زنی که ادعا می‌کند فرزند محمدرضا پهلوی و گوگوش است

تابناک : «من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

به نوشته مجله مهر شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی داستان تولد خود را به از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می کند:«دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می آمدم موازنه های قدرت پشت پرده زیادی به هم می ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم .....مادرم کمی پس از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع .شایعه ای مبنی بر زایمان او از محمد رضا پهلوی او با همین شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و بار دیگر به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی  او فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم ........ او در روز زایمان مادرم مامور به بیمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد می کنند ...کامبیز به این دلیل امروز کند ذهن.... و لقب عقب مانده گرفته است.»

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.

او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

مطالب مرتبط: صحبتهای شادی پهلوی، زنی که ادعا دارد فرزند شاه و گوگوش است

+224
رأی دهید
-578

Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
بجای آزمایش DNA بهتره بره یه آزمایش سلامت روانی‌ بده اونجوری بیشتر به حل مشکلش کمک کرده
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:30
Rezanl - امستردام - هلند
ما که از کامبیز چیزی ندیدیم به جز اینکه میگه تو خودت قنده نباتی شکلاتی شکلاتی!.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
همین رو کم داشتیم که کامل شد!حالا خر بیار باقالی بر کن!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:33
raha1984 - هامبورگ - المان
قیافه اش داد میزنه روانیه و مشکل داره !!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:51
امیراردلان - تهران - ایران
درود ظاهر که شبیه هیچکدام نیست بدرود
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:52
agha-javad - تهران - ایران
ای، پس این کامبیز خوله برادرته؟ اتفاقا لباتون که مو نمیزنه و شکی در کثافت بازی‌های قدرت پرستان نیست!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:52
فراوانی - قطر - قطر
اتفاقا ننه من هم حمیرا است وپدرم شاه هرکی میگه دروغه آزمایش دی ان ای هم میدم
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:53
کبالت3 - کرج - ایران
عجب ..خیلی هم احتیاج به آزمایش نیست هرکی این صورت رو ببینه فورا ابوالهول میاد جلو چشش یه سر برو مصر شاید کارت را بیفته کبلائی.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:57
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
آره جون عمت، تو قیافت بیشتر شبیه اصغر قاتل و شمسی آب منگلی هست تا گوگوش عزیز و شاه فقید. نه جانم خدا روزی تو جای دیگه حوا له‌ کنه. به حق حرفای نشنیده، مرغ مرده تواین قابلمه خندش میگیره
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:48
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
منم حاصل ازدواج جورج کلونی با ملکه انگلیسم اما واسه اینکه ریا نشه صداشو در نیاوردم
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:48
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
از کجا معلوم که دختر اسداله بادامچیان یا مسعود کیمیائی یا...نباشی؟ مادرت چی میگه؟ اما تو عکس که کپی محمد رضاست
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 18:57
paksan - آمریکا - آمریکا
ما نفهمیدیم منظورش از مادرم یعنی گوگوش ؟ یا اینکه طرف قاطی کرده چون گوگوش که زندان نرفته بوده زمان شاه ؟ اگر او حاصل گوگوش و شاه بوده پس مادرش این وسط کیه ؟بعدشم خنده داره که به برادرش هم گفته بیاد آزمایش دی ان ا بده ؟ خوب از این آزمایش برادرت چی بدست می یاد؟ بعدش آخه مگه میشه گوگوش 9ماه حامله بوده باشه بعد هیچکس نفهمه؟ تابلو معلومه که این اراجیف از ماموران اطلاعاتی هستش و از همین الان دارن برنامه ریزی می کنند برای بدنام کردن گوگوش .این اگر یک مریض روانی نباشه حتماً زندانی وزارت اطلاعات بوده و طعمه ای است که باید می امده ترکیه این اراجیف رو می گفته تا بتونه برگرده داخل و بدون دردسر اطلاعات زندگی کنه وزارت اطلاعات از این کارا زیاد کرده و نمونه اش اون پسره تو صدای آمریکا بود که تهدیدش می کردن که اگر فلان کار رو نکنی برات مشکل پیش می یاد و وقتی طرف به کارهایی که آنها می خواستن عمل نکرد صداشو پخش کردن و البته به نفع طرف شد چون حداقل از زیر فشار و تهدید اطلاعاتی ها راحت شد.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:07
Alard - اِدینبرو - اسکاتلند
از اون قیافه زشتت پیداست که ساخته و پرداخته چه کسانی هستی‌، آخه ضعیفه کجای قیافت به شاه و گوگوش می‌خوره، اگر هم باشه بد از ۵۰ سال حال هول تو جوونی حالا که پیر شده و مثل زنده زشتها پیدات شده که چی‌.،، اخبار منحرفی برای سرگرم کردن ایرانیها، احتمالا یه اتفاقایی قراره بیافتد
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:08
st helena - لندن - یو کی
بیشتر شبیه فاحشه های معتاد محله های آنچنانیه . تا یه شاهزاده ( زرشک ) . تو فیس بوکش ادعا کرده روش تو 4 سالگی عمل جراحی شده . مطمینا سقط جنین تو اون دوره خیلی راحت تر از عمل جراحی رو صورت دختر 4 ساله بوده !! ... جالبه عکسهایی هم که از خودش گذاشته تو فیس بوک تو یه کافی نته .. لول ..
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:09
paksan - آمریکا - آمریکا
من از مدیریت این سایت می خوام توجه کنه که بعضی از اخبار جعلی هستند و هدفشون پخش شایعه و بعد سوء استفاده از پخش آن در وبسایت های این طرف هستش و شک نکنید که این یک برنامه مثل باقی تهدیدات و شایعه سازی ها برای مثلاً کارکنان بی بی سی هستش و هدف فقط پخش آن است و گام بعدی آنها اینه که با استناد به وبسایت هایی مثل شما جار بزنند و پخش کنند.مطمئن باشید سایتهای اطلاعاتی و داخلی این خبری که شماها دارید بزرگش می کنید با عنوان مثلا : ادعای سایتهای ایرانی خارج از کشور از روابط پنهانی شاه و گوگوش و با اینکه خودشون این خبرسازی رو کردن بعدشم از دهان شما برای مردم داخل تعریف می کنند تا مردمی که دسترسی به اطلاعات ندارن این شایعه رو قبول کنند.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:12
ensanam arezoost - خارگ - ایران
قضاوت کردن در این مورد خیلی ساده و راحت نیست چرا که این خانم ادعای آزمایش dna کرده و اگر این موضوع ثابت شود به عنوان یک طرفدار گوگوش برایش متاسفم هر چند که در مورد کامبیز هم چندان مهر مادری را بجا نیاورد...اما من شخصا به خانم گوگوش به عنوان یک خواننده موفق و پرطرفدار احترام میزارم...در کل انسانها خوبیها و بدیهای بسیاری دارند که همه جور بالا و پایین میشوند و کم و زیاد..
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:14
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
خدا شفات بده. یکی بود هم که میگفت فرزند ملکه ثریاست. خنده داریش اینه که همه میدونستند ثریا چون بچه دار نمیشده شاه طلاقش داده. این الان ترکیه است؟ یعنی این کیسشه؟
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:14
paksan - آمریکا - آمریکا
من از مدیریت این سایت می خوام این خبر رو حذف کنه و هر موقع این خانم آزمایش دی ان ا داد اون موقع این خبر رو بگذاره . خنده داره که طرف سن پدر جد منو داره بعد حالا تازه یادش آمده که آزمایش دی ان ا بده و جالب تر از همه قبل از اینکه آزمایش بده ادعاهای خنده داری کرده که معلومه بیشتر اراجیف هستش تا واقعیت .
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:15
eleman - برمن - آلمان
این خانم یه چیزیش می‌شه ها! . اصلا از قیفاش معلومه که کم داره بعد به کامبیز میگه کم داره.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:16
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
هاهاها من رفتم فیس بوکش رو نگاه کردم. بیچاره بدجور قاطی داره جمله های بی سرو ته. و مزخرف . نوشته من رو چهار سالگی جراحی پلاستیک کردن که شبیه گوگوش نباشم. بعد مثل اینکه با خامنه ای هم فامیل در اومده. لول
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:21
ey.javidan.iran - سیدنی - استرالیا
این که سنش از گوگوشم بیشتره!!!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:21
paksan - آمریکا - آمریکا
چون این خانم خارج از ایران هستش می شه به جرم تهمت ازش شکایت کرد. و خیلی راحت میشه انداختش زندان بره اب خنک بخوره . چون ادعای ژنتیکی راحت قابل شناسایی هستش و در دنیا اگر کسی ادعای دروغ بکنه حداقلش حبس و جریمه خواهد بود . به نظرم حالا که تو ترکیه اس میشه با درخواست آزمایش دی ان ا فرستادش زندان چون این آدم خطرناکه و همین ادعای ترور خانم گوگوش هم می تونه یا از اختلالات روانی باشه یا بدبخت زیر شکنجه اطلاعات و سپاه به این روز افتاده یا اینکه بهش گفتن این کار رو بکنه بهش دیگه کاری ندارن. چون این طرف اگر واقعاً ادعا داشت تا الان که حداقل باید 40 سالش باشه آزمایش دی ان ا داده بود نه اینکه هنوز چیزی معلوم نیست ادعا کنه.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:21
rezgar - کرمانشاه - ایران
به حق چیزهای نه شنیده! همه داستان گوگوش را شنیده بودم به غیراز این یکی, حالا گوگوش چرا از دخترش دوری میکند؟ مگر در حال حاضر در امریکا به سر نمیبرد از چی میترسد که افشا شود. به نظرم اگر ادعا این زن درست باشد و گوگوش مادرش باشد باید مادرش حق مادری را به او هم ادا کند اگر نکند پس گوگوش خیلی نامرد است. ولی این زن مثل روانیهای میماند که از تیمارستان فرار کرده است , شاید به خاطر این اینطور رخسارش روانی شده حسرت رسیدن به پدر ومادرش را خورده. چه بگم والله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:26
paksan - آمریکا - آمریکا
سران تابناک که از نیروهای اطلاعاتی بسیجی هستند بخاطر درج خبر درباره احمدی نژاد و ادعای افشاگریش درباره انتخابات 88 افتادن زندان و بعد هم به صورت مرموزی ازاد شدن و از اون موقع دیگه نه حرف از فسادهای باند بابک زنجانی می زنند و نه مطلب مهمی مثل قبل می آردن حالا چون چند وقتی این وبسایت تقریبا تعطیل بود و الان هم دیگه کسی نمی ره سراغشون حالا با ساخت این خبر با کمک نیروهای اطلاعاتی می خوان از همین الان درباره برنامه بعدی گوگوش سم پاشی کنند و پارسال هم درباره آکادمی گوگوش خیلی مطلب پخش کرد و انواع اتهامات و شایعات رو برای شرکت کننده ها ساخت از مجاهد بودن تا بهایی بودن بچه و الان هم ترس این رو دارن که امسال درخواست کننده گان برای شرکت در آکادمی بسیار پرشورتر از سال قبل باشه و برای همین از الان شروع کردن و از این خبرهای جعلی بازم خواهید شنید
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:28
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
از قیافه ی خل و چلی تو معلوم است که حقیقت را میگویی!! ثریا همسر دوم شاه نمی‌توانست فرزندی به دنیا بیاورد تا کنون چند زن نیز ادعا کرده‌اند دختر پرنسس ثریا هستند !!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:29
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
عجب !!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:42
marg bar doshman - لندن - انگلستان
شاه یک بایسکشوال بود یعنی هم با مرد سکس دشت( دوست هادیمیش که یک سویسی بود)هم با زن های زیاد
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 19:48
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون اگه میگفت من حاصل ازدواج پنهانی رنالدینیو و گوگوشم بیشتر بهش میومد تا محمد رضا شاه پهلوی . مردم از بیکاری چه داستانسراهیا که نمیکنن . اونم بعد این همه سال ؟!!!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:01
reza danesh - نیو دهلی‌ - هند
رضا از هند-- یک داستان احمقانه برای خراب کردن خانواده پهلوی در آستانه رحلت علیاحضرت
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:08
azar azar - دبی - امارات
به حق چیزای نشنیده ، ولی چه حالی میده اگه این خبر رایت باشه
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:14
azar azar - دبی - امارات
اخه هم شاه خوشکل بوده هم گوگوش ! اگه اینجوریه باید یه دختر خوشکل و میدیدم که!!! پس معلومه داره دروغ میگه !!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:17
karaji - گتنبرگ - سوئد
پس پشت پرده قدرت هر امکانی وجود داره ، چرا نه‌ !!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:33
jj122 - تهران - ایران
ماشالله خیلی هم خوشگل هست فکر کنم به گوگوش رفته
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:42
msforugh - تهران - ايران
خدا شفاش بده. یکی‌ امام زمان میشه یکی‌ هم مثل این
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:50
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
عزیزان ، خواهشا مورد بد در باره این زن بدبخت ننویسید. این بی‌چاره ، فقط بیمار روانی‌ است و بس و جاش گوشه تیمارستان است. معلوم نیست تو ایران چه بلایی سرش آوردن که این مهملات رو بلغور می‌کنه!!!! واقعا جای ترحم و دلسوزی است. خدا شفاش بده.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:55
kimiaa - تهران - ایران
بیماران روانی زیاد شده اند این روزها...
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:56
malek khorshid - روتردام - هلند
این شیشه چه‌ها می‌کنه. از قراره معلوم عجب کیفیتی داشته شیشه ای‌ که ایشون مصرف کردند. این خانم همون مصداق قورباغه است که ابو عطا می‌خونه.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 20:56
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
این میمون نه شبیه گوگوش نه شاه خدا بیامرزه .این باید بره تیمارستان دیوانه روانی
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:10
پرهام-کرج-هلند - آمستردام - هلند
چقدرم شبیه شاه D;.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:25
shablizim - لندن - انگلیس
زنیکه دیوانه هذیان میگه مثل اینکه کراک افغانی مصرف کرده افتاده به چرت و پرت گویی
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:28
parvaz747 - نیس - فرانسه
ای بابا من هم یادم رفته بود فرزند فرح دیبا با خدا بیامرز فردین هستم روزی که فیلم سلطان قلبها را داشتند بازی میکردند من همان روز متولد شدم و اسمم را بابا بزرگم گذشت نوظهور.شاد باشیم و بدانیم بابا مامانمان کیست.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:40
vahid.persian - شیراز - ایران
آخه این هرزه نه زیباییش شبیه به گوگوش و نه هیبتش شبیه محمد رضا شاه... بعدش اگه حقیقت داره این هرزه تو این 35 سال کجا بود که این آخوندها کشفش نکردند و ازش سوء استفاده کنن و تبدیل به سرکوفت علیه خاندان بزرگ پهلوی کنن...
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:58
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
این بدبخت هم اینجوری قات زده!!
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:07
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
اتفاقا شبیه هردو شان هم هست. اگر من پسر به دنیا می آمدم؟ . تازه می شدی برادر نا تنی ولیعهد.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:10
hamidla - هامبورگ - المان
مردم از خنده:)))
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:14
mohsen_raja - تهران - ایران
منم الان که فکر می‌کنم احساس می‌کنم حاصل ازدواج پنهانی کریم باقری و هدیه تهرانی هستم. حاضرم آزمایش هم بدم. آرزویی که دارم هم اینه مقام معظم رهبری در حضور هوادارنش با آر پی چی بکشم.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:14
منبع موثق - بن - آلمان
این بیشتر شکل آیت الله خمینی و فائضه هاشمی است.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:32
ekman - شیراز - ‫ایران
خر گفت،خر ..هم باور کرد.این چرندیات را چرا حالا مطرح میکند و قصد اخاذی از چه کسی را دارد.ایکاش کمی ریبائی و شباهت ظاهری هم میداشت.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:43
baharmazaheri - عجمان - دبي
از شکل وحشتناک معلومه روانی هستی‌ ::::::::::::::::زنجیری مطرح نیمشی ::::::::::::: روح شاهنشاه آریامهر شاد مردم ناسپاس دل‌ پاک و پر از عشق ایران را به درد آوردند هنوز در عذاب هستند این عجیبه که سایت چرا ان مطلب chip را گذشت متأسفم؛؛؛
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 21:52
a.ahooraei - کلن - آلمان
حالا باید خندید یا زار زد، با چیزی که این خانم تحریف کرده.
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 22:51
مارتين - تگزاس - امریکا
حتما مدتی دیگه بچه احمدی نژاد ومریم رجوی سر إز تخم در میاره.........شاه ایران پاک معصوم بود........ 
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 23:17
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
این دیوونه از کجا پیداش شده پس تا به حال کجا بوده
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 23:26
دایی جان - والنسیا - اسپانیا
خدایش این زنه نه شکل شاه و نه گوگوش از اینها گذشته این مدت طولانی کجا بوده؟
‌چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 23:54
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کلیه ی کسانی‌ که این دروغ شاخدااار را باور کرده اند سرشان یا به رژیم وصل است یا آن قلابیهایی هستند که ملت را از یک چاله به چاه ۱۰۰۰۰ متری اسلام و ملا پرتاب کرده و برای اثبات حماقت خود این حادثه ی مسخره را سندیّت بخشیده اند!! بیخود نیست ملا ۳۵ سال اسلام ۱۴۳۵ سال است همه را سرویس کرده-------ذهن احمق بسان مردمک چشم است با تابش نور بیشتر تنگتر می‌‌شود!!!! بسم الله الرحمان الرّحیم ---خمینی رهبر!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:01
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
صداش که خیلی زیاد شبیه گوگوشه. میگین نه ، یه نگاهی به صداش بندازین. هههه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:10
sarap - ونکوور - کانادا
یا حضرت خرس این دیگه کیه!.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:14
Saaami - استکهلم - سوئد
روانى بابا یارو...
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:23
farhad_dayan - پاریس - فرانسه
گوگوش چه اسمی و چه عظمتی‌ هممون سر کاریم .حالشو‌ ببرید .از آمریکا گرفته تا آن طرف کرهٔ زمین فقط اینو می‌دونم ما حالا حالا درست نمیشیم کمی‌ دقت کنیم با خودمون هم مشکل داریم چه برسه به دیگران
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:27
phd.javan - تهران - ایران
به خانواده پهلوی بیشتر شبیهه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:32
alkap0n1990 - کرج - ایران
اینم خواسته اینطوری سری از سرا در بیاره بدبخت بیچاره گیرم تو دختر گوگوش! این. گوگوشه که باید تورا با مسلسل بکشه نه که تو ؟ مشکلات اقتصادی وتحریم روش تاثیر بدی گذاشته شایدم میخواسته بره آکادمی نتونسته
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:44
samsam.aus - سیدنی - استرالیا
بسیار شاد شدم که یک شاهزاده به جمعمان اضافه شد.lol.دختره روانی!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 01:18
negeen - کلن - آلمان
وای مردم از خنده با این تکسب‌های شما،،، خوب آرزو بر مردم که عیب نیست بذرید اینم اینطور حال کنه، هاهاهاهاها
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 01:20
a.ahooraei - کلن - آلمان
منم بابام جرج بوش و مامانم هم الیزابت تایلور و منو به یه ایرانی سپردن که قضیه لو نره چیزی که هست من یه ذره تودار بودم و تا حالا چیزی نگفتم. امیدوارم یه روزی بابام بفهمه و بیاد عذرخواهی کنه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:01
OnLine. - تهران - ايران
یا امام زاده بیژن این چی‌ میگه؟
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:06
Zolf Ali - دبی - امارات
آخه وقتی یه ضعیفه ای ادعا میکنه که من زن امام مهدی هستم این بیچاره که دیگه حرف عجیبی نزده !!! حالا من میخوام بدونم این زن تو این همه سال کدوم گوری بوده که الآن یادش اوفتاده کیه؟؟؟
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:16
mihanesabz - تورنتو - کانادا
از اون شاه الدنگ بی‌وجدان هر چی‌ بگی‌ بر میاد. مردک کوکأینی وابسته فاسد دزد دست به هر کثافت کاری میزد. اولین شاه حاجی تاریخ این کشور بود. عمامهٔ آخوند‌ها رو سرشونه عمامهٔ اون شاه شغال روی مغزش بود. عوضی‌ بدجوری دچار خرافات اسلامی بود اسم خودش و همه خواهر و برادرهاش عربی‌ بود اسم همهٔ بچه‌های خودش هم عربیه اسم هر دو بچه رضا بیرگ پهلوی هم عربیه!!! از اون شغال پهلوی بعید نیست که گوگوش رو صیغه کرده باشه باید پی‌ این موضوع رو گرفت تا یه رسوایی دیگه برای خاندان نجس و دزد و آدمکش و معتاد پهلوی رقم بخوره. داستانهای هزار و یک‌شب فرح و یاسمین و شعبون خان که زبانزد عام و خاص هست!! چند تا از این توله پهلوی‌ها به شدت شبیه شعبون جعفری هستن. از این خاندان گرگان پهلوی همه چیز ساخته است باید پیگیر بود.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:40
mihanesabz - تورنتو - کانادا
حالت بینی‌ و فکه و چشم هاش دقیقا کپی صورت شاه(مسلم شاه) هست. پهلوی‌ها تمام این مدت براش پول میفرستادن که سکوت کنه ولی‌ این اواخر ارسال پول رو متوقف کرده بودن اینم تهدیدشون کرده بود که رسواتون می‌کنم اونا محل نزاشتن، اینم راز سر به مهر رو فاش کرد. قیافه شل بانو و رضا پهلوی(رضا جعفری) دیدن داره! اگر ریگی توی کفش خاندان فاسد پهلوی نیست خودشون باید برای آزمایش دی‌ ان‌ای پیشقدم بشن ولی‌ خفه خون گرفتند و صداشون در نمیاد. پهلوی ننگت باد، شرمت باد!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 01:58
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
خانوم تو بیشتر نتیجه جفت گیری وزغ و سگ هستی‌.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:30
mashady - منچستر - انگليس
این زن دروغ میگه ممد دماغ پهلوی اصلا تواناییش رو نداشت برای ساختن بچه‌های خودش هم از جیمی کارتر کمک گرفت
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:55
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
اگر صحت داشته باشه این خانم گوگوش دل هیچ کسی رو نشکسته!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 04:39
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظرم اگر می گفت حاصل ازدواج مخفیانه سرندی پیتی و پدر پسر شجاع هستش قطعاً جایزه طنز موناکو رو می برد . چه ایرادی داره فک کردید جوانهای بدبخت تواین جمهوری اسلامی وقتی شیشه مصرف می کنند چی باید بگن ؟ همین اراجیف می شه دیگه. جمهوری اسلامی تریاک و هرئین رو که واراتی بود جلوشو گرفت و خودش داره مواد مخدر صنعتی تولید می کنه و می ده دست جوانها یه بررسی کنید ببینید که سپاه و مراکز وابسته به خامنه ای چند کارخانه و شرکت دارویی دارند سرتون سوت می کشه وقتی بفهمید که اکثر تولید کننده های مواد اولیه دارو دست سپاه هستش و نود درصد مواد مخدر مکشوفه کشور رو هم می دن به این کارخانه ها تا داروهای مسکن تولید کنه و درکنارش هم زیر زمینی مواد مخدر صنعتی تولید می کنند و فکرشون هم اینه که بجای اینکه قاچاقچی های اون طرف مرز میلیاردی پول دربیارن خوب سپاه در میاره و در راه حلال خرج می کنه !! و پیر جوانهایی مثل این مجنون محصول حکومت معاویه زمان هستش
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 04:56
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
اگر صحت داشته باشه این خانم گوگوش دل هیچ کسی رو نشکسته!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 05:02
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
اگر مثل داستان پسر انشتین و همچنین داستان پسر پرنسس مارگارت خواهر ملکه بریتانیا راست از آب در بیاد گوگوش باید برا همیشه بره قایم شه، نه مثل غیبت صغری بعد انقلابش لول
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 07:35
raha1984 - هامبورگ - المان
این روانی یک عکس تو فیس بوکش گذاشته از بیل و هیلاری کلینتون که ایا میدانید این دو خواهرزاده های دورگه و مهاجر فرخ پهلوی میباشند !!! واقعا وضع روخ و روانش خرابه !!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 06:43
دنیای وحشی - تهران - ایران
معلوم نیست تو ایران چه خبره که هر روز بیشتراز روز قبل مردم دچار روان پریشی میشوند .!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 07:05
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
۷/۸ سال پیش هم یه نفر اومده بود انگلیس برا پناهجوی، داستانش خیلی‌ شبیه این خانم بود، اون میگفت من بچه غلامرضا پهلوی هستم و حاصل یه رابطه نه مشروع ایشان. دقیقا مثل همین خانم میگفت که مسئولین پرورشگاه اینو به من گفتند !
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 07:39
ofogh919 - تهران - ایران
بابا چیکارش دارین بدبخت به باد فحش و ناسزا می بندید . بهتر است از فرح دیبا بپرسید که واقعا راست می گوید یا نه . چون الان فرح چیزی برای از دست دادن ندارد.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 07:57
0o0o0o - هوستون.تگزاس - آمریکا
به جون عزیرم 45 دقیقه نون استاپ خندیدم . این اوسمخوف دیگه از کجا پیداش شد. بدبخت دیشب یادش رفته قرصشو بندازه . جل الخالق.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 01:46
vahid.persian - شیراز - ایران
اخه شخص اول مملکت و پادشاه ایران از کی می ترسیده که ازدواج پنهانی کرده؟!؟!؟!.. :-)
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 08:42
ایرانی‌ بدون دین - شیراز - ایران
یه آدم روانی‌ اومده یه صفحه تو فیسبوک باز کرده چرندیات گفته اما از همه چیز جالب تر خبر گذاری‌های جمهوری اسلامی هستند که این خبرو با آب و تاب منعکس میکنندhttps://webzine.mehrnews.com/FullStory/News/?NewsId=8460
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 08:58
♥آزادی♥ - انتالیا - ترکیه
نمیدونم حالا دختر گوگوش برا گوگوش چندتا نوه درست کرده هههه هههه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 08:26
eddy59 - مونیخ - آلمان
من فکر کنم پسره آغاسیه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:05
darkoob-1390 - قم - ایران
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران>>>> عشق به سرورت چشاتو کور کرده !
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:08
OzveMardom - پاريس - فرانسه
آخه بچه جون برای ساواک حذف تو از کل هستی‌ چه دوران جنینیت چه بعدش کاری داشته؟!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:14
DEXAMETAZON - دبی - امارات
چقد شبیه عامو حسن شماعی زاده خودمونه .. به نظر من این حاج خانم محصول مشترک 146 اسپرم متفاوته... ولی جوونور خوشگلیه هاااااا به مولا
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:36
بچه تهرون - تهران - ایران
حالا اگه میگفت من فرزند امام خمینى و گوگوش هستم میتونست به عنوان سند اهنگ اقا خوبه اقا جونه و همچنین مصاحبه اول گوگوش در لس انجلس که میگه ما أنقلاب کردیم رو اراعه بده .سیاهى صورتش هم احتمالا به باباش یعنی خمینى رفته.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:47
agha-javad - تهران - ایران
paksan - آمریکا - آمریکا-اگه توی اون زمان زندگی‌ کرده بودی می‌دونستی که گوگوش بارها توی ایران مدتها غیبش میزد و میگفتند رفته خارج. وقتیکه این زن قدرت پرست اینقدر توی دربار پرسه میزد، مطمئن باش بیشتر از اینها خبر هست که یه روزی افشا می‌شه چون حقیقت پنهان نمی‌مونه. این یکیش میتون باشه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:47
agha-javad - تهران - ایران
لب‌ها و چشاش شبیه گوگوش هست، و دماغش مثل رضا شاه پدر شاه. چرا حقیقت بعضی‌ هارو انقدر ناراحت میکنه. سلطنت طلبا مثل بسیجی‌ها فکر میکنند که شاه و خمینی پاکترین انسانها هستند، خبر ندارند که انسان خودخواه وقتی‌ قدرت داشته باشه چه کثافت کاریها که نمیکنه.! گوگوش هم یک فاحشه‌ای که عاشق قدرت بود و همون موقع‌ها کلی‌ کثافت کاری‌هاشون ورد زبونا بود.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:42
قیصرمنم - اصفهان - ایران
یعنی حسابی شیر تو شیر شده،،، پهلوی و گوگوش و قربانی و هومن خلعتبری و بهروز وثوقی و مسعود کیمیایی و اون پسره(همایون) و مهرداد آسمانی و بابک سعیدی و .... چند وقت دیگه هم یکی پیدا میشه میگه من فرزند خونده حسن روحانیم!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 09:52
BPM300 - برلین - المان
موش کور تورو بخوره
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 10:06
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
mashady - منچستر - انگلیس شاه هر چی‌ بود از مسعود رجوی سگ خائن صدام و کمنیستهای بی‌ مغز روسی بهتر بود
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 10:41
masterweb - تهران - ایران
از گوگوش بعید نیست ، همچین آدم سالمی نبوده و زندگی کثافتی داشته
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
phd.javan - تهران - ایران تو هم !DNA! بده شاید شبیه باشی‌!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:22
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mihanesabz - تورنتو - کانادا خود تو کوکائین یا شیشه زدی که این چرندیات را نوشتی---بد بخت تا کنون هیچ بی‌ شرمی ادعا نکرده که شاه اعتیاد داشته!! نکنه یکی‌ از نزدیکانت نام شاه دارد!!! گور بابای--- سبزی --که تو طرفدارش باشی‌!!! وقتی‌ کسی‌ انتقاد به جایی‌ از شاه کند می‌پذیرم چون شاه اللهی نیستم ولی‌ پاسخ امثال تو مزوّر و کسانی‌ که زیر نام فحش به آخوند رژیمی‌ هستند را میدهم-بی‌ وجود!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در قسمت تجاوز در غزنی!افغانستان!! چون پای مردسالاری اسلامتان در میان بود آنجا خفه خون مرگ!!! اینجا چون حقنه ی اسلام و انقلاب شکوهمند است!!!! بلبل درخت نارگیل!!! روی سخنم با کسانیست که در صدد تایید این چرند و این ضعیفه ی روانی‌ هستند!!! نه کسانی‌ که شوخی‌ کردند مثل اهورا و دیگران!!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:27
perfectman - ماستریخت - هلند
این دسیسه جمهوری اسلامی است برای خراب کردن گوگوش و به دنباله آن شبکه من وتو ، همون کاری رو که دارن برای بپه های رادیو فردا میکنن. این دروغهای کثیف فقط مختص به جمهوری اسلامی هست
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
بد بخت رژیمی‌!!! زمانیکه پرنسس شهناز پهلوی از فوزیه متولد شد کارتر بود؟؟؟ مثل اینکه در سفر آمریکا بدجوری کارتر به اطرافیانت زحمت داده!!! تو همیشه در غار حرا از سرزمین پدریت عربستان پنهان هستی‌ مگر اینکه مطلبی از شاه باشد تا پیدایت شود!!!! در ضمن اگر شاه آن جنایتکاری بود که به تصویر میکشیدید نیازی نبود دروغ کثیف سینما رکس آبادان و دروغ‌های بی‌ شرمانه ی دیگر را برای پیروزی بابا جان ملا اختراع کنید---خودتی
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:33
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کامنت مربوط به حجت الاسلام!mashady - منچستر - انگلیس! بود
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:35
hana257 - تهران - ایران
آخه اگه به یک نوزاد تازه متولد شده شوک الکتریکی وارد بشه که میمیره. در ضمن نیازی به آزمایش ژنتیکی نیست این خانم ماشاالله آنقدر خوشگل هست که توی همون نظر اول معلومه دختر گوگوشه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:50
mark2000 - تهران - ایران
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا من وقتی نوشته های شما رو میخونم شک میکنم که استرالیا باشین تفکراتتون بیشتر میخوره به اینکه وزیرستان پاکستان باشین تا ملبورن استرالیا..بالاخره محیط روی طرز فکر آدم اثر میذاره
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:53
OzveMardom - پاريس - فرانسه
mihanesabz - تورنتو - کانادا ببین من پسر خاله تو هستم باید بیای بریم آزمایش ژنتیک. چرا نمیای؟ می‌ترسی‌؟ پسر خوب به هر حرف مزخرفی که آدم آزمایش ژنیک نمیده!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:56
no_rasicm - استکهلم - سوید
چه قدر شبیه خانم گوگوش ، غیر ممکن نیست ، شاه و گوگوشن دیگه !
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 12:10
DEXAMETAZON - دبی - امارات
در اینکه خانم گوگوش خیلی با ایمان بودن و نه تو دهنش نبوده و دل هیچکس رو نمیرنجونده که شکی نیست .. ولی فکر کنم یکی به این خانم گفته عزیزم تو چقد شبیه گوگوشی بعد این حاجیه خانم هم هول ورش داشته گفته نکنه گوگوش ننم باشه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 12:37
cyrus* - تهران - ایران
mihanesabz - تورنتو - کانادا روانى
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 12:20
cyrus* - تهران - ایران
mihanesabz همه چیز بعد از ان قلاب گران شد و ارزشش بالا رفت ، الی ارزش نادانهای مثل تو. نادانهای که چگالی مغزشون به اندازه یک عدس .اینان انقدر عقده ای هستند که بعد از گذشت 34 سال خرابی و بدبختی ،گرسنگی ،مرگ،اعتیاد.ووو نمیخواهند قبول کنند که اشتباه کردند و ترمیم خرابی کنند.و همچنان ترجیح میدهند به خرابی ایران کمک کنند ولی از افکار عقده ای خودشان دست برندارند. این نادانان نمیداننی که شاه چه خرابه ای را از قاجار تحویل گرفت. ایرانی که در گرسنگی ، فقر بیماری ،جهل و نادانی، دزدی و راهزنی ، غوطه ور بود. در مدت کمتر از 30 سال به یک کشور مدرن و با اقتصادی مستحکم تبدیل کرد. ...احمد کسروی یک حرف زیبای میزنه. میگه : ملتی که از تاریخ خودش بیخبرند ، ملتی بدبخت هستند. شوربخت تر از انها ملتی هستند که نمیخوان بدونن. و سیاه بخت تر از همه انها کسانیکه تاریخ خودشون به تمسخر میگیرند...پهلوی جزئی از تاریخ ایران.تاریخی پر از افتخار..حال ببین تو جزوع کدوم دسته هستی.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 13:19
yas abi - ببرسل - لز
کدومش دروغه؟ شاه زن باز نبوده یا گوگوش فاحشه؟ شاه با بیش از صد زن خوابیده طبق آنچه اردشیر زاهدی گفته، ، گوگوش هم که تکلیفش معلومه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 13:29
princesse - تهران - پرژن
mashady - منچستر - بهتره ...رو ببندی عقده‌ای .
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 13:34
siavash33 - کردستان - ایران
بعیدم نیست ..
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 14:02
no_rasicm - استکهلم - سوید
قیافه خانم به خاندان پهلوی می خوره ،چرا که نه
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 14:31
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
خمینى هم از صیغه فاطمه یلنده یا امام زمان به دنیا اومده مثل اینکه یک شب امام زمان ته چاه حوصله أش سر میره میاد بیرون و فاطى رو میبینه و از اون خوشش میاد و صیفش میکنه و حاصل اون شب خمینى میشه براى همین هم شد امام سیزدهم وحالا چرا خامنه اى شده امام چهاردهم باید از مادرش پرسید
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 15:01
m.n.s - کرج - ایران
اون که توقعی هم از گوگوش ندارد نیامده دنبال حرثیه چرا بعضیها جو گیر شدن گفته میخام گوگوشرا با مسلسل بکشم اونم در میان هوادارانش. و بهتره خود گوگوش هم بیاد و حرفی دارد بزند در جواب
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 15:55
بچه تهرون - تهران - ایران
mihanesabz. پا شو پاشو جونم صبح شده انقلاب کردى حواست نبود ٣٤ سال هم گذشته مسواک هم بزن تو خواب حرفهاى زشت زیاد گفتى
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 15:55
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
yas abi - ببرسل - لز همان نسبتی که به گوگوش دادی شامل رهبر دینت و کلیه ی امامانت هست!!!!!! که به اندازه ی مور و ملخ همسر و کنیز داشتند-آنها چون از جنس نر----ا!! بودند فاحشه نیستند!!! فاحشه شرف دارد به یک فاحشه ی مغزی!!! فاحشه تن خود!!!!!!!! را می‌فروشد به هیچ الاغی هم مربوط نیست چرا که آن سر این شغل یک خریدار مرد است!!! برو با خون افطاری کن که حق امثال تو همان است!!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 16:48
بابک - سبزوار - ایران
خوب ازمایش بده تا ببینیم راست میگه -این که دعوا نداره
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 16:54
Farda dir ast1 - آلمان - آلمان
mshahdy-بهتره در غار حرا بمونى و نبینى که چطورى یه کاربر مرد که با اسم خانمها کامنت میگذاره فقط براى خالى کردن عقده هاى روانیش از چیزى دفاع مى کنه.این یارو وودى آلن رو خدا میدونه ولى از انحراف جنسى اش نسبت به دختر خوانده اش حرفى نمیزنه. چنین کسانى همیشه فقط چیزهاى خوب بت هاشون رو مى بینند.این خبر دروغ . وودى آلن هم دروغ ؟اونجا هم داشت خودش رو جر میداد .چرا ؟ چون یکنفر گفته بود بازى الیزابت تایلور در فیلمى ضعیف بود طرف رو متهم کرد به بیسوادى!!! کسى که سطح شعورش به اندازه آدى و بودى افسانه هاى فولکور نیست شده بود وکیل مدافع الیزابت تایلور!!! کسى که خودش رو جاى خانمها جا میزنه و از همون ابتدا با دروغ با کاربرهاى دیگه ارتباط برقرار مى کنه رو چه به وکالت؟!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 17:05
mark2000 - تهران - ایران
mihanesabz - تورنتو - کانادا مشکل کشورمون آدمهای سبک مغزی مثل جنابعالیه که چون با شاه یا خمینی و یا هرکس دیگه ای مخالفین بجای بازگو کردن حقایق میشینی مزخرف میبافی نوشتی پهلوی‌ها تمام این مدت براش پول میفرستادن که سکوت کنه ولی‌ این اواخر ارسال پول رو متوقف کرده بودن اینم تهدیدشون کرده بود که رسواتون می‌کنم اونا محل نزاشتن، اینم راز سر به مهر رو فاش کرد!!! کلی به این نوشته ات خندیم یه بچه منطقش از تو بیشتره ...حیف از اون کانادا که تو توش زندگی میکنی
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 18:07
mihanesabz - تورنتو - کانادا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه // 1. بهتره اول بری کتاب ضیافت آخر نوشتهٔ ویلیام شوکراس، خاطرات اسدالله علم، خاطرات زاهدی رو بخونی‌ و ببینی‌ اون ان لاحضرت ات معتاد و زن باز بوده یا نه بعدش بیای این چرندیات رو بلغور کنی‌ ۲. بی‌ وجود شما سلطنت طلب‌ها هستین که اون ارتش زپرتی تون با یه تشر خمینی مضمحل و متلاشی شد و همه تون از ارتشی و ساواکی و وزیر و وکیل و پلیس و ژاندارم از ترس یه مشت آخوند پاپتی بزرگترین فرار سیاسی دسته جمعی‌ تاریخ بشر رو ثبت کردین جوری که دیگه کسی‌ باقی‌ نمونده بود که به بدرقه اون شغال شاه به فرودگاه بره. ۳. رژیمی واقعی‌ و یار و یاور ملا‌ها در طی‌ این سالها شماها بودین که سال ۵۷ با خمینی توافق کردین که اجازه بده شما پول‌ها رو وردارین و در برین ولی‌ برای خالی‌ نبودن عریضه و طبیعی جلوه کردن موضوع چند تا ژنرال رو بگیرن و اعدام کنن اما در عوض شما بیرون از ایران مانع اتحاد اپوزیسیون خارج از کشور بشین و در مواقع لزوم همصدا و همراه با آخوند‌ها عمل کنین مثل برخورد با جنبش سبز.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 18:16
Pezhman - وين - اتريش
واقع بین ایرانی-هامبورگ-آلمان. کاشکی این خوشکله خودش رو میچسباند به دکترمحمدمصدق نوکرانگلیس. بعدش میلیونر میشد وپولهایی را که دکترمحمدمصدق دزد در بانکهایی انگلیس وسوئیس انبارکرده را تصاحب میکرد وآبروی دکتر محمد مصدق خائن را که بقول شما: با ملت خودش جنگید و دشمن ملت خودش بود والبته نوکر انگلیس هم بود. را میبرد.همان طور که شما در کامنتتان در باره (۹۵ سالگی نلسون ماندلا، صدای آزادی)با حرارت تمام درباره دکترمصدق قاجار به آن اشاره فرمودید ومشت دکترمحمد مصدق دزد را باز کردید. ومشت محکمی به دکتر محمد مصدق ومیلیونها طرفدار نادانش زدید.. درود بر شما و مرگ بر دکترمحمدمصدق که باملت رشید خودش جنگید تااربابش انگلیس از او راضی باشد. وجاوید شاه وزنده باد اشرف پهلوی وآقای ثابتی پدر ساواک مظلوم.. یادش بخیر. کاشکی من احمق هم مصدقی نبودم و واقع بینی را از شما می آموختم واینقدر مثل خر... میخ طویله وزنجیر را با سنگ حجرالاسودوکعبه اشتباه نمیگرفتم و دورش نمیگشتم.. پیش باد(آمین)
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 18:29
zpirooz - آخن - آلمان
مسئله اینجاست که ساواک میتونست به سه سوت بچه ناهواسته رو کورتاژ و یا نوزاد رو نابود کنه این جفنگیات بدرد همون خبرگذاری های جمهوری اسلامی میخوره
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 18:53
perspolis_1966 - استهکلم - سوید
خوب که چی‌ ؟.ارث میخواهی برو پیش خامنه ای
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 19:04
princesse - تهران - پرژن
yas abi - ببرسل - یکم از علی‌ چلاق بگو با پسرای الدنگش از کثافت کاری‌ها شون ..که دخترای مردم رو به زور از تو خیابون میدزدند بعد از تجاوز. سرشو زیر آب میکنند وجسدش رو میسوزونند.. + صد‌ها صیغه یی (فاحشه‌های اسلامی )در حرمسرای بیت چلاق و توله‌های زالو صفتش..
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 19:50
سوییس - برن - سوییس
100 درصد راست میگه.هم گوگوش و هم شاه ، پتانسیل این کارو داشتن.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 22:10
Esfahan Nesfe Jahan - کالیفرنیا - آمریکا
شاید هم سید على و ماچه الاغ طویله حوزیه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 22:16
بت شکن - مونترال - کانادا
این همه از قیافش ایراد نگیرید، بیچاره محمد دماغ تو اون شو تاریک دست تنها انتظار داشتید سوفیا لورن بسازه؟؟
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 21:23
دلشاد - لینشوپینگ - سوئد
mihanesabz - تورنتو - کانادا!! تو که بدتر از همه از شاه و خانواده اش عقده ای شدید. نکند به تو و یا به کسی از اعضای خانواده ات ... کرده باشد. به خای این دری بری نوشتن به ان خدا بیامورز واقعیت خودتان را مینوشتید بهتر بود.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 23:08
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
نظام اسلامی و مزدورانش و همچنین پس مانده‌های مجاهد و توده‌ ائ‌‌ خیلی‌ آرزوی بد نامی خاندان پهلوی را دارند و ۳۴ ساله کمین کردند یه آتو از این خانواده بگیرند ولی‌ خاندان پهلوی یکی‌ از نجیب‌ترین و پاکترین خانواده هاست شاید گوگوش به کسی‌ نه نگه ولی‌ شاه فقید با شخصیتر و با شرفتر از این حرفها بود آخوندا با ترازوی خودشون شاه را می‌سنجند و فکر میکنند که شاه هم مثل آنها در فکر پائین تنه بوده نه, شاه به فکر سازندگی بود و متعهد به ایران و خانواده و وقتی‌ برای این کارها نداشت این بزرگان اسلامی هستند که سگ ماده هم تحریک شون می‌کند.
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:00
mihanesabz - تورنتو - کانادا
mark2000 - تهران - ایران // تو رو خدا ببین چه کسی‌ منادی منطق شده!! وقتی‌ شعبون جعفری و دار و دسته‌اش مشغول سلاخی دموکراسی بودن منطق تو کجا بود؟ وقتی‌ با کمک بیگانگان علیه دولت قانونی‌ مصدق کودتا شد منطق تو کجا بود؟ وقتی‌ مصدق خادم‌ترین مرد این آب و خاک رو به بیدادگاه بردن منطق تو کجا بود؟ وقتی‌ نفت ملی‌ شده رو دوباره به کنسرسیوم نفتی‌ پیشکش کردن منطق تو کجا بود؟ وقتی‌ بحرین رو به انگلیسیها هدیه کردن منطق تو کجا بود؟ وقتی‌ روی دیوار باشگاه انگلیسیهای بوشهر نوشتند ورود سگ و ایرانی‌ ممنوع، وقتی‌ کاپیتولاسیون رو تصویب کردن، وقتی‌ دسته دسته جوونای این مملکت رو اعدام میکردند، وقتی‌ قلم‌ها رو میشکستند و سانسور میکردند و ...... منطق تو کجا بود ساواکی!! تماشا کن که حالا حالا‌ها دارم براتون!
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:04
jooje palang - استکهلم - سوئد
این بابا بیشتر شبیه احمدی نژاد و فاطمه سه پستونه. خدا شفاش بده ،من که خدایی همین عکسشو دیدم جفت کردم. خدا تو خوابه هیچ مسلمونی نیارتش .
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:38
mashady - منچستر - انگليس
mihanesabz - تورنتو - کانادا , چه زیبا بیان کردی دوست من زنده باشی‌
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:38
agnostic - هانوفر - آلمان
به نظرِ من علاقه‌مند بودن به شاه و خانواده سلطنتی و نظام پادشاهی حتا از نوع استبدادیش هیچ اشکالی‌ نداره، چون هر کسی‌ آزاده با اعتقاداتش، ولی‌ عجیبه که کسی‌ ادعا کنه و بگه چنین مرامی‌ نداره و خودش رو دموکرات و آزادی خواه جا بزنه در حالی‌ که واقعا تمامِ وجودش واسه شاه و نظامِ سلطنتی مطلق استبدادی میطپه! نمیدونم مگه از کسی‌ اینجا رو در بایستی دارید؟ خوب هر چی‌ هستید بگید هستم چرا تعارف می‌کنید؟ ما که بخیل نیستیم به کسی‌ هم انگ نمیچسبونیم از فردا بهش بگیم توده‌ای، ساندیس خور، سلطنت طلبِ مستبد و غیرو ذالک!
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:47
cyrus* - تهران - ایران
mirinamsabz ب چه توده‌ روده ملی‌ منقلی پرو یک کمی‌ هم از سسله قاجار که مصدق قجری گور به گور شده پس افتاده بگو
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:54
jooje palang - استکهلم - سوئد
حالا باید خدا رو شکر کرد که اسم خودشو (گوگوش پهلوی ) معرفی‌ نکرد .لوووول
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:56
agnostic - هانوفر - آلمان
در ضمن جای اینهمه بحث در موردِ اینکه آیا واقعا این خانم دختر شاه و گوگوش هست یا نه بهتر بود یه سر به صفحه فیسبوکِ ایشون میزدید تا متوجه بشید که این خانم مشکل روانی‌ داره و حرفهای که زده انقدر چرت هستند که ارزش خواندن و فکر کردن رو نداره چه برسه بحث و دعوا!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 02:57
agnostic - هانوفر - آلمان
در ضمن در موردِ کارهای پائین تنه ائ شاه میتونید به کتاب خاطرات امیر اسد الله علم برای نمونه مراجعه کنید از حسین فردوست حالا می‌گذریم چون بهش زیاد اعتمادی نیست. البته مشکلی‌ هم نبوده اگه شاه اینکارهارو می‌کرده خوب شاه بوده و همه کاره مملکت! بازم خدا پدرشو بیامرزه که اگه خودش میکرد به بقیه هم اجازه میداد از این کارها بکنند نه مثل این آخوندا که خودشون با ۶ تاش نماز جماعت لختی می‌خونن یه پسرِ بد بخت اگه با دوست دخترش بره یه بستنی بخوره می‌گیرن میبرن شلاقش میزنند!
جمعه 4 مرداد 1392 - 03:16
agnostic - هانوفر - آلمان
میدونم از حرفای که من اینجا میزنم خوشتون نمیاد چون بد جوری بر خلاف میلتون هست ولی‌ من معتقد به آزادی و دمکراسی‌ هستم اگه شماها حق حرف زدن دارید من هم همین حق رو دارم پس اگه میخواید بد و بیراه بگید برید وایستید جلو آینه چون حوصله ندارم جوابِ بد و بیراه بدم اما اگه حرف منطقی‌ دارید بفرمائید در خدمت هستم شاید شما منو به راه راست هدایت کردید!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 03:21
mark2000 - تهران - ایران
mihanesabz1 - تورنتو - کانادا منطقت را بالا میبینم از دید شماها که بجای منطق پر از عقده هستی هر کس حرف راست بزنه ساواکی یا مزدور رژیمه...جنابعالی بجای اینکه بیای از دیکتاتوری شاه ایراد بگیری اومدی مثل خاله زنک ها در باره یه ادعای مسخره که مشخصه دروغه طرفداری میکنی ...عیب شماها اینه که از افراد بت میسازین حالا شاه نشد مصدق.. همین مصدق سوای کارهای خوبش بر خلاف قانون اساسی مجلس را منحل کرد عجیب هم اینجاست که در 28 مرداد که کودتا میشد یک نفر هم در خیابان نیامد تا از ایشان حمایت کنه..
جمعه 4 مرداد 1392 - 05:27
کبالت3 - کرج - ایران
این بحث ها یه طرف اما یکی این شاقلی غضنفر سلطنتی رو بگیره باز یه آیدی به هزار آیدی قبلیش اضافه کرده و چماق بدست در رکابه..نپرس منظورت کیه الان خودش خودشو معرفی میکنه کبلائی
جمعه 4 مرداد 1392 - 05:39
mark2000 - تهران - ایران
ادامه...در مورد بحرین ایران تا قبل از استقلالش در اونجا نه نیروی نظامی داشت و نه سیاسی یعنی اونجا دست انگلیسها بود و ایران فقط ادعای مالکیت اونجا رو داشت و شاه با توافق انگلیسها سه جزیره استراتژیک تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی را که هیچ سکنه ایرانی نداشت و عربها در اون زندگی میکردن و در دست انگلیسها بود تصرف کرد...ایراد امثال شماها اینه که بین بدمطلق و خوب مطلق سرگردانی اگه من بگم روزی که مجاهدین و فدائیان خلق توی خیابانها راه افتادن و خواستار انحلال ارتش شدن و خمینی اجازه اینکار رو به اونها نداد و بزرگترین خدمت را به ایران کرد چون همین ارتش مانع پیشروی صدام شد...برخلاف نوشته قبلی منو بجای ساواکی پاسدار و مزدور رژیم خطاب میکنی..خلاصه حرفهایت خیلی خاله زنکی است
جمعه 4 مرداد 1392 - 05:43
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کاش همچین مردی بود!!، کاش توی هر شهر ایران چنتا بچه به یادگار میذاشت.
جمعه 4 مرداد 1392 - 06:13
mark2000 - تهران - ایران
در ضمن mihanesabz - تورنتو - کانادا این همه حرص نخور آمپرت میزنه بالا سکته میکنی جوانمرگ میشی ها ! شاه مرده! بیخیالش شو زنده نمیشه نترس!
جمعه 4 مرداد 1392 - 06:43
azadeh_irani - سيدني - استراليا
خدا یه عقلی به این بدهد یه پولی‌ به من، یه سر به صفحه فیس بوکش بزنید از عکسهائی که گذاشته مو به بدن سیخ میشود. عکس جنازه و خودکشی‌ .
جمعه 4 مرداد 1392 - 09:27
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Farda dir ast1 - آلمان - آلمان در ضمن یکی‌ از همان قدیمی‌ها هستی‌ زیر چادر جدید---یا مجاهد یا جدایی طلب یا رژیمی‌ که با جواب من سوووختی حال با یک چادر جدید از آلمان!!! پیدایت شد خودتی!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 09:31
agha_ehsan - تهران - ایران
اتفاقا باید به حرفای این زن توجه کرد. واقعا اگه دروغ میگه چطور اینهمه اسم دقیق و درست رو با تاریخ دقیق ذکر می کنه. از ازدواج سیاسی خامنه ای و تاریخ و زنش تا اسامی های ساواکی ها و بقیه چیزا. من یکی حرفاشو قبول ندارم ولی در موردشون شک هم ندارم.
جمعه 4 مرداد 1392 - 09:58
sahel67 - تهران - ایران
اون زمان حتی شاه هم حق داشتن 2 تا زن با هم رو نداشته اقلا بگو حاصل رابطه پنهانی . بعدشم به فرض که درست باشه شاه نمیتونست تورو سقط کنه بعدشم حالا به دنیا اومدی همینطور ولت میکرد . زن خیلی بهتر برای شاه بوده..حالا رفتی لب بالاتو پرتز کردی خودتم باورت شده یا پول مزدوری مجبور کرده یه مدتی مردمو بزاری سر کار .. زمان شایعه های از این دست سر ا.مده
جمعه 4 مرداد 1392 - 10:12
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
چهره اش آدم را یاد کاراکتر کارتونی فیلم شرک می اندازد. روشن نیست چه ربطی به بانوی زیبایی مانند گوگوش دارد؟!!! این خبر را نخستین بار یک سایت جدایی خواه چاپ کرده بود که روشن است چه هدفی از این لجن پراکنی دارد.
جمعه 4 مرداد 1392 - 11:51
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Pezhman - هم میهن گرامی کامنتهای نیکوی شما را میخوانم. اما درباره این یکی شگفت زده شدم. آیا سندی درباره آنچه گفتید هست؟ نخستین بار است کسی مصدق را خائن مینامد. واژه خائن سزاوار چریکی ها و فدایی ها و توده ای ها و چپی ها و ملی مذهبی ها و دینگرایان و ملایان است.
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:00
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
agha-javad - تهران - ایران من شاه رو پاکترین انسان نمیدونم ولى منطق هم خوب چیزیه به قول اون دوستمون براى شاه یا ساواک کارى نداشت که اون بچه رو سقط کنه تازه توى این ٣٤ سال بعد از أن قلاب چکار میکرد که تازه یادش اومده که بچه اون دو نفر هست در ضمن من در اون موقع ایران زندگى میکردم و گوگوش چند بار به مدت دو تا سه هفته خارج اومد ولى فقط بکبار بعد از ازدواج با محمود قربانى حدود. کمى بیشتر از یکسال اومد فرانسه براى آدامه خواننگى که موفقیت نسبى هم داشت و Eddy Barclay که صاحب بزرگترین کمپانى صفحه پر کنى فرانسه بود در یک برنامه تلویزیونى که حدود بیست و پنج سال پیش در مورد فعالیت هاش پخش شد از چند خواننده خارج ى که شانس پیشرفت در فرانسه داشتن ولًى نموندن صحبت کرد و یکى از أنها هم گوگوش بود
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:42
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
agha-javad - تهران - ایران همه این توضیحات رو دادم که بگم نباید هر دیوانه اى هر چى گفت باور کنیم و در ضمن نمیخوام بگم که شاه یا گوگوش پاکترین إنسان هاى روى زمین بودن ممکنه شاه با صدها زن یا گوگوش با صدها مرد رابطه داشته این فقط به خودشون ربط داره نه به من ربط داره نه به شما نه به گشت إرشاد نه به أمر به معروف و نهى از منکر نه به مریم و مسعود به هیچ کدام ربط نداره
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان--2----. و لانسه کردن او از بی‌ بی‌ سی‌ تا دیگران از آنسو در داخل همه ی انقلابیون به زیر پرچم اسلام رفتند و شروع به نوشتن سناریو از سینما رکس تا ۴۰۰۰ کشته ی میدان ژاله-تا ۳۰۰۰۰۰ زندانی سیاسی!!! اکنون نیز تعدادی با همان خصوصیات با اینکه می‌دانند حکومت سلطنتی که هیچ --هیچ گروه سکولار و ایران دوست کوچکترین شانسی ندارد چون خائن و فریبکار سیاسی مثل مور و ملخ در همه جا هستند از جمله این سایت و همانها بودند که فمینیسم و بیتا تهرانی‌ افشاگران این دین ننگین را با توهین و ناسزا از سایت راندند تا این جا هم رجا نیوز شود-شاید منهم روزی همین کار را بکنم و بگویم گور بابای آزادی و افشای اسلام بکشید که حقّتان است!!! در ضمن ۹۰ در صد مردان ایرانی‌ اگر قیافه قدرت و ثروت شاه را داشتند اگر او ۱۰۰ معشوقه داشت اینها حرمسرای چند هزار نفره تشکیل می‌‌دادند!! همین
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:54
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان آقای محترم من نه حزب‌اللهی هستم نه سبز الهی نه شاه الهی نه کمونیست الهی!! ولی‌ در برابر یاوه گویان در ورای نقاب های گوناگون می‌‌ایستم!!! چرا که در انقلاب شکوهمند به جای طرح مشکلات اصلی---‌ رنگ و روغن به اسلام-حسینیه ی ارشاد و شریعتی‌...حیف و میل در قسمتی‌ از اطرافیان شاه---یک آخوند پفیوز مثل همین رهبران سبز ‌شیعه ی علوی اختراع شد غرب او را با جلال و جبروت از عراق به پاریس برد --1
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:52
saeed scotland - گلاسگو - اسکاتلند
ماشالاه به این همه نظر و صاحب نظر.به قول آقا ما رکورد زدیم
جمعه 4 مرداد 1392 - 13:56
Pezhman - وين - اتريش
cyrus - تهران-.. نخست وزیر اختیارات قانونی دارد واگر از آنها استفاده کرد.نباید علیه او کودتا کرد.حق قانونی داشته.واز این حق قانونی استفاده کرده. ما در قرن بیست ویکم هستیم وکودتا علیه یک حکومت قانونی جرم است وقابل توجیح نیست.مرحوم شاه به زیر پا گذاشته شدن پاره ای از قوانین اعتراف کرد.خان می بخشه, خانزاده نمی بخشه.!!..آمریکا رسمآ از کودتای ننگین معذرت خواهی کرد. مگر شه روان شاهپوربختیار غیر از راه زنده یاد دکتر محمدمصدق کبیر, راه دیگری را در سر داشت؟.او شاگرد وادامه دهنده راه زنده یاد دکتر محمد مصدق کبیر بود.توهین به اسطوره مقاومت وافتخار تاریخی ایران, زنده یاد دکتر محمد مصدق کبیر بیشتر به خود شما خسارت وارد میکند.دست از کار خطا بردارید.توهین وتهمت, کار ساده ای است. خصوصآ به مواضع خطای شما..
جمعه 4 مرداد 1392 - 13:30
morid - بوشهر - ایران
اخه این چه خبری بود گذاشتین؟تمام پیر و پاتالهای و دنکیشوتهای شاهنشاهی هر چه زده بودند پرید!!! خوب اعلیحضرت همایونی حساب از دستش خارج شده و مست کرده بود و کار دست خودش و گوگوش داده،گوگوش هم همیشه تو دربار ولو بود تمام مناسبتها اونجا ترانه میخواند،قبول دارین که، اول شاه مملکت باید از این میوه بچشد،بعد نوکران خانه زادی مثل: کریم ارباب،بهروز وثوقی و .....چندین و چند نفر دیگه!!! ای بابا شاهی گفتن مگه الکیه؟؟!!؟ ضمنا اگه خوب دقت کنین،شادی خانم دقیقا شبیه عمه اش اشرف است،سیبی!! است که از وسط نصف شده، چرا به این زودی اشرف خوشگله!! را فراموش کردین؟ به شما هم میشه گفت،سلطنت طلب؟؟!!؟ واقعا که!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 14:08
farda dir ast1 - آلمان - آلمان
من از همون اول خودم بودم. نه اونی که خودش رو جای یک خانم جا زده.حالا شد چادر جدید؟ چادر نشینی بهتر از بودن زیر یک سقف با طرفداران منحرفان جنسی هست.آقا آرتمیس شده ممیزی تفتیش عقاید!!!!! انسان یک مجاهد ،جدایی طلب، رژیمی(توده‌ای رو از قلم انداخت) باشه ولی‌ حامی‌ منحرفین جنسی‌ که به دختر خوانده خودشون نظر ضدّ اخلاقی‌ دارند نباشه.احتمالا این جانبداری از روی‌ بیسوادی هست.البته کسی‌ که غده آدرنالینش همیشه در حال ترشح هست بالطبع همیشه هم در حال پرخاشگریست.فارسیش هم دچار مشکل می‌شه مخصوصا اگه تسلط زیادی به این زبان نداشته باشه.جملات رو تلگرافی مینویسه.به چنین مردی! باید گفت تویی‌ که سوووختی نه من.بیسوادی هم واگیر دار شده .منهم مثل آقا آرتمیس نوشتم سوووختی.منظورم سوختی بود.
جمعه 4 مرداد 1392 - 15:40
farda dir ast1 - آلمان - آلمان
agnostic - هانوفر - آلمان-حرف حساب جواب نداره.
جمعه 4 مرداد 1392 - 15:52
srdash - تبریز - ایران
امان ازدردبی پولی که آدمارو به چه کارهایی وامیداره خانم سفت به ادعات بچسب شایدیه چیزی عایدت شد زنیکه قیافش عین آدمخوارها میمونه
جمعه 4 مرداد 1392 - 15:58
Ghooloo - آبادان - ایران
با عرض سلام و درود خدمت همه دوستان، یک عادت زشتی و ناشایسته ای بین ما ایرانیها رواج پیدا کرده (بخصوص در محیط مجازی) و هر جا میشینیم بحث های سیاسی میکنیم نه با استدلال و منطق بلکه از روی احساس و تعصب و آخرش هم جز دلخوری و ناراحتی چیزی نسیبمان نمیشود! به جز تفرقه و جدائی چیزی عایدمان نمیشود! اکثر ما ایرانیها عاشق بحث کردن هستیم برای اینکه حرف خودمان را به کرسی بشونیم. بحث کردن خوبه بشرطی که در جهارچوب منطق باشد، به هم بی احترامی و توهین نکنیم و از همه مهمتر از آن بحث نتیجه گیری کنیم و نه عقده گشایی!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 16:29
Ghooloo - آبادان - ایران
agnostic - هانوفر - آلمان- درود به دوست عزیز و فخیم خودم، این هم جزو مشکلات ماست که گروهی همیشه ادای آزادی خواه را در آورند و پشت نقاب دمکراسی از استبداد و دیکتاتوری دفاع کنند! امیدوارم متوجه منظورم شده باشید آن روزی که گفتم این اشخاص با دسته کردن مردم و دیگران را مدام کمونیسم، توده ای و امثالهم خواندن و سکوت در برابر فحاشان پهلوی پرست خود بزرگترین خیانت را به آزادی و آزادی خواه میکنند! البته تعدادی از اینان از سر بیسوادی و نادانی مشغول این کار هستند و تعدادی مثل این خانم به اصطلاح تشنه آزادی ولی در اصل عاشق استبداد شاهی دقیقاً میدانند که چه میکنند! اگر به نظراتش دقت کرده باشی حتماً متوجه شدی که با حمله به همه (غیر از پهلوی پرستان) خود بزرگترین عامل تفرقه و نگذاشتن احترام به دیگر اندیشان خود نشان از استبداد و دیکتاتوری محض دارد. به امید یکرنگی و روراستی، برایت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
جمعه 4 مرداد 1392 - 16:41
Ghooloo - آبادان - ایران
کبالت3 - کرج - ایران- این شاقلی غضنفر سلطنتی تعداد آی دی هاش از کامنتهای همه کاربران هم گذشته! همین روزهاست که آفتابه طلائی را به گردن میندازه! برای نمونه چند تا از آی دی هاش:. maziyar1976 - اصفهان - ایران - khashayar571 - تبریز - ایران - amirali- - تهران - تهران - fouladvand - اسلو - نروژ - peyman12 - هلسینکی - فنلاند - sohrab20 - واشنگتن - امریکا - الان هم که cyrus* - تهران - ایران ...خلاصه کسی به اعلیحضرت بگه بالای چشمش ابروست، زره چاپلوسی رو تن میکنه و خودش رو جرو واجر میکنه کبلائی ;-))
جمعه 4 مرداد 1392 - 16:58
Pezhman - وين - اتريش
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. دوست گرامی, فردشوخ طبعی مادر بزرگش را بردوش گذارده برای گردش به بازار می برد.رهگذری اورا پرسید:کجا میروی؟شوخ گفت: میخواهم مادر بزرگم را به بازار ببرم وبفروشم!!...وآن فرد خوشباور دوباره پرسید: آدم که نمتواند مادربزرگش را بفروشد؟!!!. وآن شوخ طبع پاسخ داد:قیمتی خواهم گفت که کس را توان خریدنش نباشد...واین چنین است ماجرای مصدق ونوه هایش.. خواستم به این دوست گرامی نشان دهم هر چه فحش وناسزا هست میتوانیم نثار بزرگان کنیم ولی هیچ کدام به قامت رشیدشان نمی چسبد.بهمین دلیل این فحشهای نچسب را بیان کردم که البته شخص خودم را در نهایت دامن گرفت نه بزرگ مرد تاریخ ایران دکتر محمد مصدق کبیر را.. از توجه شما سپاسگزارم. درود بر مصدق,سلام بر آزادی
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:26
nader46 - لندن - انگلیس
حالا این زنیکه ایکبیری که به بابون و عنتر بیشتر میخوره تا آدمیزاد،تا حالا کجا بوده با حداقل 50 سال سنّ چرا ده سال پیش یا بیست سال پیش یا چن سال پیش این حرف هارو نزده؟،،حالا چون اردشیر زایدی اسم بعضی‌‌ها را نیاورده دلیل بر یاوه گویی نیست،،تو بهتره بری از زائدی بپرسی‌ که چرا از یاس‌های رنگارنگ ،!، که با پادوهای باغبون‌های شاه میپریدن اسمی در کتابش نیست,,
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:37
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - (1) خانم محترم، من نمی‌خوام وارد بحث تاریخی‌ و سیاسی بشم چون نه مجالش هست و نه اینکه اینجا جای مناسبی هست برای این موضوع! اما حرفِ من اینه که از کسی‌ نباید ٔبت بسازیم و او را عاری از هر نوع خطا بدانیم در حالی‌ که او خود یکی‌ از عوامل اصلی‌ وضع موجود هست! اگر ما دائم به دیگران حمله کنیم و اجازه حرف زدن به آنان ندهیم چطور میتونیم بفهمیم چرا کار ما به اینید؟ آیا با بد و بیراه گفتن و ضرب چماق نظرِ کسی‌ رو می‌شه عوض کرد یا به او آگاهی‌ داد؟ جان استوارت میل فیلسوف انگلیسی‌ بیش از صد سال پیش در مقاله‌ای گفت اگر تمام نوع بشر بر یک عقیده باشند و فقط یک نفر عقیده ائ‌‌ مخالف آنها داشته باشد، خاموش کردن صدای این یک نفر به همان بدی است که آن یک نفر صدای کل بشر رو خاموش کرده باشه و این امر قابل توجیه نیست.
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:53
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - (2) اینکه امروز اروپا به اینجا رسیده و ما هنوز بعد از بیش از صد سال اندر ‌خمِ یک کوچه ایم به همین موضوع بر می‌گرده. اگر از همون موقع که نهضت مشروطه آغاز شد این ملت هم به چیزی حساب شده بودند الان مطمئناً اوضاع احوال ما بهتر از این بود. انسان به طور طبیعی گرایش به آزادی داره و اگر این آزادی از او سلب بشه تلاش میکنه که آزادی رو به دست بیاره در تاریخ این موضوع رو فراوان داریم. ولی‌ زمانی‌ که ملتی‌ آگاهی‌ و رهبری درست حسابی‌ نداشته باشه این تلاش برای آزادی هم به بیراهه میره اما چرا این ملت آگاهی‌ نداشت و ندارد و بیش از صد سال است که دائم به بیراهه میرود فقط و فقط به خاطر عدم اجازه هر نوع تشکل و جریان روشنفکری در مملکت بوده است. چه انتظاری دارید وقتی‌ تنها تشکل موجود روحانیت بود و اکثریت قریب به اتفاق ملت معتقد به اسلام؟
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:54
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - (3) انتظار داشتید کسی‌ به جز روحانیت رهبری رو در دست بگیره؟ همونطور که گفتم اینجا جای مناسبی برای این بحث نیست فقط خواستم توضیح مختصری داده باشم و حقیقتش حوصله بحث در این مورد رو دیگه ندارم چون به قول دوستی‌ نظر آدم عاشق رو نمی‌شه عوض کرد فقط یک نکته در مورد مردان ایرانی‌ که فرمودید نمیدونم آمار نود در صد رو از کجا آوردید ولی‌ به هر حال من که گفتم شاه اگه میکرد مشکلی‌ نبود نوش جونش که میکرد ولی‌ چرا باید بگیم نمیکرد وقتی‌ که میکرد؟ این همون قضیه عاشق بودن نیست که باعث می‌شه حقایق رو نبینیم یا ببینیم ولی‌ باور نکنیم؟!
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:56
agnostic - هانوفر - آلمان
کبالت3 - کرج - ایران - مطمئناً با حرفایی که من زدم حتما دیگه صداش در میاد این شاقلی میرزا، آخه میدونی‌ که چقدر منو دوست داره؟ عجیبه که بعضی‌ از دوستان اینجا بازم نشناختنش دارن بهش توضیح میدن، نمی‌دونن این بابا فقط با چماق می‌شه یه چیزی حالیش کرد نه با حرف :)))))
جمعه 4 مرداد 1392 - 18:07
LALULA - آمستردام - هلند
دکتر محمد مصدق این بزرگوار که تمام زندگی و جانش را فدای آزادی و مقاومت در برابر استعمار انگلیس و استبداد شاهنشاهی کرد مثل اینکه خاری شده در چشمان این چاپلوسان همایونی!کسی که به بزرگمردی چون محمد مصدق چنین بچه گانه توهین میکند یا تاریخ را نخوانده و نمیشناسد یا تمام وجودش از چاپلوسی و گدا صفتی و نوکری برای شاه و شیخ مملو از عقده است.خاک بر سر آدمهای چاپلوس و نوکر دم بارگاه چه از نوع آخوندی چه از نوع شاهی!آسوده بخواب ای بزرگمرد نهضت آزادی، ای ادامه دهنده اهداف انقلاب مشروطه و دموکراسی، آسوده بخواب دکتر محمد مصدق عزیز، ما به دیکتاتوری چه از نوع شیخ و آخوند چه از نوع شاه و ژاندارم نه خواهیم گفت آسوده بخواب!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 18:49
maziyar2013 - ایران - ایران
morid - بوشهر - ایران یه کم از حسن کثیف اله و خامنه‌ای چلاق باشی‌ بگو همراه با میو میو ملت شاد شند.راستی‌ از نوه‌ چلاق باشی‌ هم بگو چطور انگلیسا درستش کردند و یک میلیون پوند گرفتند بد نیست
جمعه 4 مرداد 1392 - 19:59
cyrus* - تهران - ایران
Pezhman - وین - اتریش اینکه مصدق قجری میتونسته مجلس که ادامه راه مشروطه بود را منحل کنه از کشفیات جنابعالی است همانطور که اروپا هر چی‌ داره از کمونیستها!!!داره.آمریکا در مورد ایرباس میگه اشتباه شده پس هر چی‌ آمریکا میگه پس تو درست میگی‌.سنجابی و بازرگان یادت رفت این ۲ تا نوکر خمینی که از یاران باوفای مصدق قجری بودند .الان آمریکا برای منافعش میگه تو مصر کودتا رخ داده در صورتی‌ که مصدق قجری قبل از ۲۸ مرداد برکنار شده.دولتی نبود که کودتا بشه
جمعه 4 مرداد 1392 - 20:37
cyrus* - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه به درستی‌ گفتی‌ اینها چپ‌های واا مانده در غرب هستند که جلو آینه!!!! با خودشون این اراجیف به هم میبافند.بهتره یک کمی‌ به خیانتهای که به ایران کردند بپردازند البته نه جلوی آینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 20:57
cyrus* - تهران - ایران
farda dir ast1 - آلمان - آلمان وقتی‌ نمیفهمی آرتمیس اسم زن یا مرد خوب حق با اونه که بت بگه بیسواد.حالا منم به آرتمیس میگم حرف حساب جواب نداره
جمعه 4 مرداد 1392 - 21:49
perser68 - فلوریدا - امریکا
mihanesabz -تورنتو -کانادا. بدجوری با رهبر نکبتت،خامنه‌ای تریاک خوب زدی!مغزت دچاره اشکال شده،نیاز به یه روانکاو داری!
جمعه 4 مرداد 1392 - 21:56
cyrus* - تهران - ایران
کسی که فارسی بلد نیست چطور انتظار دارید بیاید بیوگرافی در باره شاه بنویسد؟ کسی که فارسی نمی‌داند چطور انتظار دارید که بیاید تاریخ 28 مرداد را بنویسد؟ دوستانی که طرفدار مصدق قجری هستند همه اقتدا می‌کنند به یک روزنامه‌نگار آمریکایی که یک سطر فارسی نمی‌تواند بخواند. این فرد چطور می‌تواند ماجرای 28 مرداد را برای ما روشن کند؟ با یک نفر که آنطرف قضیه بوده صحبت نکرده است. ولی چون روزنامه‌نگار نیویورک تایمز بوده و چون به انگلیسی نوشته آن کتاب برای دوستان ما مرجع شده است. چون به انگلیسی نوشته پس مشروعیت پیدا کرده است».???!!!!!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 20:51
کبالت3 - کرج - ایران
قولو-آبودان -درود بر شما -هر لحظه به شکلی بت عیار بر آمد٬ دل برد و نهان شد//هر دم به لباس دگر آن یار بر آمد٬ گه پیر و جوان شد....البته با هر آیدی که بیاد دستگاه کپی هم زیر بغلشه به اینجور افراد که جیک ثانیه از تبریز میپرن تهران و از تهران به واشینگتن و بلعکس فقط میشه گفت شززززم. یادته که کبلائی.
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:29
cyrus* - تهران - ایران
حتی اگه ملی کردن نفت همه-اش سود و بدست مصدق بود، پرسشهای ساده-ای میتواند شخصیت این قهرمان (!) ملی را به چالش بکشد: 1) چه نیازی بود که نخست وزیر تقاضای وزارت جنگ را کرد؟! اصلا وقتی که یه نخست وزیر میخواهد تمام مرکزهای قدرت کشور را در دستش بگیرد، چیزی غیر از همان شاه قبل از مشروطه میشود که روشنفکران ردش میکنند؟! مصدق چرا چنین کاری کرد؟! نکند هوس پادشاهی قاجار را در سر میپروراند؟!. 2) چرا مصدق پیمانی را که با شاه بست شکست؟!. 3) چرا به فرمان عزل شاه اعتنایی نکرد؟! این خودش یعنی قانون-شکنی؛ اون روشنفکری که دم از قانون میزنه، باید با همین رفتار مصدق بتونه در قهرمان ملی بودنش شک کنه؛ قانون-شکنی در هر صورت نادرسته. 4) همه اینها به کنار، آیا واقعا مصدق نفت را ملی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:29
cyrus* - تهران - ایران
شباهت روشنفکر و آخوند: هر دو متعصبانه باورهای خود را، بدون پرسش، وحی منزل میدانند. / آخوند بر مخالف خود برچسب کافر، بی-دین، .. میدهد، و روشنفکر بر مخالف خود برچسب نفهم، بیسواد، امل، .. میزند! / هر دوی برای خود رهبری غیر از ملیت دارند: آخوند پیرو باورهای عرب (بیماری عربزدگی)، و روشنفکر پیرو کورکور باورهای غرب (بیماری غربزدگی) است. / آخوند برای اینکه مردم ساده را جذب خود کند، واژه ها و اصطلاحات عربی را لق-لق دهانش کرده بود، طوری که فاتحه زبان فارسی را خواند، و نیز زبان عربی را نماد دانش-فروشی کرد؛ و بهمین شکل، روشنفکر نیز واژه ها و اصطلاحات انگلیسی را لق-لق دهانش کرده تا دانش بفروشد، و دقیقا مثل عربزده-ها به زبان فارسی مثل آفت زیان میرساند.
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:36
cyrus* - تهران - ایران
تفاوتهای آخوند و روشنفکر: آخوند از روشنفکر مطمئن-تر است / عربزدگی آخوند از غربزدگی روشنفکر خطرش کمتر است، که این در طی چندین قرن حضور آخوندها در جامعه و چندین دهه حضور روشنفکران در جامعه ثابت شده است. / برخی از اصول فکری آخوند ربطی به اسلام نداشته و ریشه در فرهنگهای گذشته، بویژه ایران، دارد، و بنابراین برای کشور زیانبار نیست؛ اما تقریبا تمام باورهای روشنفکران آفت سرزمین ما شده است.
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:37
cyrus* - تهران - ایران
ها‌ها آقا دمت خیلی‌ گرم، هم تفسیرت خیلی‌ علمی‌ و درست هست هم اینکه درست زدی تو هدف، واقعا حرف زدن با این جماعتِ هموطن درست مثل کوبیدنِ آب هست تو هاونگ. از نظرِ آقا فقط روزنامه نگار میتونه بی‌ طرف باشه بقیه حتما اگه حرفی‌ میزنند حتما باید جهتِ خاصی‌ داشته باشند. انگار دعوای نعمتی حیدریه هاهاها. کامنت‌های شما به نحوی به من نشون میده که احتمالا شما تحصیل کرده در یکی‌ از رشته‌های مرتبط به سیاست مثل علوم سیاسی یا روابط بین‌الملل باید باشید. اگه اینطور باشه با هم همرشته بودیم دوستِ عزیز. بیشتر اینجا بنویس شاید یه تکونی به یه عده خواب زده بده. ممنونم، پایدار باشی‌.
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:03
cyrus* - تهران - ایران
دوست گرامی‌ یک عده‌ آزادی خواه!!!!!! دستمال به دست کیانوری و یک ملی‌ منقلی مصدق قجری پرست که به مثال الاغ زبان در غیبت صغرا به سر می‌بردند.سر از تخم در آورده و پاچه خواری شروع شامپاین باز.لطفا این دفعه از سر کوچه یک بسته خر مگس کش از جورج بقال محل بخر کارامون در اومد
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:20
cyrus* - تهران - ایران
جمال عبدالناصر هم کانال سوئز رو ملی‌ کرد، ۳ کشور بریتانیا و فرانسه و اسرائیل به مصر لشکر کشیدند ولی‌ ملت مصر به حق خودشون رسیدند. چطور با حمایت مردم و مجلس به این سادگی‌ در ایران کودتا شد و هیچکس هم به حقش نرسید؟ شاه میانه رو بود ولی‌ افراطی که مصدق و افراد نزدیک به او مرتکب شدند باعث نیم قرن مشکلات برای ما ملت گشتند. نفت عربستان هم دست آمریکا بود، با همون قرارداد ۵۰-۵۰ به این جا رسیدند، نه جنگ، نه انقلاب و نه مصیبت و خواری در دنیا. هی‌ مصدق مصدق نکنید، مصدق یک قاجار بود، خواهر زاده فرمانفرما، یک خائن بزرگ به این مملکت بود. شاه حتا مصدق رو از زندان زمان پدرش نجات داد، با این حال همون شاه شد عامل اجنبی!!! یادتون نره مریم فیروز همسر توده یی معروف کیا نوری هم دختر دایی مصدق بود.
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:43
cyrus* - تهران - ایران
. اگنوستیک-گرامی ممنون در مورد رشته متاسفانه نه چون تو ایران رسمه هیچکی سر کار خودش نباشه منم فنی کارم ..
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:04
cyrus* - تهران - ایران
کبالت - کرج - ایران.....مهم نیست که ایشان کپی پیست کرده یا نه. مهم این است که ایشان زحمت خواندن مقاله را بخود داده و انرا به دیگران انتقال داده...مهم این نیست که ایشان صحبت دیگری را عنوان کرده. مهم این است که ایشان تکلیف خودشو با ملا ها روشن کرده...بنده نیز در خیلی از کامنتهام از جملات دیگران استفاده میکنم.البته نتنها من حتی خیلی از نویسندگان از جمالات دیگر بزرگان استفاده میکنند...لااقل بجای چرند گویی ، ایشان نظرات دیگر مفسران سیاسی را عنوان کرده است...بجای خرده گرفتن از یک دیگر در کنار هم باشید. و تکلیف خود را با حکومت اسلامی مشخص کنید.
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:07
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
Pezhman - وین - اتریش. نخست وزیر با استفاده از اختیارات قانونیش بر خلاف توسیه همرزمانش استفاده کرد و مجلس رو منحل کرد و شاه هم طبق قانون أساسی أن موقع در صورت انحلال مجلس حق بر کنارى نخست وزیر رو داشت و از حق قانونیش استفاده کرد
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:56
cyrus* - تهران - ایران
حالا یه آدم میگه:از اینکه شاه خود باعث و بانی‌ به وجود آمدن انقلاب سال ۵۷ شد شکی نیست. تصمیمات غلط، اشتباهات مکرر در مورد احزاب سیاسی، گوش دادن به کشور‌های غربی در جنگ سرد و مستقل نبودن، جلوگیری کردن از خواندن کتابهای دیگر اندیشان و آزاد نگذاشتن مردم در امور سیاسی و قدرت دادن بیش از حد به ساواک و قوه قهریه، ضعف شخصی‌ ایشان در تصمیمات در اواخر ماه‌های حکومت و و و.) حالا وقتی‌ ازش سوال میکنی‌ چرا خامنه‌ای که بد تر و چرا خامنه‌ای باعث انقلاب نمی‌شه بجای جواب زوزه میکشه و پاچه این و اون رو میگیره میگه ویلیام شکر فروش به پسر عموم تو ناسا گفته و پسر عموم هم به پسر خالم تو سیا گفته.خوب همین‌ها رو میگی‌ که با عوض کردن ۴ تا مربی‌ میری دست ۱ و ۱۵ نفر از یه تیم فوتبال! را هم دریبل میزنی‌.کمتر خودتونو مسخره‌am و خاص کنید.
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:12
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کسیکه همجنسگرایان را منحرف جنسی‌ می‌داند معلوم است از کدام لجنزاری می‌‌آید!! و اینکه با اصرار می‌‌خواهد بگوید در ورای آی دی من یک مرد است چون تمام زنان اطراف او بی‌ سواد و ننه قمر هستند این کامنت‌ها را بر نمی‌‌تابد!! مرگگگگگ بر آن قلبتان
شنبه 5 مرداد 1392 - 01:31
cyrus* - تهران - ایران
دوست گرامی‌ می‌خواهم ببینی‌ تخم و ترکه حاصل از آن کبابها!!!!!!!!آفتابه به دست کیانوری و مصدق قجری چطور برا هم شامپاین باز میکنند.البته بگم اونجا بد جوری به مثال ذغال سوختند.خدا رو شکر سال ۶۷ اون هندی زاده اینها رو به پیش کیانوری فرستاد.اینها تواب شده همان روزها هستند.وقت عزیز رو با این فسیلها قجری زیاد تلف نکن قراره خاوران توالت عمومی بشهhttps://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130515151843030
شنبه 5 مرداد 1392 - 00:59
cyrus* - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه دوست گرامی‌ دشمنان ایران زمین و کورش بزرگ یک عده‌ لاف زن(دولت آلمان به من پاسپورت داده اونم با کلی‌ احترام!!!!!!!!!!) و پاچه خوار (تعدادی از پاچه خواری را اینجا گذاشتم) بی‌ سواد که فرق عرض مستطیل و ارز را نمی‌داند.حالا غلط املائی و پاچه خواری شروع می‌شه بیا و ببین که برا مارکس ..مصدق قجر که زنجیرها پاره نمی‌شه.راستی‌ تا یادم نرفته از خر مگس کش که برام خریدی تشکر کنم اینجا به دردم میخوره خودت میدونی‌ دیگه.
شنبه 5 مرداد 1392 - 03:50
کبالت3 - کرج - ایران
آگنوستیک- شاید این داستان رو شنیدی/ یه عالم ربانی حکومتی شنیده بوده که حاکمای قدیم با لباس مبدل میرفتن داخل مردم تا ببینن مردم چی درباره حکام میگن این شیخ هم عبا عمامه رو بر میداره ریش و پشم رو میزنه عینک آفتابی و کت شلوار و کفش مرتب میزنه بیرون تو بازار اولین نفر که بهش میرسه فورا بهش تعظیم میکنه و میگه السلام علکیم حاج شیخ فلان. شیخ متعجب میشه از یارو میپرسه پدر جان از کجا منو شناختی طرف میگه آخه تو این شهر هیچ احمق دیگه ای کتش رو نمیکنه تو شلوارش کمربند هم ببنده روش.حالا حکایت این دوست سلطنتی چماق بدوش و پریشان احوال ماست که البته همه بجز مسئولین سایت میشناسنش لابد این بابا فکر میکنه چریک پیر درباره و تمام سرویس های اطلاعاتی دنیا دنبالشن به هر حال باید گفت شززززم کبلائی.
شنبه 5 مرداد 1392 - 04:39
کبالت3 - کرج - ایران
سی روز-تهران ایران- بدو بدو یه بابائی تو خبرنامه گویا کامنت قشنگی گذاشته راست کار خودته اسم طرف هم پویا ست در مورد مصره گاز انبر یادت نره بجنب شاقلی تا طرف نیومده کبلائی.
شنبه 5 مرداد 1392 - 04:47
کبالت3 - کرج - ایران
گفتم که طرف خودشو معرفی میکنه چون اول کامنت غیر کپی که بزاره عطر اندیشه خودش فورا رایحه پراکنی میکنه بهر حال خوش اومدی سیروز -تهران ایران -اسلو- واشنگتن -تبریز-زنجان -میانه...کی میره اینهمه راه رو. شززززم کبلائی.
شنبه 5 مرداد 1392 - 04:58
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان گرامی‌؟؟ من در بیشتر موارد جواب توهین‌های زشت به خودم را داده ام! اگر در غربت آوارگی نیز در برابر رژیمی‌‌ها مبلغان با منظور اسلام!! و پان ترکها و بقیه سکوت کنیم پس چگونه درد آوارگی را پذیرفته ایم؟؟ در تعدادی از حوادث غم انگیز کاربری جوک می‌نویسد باید سکوت کرد؟؟ در قسمت مرد سرطانی که بدلیل عمر کوتاه خود یک عروسی‌ مجازی برای دختر خود گرفته ببینید چه چرندیاتی نوشته شده!! و در همین قسمت!! دوستتان هم بعد از ماه‌ها فقط به خاطر حمله به من برگشت!! نه من شاه الهی نیستم---به رضا شاه احترام صد در صد دارم...به محمد رضا شاه ۸۰ در صد که راه او را ادامه نداد و در مورد رضا پهلوی هیچ نظر خاصی‌ ندارم چرا که شانسی ندارد و این کاره نیست!!! اینجا دادگاه نیست و دلیلی‌ برای تبرئه نیست آزادید هر نظری در مورد من داشته باشید!! همین
شنبه 5 مرداد 1392 - 09:56
agnostic - هانوفر - آلمان
کبالت3 - کرج - Ghooloo - آبادان - درود بر شما عزیزان، می‌بینید دوستان این یک نمونه از شاه الهی ها، حتا جرأت نداره با یک اسم کاربری از خودش دفاع کنه! اینها همون کسانی‌ هستند که دور شاه رو اون زمان گرفته بودند و تا تقی‌ به توقی خورد فلنگ رو بستند انگار نه انگار که همین شاه بود که باعث شده بود اینها ثروتی به هم بزنند و پشت او را خالی‌ کردند! حالا اینجوری میخوان حکومت رو به دست بیارن آخه کبلائی؟ با اینهمه شهامت و انصاف و سوادی که دارن اداره یه توالت رو هم نمی‌شه داد دستشون چه برسه به مملکت! عجب دوری هم برداشته تمام صفحه‌رو سیاه کرد معلومه خیلی‌ زور به یه جاش اومده باز شروع کرد با اراجیف قبلیش اینجا رو معّطر کردن!
شنبه 5 مرداد 1392 - 13:17
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - (1) بانوی گرامی‌؟؟ همانطور که عرض کردم انسانها آزاد هستند به هر آنچه که مایلند اعتقاد داشته باشند و اگر شما شاه الهی هم بودید مشکلی‌ نبود همونطور که خود من هم در جای دیگر بحث هایی در طرفداری از کارهای مثبت شاهان پهلوی کرده‌ام. ولی‌ مثالی از جان استوارت میل آوردم که حساس بودن موضوع را نشان دهم، هیچ کس حق ندارد صدای طرفِ مقابل را خفه کند. شما بارها به افرادی مثل من و همفکرنم ایراد گرفته‌اید که چرا در مورد شاه و مصدق بحث می‌کنیم در حالی‌ که این حق ماست!
شنبه 5 مرداد 1392 - 14:12
agnostic - هانوفر - آلمان
(2) یا اینکه در لفافه افرادی مثل بنده و همفکرانم را کور خطاب کرده‌اید چون نکات مثبت دوران گذشته را نمی‌بینیم (هر چند که من هیچ وقت منکر نکات مثبت گذشته نبوده ام) یا اینکه طعنه می‌زنید که آزادی خواهان عرضه پاک کردن این سایت از لمپنهای اسلامی را ندارند در حالی‌ که آزادی خواه صدای طرف مقابلش را خفه نمیکند بلکه با او بحث می‌کند همانطوری که من اینجا چندین بار با آنان بحث کرده‌ام و کار به مجادله و حرفهای تند بین من و آنان کشیده!
شنبه 5 مرداد 1392 - 14:12
agnostic - هانوفر - آلمان
(3) اما زمانی‌ که من در حال بحث با اسلامیون بودم این جناب شاه دوست که دائم شما را دوست عزیز خطاب می‌کند و الان اینجا هم اراجیفش صفحه را سیاه کرده به میان پریده و بر علیه من حرفی‌ زده اما هیچ یک از شما به او اعتراضی نکردید در حالی‌ که اگر عقیده‌ای به جز شاه الهی داشت حتما صدای اعتراض شما و همفکرانتان بلند میشد. اینکه من چه نظری در موردِ شما دارم یا شما در موردِ من هم فکر نمیکنم اهمیتی داشته باشد اینجا یک محیطِ مجازی هست و هیچ یک از ما دیگری را نمیشناسد.
شنبه 5 مرداد 1392 - 14:12
farda dir ast1 - آلمان - آلمان
Ghooloo - آبادان - ایران-احتمالا شما اشتباه می‌کنید.این (cyrus*)نمی‌تونه اونی که شما گفتید باشه.رفتارش مثل کسی‌ هست که تازه آزاد شده .رابینسون کروزوئه ای که میلیونها روز در یک جزیره‌ به تنهایی‌ زندگی‌ می‌کرده انسان تنهایی‌ که میان میلیونها آدم زندگی‌ می‌کنه ولی‌ تنهایِ تنها هست..انگار سالهاست آدم ندیده و با کسی‌ حرف نزده. وقتی‌ هم مجالی برای صحبت پیدا می‌کنه دیگه دست بر نمیداره.نگاه کن به تعداد موضوعاتی که درباره اش ور زده.حتی در کامنت‌های آخرش دیگه داره با خودش حرف میزنه:(\حالا یه آدم میگه:...\حالا وقتی‌ ازش سوال میکنی‌\ میگه ویلیام شکر فروش به پسر عموم تو ناسا گفته و پسر عموم هم به پسر خالم تو سیا گفته.خوب همین‌ها رو میگی‌\)....اتفاقا این و دوستش آقا آرتمیس روبروی آینه زیاد می ایستند. چون کسی‌ رو نمیتونند برای هم صحبتی‌ پیدا کنند.این قبیل افراد به خاطر عدم داشتن اعتماد به نفس سعی‌ می‌کنند خودشون رو با اسامی مختلف تائید کنند. گاهی در قالب یک زن نمود کنند و گاه هم تبدیل به یک مرد میشوند .مثل آقا آرتمیس قصه ما.همون مدافع وودی آلن منحرف.
شنبه 5 مرداد 1392 - 11:53
farda dir ast1 - آلمان - آلمان
نوشته:...(\کبالت - کرج - ایران.....مهم نیست که ایشان کپی پیست کرده یا نوشته\).. یعنی‌ این یارو واقعا اینقدر گاگوله؟!!! بابا منظور خود تو هستی‌. در ضمن جناب کبالت, بیکاری که از کلمه شزم استفاده کردی؟مگه نمی‌بینی اطلاعات ایندوتا ؟!! در حد کپی و پیست هست.حالا این بی‌سواد و آرتمیس رو ببین که کتابی‌ در تکفیر استیو جابز می‌نویسند و وصلش می‌کنند به قجر و رژیمی و توده‌ی. چرا؟ چون وقتی‌ کلمه شزم(Shazam ) رو گوگلش کنند,می‌رسند به اپلیکیشن موسیقی یاب آیفون و بیچاره استیو جابز قاجار و مجاهدو طرفداران مصدق.بگو طی الارض.برای قدیمی‌ها از کلمات قدیمی‌ استفاده کن.
شنبه 5 مرداد 1392 - 13:03
cyrus* - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس دوست گرامی‌ اول شورش ۵۷ همین چپی‌ها به زنهای که بر علیه حجاب اجباری تظاهرات میکردند و به کسانی‌ که سال نو را در پیش کورش بزرگ جشن می‌گرفتند و برای فردوسی‌ جشن گرفتند را شاه الهی خواندند.حالا کسی‌ که برای مارکس سینه چاک می‌کند و می‌گوید البته حزب توده‌ ایراداتی داشت!!!!!!!!!!!!!این افراد اینقدر وجود ندارند که بگویند چپی هستند ولی‌ براحتی پس ماندهای کیانوری را اینجا نشخوار میکنند .جای خیانت را با ایراد براحتی عوض میکنند.کمونیسم اینها همان تفاله اسلام + تفاله انقلاب کبیر فرانسه است.باعث آن قلاب را شاه!!!! می‌دانند.برای اینکه سر پوشی باشد برای خیانت خودشان.اگر اینطور باشد فردا یا علی‌ تازی میگوید من از اول مسیحی‌ بودم.شما حتما فیلم رضا خان کبیر را از شبکه من و تو ببینید.حالا وقت عزیز خود را با این فسیلهای کیانوری تلف نکنید
شنبه 5 مرداد 1392 - 20:37
danial nabi - استكهلم - سوئد
هر دم از آن باغ بری می‌رسد، قابل توجه شاه سر نگون شده، تو قبر دیگه باید خجالت بکشی.. قیافه که مو نمیزنه.
شنبه 5 مرداد 1392 - 21:11
leona - لندن - انگلیس
دلم براش می سوزه.از بدبختی سلامت روانشو از دست داده
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 01:11
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان گرامی‌ من در سایت دوستانی دارم که افق سیاسی آنها با من متفاوت است ولی‌ به هم احترام می‌گذاریم حتی اگر شخص مقابل منتقد شاه باشد!! که من نیز در قسمتی‌ هستم..هر مطلبی که به نظر شما منفی‌ بوده بهیچوجه!!! شخص شما مورد نظرم نبودید زیرا دفاع کوچک شما چند ماه پیش را از خودم بیاد دارم!! ولی‌ زمانی‌ بوده که در جائی کاربری توهین زشتی به من کرده طبیعتا در جایی‌ پاسخی گرفته!!این سایت جای عجیبی‌ است!! شخصی که جزو پان ترک هاست می‌نویسد ایرانیان در خارج حمال هستند!! جواب گرفت حال همان شخص در قسمت اعتراض زنان باردار ترکیه---مطالبی را از جایی‌ کپی کرده در ظاهر دفاع در بتن کوبیدن ایرانیان و چند کاربر ساده دلا به او آفرین گفته بی‌ آنکه قصد واقعی او را بدانند..!!بیرمنگام!! به هر حال پیروز باشید.همین
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 02:16
جنگنده - تهران - ایران
من نمیدونم چرا اینجا همش باهم بحث میکنید. در قرن بیست و یک، اثبات اینگونه ادعاها بسیار ساده است، میروند آزمایش DNA میدهند مشخص میشود که ایشان حقیقت را میگوید یا دروغ، ولی شکی در فساد گسترده محمدرضا پهلوی و گوگوش نیست.
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 10:01
پژمان دوبلین - دوبلین - ایرلند جنوبی
danial nabi اگر یک کم معرفت خانوادگی داشتی نسبت به مرد بزرگی که اینهمه به ایران و ایرانی خدمت کرد ان هم بعد از سی سال مهربانتر نظر میدادی
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 10:47
morid - بوشهر - ایران
maziyar2013 = cyrus =صمصام السلطنه سابق= ساواکی فراری شکنجه گر.نوکر کوچولوی خانزادی که هیچگاه به حساب نیامدی!! بد بخت اگه هزار آیدی هم بسازی بازم گاو پیشونی سفیدی!! دنکیشوت پیر تو حتی یه چوپان ایرانی هم دیگه نمیتونی گول بزنی.
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 14:17
Farda dir ast1 - آلمان - آلمان
یکى محبت کنه و فقط یکى از دوستان این آقا( آرتمیس) رو که افق سیاسى متفاوتى با ایشون داره رو معرفى کنه! به قول پروین اعتصامى: یک دوست از براى تو نگذاشت دشمنى . این مگه دوستى هم داره؟ نه اینجا بلکه در زندگى واقعى! تمام کامنتهاش سرشار از کینه و نفرت تمام نشدنى هست.کسى که دنیاش فقط شامل دو رنگ سفید و سیاه هست و هر نظر مخالفى رو با دشنام پاسخ میده ،کسى که همه مردم یا باید مثل خودش شاه الهى باشند و گرنه مجاهد، توده اى ، رژیمى و الخ ...هستند مگه حتى میتونه با کسى زیر یک سقف زندگى کنه چه برسه به اینکه دوستى هم داشته باشه اونهم با تفاوت عقیدتى و فکرى؟!! اینجا هم چند تا معلوم الحال هستند که با اسامى مختلف تکرار میشوند و به هم نان قرض میدهند و گرو کشى میکنند براى روزهاى آینده و کوبیدن یک شخص خاص.یکى از این افراد هم که با اسامى مختلف مجیزش رو میگه و این آقا هم در جواب کامنتش اون رو دختر گلم و دختر عزیزم خطاب میکنه. جالب اینکه این دختر مثل خودش یک مرد هست و هر لحظه با قدرت طى الارض از یک گوشه جهان کامنت مى گذاره.(قابل توجه مسولان سایت)
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 14:26
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Farda dir ast1 - آلمان - آلمان بدبخت رژیمی‌ با چادر!! من با وجود توهین‌ها حتی تهدید همین آی دی را دارم...چرا که دلیلی‌ برای رل آزدیخواه!!!! را در مرام خود درست نمی‌‌دانم!! تو مزدور ملا با همکارانت دیگری تهمتی پیدا نکردی جز این که مرد در ورای آی دی آرتمیس هست!!! من نه مثل آبجی‌ زینب‌های اطرافت سبیل دار هستم نه مثل گرگهای گرسنه ی مرد در اسلام که از سوسک ماده هم استفاده میکنند!! برو فکر خودت باش چادری!! کسانیکه در سایت مدتهای طولانی بوده اند با مرام من چه مثبت چه منفی‌ اشنا هستند---نیازی به خیمه شب بازی نمی‌بینم خائن! با همو فوبیای درمان ناپذیر!!!دیگر جوابی‌ نخواهی داشت ... میخواهی برای خودت کردیت بخری دیگر این شانس را نداری!!
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 19:36
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
جنگنده - تهران - ایران حالا فرض کنیم که شاه و گوگوش با هم رابطه داشتن این زندگى خصوصى انهاست و در مورد زندگى خصوصى و تو رختخوابى دو شخص که هر دو بالغ و راضى باشند کسى حق نداره تهمت فساد بهشون بزنه ولًى اگر از نزدیک نگاه کنیم فساد اون مسؤل بلند پایه که با چند تا زن لخت نماز جماعت میخوند یا اون امام جمعه که معاونش رو میفرستاد مأموریت تا بتونه با زنش بخوابه یا اون مسعود رجوى که دوستشو مجبور میکنه که زنشو طلاق بده تا اون بطونه باهاش ازدواج کنه فسادشون ا. این. و نفر خیلى بیشتره
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 19:52
Farda dir ast1 - آلمان - آلمان
البته نقش خانواده در نمود اینگونه پرخاشگریها در بزرگسالى انکار ناپذیر است. اشخاصى که در کودکى شاهد مشاجرات خانوادگى بوده اند در بزرگسالى روحیه تهاجمى پیدا میکنند و آستانه تحملشان بسیار پایىن است. در عین حال بسیار زود رنج هستند و همین مورد اخیر آنها را در دوست یابى دچار مشکل میکند. البته در مورد این کاربر احتمالا محیطى مردسالار که پدر خانواده در آن زننده حرف اول و آخر بوده باعث شده تا از مردها متنفر باشد.این بدبینى باعث شده که در قضاوتهایش دچار پیشداوریهاى سطحى شده که هیچ مبناى معتبرى ندارد.همانطورى که در همین صفحه نوشته :( در ضمن ۹۰ در صد مردان ایرانی‌ اگر قیافه قدرت و ثروت شاه را داشتند اگر او ۱۰۰ معشوقه داشت اینها حرمسرای چند هزار نفره تشکیل می‌‌دادند!) احتمالا به همین علت از نام کاربرى یک خانم استفاده میکند.
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 04:10
pezhman - وين - اتريش
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه. درمورد انحلال مجلس،شادروان دکتر محمد مصدق با برگزاری انتخابات و رأی دو میلیونی مردم، مجلس را منحل کرد تا انتخابات زودرس انجام پذیرد.و اما مرحوم شاه بعد از کودتا سرکله اش پیداشد. لازم به توضیح نیست که مرحوم شاه تا دری به تخته می‌خورد فرار میکرد. هنگام کودتا ،شادروان دکتر مصدق نخست وزیر قانونی‌ بوده. و مرحوم شاه بخاطر ترک وطن و آمدن بعد از کودتا.در هنگام کودتا مستأفی و خلع مقام بوده.و با کودتای غیرقانونی،‌ شاه شده. وگر نه‌، شاه قانونی،‌ نیازی به کودتا ندارد...لازم به توضیح است سال قبل از آن مرحوم قوام السلطنه از طرف شاه بجای دکتر مصدق نخست وزیر شد که با اعتراضات و مخالفت‌های شدید مردم دولت قوام سرنگون و مردم دکتر مصدق را دوباره بر مسند قدرت نشاندند.و اینجاست که ما می‌گویم: هیچکس حق کودتا علیه کسی‌ که رای مستقىم مردم را در دست دارد را ندارد.و مرحوم شاه با آن کودتا، بنوعی استعفا داده و اصلا شاه نبوده...درست مثل فرارش در ساله پنجاه و هفت. با فرارش، تاج شاهى را از دست داد.
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 04:15
جنگنده - تهران - ایران
Madjid aramesh - پاریس - فرانسهة باز هم که مسائل را به هم قاطی کردی اینجا بحث در مورد ادعای اون خانومه. این ربطی به ماجرای دیگری که گفتی نداره پس سفسطه نکن و در مورد صحبتهایی که کردی در جای خود بحث خواهیم کرد. منطقی بحث کن، همیشه افرادی که کم میارن فراافکنی میکنند. بله این مسئله زندگی شخصی انسانهاست ولی پای شاه یک مملکت و خواننده مشهور یک مملکت در میان باشد دیگر خصوصی نیست و مسئله ای عمومی میشود . این ماجرا هم به قول شما یک امر عادی در حکومتهای فاسد میباشد ولی مشکل وقتی ناراحت کننده میشود که اگر ادعای این خانوم ثابت شود این یعنی محمدرضا و گوگوش برای فرزند خودشان هم ارزش قائل نبودند چه برسد به مردمشان. البته اینها انقدر پول و ثروت از این کشور غارت کرده اند که حتی اگر پزشک قانونی رای به درستی صحبتهای این خانوم دهد به راحتی رای پزشکی قانونی را با ثروت خود ممکن است تغییر دهند.
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 09:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.