ناشی‌گری‌ نعیمه اشراقی در انتشار عکس «فتوشاپی» دخترش

نعیمه اشراقی، نوه آیت‌الله خمینی، به مناسبت آن چه «کسب مقام اول در مسابقه OCE ایالت انتاریو کانادا» توسط دخترش اعلام کرده، عکس وی را به صورت دستکاری شده و با حجاب بیشتر در فیس‌بوک منتشر کرد.

نعیمه اشراقی امروز در صفحه فیس بوک خود با انتشار عکسی نوشت: «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل.»

 اما عکسی که نعیمه اشراقی از دخترش در این پست فیس‌بوکی منتشر کرده، برای حجاب «کامل‌تر»، به صورت ناشیگرانه‌ای دستکاری شده است.

 این در حالی است که وی کامنت‌هایی را که این موضوع را افشا می‌کند، سانسور می‌کند.

 یکی از کامنت‌ها این بود: «سرکار خانم، همه داعیه روشن‌فکری شما به همین دست بردن در عکس و پاک کردن کامنت‌ها ختم می‌شود؟»

 نعیمه اشراقی نوه آیت الله خمینی، خواهر زن محمدرضا خاتمی، و عروس آیت‌الله طاهری است.

وی به تازگی سخنانی از هاشمی رفسنجانی مبنی بر نقش داشتن بشار اسد در حملات شیمیایی اخیر دمشق در صفحه فیس بوک خود نقل کرد که مجبور شد پس از مدتی آن را تکذیب کند.



عکس سانسور نشده



با کمی تغییر در میزان تیرگی و روشنی عکس سانسور شده، می‌توان آثار فتوشاپ را کاملا مشاهده کرد.

 

عکس دیگری بدون فتوشاپ

تصاویری از نعمیه اشراقی , نوه آیت الله خمینی

+288
رأی دهید
-45

ukang - لندن - انگلستان
حتما اون روسری رو هم فقط برای عکس سرش گذاشته! خمینی روانی و قاتل کی بود که تخم و ترکه اش خوب باشن! تو روح خبیثش که جوان ها کشت حالا نوه تخم و ترکه هندی زاده اش کاناداست. خوب گم شین ایران ! چرا غربد??????امیدوارم روزی اثری از خاندانشون باقی نمونه!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 20:48
msforugh - تهران - ايران
ولی خداییش مادرش خیلی قشنگه٫ دست امام درد نکنه. میگفتند صبر انقلابی داشته باشین ثمرش رو بعدا میبینید منظورشون ایشون بودند؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 20:54
Esfahan Nesfe Jahan - کالیفرنیا - آمریکا
اون پدربزرگ قاتل و تخم و ترکه شو و هوادارانش که دائم عرعر میکردید نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ! حالا چی شده همه تون راه فرنگ را در پیش گرفتند و اونجا تحصیل میکنند.؟ حتما حالا عربده میکشید و میگید لاشرقیه لا غربیه شلنگ جاروبرقیه
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 20:56
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
بی‌ شرف‌ها نوه‌ و نتیجه همان کفتار پیر دروغگو هستند دیگه! پدر بزرگ بی‌ شرف اینها مگر راستگو بود؟؟؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 21:37
تمايل صداپور - تهران - ایران
نمیدونم واقعا اینها نظرشون رو بابا بزرگشون چیه ؟؟؟ اصلا چه جوری روشون میشه اعلام کنن که نوه خمینی هستن ؟؟؟ خمینی کسی بود که ادعا داشت جنگ نعمت بود واسه مردم ایران !! جنگی که میبایست بعد از سوم خرداد سال شصت تمام میشد چه جوری هفت سال طول کشید ؟؟؟ اصلا اینها ذره ای از سختیهایی که این ملت بیچاره کشیدن رو ، چشیدن ؟؟؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 21:45
agha_ehsan - تهران - ایران
چه گرگیه این!!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 22:02
ario - اهواز - ایران
اینا همون هایی بودن که باباهاشون برای اَسلام دهن ما رو سزوبس کردن.حالا خودشون همه بچه هاشون رو فرستادن خارج ما هم باید تو جهنمی که به پا کردن بسوزیم و بسازیم...
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 22:14
yashainiran - ایران - ایران
در عکس آخری آیا پرچم هم فتوشاپی است؟ چون کلمه الله درست است اما رنگ قرمز بالاست و رنگ سبز پائین! یادمه در دوران افسروظیفه گی در صبحگاه پادگان سربازان دژبان به علت برعکس بستن پرچم به میله پرچم و فرستادن آن به بالا مستقیما به بازداشتگاه رفتند ولی در اینجا چه حکمتی وجود دارد؟ برعکس بودن پرچم اهانت بزرگی به یک کشور است.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 22:18
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بالاخره اُمُل که میگن همینان دیگه.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:02
princesse - تهران - پرژن
با پول ملت فلک زده !
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:09
arman20121391 - طبس - یزد - ایران
دروغ میگید مشخصه شماها تو سایت فتوشاپ کردین
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:15
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
این نعیمه چقدر هم خوشگله لامذهب
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:26
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظر من هیچ اشکالی نداره . شاید مادر یک بچه جور دیگه ای بچه اش رو دوست داشته باشه ولی با شرایط آزادی بچه ها در خارج از کشور امکان تحکیم و یا مجبور کردن بچه ها به پوشیدن چیزی ما مادر و پدرها می خوان نباشه ولی آدم می تونه عکسی که در صفحه شخصیش می خواد بگذاره طوری که خودش دلش می خواد بگذارش. نوه خمینی و هر کس دیگه ای یک انسان مستقل هستش و همون طور که خمینی هم خودش هزار جور چیزها حتماْ داشته در جوانی مثل همین خامنه ای که حتی در زمان ریاست جمهوریش سیگار از لبش نمی افتاد و دوستان پاسدار همه می دونند در جنگ همیشه بوی پیپ خامنه ای می آمد و همچنین خامنه ای از عاشقان تار و سه تار بوده ولی الان فقط داره ریا می کنه و خودش رو مخفی میکنه که بشه ولایت فقیه.سرمردم رو میشه کلاه گذاشت ولی سرخدا رو چی؟درضمن وقتی صداوسیما همینطوری همه چیز رو سانسور می کنه برای خودش دلیلی داره این مادر هم دلیلی حتماْ داشته.چرا باید به همه چیز مردم کار داشت؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 22:38
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
تو رو خدا یه چندتای دیگه از این پیکان های سرخ رنگ بزنید تو عکسها اینا کمه!. تو این جامعه ای که زندگی میکنیم همه به اتفاق هم اگه پیکان و علامت و نوشته و........... هم تو تصویر نباشه خودمون میفهمیم قضیه چیه! همه یه پا فتوشافففف کارن بوآآآآآآ هه هه.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:10
Shahin.Orel - تهران - ایران
من با دختر خواهر منوچهر متکی ، وزیر قبلی امور خارجه همکلاس بودم ، مینی ژوپی که اون میپوشید ، کس دیگه ای تو دانشگاه ٨ صبح نمیپوشید . در این مورد هم پوششی که الان این دختر داره ، نه تنها جای انتقاد نداره ، جای آفرین داره ، که این جورهنجارهای بدوی خمینی رو زیر سوال میبره ، ای کاش به جای اینکه چون پدر بزرگ مادرت اینجوری بود تو هم باید به توحش پایبند باشی ، به فیس بوک خود این دختر و نه مادرش میرفتید و میگفتید آفرین .
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 01:20
kotlet_Joon - سیدنی - استرالیا
کفشای دختره رو ببین ، این کفشا رو فقط فاحشه‌ها می‌پوشن نه کسی‌ که می‌خواد بره از دانشگاه جایزه بگیره
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 01:23
mojtaba.safaei - خمین - ایران
دروود بهش که تونسته مقام اول ایالتی رو کسب کنه . یادمون باشه که خانواده خمینی گرایشات اصلاح طلبانه دارن و افکار و عملکردشون بروز تر و ملایمتر از افکار وغملکرد طبقه حاکم بر ایرانه و همچنین در نظر بگیرین که خود امام خانواده شو از شرکت در امور سیاسی و مملکتی نهی کرد . همنطور خدمت افرادی که نصبت به امام افکار رادیکالی تنفری دارن باد بگم که پسر رو به گناه پدر سر نمیزنن اگر احساس کینه ای به خمینی دارین خانواده شو وارد ماجرا نکنین خانواده امام خانواده بسیار محترمی هستن
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 01:27
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
mojtaba.safaei - خمین - ایران. شما میدونین این خانواده از کجا دلار ٤٢٠٠ میارن که خرج تحصیل دخترشون کنن؟ شغل پدر و مادرشون چى هست در ضمن چرا این نصیحت رو به طرفداراى خمینى نمیکنى که وقتى تا حرف از رضا پهلوى میشه هر انگ فحش هستش بهش میدن چون با پدرش مخالفن؟
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 02:26
دنیای وحشی - تهران - ایران
فقطططط دریک کلام ما ملت ایران خررررررررررررررررررری بیش نیستیم و هرگززززززززززز واقعیتهارا به موقع نمیفهمیم .زمانی پی به واقعیت می بریم که خیلی دیر شده .این نوع لباس پوشیدن برملت حرام و برآخوندزاده ها حلال است .
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 04:30
دنیای وحشی - تهران - ایران
حـ... ها از خریت ملت ایران نهایت سواستفاده رو می کنند که هم از آخور بخورند وهم از توبره .کفشها و آستین حریر سکسی و موهای سر و آرایش مادرودختر و موهای سر دختره و شلوار تنگش رو ببینین .حالم از هرچی ملا و اطرافیانشه به هم میخوره .کثافهای دروغگوی عوضی .توخیابونها می افتند به جون زن و دختر و خواهر و ناموس مردم و کتک و شکنجه و اذیت روحی و جسمی میدهند که چرا مثلا موهاشون پیداست .واونوقت خودشون هرغلطی که دلشون میخواد باپول مردم وسفرهای خارج از کشورشون می کنند .
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 04:34
naderan - یوتوبوری - سوید
خمینی دجال بزرگترین خایین ایران بود نسل ایران و ایرانی را از بین برد . ما در دنیا احترام داشتیم . قدرت مالی اول در دنیا بودیم . حالا چه بلایی این خانوده بر سرمان اورد . بایت نسلشان را نابود کرد تا ..............
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 04:10
ojagh gaz - تهران - ایران
لعنت تو روح کثیفت خمینی ،این دختر هم که قیافه و تیپو کفشش رو میبینی‌ از افکار درونش مشخص که چه آدمیه .لعنت به هر چی‌ آخوندو اقوامشه.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 02:29
علی سهرابی - تهران - ایران
خدایی عجب خوشکل هم هست پس همه چی برای مه بده خودتون چی راحت باشید خب خری پیدا کردین.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 05:47
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
خدائیش، الله وکیلی، ابلفرضی این خانم نعیما اشراقی و به خصوص دخترش عجب هلوئی هستند. یاد رضا مارمولک افتادم.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 05:50
Islam zoda - تورنتو - کانادا
خمینی متشکریم !
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 06:17
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
بعد از ٣٥ سال ما ملت مى دونیم که قوانین إسلام فقط براى مردم است نه مقامات /// گیر دادن به یه عکس فتوشاپى وقت تلف کردنه// مهمتر از اون پول هنگفتیست که از حلقوم اون ملت میکشن بیرون ومیذارن تو کیسه خانم تا ایشون بیاد اینجا ژست بگیره!! همین یه فسقل بچه اگه حساب بانکى شو رو کنه همه کوپ مى کنیم// از اقاى رضا مریدى ( نفر سمت راست تو عکس که نماینده پارلمان است) انتظار نمى رفت با تخم و ترکه اون ملعون عکس بگیره و بهش جایزه تقدیم کنه// دفعه پیش بهش راى دادم ولى عمرا اگه دیگه از این غلطاى زیادى بکنم// شاید خودش دلیل مؤجهى براى خودش درست کرده و مسائل علمى رو از سیاسى جدا میدونه ولى من به شخصه این دلیل قبول ندارم// چهار سال پیش تو جریان شلوغى انتخابات ٨٨ که در تورنتو هم مردم براى اعتراض ریخته بودن تو خیابون این اقا طرف مردمو گرفته بود حالا میاد با نوه خمینى عکس میگیره؟؟؟!!!! .
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 07:27
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
اخر من نمی فهمم چرا ما مردم یک مقدار صبر انقلابی نداریم و صبر انقلابی پیدا نکردیم تا ثمرات انقلاب را بهتر ببینیم. درست است مرحوم اقا رخمت الله علیه دانشگاهها را بست و فرمودند دانشگاه بسبک بلاد کفر بدرد مردم مسلمان نمیخورد. درست است که خبر نگار کانادائی در مدرسه معروف که امام راحل سکونت داشت بمادر این خانم چشم ناپاک دوخته بود که اعوان و انصار امام یعنی اقای مهندس غرضی تصمیم داشتند ان خبرنگار از خدا بی خبر را بدیار عدم بفرستند(به نقل از کتاب پشت پرده های انقلاب بهرام چوبینه) درست است که بلاد کفر همیشه مانع پیشرفت اسلام عزیز بوده.ولی اخر عقل هم چیزی خوبی است ادم داشته باشد.از قدیم گفته اند زن با کمال را باید از مادر شناخت البته لب و دهن زن هم از کمالات درونی ان حکایت میکند.لطفا با چشم خوار مادری فکر و نگاه کنید
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 07:42
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
Mojtaba safaei -خمین//دوست عزیز. خمینى و همه افراد زیر مجموعه أش که الان سنگ إصلاح طلبى به سینه مى زنند در دل مردم ایران جایگاهى ندارند//إصلاح طلبى متاسفانه تبدیل شده به تقسیم کردن مقامات به دو گروه خوب و بد که صد در صد اشتباه است!!اگه شما اینطور تقسیم بندى میکنید بنده حقیر و مطمئنا خیلیها مثل شما فکر نمى کنند// إصلاح طلبان با اعتقاد به اصل نظام جمهورى اسلامى فقط در فکر یک سرى تحولات مردمى محدود هستند ولى اکثریت ملت با اصل نظام مخالف هستند هر چند با شرائط اختناق موجود چاره ایى ندارند که بین بد و بدتر ، بد را انتخاب کنند پس شما و دیگران این أمر برتان مشتبه نشود که مردم طرفدار إصلاح طلبان هستند// نخیر برادر عزیز اصلا اینطور که شما فکر مى کنى نیست!!///در آخر عرض کنم ملتى که کشورش با اون همه عظمت و افتخار به ذلت و بدبختى و فلاکت افتاده همه را مدیون زحمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامى مى داند//
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 07:56
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
تازه چون قرار بود این عکس public بشه خانم رعایت کردند! باید این خانم تو محافل دیگه که دوربین در کار نیست دید و تعریف کرد!!
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 08:07
yashainiran - ایران - ایران
naderan - یوتوبوری - سوید. دوست عزیز درود بر شرفت حرف حق را زدی. ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم! . دنیای وحشی - تهران - ایران. دوست عزیز لطفا به ملت ایران توهین نکن اگر توهین می کنی به خودت توهین بکن. از قدیم هم گفته اند هرچه در میاد از ملا و شیخ در میاد! از طرفی باز هم مثل معروفی است که گفته: مرگ خوبه اما برای همسایه! چرا بچه های همین حضرات وقتی به خارج از کشور (حالا برای ادامه تحصیل ) می روند دیگر بر نمی گردند؟ چون انسان ذاتاً آزادمنش است و نیاز به آزادی دارد در میان فقط ماها هستیم که باید بسوزیم و بسازیم و هر روز آرزوی مرگ بکنیم با این شرایط بد زندگی و حسرت هرچیزی را که می بینیم بخوریم و در دلمان به صورت عقده بماند و آخرش هم مبتلا شدن به یک بیماری صعب العلاج و مرگ! پس برای چی به دنیا آمدیم؟
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 08:35
*Fanoos* - ایران - ایران
بر عکس مادرش که اینقدر خوشگل دخترش اصلا خوشگل نیست
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 12:36
behzad50 - مونیخ - المان
تو عکس آخری پرچم ایران رنگه سبزش بالا و قرمزش پائینه و ظاهراً هیچکس هم براش تو اون اداره پرچم ما که نماد و سمبل شرف ایرانی‌ است اهمیتی نداره و حداقل عکس اون پرچم رو فتوشاپ نکردن چون این موضوع که بحث ملت و کشوره خیلی‌ کمتر از حجاب دختری از خاندن کثیف خمینی برای این فامیل پلید اهمیت داره البته فقط برای عوام فریبی و ادامه‌ حکومت فاسدشون وگرنه از ظاهر دختر و مادر میشه فهمید چه خود فروشهای بی‌ مایه‌ای مثل خمینی نامرد و لعنتی هستند. مرگ بر خا ندان خمینی خائن
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:36
آرش کمانگیر دوم - تهران - ایران
امام خمینی( تو روحت!) مچکریم!!. پسر امام خمینی (تو روحت!) مچکریم!!.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:38
جنگنده - تهران - ایران
بهتره به جای اون پرچمه اشتباهه ایران، پرچم انگلیس خبیث را در اتاقتان بگذارید.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 14:10
Behdin - آمستردام - هلند
عکسهای اخیر خبر گذاری ایسنا را دیدید از برج میلاد ؟ کدام یک از آن خانم‌ها که باید تذکر این اشغال‌ها را میشنیدند چنین کفش vulgar و آستین توری پوشیده بودند آن هم بدون مانتو ؟ هم میهن عزیز من شاعر از قرن‌ها پیش این‌ها را میشناخته که گفت ملا‌ها در خلوت آن کار دیگر میکنند. خانواده‌شان که دیگر جای خود دارد
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 17:59
Behdin - آمستردام - هلند
کاربر عزیز و نکته سنجی که در مورد پرچم نوشتی‌، این‌ها یک فامیل تو در توی چند آخوند بی‌ وطن متعلق به امت اسلامی بودند در لبنان. ایران و پرچم ایران برایشان همان ارزشی را دارد که گًل و لای چسبیده به ته کفشتان برای شما. حتا پرچم دست کاری شده به دست خودشان باشد با آن آرم مسخره.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 18:19
*پسر شجاع* - تهران - ایران
فکر کنم با مردن خمینی حداقل خانواده خودش راحت شدن ..اگه خمینی زنده بود این خانوم تا حالا باید 3-4 تا بچه بدنیا می آورد بجای تحصیل در کانادا..به نظر من تحصیل این خانوم در کانادا مشکلی نداره و خیلی هم خوب هست که بجای رفتن به حوزه علمیه وقت و انرژیش رو صرف تحصیلات دانشگاهی کرده ..ولی مشکل اینجاست که حداقل اینقدر شجاعت داشته باشن که بگن طرز تفکر پدربزرگشون خمینی اشتباه و عقب مونده بود و یک ملت رو سالها بدبخت کرد..نه اینکه این مادرش بیاد کارای خمینی رو ماله کشی اسلامی کنه و تمام اشتباهات او رو ماستمالی،کنه و در آخر بگه اسلام واقعی یه چیز دیگه است..واقعیت این هست که با اسلام واقعی دختر این خانم حق حرف،زدن با یه مرد غریبه رو نداره چه برسه به اینکه با یک مرد غیر مسلمان عکس یادگاری بگیره ..
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 18:37
arbatanas - تهران - ایران
بابا خیلی کم جنبه و تنگ نظر ین
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 20:53
ensanam arezoost - خارگ - ایران
نعیمه و نعیما (مادرودختر) هر دو خوشگل و زیبا هستند و مطمئنم که از نظر افکار و اعتقادات و زیبایی کمترین ارث را از خمینی نبرده اند...دمشون گرم
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 19:48
پارتیزان - تهران - ایران
ببین چطور این نتیجه داره تنه پدربزرگشو تور گور میلرزونه . با دین فقط ملت رو خر کردن اگه غرب دشمنه اون دختره اونجا چیکار میکنه با اون کفشا و اون لباس تنگش که تمام هیکل گندش معلومه استغفراله چقدر تظاهر و ریا بسه دیگه این نقاب کثیف رو از روصورتتون وردارین
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:08
Azadikhah - تكسل - هلند
کلا اینها متظاهر و دروغگو هستند:نوه آیت‌الله خمینی فقط شالگردن ٢٠٠ دلاری ابریشمی مارک کارتیه به سرش میبندد. این است حجاب ٢٠٠ دلاری تا ٣٠٠ دلاری مارک کارتیه. بخاطره همین مرگ بر امپریالیست و کاپیتالیست!اینا همونان که دارن هر روز تو خیابون به جرم بدحجابی مزاحم زن و دختر مردم میشن.سی و چهار سال هست که در نظام و بساطی که پدر بزرگ این خانم راه انداخت مردم ایران بخاطر خیلی کمتر از اینها در خیابانها و محیط کار چه تحقیرها که نشدند ، چه فحشهایی که نشنیدند ، چه کتکهایی که نخوردند ، چه تهمتهایی که نشنیدند و چه شغل و زندگیهایی که ساقط نشد.اونوقت اینم از پوششﻧﻮﻩ ی ﺧﻤﻴﻨﻲاﻳﻨﻬﺎ ﻛﻪ ﺩاﺭﻥ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻬﺎ ﺭﻭ ﻫﻤﻪ ﺗﻔﻜﻴﻚ ﺟﻨﺴﻴﺘﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺣﺘﺎ ﺑﻪ ﻣﻬﺪ ﻛﻮﺩﻛﻬﺎ ﻫﻢ ﺭﺳﻴﺪﻩ اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ .اﻳﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﺳﻄ اﻳﻨﻬﻤﻪ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﭼﺮا اﻳﺴﺘﺎﺩﻩ و ﻋﻜﺲ ﮔﺮﻓﺘﻪ?
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:05
classic - تهران - ایران
yashainiran - ایران - ایران. به نکته جالبی دقت کردی. شاید منظورش از این کار در واقع نشون دادن تمایلش نسبت به سرنگونی نظامی است که بابابزرگش بر سر ملت بنا کرد. باید از خودش پرسید انگیزش چیه البته. که قطعا راستش رو نمیگه
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:31
adsi - شانگهای - چین
چقده نازه این دخمل
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:03
آتیشپاره - گنت - بلژیک
دوستان توجه داشته باشید که این دختر خوب فقط برای مصون ماندن از طرح امنیت اجتماعی رآدآن مجبور به ترک وطن شده.شاید هم خانواده از ترس آبرو گفتند برو کانادا هرچی دلت خواست بپوش اما اینجا نه ما که از درد مردم (بخصوص خاندان آن لعین)خبر نداریم. باری دمشون گرم
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 02:34
کبالت3 - کرج - ایران
اون پرچم رنگهاش وارونه است اما آرم پوست هندوانه و چاقو نشان اون موقعیتش درسته این باید از نشانه ها و معجزات حضرت حق باشه و چنین نیروی پنهانی قطعا قادر به حفظ شئونات مسلمین هست و تبدیل شلیته و تنبون به همدیگه براش کاری نداره این بانو و خاندانش هم از وجناتشون پیداست تحت عنایت ویژه والطاف الهی قرار دارن و از جنایت فتو چاپ مبری کبلائی.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 11:18
Azadikhah - تكسل - هلند
*پسر شجاع* - تهران - ایران:تحصیل که مشکلی‌ نداره ولی‌ ببین پول تحصیلش از کجا بدست میاد!؟ کانادا شده حیاط خلوت اینها ،همشون با پولهای دزدی و رانت تشریف میارن ،برای حفظ ظاهر یه روسری میذارن ولی غیر از بنز و بی‌ام و اس یو نمیشن و به محض ورود خانه آنچنانی نقد میخرند. مردم هم انگار نه انگار که اینها جنایت کارند. دختر استالین آنقدر شرف داشت که جنایات ضدبشری پدرجنایتکارش و سیستم مخوف شوروی را محکوم کند اما اینها حتی نسل چهارمشان با وجود اینکه به دامان غرب فاسد پناه برده اند و قوانین دست و پاگیر و قرون وسطایی تحمیل شده توسط پدربزرگ مخوفشان به مردم ایران را در زندگی شخصیشان به کناری نهاده اند همچنان در جهت تبرئه و عذرتراشی برای او هستند.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 15:06
ghasemi.moh - اراک - ایران
هردو زیبا
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 15:10
a.ahooraei - کلن - آلمان
اینها را باید از ایران بیرون کرد و نسل اندر نسلشون را با تمام اراذل و اوباش های اطرافشون برای همیشه ممنوع ورود کرد. اینها نه رگ و نه پی از ایران و ایرانی دارند و الا حاظر نبودند به ملت اجهاف کنند که خودشون شب شکم سیر بخوابند.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 15:25
Azadikhah - تكسل - هلند
*پسر شجاع* - تهران - ایران:آقا زده‌ها و فامیل‌ها از رانت و سهمیه و امکانات و پولِ چاپیده شده میخورن و تحصیل می‌کنن و جایزه می‌گیرن و سری تو سرا پیدا می‌کنن و پز مدارکشون رو میدان، از طرفی‌ هم یک ایرانی بدون رانت و غیر آقازاده و غیر فامیل باید هزاران بدبختی و تحقیر و مشکلات و احتمال مرگ رو بپذیره تا بتونه از کشورِ اسلامی فرار کنه تازه اگر فرار هم کرد اگه قبولش کردند و توانست سفید زندگی‌ کنه اگه آهی در بساط ناداشته باشه باید یک عمر سگ دو بزنه تا مثل یک انسان عادی بشه و مختصر امکاناتی برای خود و خانوادش تهیه کنه. بله گناهِ پدران و عمو‌ها و دایی‌ها رو به حساب فرزندان نمی‌گذارند ولی‌ فرزندانی که از آن رانت‌ها و امکانات و تسهیلات و سهمیه‌ها استفاده کردند چی‌؟ چرا آنها نباید جوابگو باشند؟ چرا نباید از اینکه یک عمر پولِ مفت و رانتِ کلفت و سهمیه مفت داشتن چیزی بگن؟ چرا از اینکه در خارج از کشور هرطور خواستند زندگی‌ می‌کنن در حالی‌ که مردم ایران کوچکترین آزادی اجتماعی و سیاسی و فرهنگی‌ و ورزشی ندارند از صدقه سرِ همین دایی و پدر و عمو و فامیل‌های آقازاده ها، شرم نمیکنند؟
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 15:10
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
mojtaba.safaei - خمین - ایران/ اگر برای اینها آفرین داره ؛ و تجدد این خانم مورد قبول است و حتما نباید مثل پدر و مادرش فکر بکند, چرا برای بقیه جوانان ایران اینطوری روشنفکر نیستید ؟ اتفاقا برعکس این خانواده به عنوان الگوی یک خانواده اسلامی بایستی بایستی همه قوانین حکم و شرع اسلام را عملا قبول داشته باشند. خریت نه تنها علف خوردن است . همش تقصیر ملت بی عرضه و فلک زده ایران است ,ثروت ملی ایران بایستی برای به ثمر رساندن همه بچه های ایران باشد, نه فقط برای آخوندای گدا گرسنه دوزاری .
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:00
fafa316 - تهران - ایران
کی اینو فتوشاپ کرده - هر کی هر جور هست نشان داده بشه یعنی چی بیا عکس رو تغییر بده
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:42
Azadikhah - تكسل - هلند
جواب خانم نعیمه اشراقی به منتقدان هم جالب هست ببینید شعور یک آدم پر مدعا تا کجا رفته :نعیمه اشراقی در پاسخ به برخی انتقادها در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «دوستان عزیز لطفا به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید چون واقعا فکر میکنند مهم هستند خداوند در قران فرموده است که حسود هیچ وقت از حسادت خود سودی نمیبرد نوه امام بودن خودش افتخاری است برای من و خانواده‌ام و من به آن مفتخرم خداوند همه شما جاهلان را هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستید نیست و نابودتان گرداند.»
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 18:25
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
اینها با پول نفت بچه آخوندها را میفرستند برای تحصیل به اروپا . آنوقت جوانهای بدبخت بخاطر نداشتن پول نمی توانند ادامه تحصیل بدهند .لعنت بر آخوند.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 18:59
mojtaba.safaei - خمین - ایران
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه :. Royan - کالیفرنیا - آمریکا :. اقای ارامش در جواب شما باید بگم که چون در ایران جریان ازاد و شفاف اطلاع رسانی نیست من اصلا نمیتونم بگم که این خانوم یا اصولا این خوانواده مخارجشون رو از کجا میارن میتونم یه سری اختمالات قریب به یه یقین رو بگم اما چون مطمئن نیستم بهتره بگم نمیدونم . در مورد اقای رضا پهلوی هم با نهایت احترامی که برای خانواده و پدرشون قائل هستم اصولا اعتقاد دارم که اهانت به هیچ کس موجب افزایش احترام شخص یا سازمان توهین کننده نمیشود و همچنین به این نتیجه رسیده ام که در ایران فرد یا افرادی که به قدرت میرسن ( در ساده ترین نمونه تغییر ریاست جمهور ) مبنای ابراز تفاوت خودش رو در بزرگنمایی عیوب و بدگویی و نفی گذشته گان قرار میده . و این روش یک روش زشت و کثیف سیاست فارسیه .
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 21:04
mojtaba.safaei - خمین - ایران
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا : منظور من از اصلاح طلبی نه صرفا داشتن دیگاه چپگرایانه , که اصلاح طلبی به معنی مقابله با اعمال نظر و حرکت های تندرو انه به معنی اصلاح امور با توجه به شرایط روز بود . به هر صورت مملکت فعلی ما چه بد چه خوب چه درست یا نادرست دارای یک قانون اساسی است که تمام افرادی که قسد انجام کار سیاسی یا در پایین ترین حد خود مثل من زندگی در این کشور رو دارن باید به این قانون احترام و عمل کنن همانند همه کشورها حالا از این که عده ای هم خودشون رو تفسیر زنده و نفس کش قانون مکتوب میدونن بماند
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 21:17
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
این همه تو سر مردم زدید انقلاب انقلاب کردید آخرش نوه خود خمینی ساپورت پوشیده!من اصلا کاری به نحوه پوشش این خانوم ندارم به خودش مربوطه ولی شما مگه مدعی نبودین؟با این اوصاف تو آینده نه چندان دور منتظر باشید نوه خامنه ای با بیکینی بیاد عکس بندازه!نوه خمینی ساپورت بپوشه مشکل نداره اما دختر مردم حتی مانتو رنگی بپوشه اشکال داره؟این عکس داره داد میزنه آهای خمینی انقلابت بر باد رفت!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 23:45
سردار سپهبد - آمستردام - هلند
وقتی این عکسها رو دیدم تعجب کردم که چقدر آدم میتونه خنگ باشه که نفهمه پرچم حکومتش چه شکلیه !! وقتی به صفحه فیس بوک این آقازاده ها رفتم دیدم که برعکس نیست وکسی این عکس رو واسه ضایع بازی فتوشاپ کرده!! این کار رو نکنید سایت شما مراجعه کننده زیاد داره و اطلاعات غلط و دروغ دادن به مردم خیانت به حساب میاد، دلیلی نداره چنین عکس دروغی رو منتشر کنید آنوقت مردم به شما که این سایت رو میگردونید به دیده شک نگاه میکنند نکنید این کار را.
شنبه 16 شهريور 1392 - 13:49
binami - زنجان - ایران
*پسر شجاع* - تهران - ایران بعد از مدتها دوباره یک نوشته از شما دیدم خوشحال شدم
یکشنبه 17 شهريور 1392 - 00:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.