دوید، شنا کرد و رکاب زد؛ شیرین گرامی در سه گانه لندن

امروز بخش نهایی مسابقات جهانی سه گانه لندن، در هاید پارک برگزار شد. در این مسابقات ورزشی ۸۵۰۰ ورزشکار از ۸۳ کشور شرکت کردند. ایران هم یک نماینده داشت. شیرین گرامی اولین ورزشکار زن ایرانی است که در این مسابقات شرکت کرده و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
 
شهریار صیامی گزارش می دهد.

دوید، شنا کرد و رکاب زد؛ شیرین گرامی در سه گانه لندن

+109
رأی دهید
-22

princesse - تهران - پرژن
با اداب رسوم ایران نه بلکه با اداب رسوم عربها در این مسابقات شرکت کردی .
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 14:41
MACFIT - اسن - آلمان
بچه سفارتی،دست پرورده جمهوری اسلامی.خوبه خفه نشد توی آب با گونی سیب‌زمینی.من این آدمو به عنوان یک زن ایرانی‌ باید قبول کنم؟خجالت آور
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 16:02
m.n.s - کرج - ایران
تمامی مردم واقعا احترام کردن . خیلی خیلی احترام کردن بعنوان ایرانی ای کاش ایرانی هم یاد بگیره چند وقت پیش یکنفر خارجی را در کیش چه بلایئ سرش آوردن ؟
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 15:01
potatis - مالمو - سوئد
جناب شهریار سیامی خبرنگار آیات الله بی بی سی شما ....فرمودید که ایرانیها از نمایش این عقب موندگی عصر هجری توسط این خانم محصور در گونی خوشحال بودند! چرا پس از این ایرانیهای خوشحال اثری تو گزارش نیست؟!
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 15:04
Azadikhah - تكسل - هلند
ایشان خودش انگلیس زندگی‌ میکنه اونم در لندن! مهم اونه که از ایران خانمها بیایند در مسابقات شرکت کنند.
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 18:31
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
MACFIT - اسن - آلمان ...... فارغ از هر دین ومسلکی چرا به کسی که تو اون شرایط سخت ایران میتونه کمی جو رو عوض کنه حمله میکنی؟ اونم به یک زن؟ حالا اگه مثل بعضی ها تو کلاب لزبین ها سرویس اورال میداد راضی میشدی؟ خودت خجالت آوری با اون اعمالت.
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 18:32
Shahin.Orel - تهران - ایران
تو غلط کردی که این آداب و رسوم ایرانه!! لچک مادرتون و اون خانم کنارش هم واسه شرکت در مسابقه بود ؟ بابا گفتن این ادب و رسوم ایرانه ؟ چون ظاهرا شما با این لهجه ایران نبودی ! به بابا بگو بیاد من هم واسش در مورد ادب و رسوم ایران توضیح بدم ، هم در مورد دکلسیفیه و فلوئوروزیس دندون های دخترش !!
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 21:46
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
پرنسس تهران پرزن،دوست خوب.بقول معروف خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است.با شما موافقم که این آداب و فرهنگ صادراتی است و به ما تحمیل شده.ولی‌ اشکال کار به ایشان بر نمیگردد بلکه اساس و خشت این حکومت بر این مبنای اسلامی و عربی‌ نهاد شده.معتقدم نباید زیاد خورده گیر باشیم زیرا مصاحبه‌ها در حضور جمع هم احتیاج به تمرکز فکری دارد.به هر حال امیدوارم نمایش این مصیبت به آگاهی‌ و افکار عمومی کمک کند.شاد باشید
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 21:48
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
مگه این نوع مسابقات اپن(open) نیست؟ مثل تنیس حرفه‌ا‌ی. اپن به این معنی که هر کس خواست می‌تونه توی یه تورنمنت با پرداخت مبلغ نقدی شرکت کنه.
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 23:01
mehrdad58 - لندن - انگلیس
یک زمانی‌ کشور ما به انگلیس وام داد و این آقایان عقب افتادهٔ به اصطلاح روشنفکر آمدند گفتند که شاه فلان و چنان ! اما چشمِ کورشان نمی‌دید که این مملکت ما به کجا رسیده که کشور دست اولی‌ مثل انگلیس میاد از ما وام میگیره ! روابط بین المللی خوب لیاقت می‌خواد که ایرانی‌ جماعت نداره !.همهٔ دنیا بد هستند فقط ایرانی‌ خوبه ! به اندازهٔ عرب‌های آآامارات هم لیاقت نداشتین و مملکتتون رو به اینجا رسوندین که دیگه حتا هند هم آدم حسابمون نمی‌کنه . حالا یک ورزشکارتون با چادر میاد لندن فکر می‌کنید که چی‌ شده ! ملتی‌ که فقط قد قدِ الکی‌ می‌کنه و صداش بلنده ! اما زورش به ۴ تا آخونده دوزاری نمیرسه! و بعد ۳۵ سال بدبختی تازه دنبال حسن کلید راه افتاده !
‌سه شنبه 26 شهريور 1392 - 00:12
perspolisi - سیدنی - استرالیا
هنوز نمی‌تونه پرچم رو درست بگیر دستش، ابراز عشق میکنه به مملکتش. اونایی که تو انگلیس هستن و این خانم و خانوادش رو میشناسن، می‌شه بپرسم، این خانم اهل پارتی و کلابینگ و این جور مسائل هم هست یا کلا با بروسری و چادر حال میکنه.
‌سه شنبه 26 شهريور 1392 - 06:15
atena10 - تهران - ایران
آفرین بهش.ولی‌ این بچهٔ چه کسی‌ هست
‌سه شنبه 26 شهريور 1392 - 06:20
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
اسب آتش - سیدنی - استرالیا . دمت گرم دوست عزیز. واقعا گول گفتی‌. این ادامها چشم حقیقت بینشون کور شده
‌سه شنبه 26 شهريور 1392 - 20:43
binami - زنجان - ایران
تازگیها هی یکی با حجاب میارن که نگاه کنید اینا چه موفقند، یکیش اون دختر خواننده توی آکادمی گوگوش که اسمشم یادم رته یکی هم این، باز چه سیاستیه نمیدونم؟
‌سه شنبه 26 شهريور 1392 - 22:23
shahab46 - هانوفر - المان
خاک تو سرت تو که اونجا زندگی‌ میکنی‌ برای چاپلوسی رفتی‌ از رژیم اجازه گرفتی‌
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 10:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.