
problem - تهران - ایران
راس میگه دیگه !! مربی آدم هر چقدر بد باشه نباید پشت سرش بر گفت. سیلی حقش بوده.
جمعه 5 مهر 1392 - 11:42
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
با منش پهلوانی شکایت کزده است
جمعه 5 مهر 1392 - 21:07
sharafYabi - بیمبه - انگولا
problem این چه اعتقادی است که شما دارید؟ مقام سلیمی آنقدر بالا است که بهترین مربیهای دنیا حاضر به صف کشیدن برای خدمت به ایشان میباشند. وزنه برداری مثل کاراته نیست که مربی‌ از شاگرد سرتر باشد. سلیمی سنگینترین وزنه دنیا را ما بین ۷ میلیارد نفر بلند کرد!!! بدون دوپینگ و حمایت کامل! او اگر در آمریکا بود در سال ۲۰ میلیون دلار در آمد داشت. اما ایران ماند تا یک مربی‌ نفهم و از پشت کوه، اجازه توهین به او را داشته باشد. امیدوارم نظرت را اصلاح کنی‌.
شنبه 6 مهر 1392 - 00:31
راهجو - فریدونکنار - ایران
خوبه اگه همینکارو با رضازاده چاپلوس میکردن خیلی هارو به واسطه لابیهای کثیفش کله پا میکرد !!! معلومه بعضیا بدجور از این منش سلیمی اونجاشون سوخته !!!
شنبه 6 مهر 1392 - 07:45
yashainiran - ایران - ایران
سیروس کمال - دبى - امارات. یعنی ایران این قدر جو امنیتی داره؟ من نمیدونستم از این به بعد در محیط کارم هرکس به من بد و بیراه بگه سرم را می اندازم پائین و چیزی نمیگم چون از اطلاعاتی ها می ترسم. برو بنده خدا این حرفها دیگه چه صیغه ایه؟
شنبه 6 مهر 1392 - 07:32
سيروس كمال - دبى - امارات
yashainiran - ایران - ایران ..نظرم بود و گفتم . خوشت نیومد به درک . در ضمن من بنده خدا نیستم . بله این جو امنیتى در ایران است برو از خود سلیمى سؤال کن .
یکشنبه 7 مهر 1392 - 09:19
marde azad - تهران - ایران
اگه مصاحبه ای کرده برای انتقاد بوده حالا اون مردک چرا خودشو کاسه داغتر از آش کرده
دوشنبه 8 مهر 1392 - 23:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.