گزارش تصویری: عبور از "حرام‌زادگی"

سردار نقدی می‌گوید ۴۰ درصد مردم آمریکا "حرام‌زاده" هستند و این را نشان از زوال فرهنگی می‌داند. "حرام‌زاده" کیست و چرا مردم و قوانین مدنی در غرب از این مفهوم عبور کرده‌اند؟

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید

گزارش تصویری: عبور از "حرام‌زادگی"

گزارش تصویری: عبور از "حرام‌زادگی"

+36
رأی دهید
-77

perser68 - فلوریدا - امریکا
جونور آدم خور نقدی باید قیافه خودش رو تو آینه ببینه که به همه چی‌ شبیه به غیر از یه آدم(:
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 19:25
yas abi - ببرسل - لز
یعنی‌ چی‌ عبور کردند؟! مدنیّت در غرب از خیلی‌ چیز‌ها عبور کرده، تنها این نیست از این بالاترش هست، مثل ریگ آدم میکشند، گروه تروریست تربیت میکنند، منافع کشور‌های دیگه رو غارت میکنند ، یک رژیم نژاد پرست درست کردند که موی دماغ منطقه است و آرامش رو در خاور میانه گرفته، معدن تولید و فروش فیلم پورن هستند، قاچاق چی‌ زنان روس و اکراین و اروپای شرقی و ارسال اونها به غرب هستند. مدنیّت غرب یعنی‌ سکس، گروپ سکس، فامیلی سکس، سلبریتی سکس، سکس...و غارت دیگران. اینکه اگه یک زن و مردی مدتی‌ با هم باشند (بی‌ ازدواج قانونی‌)v بچه‌ا‌ی باشه که تازه خوبه!!
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 19:59
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
جوامع و مردم و فرهنگهای متمدن از خیلی مفهمومها و عبارات عقب مونده دیگه هم عبور کردن.کافیه ۵-۶ سال تو یه کشور متمدن زندگی کنید تا تفاوت سنگین برتر بودن یا بهتر بگم پیشرفته بودن طرز فکر رو نسبت به جهالت و عقب موندگی یه طرز فکر دیگه حس کنید.مزخرفاتی مثل حـ... و بکارت و نجس و حرام و حلال و افسانه های جن و پری...مثلا بین مهاجرهای پاکستانی و سودانی که از جهالت عقلی و فرهنگی و بهداشتی شدیدی رنج میبرن این مسایل اهمیت و معنی خاصی داره و حق به جانب هم صحبت میکنن که اینگار اینها چیزی رو میدونن و بهش پی بردن که مثلا اروپایی و آمریکایی و ژاپنی که ۲۰۰۰ سال ازشون جلوتر هست ازش بیخبره! البته بسیجیها و حزل های عقب مونده ایران هم در همون حد هست عقل و شعورشون.یه واژه نامه مونگول و عقب مونده که فقط خودشون معنیشو درک میکنن.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 20:47
arian1 - ابادان - ايران
اصولا سردار نقدی خود یک حـ... تمام عیار است واین را از رفتار گفتار وقیافه زشت وحـ... او براحتی می توان دید.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 19:26
amir-amir - تورنتو - كانادا
دیگ به دیگ مى گه روت سیاه٫ واقعا جاى سئوال دارد شخصى مثل نقدى که از تخم و ترکه صدام گور به گور شده که معلوم نبود پدرش چه کسى بوده حلال زادگى غربى ها را زیر سئوال ببرد
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 21:55
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
این یأرو سردار نسیه اى در صد حـ... هاى سران جمهورى اسلامى رو نگفته؟ برادر خمینى فامیلش پسندیده هست پسر عموى رفسنجانى فامیلش چیز دیگریست إلا آخر
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 22:20
perser68 - فلوریدا - امریکا
yas abi - ببرسل. شما اول شکم گشنه مردم بختک زده داخل رو سیر کنید،کجا کی‌ برای خودش حق تصمیم داره پیشکشتون!!!شما‌ها چیزی جز قیم بودن برای دیگران ندارید و با این شعارهای تکراری ۳۴ساله فقط خودتون رو تو دنیا رسوای عالم کردین!شما‌ها با این تحجراتی که در مغزتون چپوندین عاقبتی بهتر از مصر و سوریه و افغانستان و پاکستان و لیبی‌ و عراق ندارید،خوش باشید در ادامه(:
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 22:28
yaghi003 - خاش - ایران
واقعا راست میگه این ها حـ... اگه نبودن تو مسایل کشورهای دیگه دخالت نمی کردند
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 23:01
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
مگه خودت نیستی سردار نقدی مگه جامعه صفوی ایران اینطور نیستن؟اونای که صیغه رو ترویج میکنن و به زنا لباس شرعی پوشوندن چی باید گفت؟با این قانون چقدر بچه بی پدر تو کشور زیاد شده یکیش خودت نگاه کن اخوندای هوس باز زنان جامعه شیعی و صفوی ایران رو دارن به یغما میبرن
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 23:25
mashady - منچستر - انگليس
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی ، آره به کله عمر تو راست میگی‌ ، زنان جامعه شیعی و صفوی ایران رو دارن به یغما میبرن ولی‌ زنان جامعه سنی امارات هم به نظر ما با حیوان فرقی‌ ندارند
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 03:00
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
اول از همه اینکه چنین بحثی بزرگتر و پیچیده تر از اون خواهد بود که به راحتی آن را نقد کرد و یا با تیکه و لیچار یکطرف را مقصر و طرف دیگر را برنده بدانیم. مشخصا در غرب و جوامع پیشرفته زوال فرهنگی و پشت پا زدن به سنت ها و آئین ها به شدت سرعت می گیرد و این به هیچ عنوان نشانه پیشرفت نیست، بلکه پسرفت را نشان میدهد. اما مشکل اصلی اینجا است که همین معضل ها خواهی و نخواهی به کشورهای دیگر هم سرایت می کند و به درد مشترکی دچار می شوند. اما غربی ها به سرعت راه برخورد مناسبی برای آن پیدا می کنند که لااقل در کشورهای جهان سومی صدسال طول می کشد تا به همان نتیجه برسند. یک زمانی بحث امنیت در غرب هم در کشورهای جهان سومی به جاسوسی از خانه مردم و شنود تلفن ها تعبیر میشد. حتی ملاها می گفتند غربی ها در حمام و توالت مردم آمریکا هم دوربین دارند و نوامیس آنها را میبینند. اما سالها گذشت تا همین ملاها حد امنیت در کشور خودشان را هم بیشتر از آمریکایی ها کردند و بواقع از هر سوراخی مردم را رصد می کنند. توالت و حمام پیشکش.
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 03:14
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
یکی از کاربران حرف از انواع سکس هایی زد که گویای فعالیت زیادی در سایت های پورن بود(که احتمالا این پیشرفت اصلی است). اما سوال اینجا است که شما خبری از دادگاه های خانواده در ایران نداری؟ مشخصا چنین اخباری هرگز رسانه ای نمی شود، اما اگر شما تشریف ببرید با انواع همین سکس های خانوادگی و فامیلی آشنا می شوید. شکایت مردی از پسر و همسرش یا شکایت مادری از دختر و همسرش. فکر نکن در ایران همه چیز عالی است و بقول احمدی نژاد اصلا همجنس باز هم نداریم. چرا برادر داریم اگر تو غرب سعی می کنند این زوال فرهنگی را به عشق و علاقه در کنار خواسته آنها تبدیل کنند(یعنی زندگی مشترک بدون ازدواج). در ایران باید فکری به حال سکس های ضربدری رایج بکنند. یک روز دادگاه های خانواده در ایران هر بنی بشری را از زندگی مشترک زده می کند. به هر دختر و زنی بی اطمینان میشی به هر مردی به چشم هرزه نگاه می کنی. این روزها هم که مد شده ازدواج ها بر اساس دارایی ها شکل میگیره و حتی مردها برای ازدواج دنبال دختر پولدار و دختر تاجر می کردند.
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 03:26
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
حالا شما بگو: سرکوب کردن و پنهان کردن راه حل درستی است که نتیجه آن می شود کنار آمدن مردم با شرایط فجیع؟ یا کنار آمدن با خواسته اولیه و نزدیک کردن شرایط برای حفظ ارزش اصلی (عشق) در بین مردم؟ شما تحقیق کن و ببین که هنوز در غرب دخترها و پسرها به عشق نگاه مقدس و ارزشمندی دارند، اما در ایران عشق یعنی خانه و ماشین و ویلا و تجارت و بیزینس و ... الی ماشالا.
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 03:26
باور عمیق - قم - ایران
چه سینه ای چاک میدن بعضیا واسه دفاع از حـ... های آمریکایی یا بهتر بگم وحشی های حـ...
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 08:56
دبل چاکلت - شیراز - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. جامعه صفوی یعنی چی؟ تو سلطنت طلبی یا عرب طلب؟ راستشو بگو!
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 08:29
عقل وهوش - اصفهان - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی- تو سنی سلفی ریزه خوار سفره اعراب مگر نمیدانی متعه در زمان پیامبر با همان شرایط ازدواج دائم که در قرآن آمده به طورسنت انجام میشده باحفظ مدت چهار ماه ولی عمر که خودش فرزند زن .. به نام صهاک بوده و با این نام همیشه مورد تمسخر دیگران هم بوده به محض اینکه خلیفه تهی مغز هائی امثال تو سنی سلفی میشه ممنوع میکنه تا همه ..بی حساب و مخفی یا آشکار زنا کنند کسی هم تا به حال ازش نپرسید مگر توبالا تر ازپیامبری که از خودت حلال وحرام تعیین میکنی اما حالا روحانیون شما حرف از جهاد النکاح یا دقیقآ جهاد الزنا حتی با محارم در سوریه میزنند و خواهر وناموسشان را میدن تا در چند ساعت با چند نفر همبستر بشه وحرفی نمیزنی .. شما که نه عقل دارید نه غیرت نه ایمان درست حسابی وهرچی شیوخ شما بگن کور کورانه میپذیرید اما شیعیان برای تک تک اعمالشان دلیل ومدرک قانع کننده میطلبن
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 08:41
دبل چاکلت - شیراز - ایران
عقل وهوش - اصفهان - ایران. ای ول ترکوندیش!
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 12:07
Falcon11 - لندن - انگلیس
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. من با شما موافقم (حقیقت تلخه)
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 12:14
shirdel - لندن - انگلیس
سلطنت طلب- ابو ذبی (ابوظبی) جواب دندان شکن از برادر عقل و هوش نوش جان کردی؟ همین امثال شماها از عوامل مهم فتنه گری در منطقه جریان سلفی تکفیری هستید که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان قدم برمی دارید.
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 13:21
trust - بوشهر - ایران
لعنت بر وهابی های خشک مغز و بی سواد
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 14:03
petrick - اشدود - اسراییل
sleepy holow. من کاملا با نظر شما موافقم
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 14:44
ariya777 - تهران - تهران
yas abi - ببرسل - لز . از این حرفهایی که زدی بیشتر آدم یاد ایران میوفته نه غرب!. ماشالا سکس شناسی تم خیلی خوبه
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 16:18
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Falcon11 - لندن - انگلیس.....پس آن واقعیتهایی که عقل وهوش - اصفهان - ایران در مورد جتاب سلفی تهی مغز (سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی) بالا گفتند به طریق اولی در مورد شما هم صدق می کند.
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 07:22
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
yas abi - ببرسل - لز....واقعیتها را گفتید. غرب به اسم مدرنیسم و دموکراسی به هر نوع بی اخلاقی چراغ سبز نشان می دهد....ولی غرب خیلی چیزهای خوب هم دارد...ای کاش متوازنتر می گفتید..
‌چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 07:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.