صداوسیما اراضی اهدایی احمدی نژاد را از دست داد

انتخاب : دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور لایحه ی واگذاری اراضی شرکت نمایشگاه های بین المللی را اعاده کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، درحالیکه در اخرین روزهای دولت دهم(92/5/9)این لایحه به مجلس ارسال شده بود، رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور به دلیل نبود امضای وزیر مسئول و مغایرت با آئین نامه 136 داخلی مجلس آن را به دولت اعاده کرد.

با این اوصاف و در صورت عدم اصلاح این لایحه و همچنین عدم ارسال مجدد آن به مجلس این لایحه کن لم یکن تلقی شده و اراضی شرکت نمایشگاه های بین المللی دیگر به صداوسیما داده نمی شود.

منابع اگاه به "انتخاب" گفتند: دولت جدید نیز تمایلی برای اصلاح این لایحه ندارد.

+96
رأی دهید
-3

دنیای وحشی - تهران - ایران
مگه نمیدونین تمامی اموال ایرانیهای داخل وخارج از زمان کوروش کبیرتابه حال به نام آخوندها و عواملینشان سند کوب شده ؟؟!!! کلاااااااااااااااااا همه چیز ما ایرانیها از مال و جان و ناموسمان دربست و کامل ارثیه پدری ملایان و عواملینشان مثل ضرغامی زشت است و بس . این مرتیکه زشت ضرغامی اگر عسل هم که بود بعد این همه سال که چسبیده به صندلی ریاست صدا و سیمای جمهوری اسـ... ایران می بایست تبدیل به ترشی می شد. یعنی کسی نیست جای این بدترکیب رو بعدازاین همه سال بگیره و مارو از دیدن ریخت نحسش نجات بده ؟؟!!!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 01:40
irani iran - آمریکا - آمریکا
این جونور که عکسشو اینجا انداختن (رئیس صدا و سیما) اهل کجای ایرانه؟از کدوم قوم و قبیلست؟این نژاد آریائی که دائم بهش افتخار می‌کنیم اینا هستند؟هیتلر اگه اینارو دیده بود فکر کنم دیگه وجود نمیکرد حرف از نژاد آریائی بزنه!!!!!!هههههه
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 01:47
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
با کمال ادب و احترام به خوانندگان. قیافه حاج عزت بیشتر شبیه خدمتگزاران محترم استراحتگاه های میان راهی جاده تهران-مشهد است که کارشان پُر نمودن آفتابه و خدمت به مسافران میان راهی است. من چند سال پیش برای تست اخبارگوئی انگلیسی به سازمان دعوت شدم، عجب جای خفنیه- پر از برادران اطلاعاتی. در آخر: خرج کز کیسه مهمان بُوَد/ حاتم طاعی شدن آسان بُوَد.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 03:03
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خوش تیپ مک کوئین از نوع جمهوری اسلامی , چه قیافه سه در چهاری هم گرفته. فقط آدم متعجب میماند که چرا همه اسلامی ها آنقدر چرک و کثیف هستند .
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 04:31
siavash2a - تهران - ایران
چه بده بستونی داشتن ضرقامی و احمدی نژاد. خدارو شکر این یبار جلو چپاول زمین های مردم گرفته شد
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 05:38
sia-2012 - تهران - ایران
برادران لاریجانی از زمین خواران قهار هستند, زمین‌خواران (لاریجانی ها) همچنان می‌تازند , یک میلیون هکتار زمین غیرقانونی غارت شد.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 07:22
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
در جمهورى اسلامى کریه المنظر بودن از شروط اساسى براى رسیدن به درجات بالاست!! أصلا در یک کلام از اقا خوشتیپ تر نباید تو نظام باشه!! از دوستان هر کى مشکل داره بگه تا من جوابشو بدم (((: //// iranpowerful- بسیج اقا ، ایندفه براى دل تو نوشتم// راستى جواب نامه أم را هنوز ندادى؟؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 07:39
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
کوین پارسى -تورنتو// همشهرى عزیز// روا نیست این مردک رو با اون افراد زحمتکش که نون شرف خودشونو مى خورن ولى حاضر به تن دادن به ظلت نیستند مقایسه مى کنى-- بنظر من عوامل رده بالاى تظام نظیر و همتا ندارند که قابل مقایسه باشند// حتى منسوب کردن انان به حیوانات هم کار نادرستى است/با عرض پوزش از نظر مخالف بنده
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 07:52
omidvaran - نورکل - امریکا
احمدی یک ادم خلاف بود ودرطول 8 سال افتابه داری بزرگان وخانه شاگردی انها تاتوانست به این سرزمین اهورائی خسارت وضربه زد اقدامات او غالبا فراقانونی و خارجاز محدوده قانون بود الان زمان ان رسیده که او وتیم نابخردش به محاکمه کشیده وبابت خیانت وخسارت بمردم و مملکت مجازات شوند واین سنگ نشانه ای برای مسئولان شود که خیانت بی مجازات نخواهد ماند
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 08:54
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا. حق با شماست برادر. من معذرت میخوام از اینکه نتونستم منظورم رو به شکل بهتری بیان کنم. بله دست اوون زحمت کش ها رو باید بوسید. با تشکر
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 16:11
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
کوین پارسى- تورنتو/// بسیار این حقیر را شرمنده کردید. شما سرور ما هستید //ارادتمند شما
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 20:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.