حسن روشن : روشن: پرسپولیس فکر کرد خلعتبری رستم شده و می‌تواند 5 گل بزند!

پیشکسوت استقلال می‌‌گوید: پرسپولیسی‌ها با جذب خلعتبری فکر کردند او رستم شده است.

حسن روشن  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  درباره تساوی دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت:‌همانطور که دیدید بازی مساوی شد. بازی بدی نبود. یک نیمه برای استقلال و یک نیمه هم برای پرسپولیس.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس حساس شده بود. فکر می‌کرد خلعتبری رستم شده‌ و می‌تواند 5 گل بزند. البته بازی نکردن فرهاد مجیدی هم از ابتدای بازی اشتباه بود. وی باید در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. مربیان در این زمینه مختار هستند.

پیشکسوت استقلال درباره داوری گفت: داور حساس شده بود و هر خطایی را اخطار می‌داد. اما در کل خوب بود.

روشن درباره تعویض‌های هر دو تیم عنوان کرد: اگر یکی گل می‌زد می‌گفتند تعویض خوب بوده است اما نمی‌توانیم در حالت کلی بگوییم تعویض تیم‌ها بد بود.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دربی عنوان کرد: چون استقلال را دوست دارم دوست داشتم این تیم ببرد. اما هر کس هم فوتبال را دوست نداشت می‌گفت این بازی مساوی شود.

+31
رأی دهید
-58

XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون گٔل گفتی‌ ، اگر چه برا علی‌ دایی سلطان فوتبال ایران احترام خاصی‌ قائلم ، ولی‌ پرسپولیسی‌ها فکر کردن با این عجوزه (خل عت بری ) می‌تونن شق القمر کنن !! نه آقا جون این بابا ارزش گدایی کردن و آوردن به پرسپولیس و نداشت اینو پایان فصل میفهمن .
شنبه 16 شهريور 1392 - 11:34
sandalikhali110 - تهران - ایران
راست میگین فرناز مجیدی رستم شده حواسمون نبود یا نیکبخت گونه تزریق کرده به اینا نگاه کنی از 100تا زن عشوشون بیشتره
شنبه 16 شهريور 1392 - 14:54
jj122 - تهران - ایران
این حسن اقا کی میخواد روشن بشه اس تفراغی ها خیال برشون داشته فکر میکنن با این فرناز مجیدی میتونن پرسپولیس را ببرند اما کور خوندند بازی برگشت همین خلعتبری سوراخشون میکنه
شنبه 16 شهريور 1392 - 15:08
sandalikhali110 - تهران - ایران
راست میگین فرناز مجیدی رستم شده حواسمون نبود یا نیکبخت گونه تزریق کرده به اینا نگاه کنی از 100تا زن عشوشون بیشتره
شنبه 16 شهريور 1392 - 19:23
dark night - تهران - ایران
اونی‌ که نیمهی دوم لوله شده بود استفراغ بود، قلعه نوعی هم با روش‌های لمپنیسمش دیگه نتیجه نمی‌گیره.
شنبه 16 شهريور 1392 - 19:27
Nimi1354 - تربت جام - ایران
حیف اینهمه پول که خرج آوردن این خلعتبری کردند با این پول میشد چند مدرسه درنقاط محروم ساخت ولی خلعتبری تو پرسپولیس چه گلی به سرمردم میخواد بزنه?!حیف حیف از اینهمه پول صدحیف!!علی دایی سلطان فوتبال ایران!!?این هم ازاون حرفهایی هست که مرده را به خنده وامیداره !علی دایی درفوتبال ایران یک خوش شانسه که با مرده خوری پاسهای دم دروازه را ,تک به تک با دروازه بان گل میکرد.من بجز خوش شانسی در فوتبال تکنیکی,فنی,سرعتی بهش ندیدم که مانند زیدان,مسی,رونالدو,فیگو,وغیره اورا ازسایرین متمایز کنه
یکشنبه 17 شهريور 1392 - 00:31
piki82 - تورین - ایتالیا
البته این حسن روشن هم از نظر خود درگیری تو مایه های مایلی کلنگ هستش...اما به عنوان یک پرسپولیسی با حرفش در مورد خلعتبری موافقم و واقعا این بازیکن هرقدر هم خوب بازی کنه ارزش اینهمه ناز و دلار رو نداشته ! همون عالیشاه جوان و با انگیزه خیلی بهتر هستش ! برای دایی هم متاسفم که غرورش رو کنار نزاشت و کریمی رو از تیم دور کرد ...بعد دست به دامن پولکی هایی مثل دهنوی و خلعتبری شد ! . اون قلعه مرغی هم بازی رو خراب کرد با اون سیستم دفاعی و حفظ رکوردش !
یکشنبه 17 شهريور 1392 - 11:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.