تشکیل یک «سپر انسانی» در اطراف مراکز نظامی در دمشق

بی بی سی : در دمشق، گروهی از غیرنظامیان سوری، برای دفاع از شهرشان، سلاح به دست گرفته اند و، گروهی دیگر هم، برای تشکیل یک «سپر انسانی» در اطراف مراکز نظامی، داوطلب شده اند؛ تا مانع از حملات موشکی آمریکا و متحدانش شوند. حکومت بشار اسد هم می گوید در صورت بروز هرگونه حمله ای، آماده اقدام تلافی جویانه است. «جرمی بوئن»، سردبیر بخش خاورمیانه بی بی سی، به حومه دمشق در غرب این شهر رفته و این گزارش را تهیه کرده است.

+34
رأی دهید
-18

baas - روتردام - هلند
وقتی اسد شیمی‌ می‌زد , ما ساندیس میخوردیم !!!!!!!
جمعه 15 شهريور 1392 - 09:53
dara20 - تهران - ايران
درست مانند حماقتی که صدام احمق مرتکب شد.
جمعه 15 شهريور 1392 - 10:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
شاید جمهوری اسلامی حامی بشاراسد باشد ولی باید بدانیم این به آن دلیل نیست که بشار اسد هم مثل ملایان ملتش را به سمت وسوی مذهبی بودن افراطی می برد بلکه همانطوری که درفیلم هم می بینید چیزی به نام حجاب اجباری بین زنهایشان رایج نیست و مفهومی نیز ندارد و این راهم بایستی بدانیم که آمریکا باحمله احتمالی خودش به سوریه درواقع از طالبانها دفاع میکند چون به قول بشار اسد و کسانی که اهل سیاست هستند و واقف مسایلی که درسوریه می گذرد جنگ بشار اسد با ضد حکومتی ها و سیاسیون کشورش نیست بلکه باطالبانهاست وبس .بنابراین بایستی دعا کنیم که طالبانهاهرگززززززز درهیچ کشوری و توسط هیچ گروهی حمایت نشود تابتواند برسرکارآمده و خون مردم بی گناه را بریزد.آمین.د
جمعه 15 شهريور 1392 - 08:04
دوستدار - استهکلم - سوئد
الکی است! از چه مردمی سپر انسانی درست کرده اند همان مردمی هستند که ریس جمهورشان ارزش پشیزی قائل نیست برایشان و تا به حال بیشتر از 100,000 هزار نفر را از انها به کشتن داده است. این مردم باید چقدر نادان و احمق باشند که به خواست حکومت جنایتکارشان امده اند جان خودشان را سپر اسباب جنایت رژیم اسد کرده اند. ایا این مردم تا کی سر عقل نمی ایند و فکری به وضع اسایش و خوشی خودشان نمیکنند؟ باید لیاقت مردم سوریه در نظر بشار اسد چند باشد که اینطور با جان و مالشان بازی میکند و به خاطر ماندن خودش در قدرت به کشتن شان میدهد؟
جمعه 15 شهريور 1392 - 09:25
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
ساندیس خورهای رژیم جنایتکار فشار اسد.
جمعه 15 شهريور 1392 - 13:13
ekman - شیراز - ‫ایران
استفاده از اسلحه شیمیائی محکوم است؛اما آمریکا،فرانسه،بریتانیا،کانادا و ترکیه که هم همسایه ما است و هم کشوری مسلمان است،در جنگی که عراق با ایران داشت و صدام از اسلحه شیمیایی استفاده کرد کجا بودند،چرا آن‌زمان حکومت عراق را محکوم نکردند؟؟؟!!!این حـ...‌ها که به فکر مردم سوریه نیستند و هدفشان چیزی دیگر است.ترکیه بی‌ اراده هم سگ آمریکاست.
جمعه 15 شهريور 1392 - 21:27
کبالت3 - کرج - ایران
با اطراف مراکز نظامی کاری ندارن داخلش رو میزنن کبلائی.
شنبه 16 شهريور 1392 - 18:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.