کاریکاتور جدید خانواده درگیر - مناظره محله

خانواده درگیر۴۳۰ - مناظره محله

+394
رأی دهید
-8

sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
بابا بزرگ رو عشق است با اون شورت سبزش.
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 18:05
Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
خیلی‌ قشنگه و خیلیم خندیدیم؛؛اما خنده تلخه ه من از گریه غم انگیزه تره:::خاک تو سره صدا و سیما
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:51
mehr47 - تهران - ایران
وای مردم از خنده. مخصوصا همه ن.... ها ها ها ها ها
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:12
کاترین - غرب لندن - انگلستان
وای ترکیدم از خنده به خاطر اون :)))).
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:26
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
زیبا زیبا زیبا. آش هفت قلم دولت خلیفه شیعه را نشان داده
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 21:25
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
بهترین کار نشستن مردم در خانه هایشان و خالی کردن خیابانهاست .اکثریت قریب بیقین مردم با حکومت ملایان مخالفند.این عدم رای دادن یک رفراندومی برای مردم خواهد بود و سکوی پرتابی برای اتحاد دور ارزشهای دمکراتیک خواهد شد.شرکت کردن در بازی آخوندهای مستبد و ضد ایرانی خیانت بخونهای پاک ریخته شده است.
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 23:40
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
فعل و انفعالات و جنگ و دعواهای داخلی رژیم برای تعیین رئیس جمهور، حاوی پیام های روشن و مهمی است که بی توجهی به آنها، افراد و جریانات سیاسی را از درک درست تحولات کنونی و روند تحولات آینده باز خواهد داشت. 1- رقابت و درگیری میان جناحهای رژیم نمایشی و سناریو از پیش نوشته نبوده و نیست. جنگ و دعوا میان باندهای گوناگون رژیم در درجه اول محصول ضعف رژیم، افزایش بحران های اقتصادی و اجتماعی، تحریم های کمرشکن و انزوای بین المللی و در یک کلام، درماندگی رژیم در کلی ترین سیاستهای داخلی، بین المللی و منطقه ای اش میباشد. هر کدام از باندها، راه حل خود را به عنوان تنها راه خروج از بحران و نجات جمهوری اسلامی میداند. علاوه بر بحرانهای فلج کننده رژیم، خیز برداشتن باندهای مافیای رژیم برای چنگ انداختن بر قدرت حاکم پس از خامنه ای، انگیزه دیگری است که جنایتکاران حاکم را به شدیدترین نحو به جان هم انداخته است.
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:05
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
2- با حذف رفسنحانی، توهم اصلاحات یکبار و برای همیشه به آخر خط رسید. گرچه هرگز در این رژیم امکان اصلاحات وجود نداشت ، اما در سال ۷۶، یکی از باندهای اصلی رژیم موسوم به خط امام که در مقطعی از دایره قدرت حذف شده بود، یک بار دیگر با شعار فریبکارانه اصلاحات به صحنه آمد و به این توهم ضد ملی دامن زده شد که گویا می توان از درون جمهوری اسلامی شاهد اعتدال و بهبود تدریجی اوضاع بود. جناح حاکم نیز برای مانورهای داخلی و بین المللی در دوره ای به این توهم فرصت رشد و نمو داد. حذف رفسنجانی به عنوان ستون تاریخی و اصلی رژیم آنهم به این شکل مفتضحانه، نشان داد که مجموعه رژیم از حداقل توان برای مانورهای .مقطعی نیز بی بهره است
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:06
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
- با حمایت از رفسنجانی و تطهیر عالیجناب سرخ پوش، استیصال و درماندگی چهره ها و جریانات با اصطلاح اصلاح طلب یکبار دیگر به عالی ترین شکل نشان داده شد. همین اصلاح طلبانی که در دوره های گذشته رفسنجانی را از دایره قدرت به بیرون پرتاپ کرده بودند، اکنون در بیچارگی مطلق و فقط برای آنکه بگویند هنوز می توانند در صحنه حضور داشته باشند، قی کرده خود را دوباره قرقره کرده، ماسک را به کناری زده واز رفسنجانی دزد و جنایتکار با تمام قوا حمایت کردند. دست روزگار اما یکبار دیگر سیلی به گوش اینان نواخت و هاشمی رفسنجانی برای همیشه حذف شد. با حذف رفسنجانی، زردی چهره اصلاح طلبان دروغین نیز برملا گشت. این دشنه بدستان با دستهای خون آلود و ماموران سابق گیوتین که یک شبه به ولتر و هابرماس تبدیل شده بودند، به سختی دریافتند که برای استفاده از کارت رفسنجانی برای مقابله با خامنه ای و شرکاء دیگر بسیار دیر است.
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:06
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
4- و اما پیام اصلی این ماجراها اینست که جمهوری اسلامی با تمام قوا برای دستیابی به بمب اتمی به پیش خواهد رفت، و در سیاستهای منطقه ای (بخصوص در سوریه) بی دنده و ترمز برای برخورد با دیوار جامعه جهانی خود را آماده کرده است. محاسبه خامنه ای برای اتخاذ این سیاست به طور اعم بر روی ضعف سیاسی و اقتصادی جامعه جهانی که از دو سه جنگ منطقه ای بی رمق بیرون آمده و به طور اخص بر ضعف اوباما و دولت کنونی آمریکا استوار است. به قول ضرب امثل معروف خامنه ای دندان های اوباما را که به عنوان رئیس جمهور ابر قدرت شماره یک جهان به دنبال حوادث می دود، شمرده است. آنچه خامنه ای در محاسبات خود کمتر به آن بها می دهد، نقش و تاثیر گذاری فعال قدرتهای کوچک منطقه ای، مانند ترکیه، عربستان، قطر، اسرائیل و… منافع استراتژیک و حیاتی آنان است. واقعیت اینست که این جمهوری اسلامی با دیدگاههای قرون وسطایی نیست که می تواند خلاء ناتوانی سیاست ابرقدرت را پر کند، بلکه قدرتهای کوچک منطقه ای هستند، که برای این منظور خیز برداشته اند
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:07
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
5- اینبار و برخلاف دفعات گذشته، کشورهای غربی پیام خامنه ای را بدرستی دریافت کرده اند. اکثر تحلیلگران و مقامات کشورهای غربی پیش بینی می کنند که نمی توان امیدی به راه حل دیپلماتیک (به معنای دادن امتیاز به رژیم و عقب نشینی خامنه ای) با این رژیم داشت. با حذف رفسنجانی و انتخاب جلیلی و یا فرد دیگری از میان برگزیدگان مورد نظر خامنه ای، محافل مماشات هم قدرت مانور زیادی برای فریفتن افکار عمومی برای مذاکرات بی انتها نخواهد داشت. احتمالا شاهد یک دور دیگر مذاکره میان رژیم و پنج بعلاوه یک خواهیم بود. اما اینبار بیهودگی مذاکرات خیلی سریع تر آشکار شده و در نتیجه تحریم و فشار علیه رژیم بطور کیفی افزایش خواهد یافت. جمهوری اسلامی تمام کارتهای خود برای فریب و وقت کشی را بازی کرده و فضایی برای مانور حتی به میزان اندک نیز برایش باقی نیست. آچمز شدن لابی رژیم در آمریکا و بی اعتبار شدن افراد باصطلاح اصلاح طلب در خارج کشور(علیرغم تقلاهای بیهوده رادیو فردا و بی بی سی فارسی) فضای مضحک و شوهای تبلیغاتی اینان را محدودتر از همیشه می کند.
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:08
sting68 - گنبد - ایران
زنده باد سردار بزرگ ایران آریایی محسن رضایی عزیز
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:19
sting68 - گنبد - ایران
دوستان به محسن رضایی رای بدید ....................بخدا من صلاح و خیر شما رو میخوام نه منافع خودمو....................بشینید ببینید و فکر کنید بین این هشت نفر کدومشون دکترای اقتصاد هستند؟...........کدومشون برنامه جامعه و کامل اقتصادی و عمرانی قابل اجرا شدن دارن؟ .........کدومشون تجربه کار و مدیریت در بخش عمرانی و زیر ساخت های عمرانی ساختن دارند (مثلا جهاد سازندگی) ...................وجدانی خدا وکیلی غیر اقای رضایی عزیز کسی دیگه ای تو این جمع هست صاحب این ویزگی های مثبت و کار امد باشه !؟؟؟
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:14
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
خیلی‌ عالی‌ بود، مخصوصا اونجا که میگه همه ن.
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 07:27
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
روحانی خیلی جالب بود!
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 07:35
تماشاگر - دوبلین - ایرلند
فقط غرضــــــــــــــــی !!!
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 11:41
tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
جواب ابلها‌ن خاموشیست،،،افرادی مثل تو فقط و فقط همون طور که خودت گفتی‌ به فکر منافع خودشون هستن مثل رهبره چلاقت علی‌ گدا که ایران و نابود کرده فقط به خاطره منافع خودش و دیکتاتوریه کثیفش ،؛،،اینها هنر نیستن ،،دیدی با قذافی چی‌ کار کردن یا چاقو هم واسه علی‌ ت کنار گذاشتن این مردم sting68 - گنبد - ایران
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 16:48
Rommel - سیدنی - استرالیا
sting68 این پرت وپلاها چیه داری میگی؟ اگه از ارواح آقاسلطانها و اعرابیها و میلیونها انسانی که فدا شدند شرم ندارید حداقل روح پسر رضائی را تو قبر نلرزانید. مردک بی‌غیرت بی‌عار پسرش را تو دبی کشتند انگار نه انگار، آمده قاطی دعوای سر لحاف ملا شده آخر عمری. دکترای اقتصادش کیلو چنده؟ از دانشگاه امام حسین؟ دلتون خوشه ها.. با تحلیل sohrab20 موافقم.
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 17:09
qandil - بوکان - بوکان
گنبد از رضایی چی بهت رسیده شیطون ها
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 22:08
sting68 - گنبد - ایران
Rommel.................چرا داری بین مردم شایعه درست میکنی؟..................بابا جان پسر رضایی رو عوامل موساد کشتند..................پسر رضایی در دبی منتظر بیلیط برای سفر به تهران بود..............پسر رضایی مظلومانه به جرم گناه نکرده توسط عوامل موساد شهید شد.............علت هم کینه از پدر بغض از سردار بزرگ ایران آریایی محسن رضایی
‌سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:09
کبالت - کرج - ایران
از این هشت پای انتخابات انتخاب یه پا خیلی سخته خوب چاره نیست بریم به محسن مالبورو رای بدیم دکترای اقتصاد دانشگاه چغندر آباد رو داره حداقل جلو گرونیه سیگار رو بگیره.
‌سه شنبه 14 خرداد 1392 - 13:16
nazkhatoon - لندن - انگلستان
یه زمانی‌ دنبال آزادی بودیم ،حالا آزادی رو فراموش کردیم و به نونِ شبمون فکر می‌کنیم... سیاست بهتر از این میخواهید؟
‌سه شنبه 14 خرداد 1392 - 16:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.