تایید حکم مجازات دختر نوجوان به اتهام قتل مادرش

حکم مجازات دختر 16 ساله که مادرش را با کمربند خفه کرده بود در دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش خبرنگار مهر عصر روز26 دی ماه سال 89 دختر نوجوانی در تماس با پلیس از خودکشی مادر خود خبر داد.

در ادامه تیمی از ماموران در محل حادثه در حوالی میدان امام حسین حاضر شدند.

در جریان بررسی ها مشخص شد زن 60 ساله در حالی که کمربندی به دور گردنش بسته شده بود دچار خفتگی شده است.

دختر 16 ساله این زن در جریان تحقیقات گفت:  ساعتی قبل برای صحبت با تلفن همراه به پشت بام رفتم اما وقتی بازگشتم مادرم با کمربند خود را حلقه آویز کرده بود.

پس از بررسی های اولیه جسد به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

با توجه به مشکوک بودن ماجرا، کارآگاهان به تحقیق از دختر 16 ساله به نام ندا پرداختند که او سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد.

او در باره انگیزه اش در مورد اینکار گفت: روز حادثه مادرم تلفن همراه من را مخفی کرده بود بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و توانستم تلفنم را از او بگیرم. وقتی خواستم به دیدم دوستم بروم متوجه شدم در را قفل کرده است. این کار او مرا عصبانی کرد و با کمربندی که بر روی میز بود او را خفه کردم.

متهم به قتل در ادامه توانست رضایت اولیای دم را جلب کرده و از مجازات قصاص نجات یابد.

ندا پس از محاکمه از جنبه عمومی جرم در شعبه 71 دادگاه کیفری به 10 سال محکوم شد که 5 سال آن به صورت تعلیقی خواهد بود.

در اعتراض ندا، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات شعبه 16 دیوان عالی کشور حکم مجازات دختر جنایتکار را تایید کردند..

+67
رأی دهید
-18

kariminiya - تهران - ایران
عجب حیوونی بوده....
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 18:42
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
مامانم تلفنم رو قایم کرده بود ، در بسته بود می‌خواستم برم دوستم رو بینم مامانم رو خفه کردم ؟!؟!؟؟؟! عجب مملکتی شده . همه قاطی‌ کردند .
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 18:43
تیردادسورنا - ایران - ایران
لعنت مردوک خدای بابل و لعنت آمون خدای مصر و لعنت ژوپیتر خدای خدایان بر مردمی که در سال 57 میخواستن معنویات جامعه را بالا ببرن ولی برعکس ر...دن بر اخلاق و معنویات جامعه ...تبریک به انقلابیون 57 بخاطر زحماتشون و میراثشون برای نسلهای بعدشون پدر و مادر مچکریم.
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 18:51
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بناه بر خدا اخه حیوان هم با مادر خودش همجین کاری نمیکنه اینها انسان هستند واقعا؟ ببین اخوندای رافضی شیعه صفوی جامعه رو به کدامین سمت بردند؟!!!
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 19:03
nushin-alman - برونسچویگ - آلمان
وای که چقدر رو داره این دختر، از اعدام که نجات پیدا کرده، حکم ۱۰ ساله واسش بریدند که به ۵ سال رسیده ، بازم اعتراض کرده که برسونن حتما به ۳ ماهو بیاد بیرون، دختریه عوضی‌. مادر بی‌چاره واسه صلاح خود دختر درو قفل کرده، اونوقت این زده مادرو کشته، وای به این دختر. چطور می‌تونه ادامهٔ زندگی‌ بده،
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 19:37
ir2013 - کرج - ایران
باید جلوی این بند و باری را در کشور گرفت
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 20:06
بت شکن - مونترال - کانادا
اولیأ دم که پدر باشه انگار از خداش بوده که این عفریته دست به چنین جنایتی بزند تا از دست زن بیچاره راحت بشه چون خیلی زود چنین دختر هاری را بخشیده!!
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 21:35
دبل چاکلت - شیراز - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. تو هم از هر سوژه ای برای تبلیغات مذهبی خودت استفاده کن!!!!! ولی بنظر میاد دوران مذهبی بازی خیلی وقته که گذشته. اگه دوست داشتی بیدار شو و بیخیال این داستانها!
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 23:52
anti cleric - دوبلین - ایرلند
اینها همه از برکات اسلام ناب محمدی
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 01:28
ekman - شیراز - ‫ایران
عذاب وجدان ¨چنین افرادی را رها نخواهد کرد،اگر ذره‌ای وجدان داشته باشند.هر چند که والدین مقصر باشند و نسل جدید را درک نکنند،ولی‌ احترام آنان واجب است.البته این دختر از ریل خارج شده بوده که مادر بی‌چاره درب را به رویش قفل کرده بوده،اگر مادرش می‌گذاشت که هر غلطی که دلش می‌خواهد بکند،شاید این اتفاق نمی‌افتاد.این دختر بقدری پر رو و دریده است که هنوز به حکم دادگاه اعتراض دارد.می‌خواد بیاید بیرون که چه غلطی بکند؟باید از شرم روح مادرش خودش را بکشد.
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 20:56
OnLine. - تهران - ايران
خیر نبینی انشاالله جون مرگ شده ،این چه کاری بود کردی ،حتما هم پای یه نره خره از خودش اشغال تر وسط بوده که نمیتونسته خودشو نگر داره،عوضیه پتیاره، این هیولا اگه وجدان داشت که هم چین کاری نمیکرد،
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 05:29
shahramareia - تهران - ایران
ایت الله خمینی در 57 گفت: ما میخواهیم خواهر مادر معنوی شما را یکی کنیم ما به شما معنویت میدهیم ما همه شما را خواهر برادر می کنیم ما مادر همه شما را معنوی میکنیم ... ایشان طی 10 سال مادر یک ملت را معنوی فرزندانشان را روحانی کرد طوری که دختران مادران را به بهشت میفرستند در ادامه راه ایشان ایت االه سیدعلی یکدست گفت ما با همین یکدستمان و جان ناقابلمان راه خمینی را ادامه میدهیم و مادر همه شما را معنوی میکنیم این گزارش ادامه دارد...
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 10:53
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
online تهران. داداش .نازنین. عزیز دل. خودت میگی پای نره خر در بین بوده. تو مگر نمیدانی اگریای یک نره خر در زندگی یک زن باشد. کشتن مادر که چیزی نیست . ان زن یک شهر را هم حاضره باشوب بکشه. مگر این جنگ های جهانی را چه کسانی راه انداختند. مگر اینهمه کشتار پیش امد بانی. و مسبب انها چه کسانی بودند. ناپلئون. چنگیز و هیتلر بیچاره ها فقط بد نامی انرا یدک کشیدند. مسبب همه اینکار ها تماما دختران حوا بودند. باور نداری برو تاریخ را بخوان.باور نداری برو پرونده جنایات را در دادسرا ها بخوان.باورنداری برو تحقیق کن
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 16:04
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یه وقت نکند تجدد غربی به داخل کشورمون نفوذ بکند و معنویت اسلامی را از بین ببره .
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 21:50
مسعود آبادانی - تهران - ایران
بعضی بچه ها انگار از همان بدو تولد یک مقداری از شسطان را با خود به این جهان میارن.
‌پنجشنبه 21 شهريور 1392 - 22:17
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی، مفتی شما که فتوا به نزدیکی با خواهر و مادر دادنَ، مواظب باش سوریه رفتی ... اجازه داری اگر تمرد کردن سر اونها را هم ببری به جرم عدم همکاری با مجاهدین. باریک الله به این دین ...
جمعه 22 شهريور 1392 - 15:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.