گاوی که موتورسیکلت را با گاو ماده اشتباه گرفت

+89
رأی دهید
-15

کارگر - هلسینکی - فنلاند
کلا هرکی‌ تو هند باشه حشرناک فرق نداره گاو باشه یا آدم .ولی‌ این به خاطره بوی بنزین که موتورا یه گاو سکسی‌ می‌بینه
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 11:09
کبالت3 - کرج - ایران
شایدم اشتباه نگرفته و خواسته مثل بعضی از بنی بشر یه تنوعی تو زندگیش ایجاد کنه خدا رو چه دیدی یه وقت دیدی معجزی هم شد و یه اسکوتر حاصل این پیوند مبارک شد کبلائی.
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 11:52
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
دقیقا مثل آخوندا براشون فرق نمی‌کنه زن باشه مرد باشه یا گاو و یا هر چیز دیگری بهمین خاطر فکر میکنند زن هم گاو است بایست ببندنش تو طویله خانه مثل طالبان تا هروقت خواستند ازش استفاده کنند
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 13:52
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
راست میگن که گاو ، گاوه .
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 14:53
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) کارگر - هلسینکی - فنلاند- بوی بنزین؟ ولی گویا چرم روی زین موتور سیکلت هم اگر اشتباه نکنم از پوست گاو باشد و شاید حدس میزنم چرم از پوست گاو ماده ای بوده که هنوز هورمون جذابیت جنسی یا ماده پیام دهنده بنام فرومون یا به المانی فرومونه (Pheromone ) به محیط اطرافش در هوا پخش میکند و گاوها با استشمام این بوی فرومون که نقش اساسی در جفت گیری خیلی از موجودات دارد و ثابت شده به سمت منبع پخش کننده این بو یا عطر که در اینجا زین موتور یا غیره باشد میکشاند و حس تمایلات جنسی را در گاو نر برمی انگیزد ( تجربه کردید که چرمهای اصل چه بوی تندی میدهند؟). در ضمن توجه کنید گاو مکث میکند و زین موتور را خوب بو میکشد!! حالا زین موتور را بردارند و ببینند باز آقا گاوه حشری میشود یا نه؟ نقش فرومون در موجودات زنده حشرات مثل پروانه ها، کفشدوزک، زنبورها،مورچه ها و مگس و غیره خیلی دقیق تحقیق علمی شده که این حشرات یا برخی حیوانات دیگر برای پیدا کردن جنس مخالفشان برای رابطه گیری سکسی یا علامت گذاری مقر قلمرو یا لانه شان یا محل غذای خودشان برای دور نگهداشتن رقابا استفاده میکنند. در 2
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 15:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) البته فرمون در زمینداری و جنگلداری هم که در برخی مواد سمپاشی بعنوان طعمه برای صید و شکار و جذب حشرات یا حیوانات مضر که نسبت به این ماده حساسیت نشان میدهند استفاده میشود. چند وقت پیش گویا فرومون آدمی فرمولش را پیدا کردند و از روی آن عطر یا ادکلن به بازار آوردند که تا مردها یا زنان با استفاده از آنها بیشتر جذب جنس مخالف برای رابطه گیری جنسی بشوند و مشکل برخی ادمهائی که در دیسکو یا جشنها خجالتی هستند تا حدود کمی حل شود ولی بعد از امتحانش در چند دیسکو نتیجه گرفتند که کلک صنعت عطر سازی بوده و روی آدمها برای جذاب شدن فرومون تاثیر چندانی ندارد یا هنوز فرمول شیمیائی اش را کامل نمی شناسند. خلاصه تعجب نکنید اگر در آسانسوری و جائی بسته یکی از سر و کول شما بالا رفت و میلیسدتان شاید فرمون شما زیاد بودار است ( شوخی! ). برای آلمانی زبانها یا زبانهای دیگر اروپائی با کمی تحصیلات شیمی یا بیوشیمی و پزشکی برای فهم این ماده شیمیائی فرومون به لینک ( https://de.wikipedia.org/wiki/Pheromon ) مراجعه کنند برای اطلاعات عمیقتر جالب در باره آن. در 3
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 15:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) برای فارسی زبان: فرومون پیام دهنده‌ای است که اعضای یک گروه خاص از گیاهان یا جانوران را تحریک میکند. فرومون‌ها مواد شیمیایی هستند که قادرند گیرندگان پیام را خارج از بدن تولید کننده پیام تحریک کنند و بر رفتار آنها تاثیر بگذارند. فرومون‌های بسیاری از جمله فرومون‌های هشدار دهنده، فرومون‌های سکس، و فرومون‌های دنباله‌دار غذا وجود دارند. به عنوان مثال، فرومون موجود در ادرار سگ‌ها، قلمرو آن‌ها را مشخص می‌کند یا می‌تواند برای جذب جنس مخالف مؤثر باشد.- حالا گاو شانس آورده فوراً بعنوان انحراف جنسی داشتن کشته نشد یا شد ما خبر نداریم؟ بریم به گاوهای خودمان ( ملاها) بپردازیم!
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 15:51
nasl sokhta - لندن - انگلیس
ساندیس زیادی خورده
جمعه 22 شهريور 1392 - 00:50
Freeman-Freedom - لندن - انگلیس
کمبود امکانات :)
جمعه 22 شهريور 1392 - 06:06
فريادزيره آب - اهواز - ایران
دوستان سعی کنیداگرمی خواین نظربدید؛کوتاه؛مفیدومختصرباشه تادیگران حوصله داشته باشن اون روبخونند
جمعه 22 شهريور 1392 - 07:34
mashady - منچستر - انگليس
طرفدارن قوم لوط میگن همجنس بازی در حیوانات دیده شده ، بابا اون حیوانه نفهمه آدم که نباید عین گاو به هر چیزی بچسبه
جمعه 22 شهريور 1392 - 10:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
فریادزیره آب - اهواز - ایران- اگر منظور شما من هستم. اولاً کسی شما را مجبور نمیکند که همه کامنتها را بخوانی. ثانیاً بیسواد خودت بلد نیستی حتی ناکاربری ات را درست بنویسی و بعد انتظار داری که دیگران کوتاه و مفید بنویسند. فریاد زیر آب درست است نه زیره آب.
جمعه 22 شهريور 1392 - 11:09
pull.over - دوحه - قطر
حقیقتجوی عزیز سپاسگذارم از توضیحاتتون در مورد این اتفاق عجیب.
جمعه 22 شهريور 1392 - 14:34
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
pull.over - دوحه - قطر- قابل شما را ندارد! من سعی کردم از دید مبحث بیولوژی رفتار شناسی حیوانات توضیحی علمی برای رفتار این گاو ارائه کنم که خودتان شاهد هستید برخی کاربران ایرانی عجیب و غریب مثل- فریادزیره آب - اهواز - ایران- تازه گویا کامنت مرا مفید نمیدانند و وقت و حوصله نمیکنند کامنت طولانی را بخوانند و باید از ایشان معذرت هم بخواهم که مزاحم وقتشان شدم. حالا اگر دو سطر چرت و پرت خرافاتی مینوشتم شاید ایشان و برخی دیگر خوششان میآمد؟ خوش باشید!
جمعه 22 شهريور 1392 - 21:45
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقتجو- المان// دوست عزیز، برادر گرامى،حسابى گیر دادى به دوستمون فریاد زیر اب!!! اول از همه از شما خیلى تشکر مى کنم بابت وقت بسیارى که صرف مى کنید و از اطلاعات بسیارى که در اختیار دیگر دوستان قرار مى هید . من معمولا مقدارى از انها را مرور مى کنم و از نوشتهاى شما کاملا مشخصه که انسان مطلع و با سوادى هستید( اینو جدى عرض مى کنم) و براى همین اصلا از شما انتظار نمى رفت با اینهمه شعور بالا اینگونه با لحن تند و حتى توهین به انتقاد کسى پاسخ دهید!!لطفا یکبار دیگه متن اقا یا خانم فریاد زیر اب بخونید!! خیلى مودبانه و دوستانه و محترمانه نوشته شده( محترمانه تا اون حد که حتى به اسم شما اشاره نکرد) من از شما وسائر دوستان عزیز خواهش مى کنم همانطوریکه از تعریف و کمنتهاى مثبت دیگران نظیر pull over لذت مى بریم و متشکر مى شویم ، ظرفیت تحمل انتقاد هم داشته باشیم مخصوصا انتقادى که بدون پرخاشگرى وبأ لحن بسیار مودبانه نوشته شده// من وشما و دیگران باید پذیراى انتقاد هم باشیم و با لحنى دوستانه تر با دیگران در ارتباط باشیم// با تشکر فراوان از شما دوست عزیز.
شنبه 23 شهريور 1392 - 01:44
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقتجو- المان// راستى دوست عزیز، شما در کامنت دوست گرامى pull over که براى شما نوشتند غلط املایى نمى بینید؟؟؟؟؟سپاسگذارم؟؟ شاید چون کامنت خوشایندى بود دیده نمى شود ؟؟سزاوار نیست کسى را بی سواد قلمداد کرد تنها به صرف غلط املایی!! و شاید حتى استفاده عمدى ناصحیح از لغات و کلمات( نه از روى ندانستن و بى سوادى) که این کار در همه زبان هاى دنیا متداول است // فرم صحیح ادبیاتى نام کاربرى شما هم حقیقت جو درست است نه حقیقتجو!!!!ولى خوب این مربوط به خود شماست که چطور دوست دارید نوشته شود چونً کسى قرار نیست بابت این کار از نمره دیکته شما ١ نموه کم کند(:
شنبه 23 شهريور 1392 - 04:42
سيروس كمال - دبى - امارات
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان .. بى نظیرى دوست من ، متشکرم .
شنبه 23 شهريور 1392 - 09:24
سيروس كمال - دبى - امارات
براى دوستم حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان . یه روز یه ملایى میره پیش صاحب گاو و میگه بابا این گاوت میاد توی مسجد و همه جا را کثیف میکنه لطفاٌ جلو گاوت را بگیر . صاحب گاو میگه خوب اون گاوه نفهمیده اومده داخل مسجد ولی اگه من اومدم سرم را بشکن
شنبه 23 شهريور 1392 - 09:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Ali Mardan khan (1 - تورنتو - کانادا- با تشکر از حُسن‌نظر جنابعالی نسبت به اینجانب! تا قبل از نوشتن این کامنتم این کاربر گرامی- فریاد زیر اب - اهواز - ننوشته که منظورش من نبودم پس سکوتش تصدیق حرف من است که ایشان گویا غیر مستقیم به من داشت مودبانه میگفت روده درازی نکن! در صورتیکه من به مصداق توصیه شاعر عمل میکنم: دیگران کاشتند ما خوردیم _ ما بکاریم و دیگران بخورند. گاهی لازم میبینم حتی شده در کامنتی نسبتاً طولانی موضوعی را بازتر و از دید دیگر توضیح بدهم بدون اینکه قصد فخرفروشی داشته باشم. و هرکسی هم دوست نداشت تا نام کاربری مرا میبیند از رویش رد شود و مجبور به خواندن کامنتهایم نیست! اما چیزی که شاید شما هم متوجه نشدید این کاربر از روی چه اصولی این حق را به خودش میدهد که برای دیگر کاربران خط و مشی تعیین کند که نوشته: دوستان سعی کنیداگرمی خواین نظربدید؛کوتاه؛مفیدومختصرباشه تادیگران حوصله داشته باشن اون روبخونند- یعنی یا نظر ندید یا میدهید کوتاه و مختصر و مفید باشد. مگر قرار است ما به سازش ایشان برقصیم و توصیه اش فراتر از درخواست مودبانه نیست؟ در 2
شنبه 23 شهريور 1392 - 19:17
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) خب اگر کسی وقت و حوصله ندارد کامنت طولانی بخواند خود را سرگرم کاری که در حوصله اش است بکند یا ما مجبورش کردیم و من اشتباه میکنم؟ دفاعیه شما از این کاربر گمان کنم از رو حسابهای دیگر بوده که میخواستید بگوید که من ظرفیت انتقاد پذیری ندارم که اشتباه میکنید! تازه با تایید حرف شما با اشتباه نوشتن یا جابجائی یک کلمه نمیشود پی به سواد یا بیسوادی فردی برد چونکه برای من هم بارها پیش آمده اشتباه تایپی میکنم. ولی از کسی که مدت طولانی است در نام کاربری اش در نوشتن سه کلمه: فریاد - زیر- آب- یک کلمه زیره را غلط مینویسد انتظار میرود بعداً تصحیحش کند یا شاید فکر میکند غلط املائی نیست و خودش باعث میشود که دیگران او را جدی نگیرند و به سطح سوادش شک کنند. برای همین کلمه بیسوادی را که اصطلاحی اغلب عادی بکار برنده بین ما ایرانیهاست بدون اینکه بطور جدی به آن معتقد باشیم برای حتی دوستان که گاهی اشتباه کاری یا لفظی و فکری و نوشتاری میکنند بکار میبریم . همه هم مثل شما با فرهنگ نمی شوند و هرکلمه را روی ترازو نمیگذارند. حالا برگردیم به ایرادگیری شما که گویا حقیقتجو غلط املائی است و حقیقت جو درست است. در 3
شنبه 23 شهريور 1392 - 19:17
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) کلمه جو در زبان فارسی بدون زیر و زبر و واو به چند معنی است. جو= جوی آب و فاضلاب، جو= دانه جو، جو= بدون تشدید جوّ یا اتمسفر، جو= مخفف جوینده. برای اینکه با چسباندن جو به حقیقت فوراً تداعی معنی جوینده شود صلاح در سرهم نوشتن حقیقتجو دیدم. دلیل دیگر: از آنجائی که من اغلب برای سند آوردن برمیگردم به کامنتهای گذشته ام با نوشتن نام کاربری ام در مستطیل سرچ یا جستجوی گوگل این سایت در سمت راست صفحه تا کامنتهای من سریع پیدا شوند با جدا نوشتن نام حقیقت جو همیشه نام حقیقت جو فاطمه و دیگران در لیست گوگل میاید که باعث کش داد شدن زمان پیدا کردن نام کاربری من میشد. میگوید نه خودتان امتحان کنید! پس میبیند آقای معلم هرکاری هم از رو بیسوادی من نیست و از روی حساب و کتابی بوده و میباشد! سر آخر برسم به رو کردن سند کامنت شما و ظرفیت انتقاد پذیری خودتان که چه شاهکاری هستید. اصطلاح آلمانی میگه: Wer im Glashaus sitzt, sollte nicht mit Steinen werfen ( Engli.: people who live in glass houses shouldn throw stones )- در 4
شنبه 23 شهريور 1392 - 19:17
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) ترجمه: کسی که در خانه شیشه ای نشسته، نباید با سنگ پرت کند. معنی و مفهوم و مورد کاربری اش :آدم نباید دیگران را بخاطر چیزی ( خطائی ) سرزنش کند وقتی که خودش آن چیز ( خطا ) را دارد و خودش خطا میکند. حالا فقط یک نمونه از کامنت جواب شما معلم اخلاق با لحن خوش؟؟ به کاربر دیگر در جای دیگر با تاریخش: Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا- به کاربر مخاطبش:. Mihanesabz-- تورنتو--- تو از قسمت مخ و أدب کاملا تعطیل. خودتو به یه پزشک روانى زودتر نشون بده که همین روزاست سکته کنى......از طرز نوشتنت هم معلومه چقدر بارته. مطمئن باش هر وقت أسمت و ببینم نه وقتمو براى خوندن ارجیف تو تلف مى کنم نه خونمو کثیف نمى کنم با تو بیمار روانى دهن به دهن شم دوباره. دوشنبه 27 خرداد 1392 - 13:35 - ادرس در لینک: https://www.iranianuk.com/mobile/page.php5?id=20130616133159017 حالا بشمارید ببینید چند تا غلط املائی دارید؟ لحن خوش شما؟؟؟ میبخشید استاد اخلاق! با احترامات فراوان! خوش باشید! .
شنبه 23 شهريور 1392 - 19:17
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
سیروس کمال - دبى - امارات- ممنون از لطف و توجه خاص شما نسبت به من مخلص شما! دوست عزیز از حکایتی که نقل کردید لذت بردم و خوشحال شدم. مرسی و دست شما درد نکند چونکه گاهی فحش و ناسزا نثار من می شود و یک بزرگوار گرامی مثل شما هم پیدا میشود که به ما چیزی تقدیم کند. متشکرم! خواستم مبحث رفتار شناسی انسانها و حیوانات که بخشی از بیولوژی است با نمودار : محرک- تاثیرگذاری- نتیجه و عمل- را برای توضیح عملکردهای طبیعی ما موجودات مفصلتر توضیح دهم که این گاو حشری شده بیچاره دست خودش نیست بلکه براساس یکسری غریزه های طبیعی عمل میکند ولی گویا اینجا جایش نیست و با کامنت طولانی و غیر مفید مزاحم وقت بعضی ها میشویم. برای شما موفقیت و خوشی آرزو میکنم!
شنبه 23 شهريور 1392 - 17:35
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
١- حقیقت جو- المان// اقاى محترم که ظرفیت تحمل انتقاد صفر دارید!! لطفا به همون اقاى mihansabz روجوع کنید و ببنید که قبل از همان جملات تند من ، بنده با ایشان قبل از ان محترمانه صحبت کرده بودم ولى متاسفانه ایشان مثل بقیه وشما که با یه تلنگرى دیگران را لجن مال مى کنید شروع به توهین کردن کرد و نباید نوقع داشت که بنده در جواب ایشان قربون صدقه اشان بروم!! تفاوت انتقاد مؤدبا نه با انتقاد همراه بافحاشى و توهین، زمین تا اسمان است که متاسفانه شما قادر به درک ان نیستید!!اگر کسى مثل فریاد زیر اب ایتگونه مودبانه و محترمانه به من انتقاد کند، هیچوقت به خودم أجازه نمى هم اینگونه توهین أمیز پاسخ دهم.اگر کسى به من توهین کند به همان شکل پاسخ خواهد دید ولى شما با لحن خوش هم جواب توهین امیز دارید که بر مى گردد به أدب و شعور خودتان و کلاس خانواده گى تان و محلى که بزرگ شدید//
شنبه 23 شهريور 1392 - 22:56
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
٢-حقیقت جو- المان/ ضمنا من بر خلاف شما ادعاى فضل و دانش ندارم و در برابر دریاى علم قطرهایى هم نمى دانم واگر سر تا پاى نوشتارم سرشار از غلط هم بأشد به أن إذعان دارم// مثلى است که مًى گوید درخت هر چه پر بار تر بأشد افتاده تر است ولى شما ان را وسیله ایى در دست گرفته اید تا با ان نظر دیگران را جلب کنید، فخر کنید و از به به چه چه دیگران از کامنتهاى خودتان لذت ببرید!! به این مًى گویند عقده حقارت و ضعف شخصیتى //واقعا متاسفم براى شما که ذره ایى أدب و فرهنگ آداب و معاشرت ندارید!!!شما هم باید مثل mihansabz به یک روان پزشک مراجعه کنید ودر ضمن بجاى روده درازى و وراجى بفکر کسب و کار و زندگى باشید اقاى بیکار ( فکر نمى کنم ادمى بیکارتر و الاف تر از تو تو این سایت وجود داشته باشه) ر// ضمنا باید ببخشید وقت نداشتم تمام سطرهاى کامنت شما را بخوانم مخصوصا نظر علمى شما در مورداسم کاربریتان که نیم کاره رها کردم چرا که کوچکترین اهمیتى برایم ندارد!!.
شنبه 23 شهريور 1392 - 23:07
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
٣-حقیقت جو-- المان/تصویرى که تا قبل از این از شما در ذهنم نقش بسته بود انسانى فهمیده و روشن فکر بود که متاسفانه تصورى صد در صد اشتباه بود // شما انسانى بسیار مغرور و خودخواه هستید که بغیر از خودتان هیچ کس و هیچ چیز دیگرى را نمى بینید // اگر عقده تعریف و تمجید دارید من از این ببعد حتما این کار را از روى ترحم براى شما مى کنم که رو ده درازیتان بى جواب نماند.
شنبه 23 شهريور 1392 - 23:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا- مردانه بگو افعانی هستی یا ایرانی واقعی؟ ناراحت نشی چونکه در شهر ما یک افغانی کیوسک روزنامه فروشی دارد اسمش علی مردان خان است. با اینکه شک به افغانی بودنت داشتم باز برای من مهم نبود برایت وقت گذاشتم چهارتا کامنت نوشتم و گفتم کمکی باشد برای آگاهی ات ولی میبینم متاسفانه فایده نداشت. در ضمن از این ببعد لطف کن برای خراب نکردن زبان فارسی ما قبل از ارسال کامنت نوشته ات را چند بار خوب بخوانی تا اشتباهات تایپی ( شاید هم ضعف املائی و دستوری فارسی نه افغانی؟ ) زیاد نداشته باشد مثل نوشته آخرت! عصبانیت فایده ندارد و برای سلامتی ات خوب نیست. اگر بی ادبی و بیشعوری و بیکلاسی خانوادگی و در خراب آباد بزرگ شدنم شما را ناراحت میکند ....! مگر تو میخواهی بامن ازدواج کنی که به دلخواه تو باشم؟ اگر سطح سواد و تحصیل من برایت پایین است با همطرازهای خودت مخاطبه کن. در ضمن مگر تو وکیل یا قیم دیگران هستی که ازشان دفاع میکنی یا پول وکالت میگیری؟ گویا به امثال تو احترام گذاشتن اشتباهه؟ بجای گنده گوئی اول فارسی را خوب یاد بگیر!
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 01:35
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقت جو- المان// ضمنا از اینکه فرصت پیدا نکردم تمام داستان شاهنامه فردوسى که برایم نوشتید ، بخوانم پوزش مى طلبم. فقط چند خطى از ان را خواندم و چون خواندن بقیه ان ارزشى نداشت وفقط وقت تلف کردن بود لذا به خواندن ان آدامه ندادم چون مثل بعضى از دوستان آلاف و بیکار نیستم که وقتم را صرف روده درازى دیگران بکنم . در هرحال اگر جوابى به اتهامات احتمالى شما ( اگر چیزى نوشته اید ) داده نشد بخاطر این است که خوانده نشد. در ضمن بجاى پر کردن وقتتان با بحثهاى من و دیگران که حتى به ماهها قبل بر مى گردد ( خودم فراموش کرده بودم!!!!!!)به فکر کارى مثبت و ارزش دار باشید تااینگونه وقتتان را بیهوده صرف رکورد کردن بحثهاى دیگران نکنید که پشیزى گیرتان نمى اید اقاى پروفسور.
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 01:50
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقت جو- المان// فحش و ناسزا کسى نثار شما نکرد و بر عکس این شما هستید که به دیگران توهین مى کنید// لطفا از یکى از دوستان خودتان بخواهید نوشته هاى شما از بالا به پایین که براى من وفریاد زیر اب نوشته اید بخواند و قضاؤت کند کى فحش و ناسزا میدهد// اکه رو تو برم
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 02:03
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقت جو - المان // تو دیگه چقدر الافى که حتى نوشته ء٤ ماه پیش من به mihansabz. رو مؤ به مو ظبط کردى!! یعنى انقدر برات مهم بوده!! اگه از من و دیگران بپرسى دیروز چى خوردیم یادمون نیست ولى تو خیلى با حالى!! خدا وکیلى از نظر عقلى کم دارى !! به جاى ادرس لینک دادن به من که پزیشى ارزش برایم ندارد( و منکر ان هم نیستم) به فکر وقت گرانبهایى باش که اینگونه براى خاله زنک بازى هدر مى دهى جناب پروفسور تورنسل// با این حرفا چى رو مى خواى ثابت کنى!! من گفتم ظرفیت پذیرش انتقاد دیگران را داشته باشیم نه ظرفیت توهین دیگران را// حرف خوش جوابش حرف خوش است وتوهین جوابش توهین است اگه عقلت مى رسه بفهم منظورم چى بوده ا
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 07:47
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا- چرا جواب سوالم را ندادی که افغانی هستی یا نه؟ ما ایرانیها اصطلاحی داریم که میگوید آدم چشم ندارد همیشه بهتر از خودش را ببیند. حکایت رنج بردن خودت از دست من است. من کامنتهایم را برای امثال تو و برای سطح پایین تو نمینویسم و قرار نیست هر سبزی فروش سر محله هم بفهمد. وقتم را هم پیدا نکردم جواب چرندیاتت را بدهم و هر طور دوست داری در باره من فکر کن و رنج ببر و ناله کن و داد و قال راه بیانداز! ناراحت شدی که کامنت گذشته ات را آوردم تا خالی بندی و چاخان معلم اخلاق برای دیگران بودنت رو شود. آینه چو بنمود رویت راست_ خود شکن آینه شکستن خطاست! برو کشکت را بساب و دیگر نام کاربری مرا خطاب نکن! چطوره من و دیگران از این ببعد از تو اجازه بگیریم چی بنویسم یا ننویسیم و کوتاه یا بلند بنویسیم تا باب دل امثال تو باشد؟ تو و امثال تو عددی نیستید که برای دیگران خط و مشی تعیین کنید! مگر مامور وزارت ارشاد جمهوری اسلامی هستی؟ سطح خودم را هم بیش از این به سطح خودت پایین نمیآورم. با پوزش از دیگر دوستان و کاربران فهمیده!
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 12:17
Ghooloo - آبادان - ایران
حالا طرف افغانی چیزی از انسانیتش کم میشود؟ فکر کنم رابطه این زین موتور که از ابر یا اسفنج سفت و روکش آن لاستیک و پلاستیک است (نه چرم!) و همه مواد پالایش شده نفتی است همانقدر با بیولوژی رایطه دارد که روسری سکینه امَ کلثوم با گوشواره سقراط حکیم! بهرحال برای هر پدیده ای هر کس از دید خود و فهم خود علتی را جویا میشود و علاقه شدید به تجزیه و تحلیل در مورد همه چیز میتواند موجب رابطه ای در مورد فراورده های نفتی با حشر گاو شود! انشاءالله مورد قبول حق و حقیقت جویی قرار گیرد و کمتر این مرام منم منم کردن و فخر فروشی به چشم بخورد! به امید کمی تواضع و فروتنی برای دانشمندان و باسوادان خود عقل کل اندیش!
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 15:34
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
Ghooloo- ابادان// دوست عزیز، دستت را هزار بار مى بوسم بخاطر حرف حقى که زدى!!دوستان فقط ملاحظه کنید من در کامنت اولم چقدر محترمانه برایشان نوشتم و بعد با چه لحنى جواب گرفتم!!( همینطور دوست عزیزمان فریاد زیره اب) // در ضمن من افغانى نیستم ولى همانطور که شما گفتید افغانى بودن ، پاکستانی بودن، هندى بودن وووووو را عار نمى بینم ، خودبینى و تکبر را عار مى بینم// هزار بار به شما دوست عزیز درود مى فرستم
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 21:02
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
حقیقت جو- المان// حالا من بر فرض افغانى باشم چیزى ازم کم مى شه؟؟؟مطمئن باش اگه افغانى بودم از گفتن ان ترسى نداشتم //همانطورى که یه ایرانى اصیل و واقعى هیچوقت لزومى نمى بینه خودشو یه ملیت دیگه جا بزنه براى یه افغانى هم ایرانى بودن افتخار نیست که خودشو ایرانى جا بزنه!!برو تو هر جاى دنیا یه افغانى دیدى ازش بپرس کجایى هستى و اگر جواب شنیدى: ایرانى ، انوقت حق با شماست و شما درست میگى( البته بغیر از ایران که افغانیها گاهى مجبور مى شن از روى مصلحت خودشونو ایرانى جا بزنن) وقتى شما که خودتونوجز افراد تحصیلکرده ایرانى مى دونید ، اینگونه قضاوت مى کنید واى به حال افراد کم سواد و بى سواد جامعه ما// اگه به ایرانى بودنم شک دارى از نوع لغاتى که استفاده مى کنم راحت مى تونى حدس بزنم راست میگم یا دروغ // شما که ماشاله فیلسوف هستى چطور نمى تونى اینو تجزیه تحلیل کنى؟؟
یکشنبه 24 شهريور 1392 - 21:55
IranSalam - آمستردام - هلند
حقیقتجو - آقای باسواد شعر هم که گند زدی!!! آینه چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن آینه شکستن خطاست!
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 09:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.