سانسور دختری که هم‌نام "آیت‌الله خمینی" نیست

دختری که حتی نام آیت‌الله خمینی را بر خود ندارد٬ چون "نتیجه"ی اوست از سوی مادر خود سانسور شد. تغییرات فتوشاپی در عکس نعیما طاهری که جایزه‌ای علمی در کانادا کسب کرده اعتراض‌ها به مادر او را برانگیخت.

گزارش کامل را اینجا بخوانید

+70
رأی دهید
-15

Royan - کالیفرنیا - آمریکا
زنیکه عوضی آخوند زاده بدست ملت ایران که دو دستی کشور را تقدیم بابا بزرگ بی همه چیزش کردنندبه عرش رسیده و الان صدای اعتراض ملت ایران را به عوعوی سگ تشبیه میکند, حق مردم ایران است که یک همچین کسانی بهشون سروری بکنند تو سرشون بزنند , حق و حقوشون را پایمال بکنند و بالا بکشند جلوی رشد آنها را بگیرند و آینده آنها را نابود بکنند ولی بچه های خودشون در اروپا و آمریکا تحصیل و عشق وحال بکنند.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 00:08
Dara va sara - پرت - استرالیا
معلومه این وبلاگ نویس و اون مغاله نویسه....دستمال به دست حرفه ای هستند. که اینگونه نتیجه گیری کردند. البته نسبت به شیرینی ساندیس......ادم .... اگه بابا بزرگ این پوفیوز. همون روضه خوان بود . نوه کثافت ایشون سر از کانادا در میورد؟.. ابله، چرا سر هزاران دختر ایرانی فقیر که فربانی فقر شده و به فحشا و هزاران کثافت کاری دیگر رو اورده. ادمهای مثل شما که در این مواقع ژست روشنفکرانه میگیریند.همه خفه خون میگیرین و هزارو یک دلیل میاورین که کار ایشان غلط بوده.حالا. حساب نوه خمینی جدا از خمینی چکه زده میشه.... . بیسواد...حتی نمیدانی که این یک جایزه علمی هم نیست....تف به شرف هر .که به هر نحوی هیزوم تو اتیش این کثافتها میریزند. و اسم خودشونو گذاشتن روشنفکر.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 02:02
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
این آقا رضا مریدی هم موجود جالبیه. یه روز شاهزاده رضا پهلوی رو در پارلمان کانادا مشایعت می کنه یه روز دیگه به نتیجه خمینی دجّال جایزه میده.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 05:53
faranak-montreal - مونترال - کانادا
یکی به من بگه اینها تو دیار کفر چه غلطی میکنن , جدش که میگفت باید گونی سرمون کنیم ایران نریم بیرون , همه جا را به گ . کشیدن
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 06:16
datis - سن دیگو - امریکا
حـ... خمینی و نودهو نتایج کثافتش، با پول دزدی مردم تو ایران و خارج ایران نون به نرخ روز میخورند، به امید گیر بگور شدن همشون و سرطان گرفتن همین نعیما حـ....
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 06:35
OnLine. - تهران - ايران
ایشالا آتیش به گوره جدت بگیره که یه حـ... بیش نبود،و فقط یه حـ... هندی می‌تونست ایرانو به ورطهٔ نابودی بکشونه،
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 07:26
سردار سپهبد - آمستردام - هلند
Royan - کالیفرنیا - آمریکا این چیزهایی که نوشتی و توهین هایی که به مردم ایران کردی در مورد خودت هم بود یا اینکه نه و تو ایرانی نیستی؟ اگر ایرانی هستی پس چرا خودت یک کاری نمیکنی؟ فوقش در راه آزادی وطن شهید میشی.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 11:39
دنیای وحشی - تهران - ایران
غلط زیادی می کنند باپول ملت میروند خارج از کشور به دنبال عیش و نوش و تحصیل وغلطهای زیادی دیگر .بخصوص وقتی که هفتاد میلیون جمعیت مملکتمون رو باآزار و اذیت های شبانه روزیشون شبیه بوزینه لباس می پوشانند و هیچ کدام حق انتخاب حتی در نوع رنگ لباسهاشون هم ندارند اما خودشون آزادنه درخارج از ایران باپول ملت می چرند .معتقدم این هم خواست خدا بوده که دستشون رو بشود.آن هم توسط خودشان .لووللللللللللللل.بیخود نیست که می گویند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 05:31
yashainiran - ایران - ایران
من نمیدونم چرا این کار رو کرده؟ بیچاره دختره که کاملاً باحجابه فقط شلوار پاشه! یعنی پوشیدن شلوار مساوی است با بی حجابی؟!!!! که براش دامن کشیده؟
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 08:21
sama128 - شیراز - ایران
همـــــــــــــــــــــــه چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز در این مملکت دروغ - ریا - عوام فریبی محـــــــــــــــــــــــــــــــض هست و صرفا و صرفا و صرفا شعار . صداقت - عدالت - مسلمانی واقعی - اسلام واقعی - دین داری - نبود فساد - عمل به دین - روزه - نماز - سالم کارکردن - درست کارکردن - اختلاس نکردن - ریا نکردن - دروغ دروغ و دروغ است هرکسی غیر از این بگوید به خدای احد واحد به وجدان خود دروغ گفته است اگر وجدان داریم اگر انسان هستیم اگر انسان هستم و اگر انسان هستیم در این واقعیت محض دروغ نگویم که تمامی مسائل گفته شده راست است و دروغ نیست
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 08:13
Behdin - آمستردام - هلند
به چه زبان و به چه ادبیاتی باید گفت، این باید بیاد رسما برائت از مشرک بکنه، بگه بابا بزرگ مادرم، یک جلاد بود، که چند صد هزار دختر هم سنّ و سال من را با زندان و اعدام از درس و دانشگاه و از همه مهمتر از زندگی‌ انداخت.
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 14:31
coco - تورنتو - کانادا
این جایزه را اینقد بزرگش نکنین. ایشون عضو یه تیم ۵ نفره بوده که همه اون تیم یه فیلم کوتاه ساختن، که هیچی‌ چیز بزرگی‌ نیست. اینقد ننه ‌اش این تحفشو بزرگ کرده تو فیسبوک که نگو. انگار یک گروهِ دانشجویی با تلفنشون مثلا یه فیلم ۵ دقیقه‌ای گرفته باشن، همچین ننه‌ش حرف میزنه انگار الکتریسیته کشف شده...اتفاقا لباس این تحفهٔ خیلی‌ هم دهاتیه آبرو ریزی کرده، همه دخترأیه محصّل تو دانشگاه‌های کانادا خیلی‌ ساده می‌چرخن. -------. https://www.ocediscovery.com/news/2013/05/30/video-competition-winners. ----. https://www.flickr.com/photos/ontariocentresofexcellence/8968781215/sizes/o/in/set-72157633969694704/
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 23:22
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
سردار سپهبد - آمستردام - هلند/ وقتی از هیچی خبر نداری حرف نزن مگه خمینی و نوه اش و نتیجه اش ملت ایران هستند ؟ توهین را نوه خمینی کرده که گفته این اعتراضها که مردم به پوشش دخترم میکنند مثل عو عو میماند و اهمیتی نداره چرا جواب نعیمه اشراقی را نمیدهی از ملت ایران در مقابل آنها حمایت نمیکنی ؟.درست بخوان بعد کامنت بنویس. در ضمن من جزو گروهی از ملت ایران هستم که از روز اول با تمام وجودم از انقلاب اسلامی بیزار بودم با وجود سن کم بارها عکس خمینی را از روی دیوارها میکندم و لگد مال میکردم بخاطر همین هم میخواستند که خانه ما را آتش بزنند ( سال 57 ) قبل از آمدن شیطان جماران به ایران بنابراین نقشی در بدبخت کردن دیگران نداشتم , توهین مال کسانی است که در سیاه بختی ایران شرکت داشتند.
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 05:54
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
کوین پارسى - تورنتو// دقیقا!!! معلوم نیست با کدوم طرفه!!
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 07:22
coco - تورنتو - کانادا
لجم میگیره از این کسای که میگن این بچه بی‌ گناهه...واقعاً فکر می‌کنین کی‌ داره خرج تحصیل این تهفه رو تو کانادا به عنوانه یه دانش آموز خارجی‌ میده ؟ حد عقل چیزی تو حدود ۳۰ هزار دلار در سال خرج این .. است . اون باباش که آخونده یا ننه اش که وایز پرزیدنته، کدوم دارن خرجشو میدن؟ به قیافه این تحفه میاد که یک روز هم نه کار کرده باشه تو عمرش نه نگرانِ پول بوده و نه تو صف وأیستاده - همه با پول شما ایرانی‌ هایه بیچاره...بازم سرتون رو بکنین زیر برف بگید همه چیز خوبه. تازه ننه اش هم شنیدم تو کانادا درس خونه . طاقتِ دانشگاه هایی ایران رو نداشته ....
‌سه شنبه 19 شهريور 1392 - 19:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.